Dankjeeeweeel!! Ben wel bang dat het spaans is maar hij download nu en dan zullen we het zienquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:36 schreef mordradead het volgende:
O ja, Flexi Points wel spaans geloof ik karoltje maar dat weet ik niet zeker...
Tip: Neem een grote handtas (die zijn ook nog in de modequote:Op woensdag 30 januari 2008 17:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooiHopelijk weet je snel inderdaad meer
Gisteren heb ik ook half uurtje van het station naar het huis van mijn vriend gelopen, op hakkenen vandaag daarmee de stad in dus nu doen mijn voeten pijn
Ik zou maar 'ns even googlen op zere schenen + hardlopen en kijken of je de symptomen dan herkent. Niet dat ik je een sportblessure wil aanpraten, maar ik zit nu met shin splints.... En dat komt van het hardlopen -> versleten schoenen (gaat veul sneller dan je denkt) en veel te snel opbouwen. Maar er zijn nog meer oorzaken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:10 schreef Viking84 het volgende:
3 x 3 met 1 min tussendoor en 3 x 6 met 2 min tussendoor. Voor het eerst met afstandssensor. We liepen niet heel hard, want ik had eerst een steek en toen die voorbij was, kreeg ik een zeurend pijntje in m'n onderbeen (aan de binnenkant). Bleh. Merk wel dat we steeds harder gaan lopen. We schommelen een beetje tussen de 8,5 en 10 km/u in. We kunnen de hartslagmeter ook zo instellen dat 'ie een piepje geeft als 'ie boven of onder een bepaalde snelheid komt. Toch maar even doen dan binnenkort, want langzamer dan 9 wil ik echt niet, als het even kan (muv de warming-up en cooling down).
quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Tip: Neem een grote handtas (die zijn ook nog in de mode) en daar kan je heel goed een paar makkelijke schoenen kwijt. Zodra je verder moet lopen dan 100 meter: wissel schoenen!! Kijk er heel arrogant bij alsof het zo hoort en heb nooit meer ergens last van......
Met autorijden heb ik er nog nooit last van gehad (van mijn schoenen)quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:29 schreef karoltje het volgende:
Als ik hoge hakken aanheb leg ik ook vaak gympies in mn auto zodat ik relaxed kan autorijden.
Dat doe ik ook, als ik weet dat ik ga autorijden en ik heb hakken aan, dan neem ik ook een extra paar zonder hakken mee. Ik kan echt niet op hakken autorijden, vind ik echt irritant.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:29 schreef karoltje het volgende:
Als ik hoge hakken aanheb leg ik ook vaak gympies in mn auto zodat ik relaxed kan autorijden.
Hm, wat vervelend.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:03 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik zou maar 'ns even googlen op zere schenen + hardlopen en kijken of je de symptomen dan herkent. Niet dat ik je een sportblessure wil aanpraten, maar ik zit nu met shin splints.... En dat komt van het hardlopen -> versleten schoenen (gaat veul sneller dan je denkt) en veel te snel opbouwen. Maar er zijn nog meer oorzaken.
Wil alleen ff voorkomen dat jou hetzelfde overkomt als mij... Ben er namelijk NIET blij mee.![]()
Ik kan niet op platte schoenen autorijden ... heb dat totaal geen feeling met mn pedalen ... dus dan rijd ik te hard. Met hakken balanceert mn hak op de grond en kan ik precies voelen hoeveel ik druk met mn voetenquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, als ik weet dat ik ga autorijden en ik heb hakken aan, dan neem ik ook een extra paar zonder hakken mee. Ik kan echt niet op hakken autorijden, vind ik echt irritant.
Ja precies dat heb ik ookquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:55 schreef Jeipod het volgende:
[..]
Ik kan niet op platte schoenen autorijden ... heb dat totaal geen feeling met mn pedalen ... dus dan rijd ik te hard. Met hakken balanceert mn hak op de grond en kan ik precies voelen hoeveel ik druk met mn voeten
Ik kan prima rijden met hoge hakken aan, en ook met platte schoenen. Ik heb alleen 1 paar schoenen met heel dikke zolen (een cm of 3 aan de voorkantquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:36 schreef Sylvana het volgende:
Dat doe ik ook, als ik weet dat ik ga autorijden en ik heb hakken aan, dan neem ik ook een extra paar zonder hakken mee. Ik kan echt niet op hakken autorijden, vind ik echt irritant.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:02 schreef Alcarin het volgende:
[..]
En ontopic: zojuist zelfgemaakte nasi met veul pindasaus gegeten
quote:
O dat kan ik echt nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:55 schreef Jeipod het volgende:
[..]
Ik kan niet op platte schoenen autorijden ... heb dat totaal geen feeling met mn pedalen ... dus dan rijd ik te hard. Met hakken balanceert mn hak op de grond en kan ik precies voelen hoeveel ik druk met mn voeten
I knooow! Gekkenwerk he. Voortgezet onderwijs zo te horen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:04 schreef Razztwizzle het volgende:
7.15 de deur uit, 18.30 weer thuislang leve het onderwijs.
Wat een liefde voor je hondje!! Maar ik kan me voorstellen dat je je helemaal rot schrikt zeg, poe!quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:09 schreef conleche het volgende:
Dus in een reflex pak ik met m'n rechterhand Koekie de hond bij z'n tuigje, ik rem en stuur met 1 hand ook de bermstrook op en kom net op tijd tot stilstand.
Heel veel mensen hebben dat reflex met die rechterhandquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:09 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat kan ik echt nietIk draag in het normale leven óf platte schoenen óf hakken van 10 cm. (halfhoog daar doe ik niet aan) Als ik zou rijden met hakken van 10 cm. dan zou ik geheid brokken maken. Ik schop ze altijd uit en rijdt op blote voeten, sokken of panty's. Dat gaat prima.
Over autorijden gesproken: vandaag had zat ik bijna in een bijna-kettingbotsingDe auto's voor me remden als gekken en sommigen reden de berm in. Dus in een reflex pak ik met m'n rechterhand Koekie de hond bij z'n tuigje, ik rem en stuur met 1 hand ook de bermstrook op en kom net op tijd tot stilstand. Het zag er enorm chaotisch uit al die auto's kriskras, maar voor zover ik kon zien had geen auto ook maar een andere geraakt
Ik stond versteld hoe accuraat je reageert in zo'n soort situatie, zonder maar een greintje angst. Daarna, however, kreeg ik wel een beetje de bibbers
Yesquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:22 schreef karoltje het volgende:
[..]
I knooow! Gekkenwerk he. Voortgezet onderwijs zo te horen?
Basisonderwijs precies hetzelfde hoorquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:22 schreef karoltje het volgende:
[..]
I knooow! Gekkenwerk he. Voortgezet onderwijs zo te horen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |