Ik heb ook nog een buikje/achterkant/zijkant maar wel dunne benen/armenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:35 schreef zwahiel het volgende:
zeg hier is een interessante:
Aan de voorkant en borst en zo gaat 't vet weg, maar nu zit ik met een soort halve zwemband aan de achterkant van mijn lijf. Zo halverwegen de zijkant dijt het een beetje uit en achterop heb ik nu een soort achterbumper zitten
Aan de voorkant begint eindelijk een soortement van lijnenspel zichtbaar te worden (nah entlich!) Maar de achterkant faalt nog een beetje en begint nu extra op te vallen bij mij. Dat moet natuurlijk niet, iemand nog tips?
Ik vind m'n kont wel prima op zichquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:50 schreef dp81 het volgende:
[..]
Dat kan je lichaamstype/bouw zijn, ik zie weleens mensen die letterlijk een kont van 1 meter dik hebben en dan een naar verhouding klein bovenlichaam.
Ik ben echt verslaafd aan kaas met tomaat en komkommerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:51 schreef Sylvana het volgende:
Het gaat idd wel hard zeg
Zal idd ook wel te maken hebben met de goede voornemens ja
Ik heb lekker brood met kaas en tomaat en kaas en komkommer
62,9quote:Op maandag 28 januari 2008 22:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik kom niet onder de 63
nou ja.. 't getaletje boeit me niet maar ik wil mn buikspieren zien![]()
Jup, ik ook dusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben echt verslaafd aan kaas met tomaat en komkommersuperlekker
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben echt verslaafd aan kaas met tomaat en komkommersuperlekker
Woeh! Succes in ieder geval!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:12 schreef Sylvana het volgende:
Jeej, ik hoef nog een dag minder te wachten op de uitslagenKreeg net brief binnen dat afspraak is verzet van woensdag 10 over 4, naar dinsdag 10 voor 2
Dus dat wordt nog minder lang in spanning zitten dus
Zoveel werk is dat nou toch ook nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, ik was echt pissig net, omdat ik weer een topic op slot had gegooid.
In het vervolg ga ik steeds goed opletten of ik niet de laatste ben.
Dat is waar, maar ik was al een beetje chagrijnig en ik gooi de laatste tijd wel heel vaak Slank-topics op slot.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zoveel werk is dat nou toch ook niet
Kan ik me goed voorstellen. Nou, we zullen allemaal duimen dat het een positieve uitslag is die goed te behandelen valt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:16 schreef Sylvana het volgende:
Aan ene kant zie ik er best wel tegenop, omdat ik er toh wel vanuit ga dat ze nu wel een uitslag hebben. Aan de andere kant is het ook wel ontzettend fijn om nu eindelijk een uitslag te krijgen en behandeld te kunnen worden. Dus het is een beetje dubbel.
Hehe, ja, dat is wel zo ja, dat jij vaak de laatste ben. Dan moet je idd maar gewoon niet meer posten als hij bijna vol isquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik was al een beetje chagrijnig en ik gooi de laatste tijd wel heel vaak Slank-topics op slot.
Thnxquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:22 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen. Nou, we zullen allemaal duimen dat het een positieve uitslag is die goed te behandelen valt.
En dan ga ik nu echt internet eraf gooien en met m'n lesvoorbereidingen voor morgen bezig (m'n eerste lessen aan drie nieuwe klassen, hellup).
Dat klinkt niet echt fijn, maar wel mooi dat het nu klaar isquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bleh, gisteren bij de tandarts weer een wortelkanaalbehandeling gehad, de 3e in dezelfde kies. t Was nu wel echt de laatste, hij heeft t netjes dichtgemaakt. Ik moet alleen wel aan het idee wennen dat ik nu 2 plastic pinnen heb in mijn kies van 2,5 cm. lang! Ik heb blijkbaar lange wortelkanalen.
Ik voel em nog steeds niet echt geweldig, hoofdpijn en een drukkend gevoel in mijn kies. Maar het is stukken beter dan het geweest is gelukkig. Per vandaag dus maar weer verder met mijn afvalplan. Ik moet nu ook wel regelmatig eten want ik zit aan de antibiotica, dus dat heeft dan wel weer een voordeel.
Oeh, dat is zeker een mooi citaatquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Misschien post je te veel, Viking
Mijn idiote trek in alles wat ik maar in handen kon krijgen is weg. Ik word er een beetje pissig van dat mijn hersens blijkbaar zo gevoelig reageren op hormonen en dergelijke. Ik moest ongesteld worden en dat geef ik nu de schuld maar, want een andere reden is niet echt voorhanden. Maar goed, ik las vanmorgen een mooi citaat wat ongeveer zo ging: "Je hoeft de reden achter iets niet te kennen om ermee te stoppen"
Sterkte hequote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:12 schreef Sylvana het volgende:
Jeej, ik hoef nog een dag minder te wachten op de uitslagenKreeg net brief binnen dat afspraak is verzet van woensdag 10 over 4, naar dinsdag 10 voor 2
Aangezien de meeste vrouwen toch een pilgereguleerde 'menstruatie' hebben, denk ik dat dat niet opgaatquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oeh, dat is zeker een mooi citaat
* Sylvana slaat hem ff op in der citatenbestandje
Trouwens, gaat dat nou ook al via internet, dat vrouwen doe veel met elkaar "omgaan" tegelijkertijd ongesteld worden? Zijn er wel een aantal hier nu ongesteld geloof ik, of die het moeten worden.
Wiej, Johnny Depp staat op de voorkant van de Veronica Gids![]()
![]()
*zwijmel zwijmel zwijmel*
Thnxquote:
mooie quote Isa!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Dit was de context: "Of course, there are dozens of deep, psychological reasons why individuals get caught up in this negativity (zoals bijvoorbeeld binge-eating). You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
En nu ga ik lekker weer aan de slagHet is fijn om weer goed in je vel te zitten
Het ging even helemaal verkeerd...
Zet 'm op, Isaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Dan had je er een lekker soepje bij moeten maken, had je lekker kunnen soppen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:18 schreef freecell het volgende:
Kwark met muesli me hoelaIk heb gelunched met brood met kaas, komkommer, sla en tomaat, veul lekkerder
![]()
Nadeel: net mijn beugel aangespannen, dus het deed wel veel pijn
Hopen dat het bij jou ook werkt op de Mini-lotje manier. Je zou ook een tussenweg kunnen nemen hè, want niet iedereen is gezegend met Minilotjes snelle stofwisseling! Dus wel volle yoghurt, maar geen spekjes, zoiets....En ik vind dat mager eten wel erg lekker kán zijn. Kijk van een droge rijstwafel wordt niemand gelukkig. Maar een portie sushi, of een gegrild biefstukje, of een fruitsmoothie enz.: allemaal mager en allemaal overheerlijk. Vind ik dan tenminstequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb trouwens wel wat dingen veranderd in m'n afvalplan, want ondanks dat ik afval voel ik me er niet lekker bij.
Eigenlijk wilde ik afvallen door weer over te stappen op magere producten, de caloriechecker, en regelmatig eten. Maar ik ben er de laatste dagen achter gekomen dat ik heel ongelukkig word van op gezette tijden weinig en mager eten.
Ik denk dat ik mijn plan dus maar omgooi naar de Minilotje-style, en dus gewoon drie goede, voedzame maaltijden op een dag ga eten. De tussendoortjes mis ik eigenlijk nauwelijks, en op drukke schooldagen heb ik er überhaupt geen tijd voor. Wel mis ik het lekkere warme eten, mét sausjes en spekjes en smaak, net als m'n bagels en m'n volle yoghurt.
Dus ik ga gewoon eens proberen of het op deze manier wil, en dan maar wat langzamer, want ik kan geen knäckebrod en rijstwafels meer zien. En natuurlijk meer bewegen, want daar heb ik blijkbaar de motivatie weer voor gevonden.
Ik denk dat het idd erg belangrijk is dat je het plezier in eten houdt! Dan hou je het ook vol. Zodat je het ziet als levenswijze en niet persé als dieet. Laten we wel wezen: waarschijnlijk is het zo dat we allemaal ons leven lang zullen moeten opletten wat we eten, anders zaten we hier niet. Dus alleen al daarom heeft een te streng dieet geen zin: je kan niet je hele leven lang, niet lekker en te weinig eten naar je gevoel, dat hou je nooit vol. Ieder voor zich moet een modus vinden om af te vallen en daarna een balans te vinden om niet weer aan te komen. En dan het liefst zo gezond mogelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:55 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat vind ik een goede toevoeging conleche, zo zat het ook een beetje in m'n hoofd. En wat jij noemt is inderdaad ook allemaal lekker! Misschien ben ik ook wel wat te abrupt en rigoreus omgeschakeld hoor, maar het komt er op neer dat ik wel weer plezier wil halen uit m'n lunch en avondeten en ontbijt, en niet na elke hap denk van "Goh, wat goed! Weinig calorieën! Maar wat saai.....".
Jaaa ik heb het gezienquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:30 schreef Sylvana het volgende:
Wiej, Johnny Depp staat op de voorkant van de Veronica Gids![]()
![]()
*zwijmel zwijmel zwijmel*
Wat denk je dat ik altijd doequote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, ik was echt pissig net, omdat ik weer een topic op slot had gegooid.
In het vervolg ga ik steeds goed opletten of ik niet de laatste ben.
Welkom en succesquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Hai! Het gaat hier nog drukker worden want ik kom mezelf ook aanmelden![]()
Niet vanwege mijn goede voornemens trouwens, ik ben nu al een aantal jaren bezig om wat gezonder te leven, met resultaat, want ik was 15 kilo kwijt. Was inderdaad, want nu is er sinds oktober weer heel stiekem weer 5 kilo bijgekomenKomt door een combinatie van een zwaardere pil gebruiken en teveel chocola
![]()
Ik was 3 jaar geleden dus 77 kilo (bij 1.69), woog na anderhalf jaar 62 kilo en heb dat dus een jaar volgehouden, totdat ik dus de Diana pil ging gebruiken. Weer overstappen naar een lichtere pil is ook geen optie, dus ik zal nu toch echt wat strenger voor mezelf moeten zijn.Ik ben verder ook helemaal niet te zwaar, maar voel me gewoon lekkerder als ik rond de 62/63 kilo weeg(en wil ook weer mijn lievelingsbroek aan). Ik ben nu 2 weken bezig met niet meer snoepen maar het gaat heel traag allemaal. Ik ben ook de enige in mijn omgeving die hiermee bezig is, mijn ouders hebben een gezond eetpatroon maar de rest van mijn familie en vrienden hebben een behoorlijk bourgondische levenstijl dus ik moet de steun maar een beetje hiervandaan halen
Hoi! Welkom!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Niet vanwege mijn goede voornemens trouwens, ik ben nu al een aantal jaren bezig om wat gezonder te leven, met resultaat, want ik was 15 kilo kwijt. Was inderdaad, want nu is er sinds oktober weer heel stiekem weer 5 kilo bijgekomenKomt door een combinatie van een zwaardere pil gebruiken en teveel chocola
![]()
Zou ik ook graag willen wetenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je kan "binge" eten,
mss omdat ik zelf die drang niet heb..
Ja jammer genoeg welquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Welkom en succes
Dus jij bent wel een van de vrouwen die aankomt door de pil?
Ben je ook veel aangekomen door die pil dan? Ik hoor meestal dat je er dan ook weer van af valt als je er eenmaal mee stopt, dus het zou best nog kunnen. Ik ginginderdaad snel merken dat ik er voller van werd. Ook knallende koppijn, nachtenlang wakker liggen door misselijkheid enz. Maar het chocola eten heeft er ook aan bijgedragen ja, ik at zeker een paar keer per week zo'n zak maltesersquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:12 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Hoi! Welkom!![]()
Grappig, want ik ga het tegenovergestelde doen: ik ben vorig jaar 13 kilo afgevallen, en ben net gestopt met de pil. Ik denk eigenlijk dat het geen invloed gaat hebben op mijn gewicht, maar je weet nooit.
Maar bij jou heeft het dus echt veel invloed? Of ligt het meer aan de chocola dan aan de pil?
Ik heb geen idee, want ik was een jaar of 14 toen ik eraan begon. Ik ben toen ongetwijfeld wel aangekomen, maar dat is nu eenmaal wat er gebeurt op die leeftijd, lijkt me..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Ben je ook veel aangekomen door die pil dan? Ik hoor meestal dat je er dan ook weer van af valt als je er eenmaal mee stopt, dus het zou best nog kunnen. Ik ginginderdaad snel merken dat ik er voller van werd. Ook knallende koppijn, nachtenlang wakker liggen door misselijkheid enz. Maar het chocola eten heeft er ook aan bijgedragen ja, ik at zeker een paar keer per week zo'n zak maltesersik ben altijd al een zoetekauw geweest.
Ik ben in 2 maanden 10 kg aangekomen door de pil, had een normale die veel te zwaar voor mij bleek. Ik werd niet dikker door de pil maar ik kreeg ongelofelijk veel trek erdoor. In de ochtend at ik een half brood met chocopasta en in de middag weer.. En ik had NOG honger.. En kreeg er ook puisten vanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:12 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Hoi! Welkom!![]()
Grappig, want ik ga het tegenovergestelde doen: ik ben vorig jaar 13 kilo afgevallen, en ben net gestopt met de pil. Ik denk eigenlijk dat het geen invloed gaat hebben op mijn gewicht, maar je weet nooit.
Maar bij jou heeft het dus echt veel invloed? Of ligt het meer aan de chocola dan aan de pil?
Ga je tandenpoetsen en eet heel veel mentos air, gewoon een hele rolquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou ik ook graag willen wetenIk heb die drang nu dus helemaal niet meer en had het ook al zeker een half jaar niet gehad. Dus vanuit mijn huidige situatie denk ik ook "hoe kan je dat nou doen?? dan stop je toch gewoon??" Maar zo werkt het helaas helemaal niet. Als ik zo'n vreetbui heb (en dat kan ik dit gerust noemen wat ik had) dan maakt het op zich niet veel uit wát ik eet, als ik maar eet en als het maar vet en koolhydraatrijk is. Het is een beetje zoals jeuk, je wéét dat je eraf moet blijven, maar je krabt toch. En je krabt door, ook al wordt het alleen maar erger door het krabben... Zo at ik gewoon door terwijl ik al lang vol zat. Het heeft dan ook niets met verzadiging te malken. Het is een hunkerende hoofdhonger die al je gedachten aan de kant duwt om voorrang te krijgen. Het schijnt iets te maken te hebben met je hypothalamus en als je het wilt weerstaan is het een continue gevecht met jezelf. Hoe verstandig je ook probeert te redeneren.
Ik hoop maar dat het minstens weer een half jaar duurt voor ik zo'n aanval van 'ik moet NU eten' krijg
Ik ben gisteravond nog gaan hardlopen als afleiding en ik denk dat dat heel goed heeft geholpen. Onthouden voor een eventuele volgende keer
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Dit was de context: "Of course, there are dozens of deep, psychological reasons why individuals get caught up in this negativity (zoals bijvoorbeeld binge-eating). You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
Succes!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:12 schreef Sylvana het volgende:
Welkomquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Jaloers, dat ben ik op je!! Ik vrees dat ik van nature een onmatig persoon ben. Ik herken het Bingeverhaal van Isabeau maar al te goed. Niet af en toe een sigaretje, nee meteen een pakje of meer per dag, niet 1 koekje, maar de hele rol. Alleen bij alcohol heb ik het niet, maar dat komt door een presentje van de natuur: ik word misselijk als ik teveel drink en teveel is bij mij al na 3 of 4 glazen wijn, 2 wodka's kan ik nog handelen, maar ik voel me beter na 1. Dus dat is wel mijn geluk. O en met drugs ben ik ook nooit echt onmatig geweest, wilde nl. wel altijd een beetje de controle blijven houden!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ga je tandenpoetsen en eet heel veel mentos air, gewoon een hele rolOf 10 pepermuntjes.. Niks smaakt dan nog
En ja ga rennen of zo
(Is natuurlijk heeel makkelijk gezegd.. Maar ik heb dan volgens mij ook geen verslavingen.. snoep, koffie, chocolade, ijs, sigaretten, drank, kaas, toastjes.. ik heb er nooit "drang" naar en kan er makkelijk afblijven. Ook raar ?)
Ik eet ook wel eens een zak kroepoek leeg.. maar omdat ik dat wil... dat vind ik dan niet meteen een vreetbuiquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Jaloers, dat ben ik op je!! Ik vrees dat ik van nature een onmatig persoon ben. Ik herken het Bingeverhaal van Isabeau maar al te goed. Niet af en toe een sigaretje, nee meteen een pakje of meer per dag, niet 1 koekje, maar de hele rol. Alleen bij alcohol heb ik het niet, maar dat komt door een presentje van de natuur: ik word misselijk als ik teveel drink en teveel is bij mij al na 3 of 4 glazen wijn, 2 wodka's kan ik nog handelen, maar ik voel me beter na 1. Dus dat is wel mijn geluk. O en met drugs ben ik ook nooit echt onmatig geweest, wilde nl. wel altijd een beetje de controle blijven houden!
Toen ik met de pil begon woog ik 61 kilo ... 1 maand en een hoop paarse striae overal later, 73 kilo ... dat was echt niet normaal en niet leuk ... en dan te bedenken dat ik een heel lichte pil heb.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Welkom en succes
Dus jij bent wel een van de vrouwen die aankomt door de pil?
Wie ben jij eigenlijk? Ik heb er misschien overheen gelezen en in dat geval: sorry! Maar de posts tot nog toe die ik van jou heb gelezen gingen over verboden pillen. En dat vind ik, hoewel zeer boeiend, volslagen off-topic hier. Nu maakt dat nog niets uit, want er zijn wel meer dingen hier off-topic, maar mijn punt is: Je hebt je niet voorgesteld, ik weet niet eens of je zelf wilt afvallen en dan zeur je wel in een dieettopic dat het je niet boeit wat anderen eten. Nogmaals: ik hoop niet dat ik ergens overheen heb gelezen want dan sta ik nu behoorlijk voor lulquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:29 schreef dp81 het volgende:
Sorry hoor, maar het boeit mij totaal niet om van anderen te horen wat ze op een dag gegeten hebben.. of ben ik daar nou echt de enige in.
Kan mij ook niet veel boeien en vaak doe ik het zelf ook wel. Weet niet waarom. Misschien een vorm van sociale controle? Weet nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:29 schreef dp81 het volgende:
Sorry hoor, maar het boeit mij totaal niet om van anderen te horen wat ze op een dag gegeten hebben.. of ben ik daar nou echt de enige in.
Kan mij ook niet veel boeien en vaak doe ik het zelf ook wel. Weet niet waarom. Misschien een vorm van sociale controle? Weet nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:29 schreef dp81 het volgende:
Ik herken dat ook wel ja! Nou ja, niet zo bizar veel eten als Isabeau laatst, maar wel de dropjes per handvol en de koekjes per 5.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Jaloers, dat ben ik op je!! Ik vrees dat ik van nature een onmatig persoon ben. Ik herken het Bingeverhaal van Isabeau maar al te goed. Niet af en toe een sigaretje, nee meteen een pakje of meer per dag, niet 1 koekje, maar de hele rol. Alleen bij alcohol heb ik het niet, maar dat komt door een presentje van de natuur: ik word misselijk als ik teveel drink en teveel is bij mij al na 3 of 4 glazen wijn, 2 wodka's kan ik nog handelen, maar ik voel me beter na 1. Dus dat is wel mijn geluk. O en met drugs ben ik ook nooit echt onmatig geweest, wilde nl. wel altijd een beetje de controle blijven houden!
't Is toch juist wel leuk om te kijken en vergelijken? De een valt af op sushi, de ander op rijstewafelsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan mij ook niet veel boeien en vaak doe ik het zelf ook wel. Weet niet waarom. Misschien een vorm van sociale controle? Weet niet.
Lees er maar gewoon overheen dan.
Ik heb me niet voorgesteld en weet ook niet of dat dat echt nodig is, namelijk; ik ben niet actief bezig met afvallen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk? Ik heb er misschien overheen gelezen en in dat geval: sorry! Maar de posts tot nog toe die ik van jou heb gelezen gingen over verboden pillen. En dat vind ik, hoewel zeer boeiend, volslagen off-topic hier. Nu maakt dat nog niets uit, want er zijn wel meer dingen hier off-topic, maar mijn punt is: Je hebt je niet voorgesteld, ik weet niet eens of je zelf wilt afvallen en dan zeur je wel in een dieettopic dat het je niet boeit wat anderen eten. Nogmaals: ik hoop niet dat ik ergens overheen heb gelezen want dan sta ik nu behoorlijk voor lul![]()
OKmijn avondmaaltijd: toch kipfilet, maar dan als ajam smoor met Thaise rijst, ui, tomaat komkommersalde en nog een restje tjaptjoi groenten. Appeltje toe.
Nou ja, ik klonk een beetje bitcherig en dat was ook weer niet de bedoeling, maar ik vind het altijd leuker om te weten wie iets zegt, vandaar (vooral als dat kritiek betreftquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:42 schreef dp81 het volgende:
[..]
Ik heb me niet voorgesteld en weet ook niet of dat dat echt nodig is, namelijk; ik ben niet actief bezig met afvallen.
Paar jaar geleden was ik wel actief met afvallen bezig, maar ik let nu nog steeds op dat ik niet teveel eet.. de interesse voor zulke topics is daarom nog wel aanwezig.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:43 schreef conleche het volgende:
Ik vind het ook echt leuk om te lezen en het is hier de laatste tijd zo vaak over risotto gegaan dat ik dat binnenkort weer eens ga maken, zo kom je nog op eens op ideeen.Ik had laatst in een restaurant als bijgerecht bietenrisotto, die was ook echt heerlijk!!
O fijn!! Ik ga er echter geen pancetta bijmaken, maar kalfsucade, die combi kreeg ik ook in dat restaurant en ik heb m'n vingers erbij opgesmikkeldquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tjek! Risotto
Sluikreclame voor mijn eigen topic
En Razztwizzle, voel je vrij om je foto te plaatsen, leuk.
Pieperdquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:53 schreef Chicolate het volgende:
Wanneer heet rijst met een prutje risotto?Ik hoor er hier zoveel over, maar ik weet eigenlijk niet wat het is, en uit die recepten kan ik ook niet wijs worden ... (ga ik mijn moeder een keer zeggen het te maken, als het tenminste niet de bietjes of paddo versie is)
Dat spreekt voor zich, als ik het heb gemaakt zal ik een uitgebreid verslag maken......quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pieperd![]()
Je gebruikt voor risotto een speciaal soort rijst, arborio geheten. Kleine, dikke korreltjes. Deze rijstsoort neemt heel veel vocht op; als je m langzaam kookt in bijvoorbeeld boullon, krijg je een heel lekkere, romige textuur.
Conleche, daar wil ik dan natuurlijk weer graag het recept van
Erg herkenbaar. Al zit hij bij mij niet in mijn hoofd, maar meer in mijn diepste wezen. Ik weet niet waar mijn diepste wezen precies zit.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:21 schreef Isabeau het volgende:
Zou ik ook graag willen wetenIk heb die drang nu dus helemaal niet meer en had het ook al zeker een half jaar niet gehad. Dus vanuit mijn huidige situatie denk ik ook "hoe kan je dat nou doen?? dan stop je toch gewoon??" Maar zo werkt het helaas helemaal niet. Als ik zo'n vreetbui heb (en dat kan ik dit gerust noemen wat ik had) dan maakt het op zich niet veel uit wát ik eet, als ik maar eet en als het maar vet en koolhydraatrijk is. Het is een beetje zoals jeuk, je wéét dat je eraf moet blijven, maar je krabt toch. En je krabt door, ook al wordt het alleen maar erger door het krabben... Zo at ik gewoon door terwijl ik al lang vol zat. Het heeft dan ook niets met verzadiging te malken. Het is een hunkerende hoofdhonger die al je gedachten aan de kant duwt om voorrang te krijgen. Het schijnt iets te maken te hebben met je hypothalamus en als je het wilt weerstaan is het een continue gevecht met jezelf. Hoe verstandig je ook probeert te redeneren.
Daar komt het inderdaad doorquote:Op woensdag 30 januari 2008 08:23 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
Ik heb echt supernetjes gegeten de afgelopen 2 dagen (op een paar dropjes in de bios na), maar ik ben gewoon aangekomen!Please zeg me dat dat komt doordat ik elke ochtend op de weegschaal sta.
![]()
Ik hoop het voor je, zou wel lekker zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:39 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, want ik was een jaar of 14 toen ik eraan begon. Ik ben toen ongetwijfeld wel aangekomen, maar dat is nu eenmaal wat er gebeurt op die leeftijd, lijkt me..
Alle andere bijverschijnselen heb ik wel gemerkt, daarom ben ik ook gestopt. Maar ik zie vanzelf wel of ik ben aangekomen door de pil, als ik nu ineens ga afvallen weet ik het!
Blij dat te horen!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik denk dat ik mijn plan dus maar omgooi naar de Minilotje-style, en dus gewoon drie goede, voedzame maaltijden op een dag ga eten. De tussendoortjes mis ik eigenlijk nauwelijks, en op drukke schooldagen heb ik er überhaupt geen tijd voor. Wel mis ik het lekkere warme eten, mét sausjes en spekjes en smaak, net als m'n bagels en m'n volle yoghurt.
Dus ik ga gewoon eens proberen of het op deze manier wil, en dan maar wat langzamer, want ik kan geen knäckebrod en rijstwafels meer zien. En natuurlijk meer bewegen, want daar heb ik blijkbaar de motivatie weer voor gevonden.
Ik moet zeggen dat jouw ritalin-achtige middel mij ook wel aan zou staan, niet om de eetlustremmende werking, want dat is idd iets wat je toch zelf op orde zou moeten krijgen..... Maar het energie-krijg gedeelte spreekt mij wel heel erg aan, want om heel eerlijk te zijn ontbreekt het mij daar wel eens aan en als ik het wel eens heb (veel energie bedoel ik) dan voel ik me echt veel beter. Krijg ik een beetje het gevoel terug dat ik als kind had: dan werd ik wakker, sprong naast m'n bed en had zin in de dag. Nou, das er een beetje af zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:33 schreef minilotje het volgende:
pillenverhaal.....
Dat wil ik eigenlijk ook wel wetenquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:29 schreef conleche het volgende:
op welke grond krijg je zo'n middel voorgeschreven en heeft het bijwerkingen?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 30 januari 2008 06:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Erg herkenbaar. Al zit hij bij mij niet in mijn hoofd, maar meer in mijn diepste wezen. Ik weet niet waar mijn diepste wezen precies zit.
Nou ja, Ritalin en aanverwanten zijn niet bedoeld als energieopwekkers, en zullen ook beslist nooit voor zoiets voorgeschreven worden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jouw ritalin-achtige middel mij ook wel aan zou staan, niet om de eetlustremmende werking, want dat is idd iets wat je toch zelf op orde zou moeten krijgen..... Maar het energie-krijg gedeelte spreekt mij wel heel erg aan, want om heel eerlijk te zijn ontbreekt het mij daar wel eens aan en als ik het wel eens heb (veel energie bedoel ik) dan voel ik me echt veel beter. Krijg ik een beetje het gevoel terug dat ik als kind had: dan werd ik wakker, sprong naast m'n bed en had zin in de dag. Nou, das er een beetje af zullen we maar zeggenAls je het te persoonlijk vindt hoef je niet te antwoorden hoor, maar op welke grond krijg je zo'n middel voorgeschreven en heeft het bijwerkingen?
En positief zijnquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
veel slapen, sporten en gezond eten krijg je ook energie van!
van veel snoep krijg je ook veel energiequote:Op woensdag 30 januari 2008 12:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
veel slapen, sporten en gezond eten krijg je ook energie van!
Is dat je broertje??quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Die laatste post was pretkroket
quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:46 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Daar komt het inderdaad door![]()
Als ik op een avond 2 repen chocolade opeet, ben ik de volgende dag altijd 1-2 kilo lichter, en dat komt er dan in de week erna weer bij![]()
Er zit gewoon wat vertraging in, maar je valt echt wel af. Dus geef het niet op!
Die van mij heeft geen rode lippenstift!quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:52 schreef Viking84 het volgende:
Morgen.
Ben ik de enige die Mademoiselle.Moi en Conleche steeds door elkaar haalt (ivm hun avatars).
Ik hoef niet per se nog meer af te vallen, dit is slechts een experiment nav het stoppen met de pil.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:09 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik hoop het voor je, zou wel lekker zijn![]()
Dat is niet zo mooiquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:53 schreef Sylvana het volgende:
Het gasfornuis is kapot
Dus nou vanavond maar een stoommaaltijd penne carbonara eten, en hopen dat de huisbaas het voor morgen kan maken. Anders moet ik allemaal eten gaan weggooien dat ik eigenlijk vandaag en morgen zou eten, en niet langer houdbaar is
En vanavond weer niet zwemmen, ben echt doodop. Vanmiddag zou ik van Peters huis naar het station lopen, is 25 minuten, maar halverwege de bus gepakt omdat ik gewoon echt niet meer kon
Dankjeeeweeel!! Ben wel bang dat het spaans is maar hij download nu en dan zullen we het zienquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:36 schreef mordradead het volgende:
O ja, Flexi Points wel spaans geloof ik karoltje maar dat weet ik niet zeker...
Tip: Neem een grote handtas (die zijn ook nog in de modequote:Op woensdag 30 januari 2008 17:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooiHopelijk weet je snel inderdaad meer
Gisteren heb ik ook half uurtje van het station naar het huis van mijn vriend gelopen, op hakkenen vandaag daarmee de stad in dus nu doen mijn voeten pijn
Ik zou maar 'ns even googlen op zere schenen + hardlopen en kijken of je de symptomen dan herkent. Niet dat ik je een sportblessure wil aanpraten, maar ik zit nu met shin splints.... En dat komt van het hardlopen -> versleten schoenen (gaat veul sneller dan je denkt) en veel te snel opbouwen. Maar er zijn nog meer oorzaken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:10 schreef Viking84 het volgende:
3 x 3 met 1 min tussendoor en 3 x 6 met 2 min tussendoor. Voor het eerst met afstandssensor. We liepen niet heel hard, want ik had eerst een steek en toen die voorbij was, kreeg ik een zeurend pijntje in m'n onderbeen (aan de binnenkant). Bleh. Merk wel dat we steeds harder gaan lopen. We schommelen een beetje tussen de 8,5 en 10 km/u in. We kunnen de hartslagmeter ook zo instellen dat 'ie een piepje geeft als 'ie boven of onder een bepaalde snelheid komt. Toch maar even doen dan binnenkort, want langzamer dan 9 wil ik echt niet, als het even kan (muv de warming-up en cooling down).
quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Tip: Neem een grote handtas (die zijn ook nog in de mode) en daar kan je heel goed een paar makkelijke schoenen kwijt. Zodra je verder moet lopen dan 100 meter: wissel schoenen!! Kijk er heel arrogant bij alsof het zo hoort en heb nooit meer ergens last van......
Met autorijden heb ik er nog nooit last van gehad (van mijn schoenen)quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:29 schreef karoltje het volgende:
Als ik hoge hakken aanheb leg ik ook vaak gympies in mn auto zodat ik relaxed kan autorijden.
Dat doe ik ook, als ik weet dat ik ga autorijden en ik heb hakken aan, dan neem ik ook een extra paar zonder hakken mee. Ik kan echt niet op hakken autorijden, vind ik echt irritant.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:29 schreef karoltje het volgende:
Als ik hoge hakken aanheb leg ik ook vaak gympies in mn auto zodat ik relaxed kan autorijden.
Hm, wat vervelend.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:03 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik zou maar 'ns even googlen op zere schenen + hardlopen en kijken of je de symptomen dan herkent. Niet dat ik je een sportblessure wil aanpraten, maar ik zit nu met shin splints.... En dat komt van het hardlopen -> versleten schoenen (gaat veul sneller dan je denkt) en veel te snel opbouwen. Maar er zijn nog meer oorzaken.
Wil alleen ff voorkomen dat jou hetzelfde overkomt als mij... Ben er namelijk NIET blij mee.![]()
Ik kan niet op platte schoenen autorijden ... heb dat totaal geen feeling met mn pedalen ... dus dan rijd ik te hard. Met hakken balanceert mn hak op de grond en kan ik precies voelen hoeveel ik druk met mn voetenquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, als ik weet dat ik ga autorijden en ik heb hakken aan, dan neem ik ook een extra paar zonder hakken mee. Ik kan echt niet op hakken autorijden, vind ik echt irritant.
Ja precies dat heb ik ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:55 schreef Jeipod het volgende:
[..]
Ik kan niet op platte schoenen autorijden ... heb dat totaal geen feeling met mn pedalen ... dus dan rijd ik te hard. Met hakken balanceert mn hak op de grond en kan ik precies voelen hoeveel ik druk met mn voeten
Ik kan prima rijden met hoge hakken aan, en ook met platte schoenen. Ik heb alleen 1 paar schoenen met heel dikke zolen (een cm of 3 aan de voorkantquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:36 schreef Sylvana het volgende:
Dat doe ik ook, als ik weet dat ik ga autorijden en ik heb hakken aan, dan neem ik ook een extra paar zonder hakken mee. Ik kan echt niet op hakken autorijden, vind ik echt irritant.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:02 schreef Alcarin het volgende:
[..]
En ontopic: zojuist zelfgemaakte nasi met veul pindasaus gegeten
quote:
O dat kan ik echt nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:55 schreef Jeipod het volgende:
[..]
Ik kan niet op platte schoenen autorijden ... heb dat totaal geen feeling met mn pedalen ... dus dan rijd ik te hard. Met hakken balanceert mn hak op de grond en kan ik precies voelen hoeveel ik druk met mn voeten
I knooow! Gekkenwerk he. Voortgezet onderwijs zo te horen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:04 schreef Razztwizzle het volgende:
7.15 de deur uit, 18.30 weer thuislang leve het onderwijs.
Wat een liefde voor je hondje!! Maar ik kan me voorstellen dat je je helemaal rot schrikt zeg, poe!quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:09 schreef conleche het volgende:
Dus in een reflex pak ik met m'n rechterhand Koekie de hond bij z'n tuigje, ik rem en stuur met 1 hand ook de bermstrook op en kom net op tijd tot stilstand.
Heel veel mensen hebben dat reflex met die rechterhandquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:09 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat kan ik echt nietIk draag in het normale leven óf platte schoenen óf hakken van 10 cm. (halfhoog daar doe ik niet aan) Als ik zou rijden met hakken van 10 cm. dan zou ik geheid brokken maken. Ik schop ze altijd uit en rijdt op blote voeten, sokken of panty's. Dat gaat prima.
Over autorijden gesproken: vandaag had zat ik bijna in een bijna-kettingbotsingDe auto's voor me remden als gekken en sommigen reden de berm in. Dus in een reflex pak ik met m'n rechterhand Koekie de hond bij z'n tuigje, ik rem en stuur met 1 hand ook de bermstrook op en kom net op tijd tot stilstand. Het zag er enorm chaotisch uit al die auto's kriskras, maar voor zover ik kon zien had geen auto ook maar een andere geraakt
Ik stond versteld hoe accuraat je reageert in zo'n soort situatie, zonder maar een greintje angst. Daarna, however, kreeg ik wel een beetje de bibbers
Yesquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:22 schreef karoltje het volgende:
[..]
I knooow! Gekkenwerk he. Voortgezet onderwijs zo te horen?
Basisonderwijs precies hetzelfde hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:22 schreef karoltje het volgende:
[..]
I knooow! Gekkenwerk he. Voortgezet onderwijs zo te horen?
Ik heb niet zo heel veel 'normale' beweging dus probeer dagelijks toch wel een half uur tot een uur te sportenquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:23 schreef dp81 het volgende:
Uit nieuwsgierigheid, hoeveel tijd bewegen jullie zoal per dag en wat doe je dan voor beweging ?
Zelf fiets ik 2 á 3 uurtjes per dag, ik heb de tijd gelukkig. Naast dat ik het lekker vind om de deur uit te gaan en weg van huis te zijn verbrand ik er een hoop calorieën mee natuurlijk.
Meer mensen die toch wel enkele uren per dag in beweging zijn ? mits je de tijd hebt uiteraard..
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:08 schreef Sylvana het volgende:
Het is gelukt, het is gelukt, het is gelukt![]()
![]()
Per 1 februari ben ik uitgeschreven bij de sportschool![]()
![]()
Het heeft bloed, zweet en tranen gekost, maar nu is het toch gelukt zonder doktersverklaring
Per week loop ik ± 2 uur hard, zit ik ± 5 uur op de fiets (als vervoersmiddel) en ben ik zo'n 3 uur te vinden in de sportschool. Dus dat is dan gemiddeld ± anderhalf uur per dag.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:23 schreef dp81 het volgende:
Uit nieuwsgierigheid, hoeveel tijd bewegen jullie zoal per dag en wat doe je dan voor beweging ?
Zelf fiets ik 2 á 3 uurtjes per dag, ik heb de tijd gelukkig. Naast dat ik het lekker vind om de deur uit te gaan en weg van huis te zijn verbrand ik er een hoop calorieën mee natuurlijk.
Meer mensen die toch wel enkele uren per dag in beweging zijn ? mits je de tijd hebt uiteraard..
Ja, ze vroegen echt om een doktersverklaring, terwijl ik elke keer aangaf dat ze dat niet mogen geven. Maar laatste keer dus officiele brief van huisarts gegeven dat ze dat niet mogen doen + al mn afspraken en onderzoeksuitslagen van het ziekenhuis. Dat werkte welquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:32 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nu kun je lekker relaxed zwemmen!
Vroegen ze echt om een doktersverklaring? Toch jammer dat artsen daar niet aan doen...
Sommige regels zijn zo ontzettend stom
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:08 schreef Sylvana het volgende:
Het is gelukt, het is gelukt, het is gelukt![]()
![]()
Per 1 februari ben ik uitgeschreven bij de sportschool![]()
![]()
Het heeft bloed, zweet en tranen gekost, maar nu is het toch gelukt zonder doktersverklaring
Ik fiets elke dag naar school, zo'n 12 km per dag. In school trappen lopen (maar dat telt eigenlijk niet, de lift is alleen voor mensen met krukken enzo, en ik heb een hekel aan liften). Verder iedere woensdagmiddag en zaterdagochtend een krantenwijk. Dinsdag en vrijdag 1,5 tot 2 uur taekwondotraining. In het weekend: soms willekeurig naar mijn lief toe fietsen (woont vlakbij school), naar de kerk fietsen (ok, 5 minuutjes) en vaak naar de stad ofzo: flink rondlopen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:23 schreef dp81 het volgende:
Ik sta voor groep 7quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:37 schreef Jeipod het volgende:
[..]
Basisonderwijs precies hetzelfde hoorSoms dan heb je na schooltijd om half 4 vergadering ... tot 5 uur ... dan dan mag je naar huis om te eten, want de volgende begint om 8 uur savonds ...
Het staat er helemaal op en duurde 'maar' enen uurtje downloaden maarrr... is dus volledig in het spaansquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:36 schreef mordradead het volgende:
O ja, Flexi Points wel spaans geloof ik karoltje maar dat weet ik niet zeker...
Wat werken er veel mensen uit dit topic met kinderenquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:44 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik sta voor groep 7. Morgen eet ik inderdaad op school omdat er 's avonds ook wat is... pff!!
haha, opvallend! Nieuw onderzoek in aantocht: onderwijs maakt overgewichtquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat werken er veel mensen uit dit topic met kinderen
Ik werk niet met kinderen, en zal dat ook nooit doen/willen/kunnenquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:50 schreef Miss_S het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:09 schreef Jeipod het volgende:
[..]
haha, opvallend! Nieuw onderzoek in aantocht: onderwijs maakt overgewicht
Ik pas nog steeds vaak op en als daar snoep is kan ik er dus ook niet vanaf blijvenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:09 schreef Jeipod het volgende:
[..]
haha, opvallend! Nieuw onderzoek in aantocht: onderwijs maakt overgewicht
Ben het weer eens met je eenschquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:09 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat kan ik echt nietIk draag in het normale leven óf platte schoenen óf hakken van 10 cm. (halfhoog daar doe ik niet aan)
per week loop ik 2 x 4 uurquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:23 schreef dp81 het volgende:
2 x 5 uur? waar loop je dan heen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
per week loop ik 2 x 5 uur
2.5 uur muay thai (de laatste tijd 1.5 uur)
gemiddeld 4 uur wel fanatiek dansen op de dansvloer
elke week sowieso 2 uur fietsen
en ik loop ongeveer 60x per dag 2 trappen op en neer want
1. ik kan niet stilzitten 2.ik vergeet van alles
2x4 uurquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
2 x 5 uur? waar loop je dan heen?
Ow zo, ik denk al wie gaat er zomaar 5 uur (of 4) rondlopenquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
2x4 uursorry
ik moet voor mn werk door straten lopen en aanbellen.. sta ik af en toe wel stil maar daartussen rennen we dan weer heel hard als een soort wedstrijdje
ik ben ook zwemjuf (geweest) was altijd leukquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Blijf je nu deze naam gebruiken of ga je weer met allebei posten?quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:54 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik ben ook zwemjuf (geweest) was altijd leuk![]()
alleen heb ik 't niet zo op kinderen, kleine danvond lesgeven aan de oudere groepen altijd veul leuker..
als ik eens in moest vallen in een begin-badje, vond ik dat écht niet leukkleine kinderen.. niet mijn ding
en goedemorgen (kan nog net)![]()
motorbloempje hier dus (zie ondertitel)![]()
Gaat nog steeds erg lekker hier. Braaf ontbeten met yoghurt vanochtend, en net een berlinerbol geweigerd
Gisteren Evy 11 gelopenen morgen de hele dag lopen op de motorbeurs
![]()
Ik pas in een Medium Motorjas én, én! Ik zie echt verschil in m'n gezicht nu![]()
gaat lekker hier
Is MoBlo gebanned?quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Blijf je nu deze naam gebruiken of ga je weer met allebei posten?
Wist niet dat je zo duidelijk een kloon mocht gebruiken als je gebanned was
Wie heeft een TR gedaan / mailtje gestuurd?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:00 schreef Faithy het volgende:
je mailtje/TR heeft niets uitgehaald hoor, MoBlo is niet gebanned![]()
Nee die andere van haar was gebanned en toen ging ze MoBlo gebruiken wat iedereen wistquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is MoBlo gebanned?.
Dan kan ze zich beter wat minder opvallend gedragen idd, anders is ze straks nog een week gebanned.
jij was het niet hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie heeft een TR gedaan / mailtje gestuurd?
Idd ik niet, want dat vind ik valsquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:02 schreef Faithy het volgende:
[..]
jij was het niet hoor![]()
![]()
Maar deze account ga ik op mijn werk gebruikenvind ik wel leuk
Het brood is hard omdat het bevroren is joh!quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:25 schreef Faithy het volgende:
zodadelijk van armoede maar mijn boterhammen tostificeren..![]()
het brood dat we hebben (van de AH) is niet echt vriezer-proof.. het komt er redelijk hard uit! En de zak is goed afgesloten...
ja.. maar naarmate het langer buiten de vriezer verbleef werd het er niet zachter opquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het brood is hard omdat het bevroren is joh!
Niet meteen van het ergste uitgaan, joh. Kop op! Het zou zomaar heel veel kunnen schelen, die massage en oefeningen en ijs.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:15 schreef Viking84 het volgende:
Vanavond weer hardlopen. Ben benieuwd hoe dat gaat met mijn beginnende shin splints. Heb gisteren met ijs gekoeld, gemasseerd en oefeningen gedaan, dus ik ben benieuwd of het wat geholpen heeft. Ik zou het echt erg vinden als ik echt belemmerd word in het hardlopen
. Heb er zoveel plezier in
. Volgende week zou ik de duurloop van 20 minuten mogen doen, maar het zou me niks verbazen als de fysio maandag zegt dat ik dat nog even uit mijn hoofd moet zetten
.
Ikquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ow zo, ik denk al wie gaat er zomaar 5 uur (of 4) rondlopen
Kop op iddquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet meteen van het ergste uitgaan, joh. Kop op! Het zou zomaar heel veel kunnen schelen, die massage en oefeningen en ijs.
* ColdFeet plukt wat muizenissen uit Vikings hoofd
Regelmatig een kilometer of 20-25... liefst zo rond een uur of vijf de deur uit op zondagmorgen, heerlijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Echt waar? gewoon lekker wandelen?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Regelmatig een kilometer of 20-25... liefst zo rond een uur of vijf de deur uit op zondagmorgen, heerlijk
Ik woon in Maastricht, heuvelachtige omgeving dus... Ik loop het liefst alleen, lekker muziekje erbij en verstand op nul of juist op volle toeren om alles eens op mijn gemak te 'verwerken'.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]woon je ook in een mooi gebied daarvoor?
En loop je alleen? lijkt me wel lekker om gewoon ff na te denken of juist tot rust te komen
Ow!! Zeg dat dan! Nog nooit van gehoord. Ik heb altijd AH brood (Pain de Boulognequote:Op donderdag 31 januari 2008 12:30 schreef Faithy het volgende:
[..]
ja.. maar naarmate het langer buiten de vriezer verbleef werd het er niet zachter op
Dat wil ik dus ook gaan proberenquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik woon in Maastricht, heuvelachtige omgeving dus... Ik loop het liefst alleen, lekker muziekje erbij en verstand op nul of juist op volle toeren om alles eens op mijn gemak te 'verwerken'.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow!! Zeg dat dan! Nog nooit van gehoord. Ik heb altijd AH brood (Pain de Boulogne) en dat ontdooit gewoon goed.
TopicReport en MoBlo was niet gebanned maar Faithyquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wat is een TR en waarom was MoBlo (niet?) gebanned?
Dan was je een van de weinigequote:Op donderdag 31 januari 2008 12:58 schreef loveli het volgende:
Nooit geweten dat Faithy en MoBlo dezelfde waren.
Van faithy en haar gebannedheid wist ik verder niets, maar het aantal smileys in een post zegt genoegquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:58 schreef loveli het volgende:
Nooit geweten dat Faithy en MoBlo dezelfde waren.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Van faithy en haar gebannedheid wist ik verder niets, maar het aantal smileys in een post zegt genoeg![]()
Daarom is MoBlo ookal gebanned geweest zekerquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:13 schreef Faithy het volgende:
en deze week is Faithy unbannedVorige week wist Danny al dat ik MoBlo was
maargoed... ik werd gewoon gedoogd omdat ik een brave user ben
Saskiaaaa, laat je niet zo kennen. Het is zo ook wel duidelijk dat je MoBlo liever kwijt dan rijk bentquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daarom is MoBlo ookal gebanned geweest zeker
Maar moet jij niet werken?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Saskiaaaa, laat je niet zo kennen. Het is zo ook wel duidelijk dat je MoBlo liever kwijt dan rijk bent.
Wil je dan vertellen wat je vandaag voor gezonds/ongezonds gedaan hebt?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:58 schreef mordradead het volgende:
Ik snap er helemaal niks meer van zeg
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:39 schreef MoBlo het volgende:
MoBlo is trouwens nog nooit gebanned geweest
motorbloempje wel één keer
Tof!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:22 schreef loveli het volgende:
[..]![]()
Ik vind het iig best gezellig dat je hier meedoet, mede vanwege je hobby. Motorrijden als extra beweging, ga ik binnenkort ook weer doen.
Ja, maar niet heel actief. Gebruikersnaam hou ik even voor me, omdat ik daar een stuk herkenbaarder ben dan hier en ik hou wel van een beetje privacy.quote:
Ik hoop dat het lukt, dit is geen motor-weer. Met mijn vorige motor reed ik ook in de winter door, nu heb ik er een met wat meer chroom en die blijft binnen tot de pekel weg is.quote:Ik rijd iig het hele jaar door.. vind het wel een béétje eng, moet zo met de storm naar huis.. misschien da tik wat eerder weg mag, zodat ik binnendoor (meer luwte) naar huis kan..
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:35 schreef Viking84 het volgende:
De katjes zijn weer eens aan het knokken. Zal ik ze maar MoBlo en Miss_S gaan noemen?![]()
.
Best leuke namen!! Ik gebruik m'n kloon nooit meer eigenlijk, het was ook eerst een werkkloon omdat ik hier in de galerie m'n wachtwoord nooit wist en zo, maar heb dat een keer opgeschreven en nu post ik alleen nog maar onder conleche.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik kap er weer mee voor vandaag. Heb het gevoel alsof ik al een hele dag achter de rug heb, maar het is nog maar half 4. Heb wel voldoende gedaan, though. Ga nu lekker Prison Break kijken.
De katjes zijn weer eens aan het knokken. Zal ik ze maar MoBlo en Miss_S gaan noemen?![]()
.
Pain de Bouliogne is een grote hit en half Nederland eet zich er helemaal vol mee. Het ziet er ook ontzettend gezond uit. Alleen jammer dat het minder gezond is dan je zou verwachten, want die bruine kleur wordt gewoon veroorzaakt door caramellisatie van suikers. Laat je niet voor de gek houden door de voedingsmiddelenindustrie.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ow!! Zeg dat dan! Nog nooit van gehoord. Ik heb altijd AH brood (Pain de Boulogne) en dat ontdooit gewoon goed.
Jij hebt het interview met Maarten 't Hart gelezen in de HP!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Pain de Bouliogne is een grote hit en half Nederland eet zich er helemaal vol mee. Het ziet er ook ontzettend gezond uit. Alleen jammer dat het minder gezond is dan je zou verwachten, want die bruine kleur wordt gewoon veroorzaakt door caramellisatie van suikers. Laat je niet voor de gek houden door de voedingsmiddelenindustrie.
Ik kap er weer mee voor vandaag. Heb het gevoel alsof ik al een hele dag achter de rug heb, maar het is nog maar half 4. Heb wel voldoende gedaan, though. Ga nu lekker Prison Break kijken.
.
.
Maar wat is dan wel lekker en gezond brood? Ik hou nogal van pitjes brood en dat ene brood wat ik in een week eet, dat mag best 2 euro kosten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Pain de Bouliogne is een grote hit en half Nederland eet zich er helemaal vol mee. Het ziet er ook ontzettend gezond uit. Alleen jammer dat het minder gezond is dan je zou verwachten, want die bruine kleur wordt gewoon veroorzaakt door caramellisatie van suikers. Laat je niet voor de gek houden door de voedingsmiddelenindustrie.
Ik niet! Ga wel straks zijn boek ophalen in de bibliotheek. Isabeau en ik laten jullie na het weekend weten wat we allemaal hebben geleerd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt het interview met Maarten 't Hart gelezen in de HP!!
Of iets van Pierre Wind, die vertelt ook vaak zoiets. Al had ik onthouden dat het zo bruin werd door verbrande mout?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat boek met 'Het maakt niet uit waar je in bijt als je er maar flink van schijt'? (had minilotje het laatst over. Waar is ze trouwens?)quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:46 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik niet! Ga wel straks zijn boek ophalen in de bibliotheek. Isabeau en ik laten jullie na het weekend weten wat we allemaal hebben geleerd.
Nee, dat hele artikel ken ik niet. Een bekende van me zit in de productontwikkeling.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat minder lekker klopt alleen nietquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:51 schreef conleche het volgende:
Maarten 't Hart had het erover dat je brood uit de reformwinkel moest halen: dat was wel gezond en bovendien minder lekker en dat kwam goed uit, want dan at je d'r ook minder van![]()
Ik vind wel dat het klopt: ik hou ook niet zo heel erg van dat zware, dichte brood. Ach, misschien is mijn meegranenbrood van de Appie niet zo gezond als ik dacht, maar echt ongezond zal het toch ook niet zijn...quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat minder lekker klopt alleen niet
Alles mag van Maarten 't Hart. Zolang je er maar flink van schijt dusquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:54 schreef Liejannuh het volgende:
Deze boeken haal ik straks op:
Het dikke afvalboek : de nuchtere waarheid over diëten, Wolffers, Ivan
Het dovemansorendieet : over zin en onzin van gewichtsverlies, Hart, Maarten 't
En er zit geen reformwinkel bij mij in de buurt. En om nou 5 km te gaan fietsen om brood te halen, weet niet of ik daar zin in heb. Mag ik van Maarten 't Hart wel lekker eten? Want dat vind ik nogal belangrijk.
Nee lijkt me ook niet dat het ongezond isquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind wel dat het klopt: ik hou ook niet zo heel erg van dat zware, dichte brood. Ach, misschien is mijn meegranenbrood van de Appie niet zo gezond als ik dacht, maar echt ongezond zal het toch ook niet zijn...
Ons brood komt ook altijd van de Plusquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb altijd grof volkoren van de Plus. Dat is wél erg gezond. Wat jullie ook zeggen.
Momenteel heb trouwens oerbrood. Heerlijk. Heerlijk zacht. Knapperig korstje.
Kijk je uit!! Het begint hier nu echt serieus te stormen!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:33 schreef Faithy het volgende:
Ik ga zo de storm trotseren![]()
denk aan me..
Pas inderdaad op! Ik mocht er daarnet ook doorheen, met de fiets, had uiteraard weer tegenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:33 schreef Faithy het volgende:
Ik ga zo de storm trotseren![]()
denk aan me..
Maar als je niet eet en dan meer van de avondeten eet dan zit er weinig verschil inquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Pas inderdaad op! Ik mocht er daarnet ook doorheen, met de fiets, had uiteraard weer tegen. Op een paar keer een stevige zijwind na, en heb weer de bosjes ontweken
.
Tot nu toe me prima aan mijn eigen planning gehouden, maar heb nu wel vreselijke honger, avondeten mag me niet te lang meer duren ... wat me nu veel meer opvalt: normaal neem ik uit school nog iets te eten, en daardoor heb ik bij het avondeten minder honger. Maar nu vind ik het niet nodig: op school mijn tussendoortje al gehad. Toch is het hier in huis heel gewoon om dan 'nog even iets te pakken' ... terwijl we binnen een uur de avondmaaltijd hebben, dat ga ik mezelf dus maar lekker afleren. (mn vader zei meteen toen ik thuiskwam dat ik maar 'even iets moest pakken' en toen werd ik boos
)
Maar je moet toch ook niet onwijze trek/honger hebben?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:44 schreef karoltje het volgende:
Ik ga ook altijd eten als ik van mn werk kom, terwijl ik niet eens onwijze trek heb ofzo... Lastig om mee te stoppen!!
Ik eet altijd evenveel van een maaltijd, schep nooit een tweede keer op ... omdat ik weet dat ik aan 1 bord genoeg hebquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar als je niet eet en dan meer van de avondeten eet dan zit er weinig verschil inof je nu wel een tussendoortje eet en dan minder eet daarna
Maar ligt er natuurlijk dan ook aan wat voor tussendoortje en wat voor maaltijd
Ik krijg ook lekker vis vandaagquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik eet altijd evenveel van een maaltijd, schep nooit een tweede keer op ... omdat ik weet dat ik aan 1 bord genoeg heb. En al zou ik meer eten, ik eet liever meer groente en dergelijke, dan dat ik vlak daarvoor aan een of ander koekje ga zitten knabbelen (evergreen, cracker, speculaas, in mijn ogen minder voedzaam dan een goede warme maaltijd
)
Vanavond iets met koolvis, en het is slank(het is vis! Ik hou van vis! Ik wil mn visje nu!
)
Wat je wel kan nemen en waar nauwelijks calorieen inzitten: drinkbouillon of cup a soup, das precies een goeie overbrugging tot je gaat eten en het is ook wel lekker warm, als je helemaal koud bent van het fietsen!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik eet altijd evenveel van een maaltijd, schep nooit een tweede keer op ... omdat ik weet dat ik aan 1 bord genoeg heb. En al zou ik meer eten, ik eet liever meer groente en dergelijke, dan dat ik vlak daarvoor aan een of ander koekje ga zitten knabbelen (evergreen, cracker, speculaas, in mijn ogen minder voedzaam dan een goede warme maaltijd
)
Vanavond iets met koolvis, en het is slank(het is vis! Ik hou van vis! Ik wil mn visje nu!
)
Lieverd, ik ga niet zo snel als jullie allemaal!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat boek met 'Het maakt niet uit waar je in bijt als je er maar flink van schijt'? (had minilotje het laatst over. Waar is ze trouwens?)
Ik red jequote:Op donderdag 31 januari 2008 17:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik had een kutdag. En ik sta op het punt een pizza met extra veel kaas in de oven te gooien en ijs uit de vriezer te halen om als voorafje op te gaan lepelen. Wie redt mij.
Dat lust ik nietquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat je wel kan nemen en waar nauwelijks calorieen inzitten: drinkbouillon of cup a soup, das precies een goeie overbrugging tot je gaat eten en het is ook wel lekker warm, als je helemaal koud bent van het fietsen!
Denk even hoeveel blijer je ervan zou worden als je écht iets lekkers maakt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik had een kutdag. En ik sta op het punt een pizza met extra veel kaas in de oven te gooien en ijs uit de vriezer te halen om als voorafje op te gaan lepelen. Wie redt mij.
I wish!! Het is een schilderij dat ik heb gemaakt!! En ik heb ook een blonde pony!! Hoewel het meer donkerblond is dan goudblond...quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:14 schreef minilotje het volgende:
Ik vraag me trouwens al een tijdje af..
Is Conleche's icon Conleche zelf?
Is dat adez lekker? Ik heb het nog steeds niet uitgeprobeertquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:15 schreef Jeipod het volgende:
ZO, vandaag naar school geweest ... en heb 2 broodjes kipfilet op en een glas adez, straks avond eten, met broccoli en bloemkool, karbonaatje weer en wat aardappels.
De storm is hier zeker al over zn hoogtepunt heen ... waait stuk minder hard dan vanmorgen.
Oh, mijn haar heeft wel dezelfde kleur als de ik in mijn icon, vrij goudachtig dus.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:20 schreef conleche het volgende:
[..]
I wish!! Het is een schilderij dat ik heb gemaakt!! En ik heb ook een blonde pony!! Hoewel het meer donkerblond is dan goudblond...![]()
Alléén als ik de Godfather ben heb ik een snor!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:25 schreef minilotje het volgende:
[..]
Oh, mijn haar heeft wel dezelfde kleur als de ik in mijn icon, vrij goudachtig dus!
Maar o, wat heb ik mijn pony gemist!
En aha, een schilderij. Nog van iemand in het bijzonder?
Ik hád natuurlijk even in je FB kunnen kijken!
Ik zou trouwens niet willen ruilen met je icon als ik jou was. Jij hebt een snor!![]()
![]()
Ik dacht al, Conleche een snor? Naaah!quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Alléén als ik de Godfather ben heb ik een snor!!![]()
En nee, het is niemand in het bijzonder, maak de laatste tijd veel heel grote close vrouwenportretten...
Ik had je al gezien!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht al, Conleche een snor? Naaah!(vandaar dat je mij als laatste bezoeker in je FB ziet staan
).
Maar jij ziet er ook leuk uit!quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:34 schreef minilotje het volgende:
Maar weinig mensen hier dus met zichzelf in hun icon.
Voel ik me verdorie toch bijna een narcist!
Als jullie dat nou allemaal gewoon 'es deden. Hoef ik niet steeds naar FB's als ik benieuwd ben naar het hoofd achter de post.![]()
Er zijn genoeg plekken op Fok waar we jou in je volle glorie kunnen aanschouwenquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar jij ziet er ook leuk uit!
Ik moet er niet aan denken om mezelf de hele tijd te zien(Zou ik misschien wel minder posten, wel zo prettig voor jullie)
Ja en waar ik niet naar hoef te kijkenquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg plekken op Fok waar we jou in je volle glorie kunnen aanschouwen.
Jouw hoofd is dan ook iconwaardigquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:34 schreef minilotje het volgende:
Als jullie dat nou allemaal gewoon 'es deden. Hoef ik niet steeds naar FB's als ik benieuwd ben naar het hoofd achter de post.![]()
Nee, dan je billenquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja en waar ik niet naar hoef te kijkenik zou mijn gezicht echt niet bij elke post willen zien
Zo heb ik er nog nooit naar gekekenquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:00 schreef Chicolate het volgende:
Maar waar ruik je nou aan minilotje? Omdat ik je zo vaak over lekker eten hoor, doet het me heel erg aan een krop sla denken. (ook groen enzo)
Heb ik toch ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:34 schreef minilotje het volgende:
Oh ja dat zou ook kunnenquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo heb ik er nog nooit naar gekeken.
Ik zie een meisje met een groene trui dat haar hoofd op haar arm legt.
Dat is altijd balen, maar helaas kun je dat van tevoren niet voorzienquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:10 schreef Chicolate het volgende:
Ik voel me opeens behoorlijk genept ... mijn mp3speler van nog geen maand oud is opeens in prijs verlaagd op de site waar ik hem gekocht had ... voor wat ik betaalt heb kan ik nu het dubbele geheugen krijgen. Grrrr prijzen veranderen altijd, maar ik vind het niet eerlijk als het binnen een maand is ...
We wachten vol spanning het verlossende antwoord afquote:Oh ja dat zou ook kunnen
quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb m'n pizza-en-ijs-drang overwonnen. Heb toch maar wat gezonds uit de koelkast getrokken: peultjes, champignons, komkommer en ui, lekker gewokt met extra veel sambal en sojasaus. Mie erbij, hmm.
Heb er wel teveel van op, maar dat is altijd nog beter dan pizza en ijs.
En dan zo als toetje yoghurt met walnoten en honing, en dan op de bank met thee en koekjes en een dekentje en een film, ik voel me echt even zielig na een paar rotlessen/dingen vandaag, dus moet maar even zwelgen.
De grondstoffen zijn gewoon anders. Voor reformbrood gebruiken ze gemalen tarwe/gerst/haver etc. als meel. De grootste grondstoffenleverancier voor bakkerijen splitst meel eerst in componenten, om het daarna weer tot een ideale mix samen te voegen. Of dat een mechanisch procede is weet ik niet, ik denk het wel. Maar da samenstelling van dat meel is niet hetzelfde als gemalen graan. Het kan zijn dat er meer of minder eiwitten, vezels, kiemen ect. in zitten. Het uitgangspunt om fabrieksbrood te maken is kwaliteit van het product, niet zozeer de voedingswaarde.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:08 schreef conleche het volgende:
Ik vind wel dat het klopt: ik hou ook niet zo heel erg van dat zware, dichte brood. Ach, misschien is mijn meegranenbrood van de Appie niet zo gezond als ik dacht, maar echt ongezond zal het toch ook niet zijn...
Mooi zo, alweer opgewarmd?quote:
Haha! Ik ook.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:32 schreef conleche het volgende:
Ik zat ertussen in: ik dacht dat ze haar gezicht begroef in een groene trui, alsof ie net uit de was kwam.
Ik heb ook maanden gedacht dat het icoontje van Tangarine (geloof ik) een gebraden kippetje was, bleek het een eland te zijn![]()
Pas op hè, je speelt met vuur, bijna de 300e post!!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha! Ik ook.
Waar het hart vol van is.
Ik weet het.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Pas op hè, je speelt met vuur, bijna de 300e post!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |