Dat wil ik dus ook gaan proberenquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik woon in Maastricht, heuvelachtige omgeving dus... Ik loop het liefst alleen, lekker muziekje erbij en verstand op nul of juist op volle toeren om alles eens op mijn gemak te 'verwerken'.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow!! Zeg dat dan! Nog nooit van gehoord. Ik heb altijd AH brood (Pain de Boulogne) en dat ontdooit gewoon goed.
TopicReport en MoBlo was niet gebanned maar Faithyquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wat is een TR en waarom was MoBlo (niet?) gebanned?
Dan was je een van de weinigequote:Op donderdag 31 januari 2008 12:58 schreef loveli het volgende:
Nooit geweten dat Faithy en MoBlo dezelfde waren.
Van faithy en haar gebannedheid wist ik verder niets, maar het aantal smileys in een post zegt genoegquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:58 schreef loveli het volgende:
Nooit geweten dat Faithy en MoBlo dezelfde waren.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Van faithy en haar gebannedheid wist ik verder niets, maar het aantal smileys in een post zegt genoeg![]()
Daarom is MoBlo ookal gebanned geweest zekerquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:13 schreef Faithy het volgende:
en deze week is Faithy unbannedVorige week wist Danny al dat ik MoBlo was
maargoed... ik werd gewoon gedoogd omdat ik een brave user ben
Saskiaaaa, laat je niet zo kennen. Het is zo ook wel duidelijk dat je MoBlo liever kwijt dan rijk bentquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daarom is MoBlo ookal gebanned geweest zeker
Maar moet jij niet werken?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Saskiaaaa, laat je niet zo kennen. Het is zo ook wel duidelijk dat je MoBlo liever kwijt dan rijk bent.
Wil je dan vertellen wat je vandaag voor gezonds/ongezonds gedaan hebt?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:58 schreef mordradead het volgende:
Ik snap er helemaal niks meer van zeg
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:39 schreef MoBlo het volgende:
MoBlo is trouwens nog nooit gebanned geweest
motorbloempje wel één keer
Tof!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:22 schreef loveli het volgende:
[..]![]()
Ik vind het iig best gezellig dat je hier meedoet, mede vanwege je hobby. Motorrijden als extra beweging, ga ik binnenkort ook weer doen.
Ja, maar niet heel actief. Gebruikersnaam hou ik even voor me, omdat ik daar een stuk herkenbaarder ben dan hier en ik hou wel van een beetje privacy.quote:
Ik hoop dat het lukt, dit is geen motor-weer. Met mijn vorige motor reed ik ook in de winter door, nu heb ik er een met wat meer chroom en die blijft binnen tot de pekel weg is.quote:Ik rijd iig het hele jaar door.. vind het wel een béétje eng, moet zo met de storm naar huis.. misschien da tik wat eerder weg mag, zodat ik binnendoor (meer luwte) naar huis kan..
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:35 schreef Viking84 het volgende:
De katjes zijn weer eens aan het knokken. Zal ik ze maar MoBlo en Miss_S gaan noemen?![]()
.
Best leuke namen!! Ik gebruik m'n kloon nooit meer eigenlijk, het was ook eerst een werkkloon omdat ik hier in de galerie m'n wachtwoord nooit wist en zo, maar heb dat een keer opgeschreven en nu post ik alleen nog maar onder conleche.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik kap er weer mee voor vandaag. Heb het gevoel alsof ik al een hele dag achter de rug heb, maar het is nog maar half 4. Heb wel voldoende gedaan, though. Ga nu lekker Prison Break kijken.
De katjes zijn weer eens aan het knokken. Zal ik ze maar MoBlo en Miss_S gaan noemen?![]()
.
Pain de Bouliogne is een grote hit en half Nederland eet zich er helemaal vol mee. Het ziet er ook ontzettend gezond uit. Alleen jammer dat het minder gezond is dan je zou verwachten, want die bruine kleur wordt gewoon veroorzaakt door caramellisatie van suikers. Laat je niet voor de gek houden door de voedingsmiddelenindustrie.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ow!! Zeg dat dan! Nog nooit van gehoord. Ik heb altijd AH brood (Pain de Boulogne) en dat ontdooit gewoon goed.
Jij hebt het interview met Maarten 't Hart gelezen in de HP!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Pain de Bouliogne is een grote hit en half Nederland eet zich er helemaal vol mee. Het ziet er ook ontzettend gezond uit. Alleen jammer dat het minder gezond is dan je zou verwachten, want die bruine kleur wordt gewoon veroorzaakt door caramellisatie van suikers. Laat je niet voor de gek houden door de voedingsmiddelenindustrie.
Ik kap er weer mee voor vandaag. Heb het gevoel alsof ik al een hele dag achter de rug heb, maar het is nog maar half 4. Heb wel voldoende gedaan, though. Ga nu lekker Prison Break kijken.
.
.
Maar wat is dan wel lekker en gezond brood? Ik hou nogal van pitjes brood en dat ene brood wat ik in een week eet, dat mag best 2 euro kosten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Pain de Bouliogne is een grote hit en half Nederland eet zich er helemaal vol mee. Het ziet er ook ontzettend gezond uit. Alleen jammer dat het minder gezond is dan je zou verwachten, want die bruine kleur wordt gewoon veroorzaakt door caramellisatie van suikers. Laat je niet voor de gek houden door de voedingsmiddelenindustrie.
Ik niet! Ga wel straks zijn boek ophalen in de bibliotheek. Isabeau en ik laten jullie na het weekend weten wat we allemaal hebben geleerd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt het interview met Maarten 't Hart gelezen in de HP!!
Of iets van Pierre Wind, die vertelt ook vaak zoiets. Al had ik onthouden dat het zo bruin werd door verbrande mout?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat boek met 'Het maakt niet uit waar je in bijt als je er maar flink van schijt'? (had minilotje het laatst over. Waar is ze trouwens?)quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:46 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik niet! Ga wel straks zijn boek ophalen in de bibliotheek. Isabeau en ik laten jullie na het weekend weten wat we allemaal hebben geleerd.
Nee, dat hele artikel ken ik niet. Een bekende van me zit in de productontwikkeling.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat minder lekker klopt alleen nietquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:51 schreef conleche het volgende:
Maarten 't Hart had het erover dat je brood uit de reformwinkel moest halen: dat was wel gezond en bovendien minder lekker en dat kwam goed uit, want dan at je d'r ook minder van![]()
Ik vind wel dat het klopt: ik hou ook niet zo heel erg van dat zware, dichte brood. Ach, misschien is mijn meegranenbrood van de Appie niet zo gezond als ik dacht, maar echt ongezond zal het toch ook niet zijn...quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat minder lekker klopt alleen niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |