abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56374043
fijne nachtrust aan een ieder

banaan is weer gezakt, lekker slapen, morgen druk dagje, waaronder eindelijk écht inschrijven bij de universiteit erg toffig

truste en mooie dromen aan een ieder
Ja doei.
pi_56374055
Ja vind ik ook.. maar als vezelpillen/brood/fruit/enz niet helpt
pi_56374089
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja vind ik ook.. maar als vezelpillen/brood/fruit/enz niet helpt
ja veel meer kan je ook niet doen
maar begon me af te vragen wat normaal was
  Vis een optie? maandag 28 januari 2008 @ 23:34:33 #254
70532 loveli
N
pi_56374771
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:07 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar is 1 a 2 keer per week niet veelste weinig?
Niet per se. De een gaat twee keer per dag, de ander een keer per week. Pas als het patroon afwijkt van de normale frequentie is er reden om er eens beter op te letten.
crap in = crap out
  dinsdag 29 januari 2008 @ 01:35:15 #255
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_56376672
zeg hier is een interessante:

Aan de voorkant en borst en zo gaat 't vet weg, maar nu zit ik met een soort halve zwemband aan de achterkant van mijn lijf. Zo halverwegen de zijkant dijt het een beetje uit en achterop heb ik nu een soort achterbumper zitten

Aan de voorkant begint eindelijk een soortement van lijnenspel zichtbaar te worden (nah entlich! ) Maar de achterkant faalt nog een beetje en begint nu extra op te vallen bij mij. Dat moet natuurlijk niet, iemand nog tips?
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_56377421
In de sportschool heb je wel van die speciale apparaten voor je rug. Dat je zo'n balk in je rug naar achteren moet drukken bijvoorbeeld.

Ik word echt gek van mijn slaap/waakritme. Soms dan slaap ik echt tot in de middag, en nu ben ik om 1 uur naar bed gegaan, en nu alweer klaarwakker :S
pi_56377631
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 01:35 schreef zwahiel het volgende:
zeg hier is een interessante:

Aan de voorkant en borst en zo gaat 't vet weg, maar nu zit ik met een soort halve zwemband aan de achterkant van mijn lijf. Zo halverwegen de zijkant dijt het een beetje uit en achterop heb ik nu een soort achterbumper zitten

Aan de voorkant begint eindelijk een soortement van lijnenspel zichtbaar te worden (nah entlich! ) Maar de achterkant faalt nog een beetje en begint nu extra op te vallen bij mij. Dat moet natuurlijk niet, iemand nog tips?
Dat kan je lichaamstype/bouw zijn, ik zie weleens mensen die letterlijk een kont van 1 meter dik hebben en dan een naar verhouding klein bovenlichaam.
pi_56377773
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet per se. De een gaat twee keer per dag, de ander een keer per week. Pas als het patroon afwijkt van de normale frequentie is er reden om er eens beter op te letten.
Ow ok, weer iets geleerd

Ik ga zo ff licht fitnessen voor het ontbijt, heb namelijk nog geen zin om te eten maar wil wel ff sporten
pi_56378033
Goeiemorgen

Nog even ontbijten en dan maar weer naar school. Gewoon weer een bakje kwark met muesli, ga proberen komende tijd even geen hagelslag meer te eten (en 's morgens blief ik niet veel meer dan hagelslag op brood ) om een beetje af te kicken van al dat zoet. Kijken of dat lukt, want ik begin weer boller te worden ...

Gek trouwens, als je afvalt, bijvoorbeeld van 70 naar 65, ben je heel erg blij met die 65. Val je verder af naar 60, en kom je daarna aan tot 63, dan is die 63 opeens niet mooi en wat dikkig ... terwijl je daar eerst een moord voor had gedaan. Niet dat ik zoveel afval, maar bij mij zie je ieder kilootje en het valt me nu opeens heel erg op dat ik eigenlijk alleen genoegen neem met het laagste gewicht .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56378052
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 08:43 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen

Nog even ontbijten en dan maar weer naar school. Gewoon weer een bakje kwark met muesli, ga proberen komende tijd even geen hagelslag meer te eten (en 's morgens blief ik niet veel meer dan hagelslag op brood ) om een beetje af te kicken van al dat zoet. Kijken of dat lukt, want ik begin weer boller te worden ...

Gek trouwens, als je afvalt, bijvoorbeeld van 70 naar 65, ben je heel erg blij met die 65. Val je verder af naar 60, en kom je daarna aan tot 63, dan is die 63 opeens niet mooi en wat dikkig ... terwijl je daar eerst een moord voor had gedaan. Niet dat ik zoveel afval, maar bij mij zie je ieder kilootje en het valt me nu opeens heel erg op dat ik eigenlijk alleen genoegen neem met het laagste gewicht .
Dat zat ik vanmorgen ook te denken, echt stom is dat
Eerst was ik echt helemaal happy met 89, en toen ook ooit eens met 75
En nu vind ik 71 teveel en was ook gewend om mijn ribben te zien eigenlijk
pi_56378609
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 08:43 schreef Chicolate het volgende:
Soms zeggen mensen precies het juiste. Dank je wel

Gisteravond lekker hardgelopen, nu geen pijn en straks even contact opnemen met mijn sportfysio.
En dan nog naar de sportschool vandaag en alles in huis beetje klaar maken voor mijn weekend weg. Ik moet bijv. nog steeds iemand regelen om mijn diertjes te voederen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56378642
hallo mensen, er is veel bekend over een te hoge tailleomtrek, maar wanneer is je tailleomtrek te laag ?
Ik heb zelf slechts een tailleomtrek van 70 cm (ik ben wel een man..) en er is echt alleen maar over een te hoge tailleomtrek informatie te vinden. mijn BMI zit rond de 20,0 dus in dat opzicht geen ondergewicht.
Iemand die er meer over kan vertellen ?
pi_56378677
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 09:28 schreef dp81 het volgende:
hallo mensen, er is veel bekend over een te hoge tailleomtrek, maar wanneer is je tailleomtrek te laag ?
Ik heb zelf slechts een tailleomtrek van 70 cm (ik ben wel een man..) en er is echt alleen maar over een te hoge tailleomtrek informatie te vinden. mijn BMI zit rond de 20,0 dus in dat opzicht geen ondergewicht.
Iemand die er meer over kan vertellen ?
Volgens mij bestaat een te lage tailleomtrek niet. Zolang je geen ondergewicht hebt, zal het wel goed zijn
En op zich is 70 cm toch ook weer niet zo weinig?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 09:30:51 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56378688
Goedemorgen .

Ik ben alweer even bezig . Vanochtend heeft één van de katjes op verschillende plekken in de gang gekotst. Eén keer raden wie erin ging staan .
Even afmaken waar ik nu mee bezig ben en dan ga ik even lekker douchen . Vanavond weer hardlopen . Hopelijk met meer succes dan nu . Als het goed is, komt Marks hartslagmeter met afstandssensor straks ook binnen, dus dan weten we vanavond ook meteen hoe hard we nu eigenlijk gelopen hebben .
Niet meer actief op Fok!
pi_56378695
Ik heb 10 minuutjes (6km) gefietst en half uurtje crosstrainer gedaan, zometeen douchen en dan ontbijten
pi_56378712
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 09:30 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen .

Ik ben alweer even bezig . Vanochtend heeft één van de katjes op verschillende plekken in de gang gekotst. Eén keer raden wie erin ging staan .
Even afmaken waar ik nu mee bezig ben en dan ga ik even lekker douchen . Vanavond weer hardlopen . Hopelijk met meer succes dan nu . Als het goed is, komt Marks hartslagmeter met afstandssensor straks ook binnen, dus dan weten we vanavond ook meteen hoe hard we nu eigenlijk gelopen hebben .
Dan ben je wel meteen wakker (sorry)
Onze Sam had ook gekotst en mijn moeder vond dat ze een bol buikje had, dus dacht meteen aan een zwangerschap wat natuurlijk onzin is
  dinsdag 29 januari 2008 @ 10:03:23 #267
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56379338
Net weer een half uur gefietst naar mijn werk. Ik merk nu toch vooruitgang - ik woog vanmorgen 68,5 kilo ongeveer. Dat gaat de goede kant op. De klio's gaan er snel af als ik beweeg merk ik.
Niet erg verrassend
pi_56379363
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 09:30 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Volgens mij bestaat een te lage tailleomtrek niet. Zolang je geen ondergewicht hebt, zal het wel goed zijn
En op zich is 70 cm toch ook weer niet zo weinig?
Als ik kijk naar de centimers die in veel tabelletjes genoemd worden dan zit ik er ver uit de buurt, om die reden ben ik benieuwd.
pi_56379516
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:03 schreef Aventura het volgende:
Net weer een half uur gefietst naar mijn werk. Ik merk nu toch vooruitgang - ik woog vanmorgen 68,5 kilo ongeveer. Dat gaat de goede kant op. De klio's gaan er snel af als ik beweeg merk ik.
Niet erg verrassend
En vind je het ook lekker om te fietsen? of eigenlijk liever niet
pi_56379551
Viking: is het wel slim om je katjes zo bij elkaar te laten als de een krols is? Of vind je het niet erg als je straks een huis vol hebt? We waren best blij toen het katje van m'n vriend gesteriliseerd was, want het was gewoon zielig hoe ze met het tapijt bezig was

Gisteren slecht gegeten vanwege ongesteldheid enzo. Helaas pindakaas.
We wilden ook naar de bios, naar atonement. Op internet stond 20:45 dus toen stonden we voor de deur. Bleek het om 21:45 te beginnen. Gingen we nog ergens koffie drinken. Uurtje later bij de bios waren alle films uitverkocht Toen hebben we maar een film gehuurd: Black sheep, een ongelofelijk foute 'horror'film. Was best grappig

Ohja en dat mensen stofwisselingverhogende medicijnen gebruiken: iedereen die het (in NL iig) gebruikt moet er via illegale weg aankomen, dus ze zullen ook wel heel goed weten waarom dit verboden is. In m'n familie kan ik in elk geval heel duidelijk zien hoe vervelend is als je schildklier ontregeld is, ik hoop ook dat ik daarvan gespaard blijf, want er is echt meer dan afvallen alleen...
Het mooi kotsende meisje.
pi_56379662
Kotsen katten ook als ze zwanger zijn?
Het heerst wel geloof ik, Jaina heeft vanacht ook gekotst (een heel huis met plavuizen en laminaat en eht beest kotst op het enige kleed )

70 CM is niet echt idioot weinig taille toch? Ik zit op 73 en dat is echt niet te weinig.

Net even mijn man gemeten, die heeft een taille van 60
  dinsdag 29 januari 2008 @ 10:18:34 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56379668
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Viking: is het wel slim om je katjes zo bij elkaar te laten als de een krols is? Of vind je het niet erg als je straks een huis vol hebt? We waren best blij toen het katje van m'n vriend gesteriliseerd was, want het was gewoon zielig hoe ze met het tapijt bezig was
De kater is gecastreerd .
Niet meer actief op Fok!
pi_56379703
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:18 schreef freecell het volgende:
Het heerst wel geloof ik, Jaina heeft vanacht ook gekotst (een heel huis met plavuizen en laminaat en eht beest kotst op het enige kleed )

70 CM is niet echt idioot weinig taille toch? Ik zit op 73 en dat is echt niet te weinig.

Zover als ik weet niet, daarom was het juist grappig
Of ze moeten het echt ook doen......

Hoort een man niet een hogere taille te hebben? vind 70 voor een man weinig maar voor een vrouw niet..
pi_56379790
happiness allover

81,9

goedemorgen
Ja doei.
pi_56380021
Als je buik ingevallen is in vergelijking met de borstkas is je taille-omtrek in elk geval te laag wat mij betreft
En zelfs bij mij is er iets van een inlopende taille zichtbaar tegenwoordig. En dat voor iemand die dacht dat ze voor altijd aan het appelfiguur vast zou zitten
Hardlopen scheelt gewoon best wat en nog wat minder kilootjes ook, ik zou bijna tevreden kunnen worden met mn buik
pi_56380076
Super MoBlo!

Vandaag vol frisse moed verder De zon schijnt nèt niet en het regent helemaal niet en het is opgeruimd in mijn huisje en over 2 dagen ga ik naar Londen en het leven is mooi
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56380199
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:18 schreef freecell het volgende:

Dat doen ze expres, katjes willen niet op een harde ondergrond kotsen (dan spettert het tegen hun pootjes ofzo ).
Ik heb een taille van 68 cm, maar voor een man is 70 wel vrij laag denk ik. Maar ongezond zal het niet zijn, als je niet ook nog te weinig weegt.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56380231
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
happiness allover

81,9

goedemorgen
pi_56380239
Na 3 uur wakker te zijn geweest heb ik toch eindelijk ontbeten
Hard meergranen broodje met slankie kaas en komkomer
pi_56380256
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:44 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dat doen ze expres, katjes willen niet op een harde ondergrond kotsen (dan spettert het tegen hun pootjes ofzo ).
Ik heb een taille van 68 cm, maar voor een man is 70 wel vrij laag denk ik. Maar ongezond zal het niet zijn, als je niet ook nog te weinig weegt.
Daarom houden we ook allemaal van katten eigenwijze beesten
  dinsdag 29 januari 2008 @ 10:48:22 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56380306
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:44 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Die van mij kotsen vrijwel altijd in de gang. Zeer zelden op mijn kamer en al helemaal zeer zelden op mijn bed ofzo.

Ze zijn kennelijk goed opgevoed .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 10:53:23 #282
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56380415
Goeiesmorgens! Ik ben nog even hard aan het leren. En dan vanmiddag tentamen. En dan zie ik net een mailtje van een docent dat ik voor een nieuw vak komende maandag 2 dingen moet lezen en er vragen bij moet maken. Euh, wanneer moet ik dat doen? Ik heb geeneens tijd om de artikelen te kopiëren... Snif. (Woehoe, iemand anders gaat het voor mij kopiëren. Leve de mobiele telefoon!)

Owja, het is een topc over slank worden. Nou, door al het stressen van het leren val ik volgens mij wel af. Ik heb totnutoe 2 crackers op, met magere smeerworst. Jum. Ik ben met kleren aan nu wel tevreden over hoe ik er uit zie, maar ik vind mezelf nog niet bikini-klaar. Maar ik hoop dat het hardlopen daar verandering in gaat brengen.
pi_56380471
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:53 schreef egeltje1985 het volgende:
Goeiesmorgens! Ik ben nog even hard aan het leren. En dan vanmiddag tentamen. En dan zie ik net een mailtje van een docent dat ik voor een nieuw vak komende maandag 2 dingen moet lezen en er vragen bij moet maken. Euh, wanneer moet ik dat doen? Ik heb geeneens tijd om de artikelen te kopiëren... Snif. (Woehoe, iemand anders gaat het voor mij kopiëren. Leve de mobiele telefoon!)

Owja, het is een topc over slank worden. Nou, door al het stressen van het leren val ik volgens mij wel af. Ik heb totnutoe 2 crackers op, met magere smeerworst. Jum. Ik ben met kleren aan nu wel tevreden over hoe ik er uit zie, maar ik vind mezelf nog niet bikini-klaar. Maar ik hoop dat het hardlopen daar verandering in gaat brengen.
Succes met je tentamen
en dat van die artikelen willen ze bij ons ook nog wel eens flikken, dan heb je gewoon geen tijd om te kopieren of die artikelen te kopen
pi_56380604
Goedemorgen y'all net weer lekker gesport, en omdat ik niet had ontbeten (helemaal geen trek ) voordat ik wegging, dus ik eet nu maar een extra uitgebreid ontbijt: een bagel met philadelphia light bieslook en gerookte zalm !

En dan hoef ik tegen vier uur pas weer iets, want daar zit je enorm vol van. Dat komt dan weer mooi uit omdat m'n lief pas laat thuis is vanavond en we dus pas om acht uur kunnen eten. Oh, wat een planningwonder ben ik toch .

Vanmorgen stond de weegschaal op 75 kilo trouwens, en daar snap ik echt helemaal niets van. Gistermorgen op 75,5. Ik zal wel extra veel vocht weggezweet hebben bij het hardlopen gisteravond ofzo .
pi_56380674
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:01 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedemorgen y'all net weer lekker gesport, en omdat ik niet had ontbeten (helemaal geen trek ) voordat ik wegging, dus ik eet nu maar een extra uitgebreid ontbijt: een bagel met philadelphia light bieslook en gerookte zalm !
Dus ik was niet de enige die daar last van had
Geen last van gekregen dat je niet ontbeten had?
  dinsdag 29 januari 2008 @ 11:04:39 #286
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56380679
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En vind je het ook lekker om te fietsen? of eigenlijk liever niet
Lekker. Nadeel alleen is dat ik met zo'n rooie kop aan kom op het werk...
pi_56380732
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:04 schreef Aventura het volgende:

[..]

Lekker. Nadeel alleen is dat ik met zo'n rooie kop aan kom op het werk...
Wel fijn dat je het inderdaad lekker vind.
En die rooie kop ken ik inderdaad nog van school, dat is wel weer minder. Maar wat doe je eraan.....
pi_56380736
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dus ik was niet de enige die daar last van had
Geen last van gekregen dat je niet ontbeten had?
Nee, verbazingwekkend genoeg niet! Viel me heel erg mee, ik had namelijk wel een appel meegenomen voor als ik na het sporten ineens heel erg honger zou krijgen. Wel veel water tussendoor gedronken, maar de appel zit nog in m'n tas.
pi_56380769
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:06 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nee, verbazingwekkend genoeg niet! Viel me heel erg mee, ik had namelijk wel een appel meegenomen voor als ik na het sporten ineens heel erg honger zou krijgen. Wel veel water tussendoor gedronken, maar de appel zit nog in m'n tas.
Gelukkig wat had je gesport?
Ik heb wel ooit eens gehad dat ik bijna flauwviel omdat ik niet ontbeten had, maar vandaag had ik ook nergens last van. En inderdaad veel water gedronken tussendoor
pi_56380797
Gewoon m'n standaardrondje gedaan: kwartier fietsen, dan half uur gewichten, dan kwartier lopen en kwartier crosstrainer.

Ik begin wel een stevige hekel aan de loopband te krijgen, misschien maar eens een sportschoolmedewerker vragen wat ik daar voor in de plaats zou kunnen doen. Doordat ik nu tussendoor ook Evy hardloop krijg ik op de loopband best snel last van m'n knieën.

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2008 11:11:36 ]
pi_56380930
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Gewoon m'n standaardrondje gedaan: kwartier fietsen, dan half uur gewichten, dan kwartier lopen en kwartier crosstrainer.

Ik begin wel een stevige hekel aan de loopband te krijgen, misschien maar eens een sportschoolmedewerker vragen wat ik daar voor in de plaats zou kunnen doen. Doordat ik nu tussendoor ook Evy hardloop krijg ik op de loopband best snel last van m'n knieën.
Omdat je dan teveel loopt of ligt het aan de loopband?
Dacht jij dat een loopband beter was omdat die nog een beetje mee veert
pi_56380982
Geen idee, maar is gewoon niet meer zo leuk om op de loopband (met nep-fris-briesje ) te lopen als je tussendoor ook al buiten rent, dat is namelijk veel fijner. Dan ga ik liever op zoek naar een ander cardio apparaat waarmeer ik net zoveel verbrand.
pi_56381004
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Geen idee, maar is gewoon niet meer zo leuk om op de loopband (met nep-fris-briesje ) te lopen als je tussendoor ook al buiten rent, dat is namelijk veel fijner. Dan ga ik liever op zoek naar een ander cardio apparaat waarmeer ik net zoveel verbrand.
Ja dat kan ik me voorstellen, tijdens een les had Evy het over dat je om je heen moest kijken en genieten.
Toen dacht ik wel ff van oke.........dat heb ik dus weer niet
pi_56381020
Grappig om te zien dat er dus echt verschil bestaat tussen ochtend- en avondmensen! Sporten is voor mij echt geen optie 's ochtends. Ikzelf ben nog net wakker dmv de caffeine uit véél kopjes koffie, maar m'n lijf moet eerst nog een paar uurtjes opgang komen Wel heb ik ooit gelezen dat sporten op een lege maag effectiever is, omdat het dan direct aan de vetverbranding moet om aan z'n brandstof te komen en daar lijkt me wel een logica in te zitten. Gisteren na het avondeten alleen nog een appeltje op, dus dat was wel een goede dag. Vandaag weer hardlopen, geen 10km hoor, ik denk dat ik dat maar 1x in de week ga doen voorlopig. Ik heb zo het gevoel dat het anders te belastend is voor m'n spieren en gewrichten.
pi_56381094
Nou, ik ben eigenlijk helemaal geen ochtendmens. Ook geen avondmens, trouwens. Ik denk meer een dagmens . Maar als ik 's avonds nog moet gaan sporten dan doe ik het vaak gewoon niet. Dan moet ik echt over een soort drempel zo van "moet ik weer de kou in", "moet ik weer vanalles doen". Dat heb ik 's morgens ook wel, maar minder, en omdat ik dan nog niet zo wakker ben kan dat innerlijke duiveltje me nog niet zo ompraten als ik gewoon op de automatische piloot m'n tas pak en naar de sportschool fiets.
pi_56381204
Ik sportte eerst heel veel in de avond, maar nu het vroeg donker word vind ik dat toch niet zo fijn meer
Komt in de zomer wel weer
pi_56381317
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:25 schreef Miss_S het volgende:
Ik sportte eerst heel veel in de avond, maar nu het vroeg donker word vind ik dat toch niet zo fijn meer
Komt in de zomer wel weer
Maar jij sport toch altijd binnen?
Buiten lopen, in het parkje vind ik altijd leuk. Zeker met mooi weer. Alleen jammer dat ze het nu zo aan het verbouwen/slopen/? zijn...
pi_56381377
Zo, ik ben er weer, toch nog ff kunnen slapen, tot mn moeder me weer belde ( ze is me echt aan het stalken, belt me 10 keer per dag om te vragen hoe het gaat ) Maar nu belde ze om te zeggen dat zij en mn stiefpa volgende week een vrije dag hebben genomen om mee te kunnen naar het ziekenhuis voor de uitslag. Hoeft van mij niet, maar goed, als zij het willen mogen ze wel mee, als ze maar in de wachtkamer blijven wachten

Ik ben ook ongesteld, kan er ook nog wel bij. Zo maar eens lunchen, best al wel trek.
pi_56381400
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Maar jij sport toch altijd binnen?
Buiten lopen, in het parkje vind ik altijd leuk. Zeker met mooi weer. Alleen jammer dat ze het nu zo aan het verbouwen/slopen/? zijn...
Ja, maar als ik dan naar buiten kijk is het donker en dat vind ik niet echt fijn
pi_56381455
Ik kan op elk moment van de dag sporten, maar vind 's middags rond een uur of 5 het prettigst.
Net op de markt geweest en heel veel fruit ingeslagen Lekker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')