ja veel meer kan je ook niet doenquote:Op maandag 28 januari 2008 23:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja vind ik ook.. maar als vezelpillen/brood/fruit/enz niet helpt
Niet per se. De een gaat twee keer per dag, de ander een keer per week. Pas als het patroon afwijkt van de normale frequentie is er reden om er eens beter op te letten.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar is 1 a 2 keer per week niet veelste weinig?
Dat kan je lichaamstype/bouw zijn, ik zie weleens mensen die letterlijk een kont van 1 meter dik hebben en dan een naar verhouding klein bovenlichaam.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:35 schreef zwahiel het volgende:
zeg hier is een interessante:
Aan de voorkant en borst en zo gaat 't vet weg, maar nu zit ik met een soort halve zwemband aan de achterkant van mijn lijf. Zo halverwegen de zijkant dijt het een beetje uit en achterop heb ik nu een soort achterbumper zitten
Aan de voorkant begint eindelijk een soortement van lijnenspel zichtbaar te worden (nah entlich!) Maar de achterkant faalt nog een beetje en begint nu extra op te vallen bij mij. Dat moet natuurlijk niet, iemand nog tips?
Ow ok, weer iets geleerdquote:Op maandag 28 januari 2008 23:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet per se. De een gaat twee keer per dag, de ander een keer per week. Pas als het patroon afwijkt van de normale frequentie is er reden om er eens beter op te letten.
Dat zat ik vanmorgen ook te denken, echt stom is datquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:43 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen
Nog even ontbijten en dan maar weer naar school. Gewoon weer een bakje kwark met muesli, ga proberen komende tijd even geen hagelslag meer te eten (en 's morgens blief ik niet veel meer dan hagelslag op brood) om een beetje af te kicken van al dat zoet. Kijken of dat lukt, want ik begin weer boller te worden ...
Gek trouwens, als je afvalt, bijvoorbeeld van 70 naar 65, ben je heel erg blij met die 65. Val je verder af naar 60, en kom je daarna aan tot 63, dan is die 63 opeens niet mooi en wat dikkig ... terwijl je daar eerst een moord voor had gedaan. Niet dat ik zoveel afval, maar bij mij zie je ieder kilootje en het valt me nu opeens heel erg op dat ik eigenlijk alleen genoegen neem met het laagste gewicht.
Soms zeggen mensen precies het juiste. Dank je welquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:43 schreef Chicolate het volgende:
Gek trouwens, als je afvalt, bijvoorbeeld van 70 naar 65, ben je heel erg blij met die 65. Val je verder af naar 60, en kom je daarna aan tot 63, dan is die 63 opeens niet mooi en wat dikkig ... terwijl je daar eerst een moord voor had gedaan. Niet dat ik zoveel afval, maar bij mij zie je ieder kilootje en het valt me nu opeens heel erg op dat ik eigenlijk alleen genoegen neem met het laagste gewicht.
Volgens mij bestaat een te lage tailleomtrek niet. Zolang je geen ondergewicht hebt, zal het wel goed zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:28 schreef dp81 het volgende:
hallo mensen, er is veel bekend over een te hoge tailleomtrek, maar wanneer is je tailleomtrek te laag ?
Ik heb zelf slechts een tailleomtrek van 70 cm (ik ben wel een man..) en er is echt alleen maar over een te hoge tailleomtrek informatie te vinden. mijn BMI zit rond de 20,0 dus in dat opzicht geen ondergewicht.
Iemand die er meer over kan vertellen ?
Dan ben je wel meteen wakkerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:30 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben alweer even bezig. Vanochtend heeft één van de katjes op verschillende plekken in de gang gekotst. Eén keer raden wie erin ging staan
.
Even afmaken waar ik nu mee bezig ben en dan ga ik even lekker douchen. Vanavond weer hardlopen
. Hopelijk met meer succes dan nu
. Als het goed is, komt Marks hartslagmeter met afstandssensor straks ook binnen, dus dan weten we vanavond ook meteen hoe hard we nu eigenlijk gelopen hebben
.
Als ik kijk naar de centimers die in veel tabelletjes genoemd worden dan zit ik er ver uit de buurt, om die reden ben ik benieuwd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:30 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat een te lage tailleomtrek niet. Zolang je geen ondergewicht hebt, zal het wel goed zijn![]()
En op zich is 70 cm toch ook weer niet zo weinig?
En vind je het ook lekker om te fietsen? of eigenlijk liever nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:03 schreef Aventura het volgende:
Net weer een half uur gefietst naar mijn werk. Ik merk nu toch vooruitgang - ik woog vanmorgen 68,5 kilo ongeveer. Dat gaat de goede kant op. De klio's gaan er snel af als ik beweeg merk ik.
Niet erg verrassend
De kater is gecastreerdquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Viking: is het wel slim om je katjes zo bij elkaar te laten als de een krols is? Of vind je het niet erg als je straks een huis vol hebt? We waren best blij toen het katje van m'n vriend gesteriliseerd was, want het was gewoon zielig hoe ze met het tapijt bezig was![]()
Zover als ik weet niet, daarom was het juist grappigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:18 schreef freecell het volgende:
Kotsen katten ook als ze zwanger zijn?
Het heerst wel geloof ik, Jaina heeft vanacht ook gekotst (een heel huis met plavuizen en laminaat en eht beest kotst op het enige kleed)
70 CM is niet echt idioot weinig taille toch? Ik zit op 73 en dat is echt niet te weinig.
Net even mijn man gemeten, die heeft een taille van 60
Dat doen ze expres, katjes willen niet op een harde ondergrond kotsen (dan spettert het tegen hun pootjes ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:18 schreef freecell het volgende:
Kotsen katten ook als ze zwanger zijn?
Het heerst wel geloof ik, Jaina heeft vanacht ook gekotst (een heel huis met plavuizen en laminaat en eht beest kotst op het enige kleed)
70 CM is niet echt idioot weinig taille toch? Ik zit op 73 en dat is echt niet te weinig.
Net even mijn man gemeten, die heeft een taille van 60
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
happiness allover![]()
81,9
goedemorgen
Daarom houden we ook allemaal van kattenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:44 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat doen ze expres, katjes willen niet op een harde ondergrond kotsen (dan spettert het tegen hun pootjes ofzo).
Ik heb een taille van 68 cm, maar voor een man is 70 wel vrij laag denk ik. Maar ongezond zal het niet zijn, als je niet ook nog te weinig weegt.
Die van mij kotsen vrijwel altijd in de gang. Zeer zelden op mijn kamer en al helemaal zeer zelden op mijn bed ofzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:44 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat doen ze expres, katjes willen niet op een harde ondergrond kotsen (dan spettert het tegen hun pootjes ofzo).
Ik heb een taille van 68 cm, maar voor een man is 70 wel vrij laag denk ik. Maar ongezond zal het niet zijn, als je niet ook nog te weinig weegt.
Succes met je tentamenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:53 schreef egeltje1985 het volgende:
Goeiesmorgens! Ik ben nog even hard aan het leren. En dan vanmiddag tentamen. En dan zie ik net een mailtje van een docent dat ik voor een nieuw vak komende maandag 2 dingen moet lezen en er vragen bij moet maken. Euh, wanneer moet ik dat doen? Ik heb geeneens tijd om de artikelen te kopiëren... Snif. (Woehoe, iemand anders gaat het voor mij kopiëren. Leve de mobiele telefoon!)
Owja, het is een topc over slank worden. Nou, door al het stressen van het leren val ik volgens mij wel af.Ik heb totnutoe 2 crackers op, met magere smeerworst. Jum. Ik ben met kleren aan nu wel tevreden over hoe ik er uit zie, maar ik vind mezelf nog niet bikini-klaar. Maar ik hoop dat het hardlopen daar verandering in gaat brengen.
Dus ik was niet de enige die daar last van hadquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:01 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedemorgen y'allnet weer lekker gesport, en omdat ik niet had ontbeten (helemaal geen trek
) voordat ik wegging, dus ik eet nu maar een extra uitgebreid ontbijt: een bagel met philadelphia light bieslook en gerookte zalm
!
Lekker. Nadeel alleen is dat ik met zo'n rooie kop aan kom op het werk...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En vind je het ook lekker om te fietsen? of eigenlijk liever niet
Wel fijn dat je het inderdaad lekker vind.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Lekker. Nadeel alleen is dat ik met zo'n rooie kop aan kom op het werk...
Nee, verbazingwekkend genoeg niet! Viel me heel erg mee, ik had namelijk wel een appel meegenomen voor als ik na het sporten ineens heel erg honger zou krijgen. Wel veel water tussendoor gedronken, maar de appel zit nog in m'n tas.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dus ik was niet de enige die daar last van had
Geen last van gekregen dat je niet ontbeten had?
Gelukkigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:06 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, verbazingwekkend genoeg niet! Viel me heel erg mee, ik had namelijk wel een appel meegenomen voor als ik na het sporten ineens heel erg honger zou krijgen. Wel veel water tussendoor gedronken, maar de appel zit nog in m'n tas.
Omdat je dan teveel loopt of ligt het aan de loopband?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Gewoon m'n standaardrondje gedaan: kwartier fietsen, dan half uur gewichten, dan kwartier lopen en kwartier crosstrainer.
Ik begin wel een stevige hekel aan de loopband te krijgen, misschien maar eens een sportschoolmedewerker vragen wat ik daar voor in de plaats zou kunnen doen. Doordat ik nu tussendoor ook Evy hardloop krijg ik op de loopband best snel last van m'n knieën.
Ja dat kan ik me voorstellen, tijdens een les had Evy het over dat je om je heen moest kijken en genieten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Geen idee, maar is gewoon niet meer zo leuk om op de loopband (met nep-fris-briesje) te lopen als je tussendoor ook al buiten rent, dat is namelijk veel fijner. Dan ga ik liever op zoek naar een ander cardio apparaat waarmeer ik net zoveel verbrand.
Maar jij sport toch altijd binnen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:25 schreef Miss_S het volgende:
Ik sportte eerst heel veel in de avond, maar nu het vroeg donker word vind ik dat toch niet zo fijn meer
Komt in de zomer wel weer
Ja, maar als ik dan naar buiten kijk is het donker en dat vind ik niet echt fijnquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Maar jij sport toch altijd binnen?
Buiten lopen, in het parkje vind ik altijd leuk. Zeker met mooi weer. Alleen jammer dat ze het nu zo aan het verbouwen/slopen/? zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |