abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56414051
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:36 schreef mordradead het volgende:

O ja, Flexi Points wel spaans geloof ik karoltje maar dat weet ik niet zeker...
Dankjeeeweeel!! Ben wel bang dat het spaans is maar hij download nu en dan zullen we het zien .
pi_56414073
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 17:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is niet zo mooi Hopelijk weet je snel inderdaad meer

Gisteren heb ik ook half uurtje van het station naar het huis van mijn vriend gelopen, op hakken en vandaag daarmee de stad in dus nu doen mijn voeten pijn
Tip: Neem een grote handtas (die zijn ook nog in de mode ) en daar kan je heel goed een paar makkelijke schoenen kwijt. Zodra je verder moet lopen dan 100 meter: wissel schoenen!! Kijk er heel arrogant bij alsof het zo hoort en heb nooit meer ergens last van......
pi_56414104
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 21:10 schreef Viking84 het volgende:

3 x 3 met 1 min tussendoor en 3 x 6 met 2 min tussendoor. Voor het eerst met afstandssensor. We liepen niet heel hard, want ik had eerst een steek en toen die voorbij was, kreeg ik een zeurend pijntje in m'n onderbeen (aan de binnenkant). Bleh. Merk wel dat we steeds harder gaan lopen. We schommelen een beetje tussen de 8,5 en 10 km/u in. We kunnen de hartslagmeter ook zo instellen dat 'ie een piepje geeft als 'ie boven of onder een bepaalde snelheid komt. Toch maar even doen dan binnenkort, want langzamer dan 9 wil ik echt niet, als het even kan (muv de warming-up en cooling down).
Ik zou maar 'ns even googlen op zere schenen + hardlopen en kijken of je de symptomen dan herkent. Niet dat ik je een sportblessure wil aanpraten, maar ik zit nu met shin splints.... En dat komt van het hardlopen -> versleten schoenen (gaat veul sneller dan je denkt) en veel te snel opbouwen. Maar er zijn nog meer oorzaken.

Wil alleen ff voorkomen dat jou hetzelfde overkomt als mij... Ben er namelijk NIET blij mee.
pi_56414247
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Tip: Neem een grote handtas (die zijn ook nog in de mode ) en daar kan je heel goed een paar makkelijke schoenen kwijt. Zodra je verder moet lopen dan 100 meter: wissel schoenen!! Kijk er heel arrogant bij alsof het zo hoort en heb nooit meer ergens last van......
daar heb ik inderdaad nog over nagedacht, misschien toch een idee voor de volgende keer
pi_56414617
Als ik hoge hakken aanheb leg ik ook vaak gympies in mn auto zodat ik relaxed kan autorijden .
pi_56414648
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:29 schreef karoltje het volgende:
Als ik hoge hakken aanheb leg ik ook vaak gympies in mn auto zodat ik relaxed kan autorijden .
Met autorijden heb ik er nog nooit last van gehad (van mijn schoenen)
pi_56414772
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:29 schreef karoltje het volgende:
Dat doe ik ook, als ik weet dat ik ga autorijden en ik heb hakken aan, dan neem ik ook een extra paar zonder hakken mee. Ik kan echt niet op hakken autorijden, vind ik echt irritant.
  woensdag 30 januari 2008 @ 18:43:13 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56414901
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:03 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Ik zou maar 'ns even googlen op zere schenen + hardlopen en kijken of je de symptomen dan herkent. Niet dat ik je een sportblessure wil aanpraten, maar ik zit nu met shin splints.... En dat komt van het hardlopen -> versleten schoenen (gaat veul sneller dan je denkt) en veel te snel opbouwen. Maar er zijn nog meer oorzaken.

Wil alleen ff voorkomen dat jou hetzelfde overkomt als mij... Ben er namelijk NIET blij mee.
Hm, wat vervelend.
Ik google zelf net even en ik weet niet zo goed of dat nu is wat ik heb. Ik merk het zelf vooral als ik hurk. Echt die spanning aan de binnenkant. En dat bij beide benen. Ik heb het al een tijdje, maar gisteren voelde ik het voor het eerst ook tijdens het hardlopen zelf. Ik heb zelf niet het idee dat ik mezelf overbelast heb, want ik houd me keurig aan het schema en mijn hardloopschoenen zijn ook nog geen half jaar oud.
Zou ik eens naar de huisarts moeten gaan?
Niet meer actief op Fok!
pi_56415136
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:36 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat doe ik ook, als ik weet dat ik ga autorijden en ik heb hakken aan, dan neem ik ook een extra paar zonder hakken mee. Ik kan echt niet op hakken autorijden, vind ik echt irritant.
Ik kan niet op platte schoenen autorijden ... heb dat totaal geen feeling met mn pedalen ... dus dan rijd ik te hard. Met hakken balanceert mn hak op de grond en kan ik precies voelen hoeveel ik druk met mn voeten
pi_56415257
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:55 schreef Jeipod het volgende:

[..]

Ik kan niet op platte schoenen autorijden ... heb dat totaal geen feeling met mn pedalen ... dus dan rijd ik te hard. Met hakken balanceert mn hak op de grond en kan ik precies voelen hoeveel ik druk met mn voeten
Ja precies dat heb ik ook
pi_56415271
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:36 schreef Sylvana het volgende:
Ik kan prima rijden met hoge hakken aan, en ook met platte schoenen. Ik heb alleen 1 paar schoenen met heel dikke zolen (een cm of 3 aan de voorkant ), en daarmee is het een beetje lastig, dan voel ik de pedalen totaal niet. Maar ik doe het alsnog gewoon, als ik de kans krijg om te rijden maakt het me niet uit welke schoenen ik aan heb

En ontopic: zojuist zelfgemaakte nasi met veul pindasaus gegeten
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56415302
Ik wil nog een glas coolbest maar heb er al 2 op dus doe maar niet meer.......
Zometeen eens kijken wat voor groente en fruit er nog ligt
pi_56415313
Pfff, ik ben kapot. Zes uur lesgegeven vandaag, en nog een uur begeleiding van een dyslectisch meisje en fijn een hele lange vergadering. 7.15 de deur uit, 18.30 weer thuis lang leve het onderwijs. Vanavond m'n vier uur les voor morgen in elkaar schroeven, nog wat posters nakijken en dan morgen hetzelfde verhaal.

Maar nu eerst: nasi . Met kroepoek en satésaus, oh yeah. Ik heb met de wandeling van station naar school, dat geren op school van domein naar domein, het gesurveilleer in de pauze op het plein en de wandeling terug van school naar station wel genoeg beweging gehad vandaag .
pi_56415324
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 19:02 schreef Alcarin het volgende:

[..]

En ontopic: zojuist zelfgemaakte nasi met veul pindasaus gegeten
GMTA.
pi_56415366
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 19:04 schreef Razztwizzle het volgende:
GMTA.

Het hele idee van de nasi is dat ik dan satesaus kan eten!
Alleen had ik er dan net weer geen kroepoek bij
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56415404
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 18:55 schreef Jeipod het volgende:

[..]

O dat kan ik echt niet Ik draag in het normale leven óf platte schoenen óf hakken van 10 cm. (halfhoog daar doe ik niet aan) Als ik zou rijden met hakken van 10 cm. dan zou ik geheid brokken maken. Ik schop ze altijd uit en rijdt op blote voeten, sokken of panty's. Dat gaat prima.

Over autorijden gesproken: vandaag had zat ik bijna in een bijna-kettingbotsing De auto's voor me remden als gekken en sommigen reden de berm in. Dus in een reflex pak ik met m'n rechterhand Koekie de hond bij z'n tuigje, ik rem en stuur met 1 hand ook de bermstrook op en kom net op tijd tot stilstand. Het zag er enorm chaotisch uit al die auto's kriskras, maar voor zover ik kon zien had geen auto ook maar een andere geraakt Ik stond versteld hoe accuraat je reageert in zo'n soort situatie, zonder maar een greintje angst. Daarna, however, kreeg ik wel een beetje de bibbers
pi_56415718
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 19:04 schreef Razztwizzle het volgende:
7.15 de deur uit, 18.30 weer thuis lang leve het onderwijs.
I knooow! Gekkenwerk he. Voortgezet onderwijs zo te horen?
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 19:09 schreef conleche het volgende:

Dus in een reflex pak ik met m'n rechterhand Koekie de hond bij z'n tuigje, ik rem en stuur met 1 hand ook de bermstrook op en kom net op tijd tot stilstand.
Wat een liefde voor je hondje!! Maar ik kan me voorstellen dat je je helemaal rot schrikt zeg, poe!
pi_56415758
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 19:09 schreef conleche het volgende:

[..]

O dat kan ik echt niet Ik draag in het normale leven óf platte schoenen óf hakken van 10 cm. (halfhoog daar doe ik niet aan) Als ik zou rijden met hakken van 10 cm. dan zou ik geheid brokken maken. Ik schop ze altijd uit en rijdt op blote voeten, sokken of panty's. Dat gaat prima.

Over autorijden gesproken: vandaag had zat ik bijna in een bijna-kettingbotsing De auto's voor me remden als gekken en sommigen reden de berm in. Dus in een reflex pak ik met m'n rechterhand Koekie de hond bij z'n tuigje, ik rem en stuur met 1 hand ook de bermstrook op en kom net op tijd tot stilstand. Het zag er enorm chaotisch uit al die auto's kriskras, maar voor zover ik kon zien had geen auto ook maar een andere geraakt Ik stond versteld hoe accuraat je reageert in zo'n soort situatie, zonder maar een greintje angst. Daarna, however, kreeg ik wel een beetje de bibbers
Heel veel mensen hebben dat reflex met die rechterhand ik ken het van mijn moeder als ze remt probeert ze mij nog steeds tegen te houden, en toen ik bij mijn collega in de auto zat merkte ik dat zij dat ook deed
  woensdag 30 januari 2008 @ 19:29:11 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56415887
Ik heb net m'n scheenbenen gekoeld met ijs en ik zal eens kijken hoe het morgen gaat.
Als het nog hetzelfde is als gisteren of het wordt erger, dan ga ik maandag naar de fysiotherapeut. Die heeft dan een gratis spreekuur voor studenten en dan zal ik wel tips krijgen . Neem ik mijn hardloopschoenen even mee.
Niet meer actief op Fok!
pi_56415892
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 19:22 schreef karoltje het volgende:

[..]

Yes 14, 15, 16, 17-jarige pubers, kom maar op. Ik lust ze rauw .

Maar dit is nog stage, en dus gelukkig maar twee dagen in de week.
Ik mag me dit half jaar mentaal gaan voorbereiden op een baan vanaf september. Nu geef ik 11 uur in de week, een volledige baan is 24 uur in de week *slik*.
pi_56416115
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 19:22 schreef karoltje het volgende:

[..]

Basisonderwijs precies hetzelfde hoor Soms dan heb je na schooltijd om half 4 vergadering ... tot 5 uur ... dan dan mag je naar huis om te eten, want de volgende begint om 8 uur savonds ...

En Conleche, goed dat je zo reageerde, hopelijk kan ik dat ook!
pi_56416265
Als ik jullie nu zo hoor, baal ik zo ongelooflijk dat ik nog geen rijlessen volg! Heb het geld niet, maar wil het ondertussen zo ongelooflijk graag. Met sneakers/skateschoenen uiteraard, hakken lijkt me geen slim plan, dan val ik om bij het in- en uitstappen .

En ik heb besloten voor mezelf dagmenu's te gaan maken. De laatste dagen heb ik wel steeds in mijn hoofd wat ik ga eten, maar wordt het steeds toch meer, alsnog een stuk chocola en is al mijn discipline weg. Dat moet nu maar eens veranderen, de update van morgen gaat niet leuk worden, en dat in een weekje tijd. Ga ook mijn lang liggende klusjes maar weer eens doen, aan mijn schoolwerk werken en hopen dat ik weer volledig in mijn vel kom te zitten, ipv dat bijna/een beetje. Voor wintersport lekker slank zijn, zodat ik me dan niet vreselijk in hoef te houden, dat wordt mijn doel . (het eten op mijn menu's wordt niet geweldig veel anders dan wat ik nu eet, maar nu schrijf ik het gewoon op, kijken of dat beter werkt. Voor vandaag had ik ook 2 boterhammen lunch in mijn hoofd, maar werden het er 5 omdat ik thuis was, en geroosterd brood te lekker is).

Zo, enorm verhaal, menu's maken maar weer
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56416518
Das idd wel slim om op te schrijven wat je wilt eten, dan wijk je er toch minder snel vanaf Ik vond het iig wel erg nuttig om het bij te houden.

Succes ermee
pi_56416823
Het is gelukt, het is gelukt, het is gelukt

Per 1 februari ben ik uitgeschreven bij de sportschool

Het heeft bloed, zweet en tranen gekost, maar nu is het toch gelukt zonder doktersverklaring
pi_56417161
Uit nieuwsgierigheid, hoeveel tijd bewegen jullie zoal per dag en wat doe je dan voor beweging ?
Zelf fiets ik 2 á 3 uurtjes per dag, ik heb de tijd gelukkig. Naast dat ik het lekker vind om de deur uit te gaan en weg van huis te zijn verbrand ik er een hoop calorieën mee natuurlijk.

Meer mensen die toch wel enkele uren per dag in beweging zijn ? mits je de tijd hebt uiteraard..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')