Alles mag van Maarten 't Hart. Zolang je er maar flink van schijt dusquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:54 schreef Liejannuh het volgende:
Deze boeken haal ik straks op:
Het dikke afvalboek : de nuchtere waarheid over diëten, Wolffers, Ivan
Het dovemansorendieet : over zin en onzin van gewichtsverlies, Hart, Maarten 't
En er zit geen reformwinkel bij mij in de buurt. En om nou 5 km te gaan fietsen om brood te halen, weet niet of ik daar zin in heb. Mag ik van Maarten 't Hart wel lekker eten? Want dat vind ik nogal belangrijk.
Nee lijkt me ook niet dat het ongezond isquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind wel dat het klopt: ik hou ook niet zo heel erg van dat zware, dichte brood. Ach, misschien is mijn meegranenbrood van de Appie niet zo gezond als ik dacht, maar echt ongezond zal het toch ook niet zijn...
Ons brood komt ook altijd van de Plusquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb altijd grof volkoren van de Plus. Dat is wél erg gezond. Wat jullie ook zeggen.
Momenteel heb trouwens oerbrood. Heerlijk. Heerlijk zacht. Knapperig korstje.
Kijk je uit!! Het begint hier nu echt serieus te stormen!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:33 schreef Faithy het volgende:
Ik ga zo de storm trotseren![]()
denk aan me..
Pas inderdaad op! Ik mocht er daarnet ook doorheen, met de fiets, had uiteraard weer tegenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:33 schreef Faithy het volgende:
Ik ga zo de storm trotseren![]()
denk aan me..
Maar als je niet eet en dan meer van de avondeten eet dan zit er weinig verschil inquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Pas inderdaad op! Ik mocht er daarnet ook doorheen, met de fiets, had uiteraard weer tegen. Op een paar keer een stevige zijwind na, en heb weer de bosjes ontweken
.
Tot nu toe me prima aan mijn eigen planning gehouden, maar heb nu wel vreselijke honger, avondeten mag me niet te lang meer duren ... wat me nu veel meer opvalt: normaal neem ik uit school nog iets te eten, en daardoor heb ik bij het avondeten minder honger. Maar nu vind ik het niet nodig: op school mijn tussendoortje al gehad. Toch is het hier in huis heel gewoon om dan 'nog even iets te pakken' ... terwijl we binnen een uur de avondmaaltijd hebben, dat ga ik mezelf dus maar lekker afleren. (mn vader zei meteen toen ik thuiskwam dat ik maar 'even iets moest pakken' en toen werd ik boos
)
Maar je moet toch ook niet onwijze trek/honger hebben?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:44 schreef karoltje het volgende:
Ik ga ook altijd eten als ik van mn werk kom, terwijl ik niet eens onwijze trek heb ofzo... Lastig om mee te stoppen!!
Ik eet altijd evenveel van een maaltijd, schep nooit een tweede keer op ... omdat ik weet dat ik aan 1 bord genoeg hebquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar als je niet eet en dan meer van de avondeten eet dan zit er weinig verschil inof je nu wel een tussendoortje eet en dan minder eet daarna
Maar ligt er natuurlijk dan ook aan wat voor tussendoortje en wat voor maaltijd
Ik krijg ook lekker vis vandaagquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik eet altijd evenveel van een maaltijd, schep nooit een tweede keer op ... omdat ik weet dat ik aan 1 bord genoeg heb. En al zou ik meer eten, ik eet liever meer groente en dergelijke, dan dat ik vlak daarvoor aan een of ander koekje ga zitten knabbelen (evergreen, cracker, speculaas, in mijn ogen minder voedzaam dan een goede warme maaltijd
)
Vanavond iets met koolvis, en het is slank(het is vis! Ik hou van vis! Ik wil mn visje nu!
)
Wat je wel kan nemen en waar nauwelijks calorieen inzitten: drinkbouillon of cup a soup, das precies een goeie overbrugging tot je gaat eten en het is ook wel lekker warm, als je helemaal koud bent van het fietsen!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik eet altijd evenveel van een maaltijd, schep nooit een tweede keer op ... omdat ik weet dat ik aan 1 bord genoeg heb. En al zou ik meer eten, ik eet liever meer groente en dergelijke, dan dat ik vlak daarvoor aan een of ander koekje ga zitten knabbelen (evergreen, cracker, speculaas, in mijn ogen minder voedzaam dan een goede warme maaltijd
)
Vanavond iets met koolvis, en het is slank(het is vis! Ik hou van vis! Ik wil mn visje nu!
)
Lieverd, ik ga niet zo snel als jullie allemaal!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat boek met 'Het maakt niet uit waar je in bijt als je er maar flink van schijt'? (had minilotje het laatst over. Waar is ze trouwens?)
Ik red jequote:Op donderdag 31 januari 2008 17:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik had een kutdag. En ik sta op het punt een pizza met extra veel kaas in de oven te gooien en ijs uit de vriezer te halen om als voorafje op te gaan lepelen. Wie redt mij.
Dat lust ik nietquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat je wel kan nemen en waar nauwelijks calorieen inzitten: drinkbouillon of cup a soup, das precies een goeie overbrugging tot je gaat eten en het is ook wel lekker warm, als je helemaal koud bent van het fietsen!
Denk even hoeveel blijer je ervan zou worden als je écht iets lekkers maakt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik had een kutdag. En ik sta op het punt een pizza met extra veel kaas in de oven te gooien en ijs uit de vriezer te halen om als voorafje op te gaan lepelen. Wie redt mij.
I wish!! Het is een schilderij dat ik heb gemaakt!! En ik heb ook een blonde pony!! Hoewel het meer donkerblond is dan goudblond...quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:14 schreef minilotje het volgende:
Ik vraag me trouwens al een tijdje af..
Is Conleche's icon Conleche zelf?
Is dat adez lekker? Ik heb het nog steeds niet uitgeprobeertquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:15 schreef Jeipod het volgende:
ZO, vandaag naar school geweest ... en heb 2 broodjes kipfilet op en een glas adez, straks avond eten, met broccoli en bloemkool, karbonaatje weer en wat aardappels.
De storm is hier zeker al over zn hoogtepunt heen ... waait stuk minder hard dan vanmorgen.
Oh, mijn haar heeft wel dezelfde kleur als de ik in mijn icon, vrij goudachtig dus.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:20 schreef conleche het volgende:
[..]
I wish!! Het is een schilderij dat ik heb gemaakt!! En ik heb ook een blonde pony!! Hoewel het meer donkerblond is dan goudblond...![]()
Alléén als ik de Godfather ben heb ik een snor!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:25 schreef minilotje het volgende:
[..]
Oh, mijn haar heeft wel dezelfde kleur als de ik in mijn icon, vrij goudachtig dus!
Maar o, wat heb ik mijn pony gemist!
En aha, een schilderij. Nog van iemand in het bijzonder?
Ik hád natuurlijk even in je FB kunnen kijken!
Ik zou trouwens niet willen ruilen met je icon als ik jou was. Jij hebt een snor!![]()
![]()
Ik dacht al, Conleche een snor? Naaah!quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Alléén als ik de Godfather ben heb ik een snor!!![]()
En nee, het is niemand in het bijzonder, maak de laatste tijd veel heel grote close vrouwenportretten...
Ik had je al gezien!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht al, Conleche een snor? Naaah!(vandaar dat je mij als laatste bezoeker in je FB ziet staan
).
Maar jij ziet er ook leuk uit!quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:34 schreef minilotje het volgende:
Maar weinig mensen hier dus met zichzelf in hun icon.
Voel ik me verdorie toch bijna een narcist!
Als jullie dat nou allemaal gewoon 'es deden. Hoef ik niet steeds naar FB's als ik benieuwd ben naar het hoofd achter de post.![]()
Er zijn genoeg plekken op Fok waar we jou in je volle glorie kunnen aanschouwenquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar jij ziet er ook leuk uit!
Ik moet er niet aan denken om mezelf de hele tijd te zien(Zou ik misschien wel minder posten, wel zo prettig voor jullie)
Ja en waar ik niet naar hoef te kijkenquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg plekken op Fok waar we jou in je volle glorie kunnen aanschouwen.
Jouw hoofd is dan ook iconwaardigquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:34 schreef minilotje het volgende:
Als jullie dat nou allemaal gewoon 'es deden. Hoef ik niet steeds naar FB's als ik benieuwd ben naar het hoofd achter de post.![]()
Nee, dan je billenquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja en waar ik niet naar hoef te kijkenik zou mijn gezicht echt niet bij elke post willen zien
Zo heb ik er nog nooit naar gekekenquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:00 schreef Chicolate het volgende:
Maar waar ruik je nou aan minilotje? Omdat ik je zo vaak over lekker eten hoor, doet het me heel erg aan een krop sla denken. (ook groen enzo)
Heb ik toch ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:34 schreef minilotje het volgende:
Oh ja dat zou ook kunnenquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo heb ik er nog nooit naar gekeken.
Ik zie een meisje met een groene trui dat haar hoofd op haar arm legt.
Dat is altijd balen, maar helaas kun je dat van tevoren niet voorzienquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:10 schreef Chicolate het volgende:
Ik voel me opeens behoorlijk genept ... mijn mp3speler van nog geen maand oud is opeens in prijs verlaagd op de site waar ik hem gekocht had ... voor wat ik betaalt heb kan ik nu het dubbele geheugen krijgen. Grrrr prijzen veranderen altijd, maar ik vind het niet eerlijk als het binnen een maand is ...
We wachten vol spanning het verlossende antwoord afquote:Oh ja dat zou ook kunnen
quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb m'n pizza-en-ijs-drang overwonnen. Heb toch maar wat gezonds uit de koelkast getrokken: peultjes, champignons, komkommer en ui, lekker gewokt met extra veel sambal en sojasaus. Mie erbij, hmm.
Heb er wel teveel van op, maar dat is altijd nog beter dan pizza en ijs.
En dan zo als toetje yoghurt met walnoten en honing, en dan op de bank met thee en koekjes en een dekentje en een film, ik voel me echt even zielig na een paar rotlessen/dingen vandaag, dus moet maar even zwelgen.
De grondstoffen zijn gewoon anders. Voor reformbrood gebruiken ze gemalen tarwe/gerst/haver etc. als meel. De grootste grondstoffenleverancier voor bakkerijen splitst meel eerst in componenten, om het daarna weer tot een ideale mix samen te voegen. Of dat een mechanisch procede is weet ik niet, ik denk het wel. Maar da samenstelling van dat meel is niet hetzelfde als gemalen graan. Het kan zijn dat er meer of minder eiwitten, vezels, kiemen ect. in zitten. Het uitgangspunt om fabrieksbrood te maken is kwaliteit van het product, niet zozeer de voedingswaarde.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:08 schreef conleche het volgende:
Ik vind wel dat het klopt: ik hou ook niet zo heel erg van dat zware, dichte brood. Ach, misschien is mijn meegranenbrood van de Appie niet zo gezond als ik dacht, maar echt ongezond zal het toch ook niet zijn...
Mooi zo, alweer opgewarmd?quote:
Haha! Ik ook.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:32 schreef conleche het volgende:
Ik zat ertussen in: ik dacht dat ze haar gezicht begroef in een groene trui, alsof ie net uit de was kwam.
Ik heb ook maanden gedacht dat het icoontje van Tangarine (geloof ik) een gebraden kippetje was, bleek het een eland te zijn![]()
Pas op hè, je speelt met vuur, bijna de 300e post!!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha! Ik ook.
Waar het hart vol van is.
Ik weet het.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Pas op hè, je speelt met vuur, bijna de 300e post!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |