wel kan ik wel berichtjes achter latenquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:06 schreef Bellerophon het volgende:
Doen? Niet doen?
Fotoboek weer activeren
Hahaha, nou het viel mij mee dat niemand dat deed van deze groepquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wel kan ik wel berichtjes achter laten
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
by the power of grayskull
[ afbeelding ]
toen ik wou kon da ook nie.....quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha, nou het viel mij mee dat niemand dat deed van deze groep
Slechte ervaringen meequote:Op woensdag 30 januari 2008 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha, nou het viel mij mee dat niemand dat deed van deze groep
OMFG!quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
by the power of grayskull
[ afbeelding ]
Daarom had ik hem ook dicht gedaan dusquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Slechte ervaringen mee![]()
Daarom heb ik bij mij alle berichten verwijderd, en kan er niemand meer reageren
GAY-niaal he?quote:
Sorryquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toen ik wou kon da ook nie.....
Whehe, geniaalquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toch geen witwas acties ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:26 schreef Seventees het volgende:
Thuihuissssssssss
Drie dagen aan het werk en ik mag nu al belangrijke mutaties in het systeen uitvoeren!
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:26 schreef Seventees het volgende:
Thuihuissssssssss [afbeelding]
Drie dagen aan het werk en ik mag nu al belangrijke mutaties in het systeen uitvoeren [afbeelding]!
Hahaha, nee, zeg! Waar zie je me voor aan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch geen witwas acties ?
goeiesmiddags
He stuk!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:29 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!
Ben druk voor mezelf bezig hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:12 schreef lynda het volgende:
Het is weer duidelijk, jullie hebben niets te doen
Even op YTMND op Batman zoekenquote:
Jaah, dat krijg je zonder proxy hequote:
Flashh oeiooeoee saviour of the universequote:Op woensdag 30 januari 2008 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
Om het af te leren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon met office bezig, echt serieus!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jaah, dat krijg je zonder proxy he
=(koffie = true)quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon met office bezig, echt serieus!
Ben mijn excel kennis weer even aan het opfrissen
Oh my god! It's Godzilla!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
en natuurlijk niet te vergeten. de culthit
[ afbeelding ]
Serieus?!? Wauw, heftigquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
.quote:
De nieuwe godzilla is toch wat beterquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
With a purposeful grimace and a terrible sound
He pulls the spitting high tension wires down
Helpless people on a subway train
Scream bug-eyed as he looks in on them
He picks up a bus and he throws it back down
As he wades through the buildings toward the center of town
Oh no, they say hes got to go
Go go godzilla, yeah
Oh no, there goes tokyo
Go go godzilla, yeah
Rinji news o moshiagemasu!
Rinji news o moshiagemasu!
Godzilla ga ginza hoomen e mukatte imasu!
Daishkyu hinan shite kudasai!
Daishkyu hinan shite kudasai!
Oh no, they say hes got to go
Go go godzilla, yeah
Oh no, there goes tokyo
Go go godzilla, yeah
History shows again and again
How nature points up the folly of men
Godzilla!
Druk met niets doenquote:
Excel zuigt big time.. vraag niet hoe ik daar ooit een 9,7 voor heb gehaaldquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bijna naar huisquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
mensen ik heb geen zin meer!
Ik praat met jou op msn, dus ik doe toch wat vandaagquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:32 schreef lynda het volgende:
[..]
Druk met niets doen![]()
[..]
Excel zuigt big time.. vraag niet hoe ik daar ooit een 9,7 voor heb gehaald
Dat zeg ik.. je doet niets nuttigs op je werkquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik praat met jou op msn, dus ik doe toch wat vandaag![]()
Ik moet nog bijna 2 uur hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |