quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:38 schreef BigKahuna het volgende:
Hoi.
Ware samba diamant die heb ik nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Leo heeft zich nooit thuisgevoeld in die kakkiestad van jullie. Hij is verkracht door de club, de supporters en staf.
Nu bloeit hij uit tot een ware samba diamant. En dat bij de grootste club van Nederland. Ajax Amsterdam.
Ja man, bedankt voor Biseswar.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:46 schreef Fides het volgende:
Feyenoord plukt wel de (beurse) vruchten van onze jeugdopleiding met Greene, Biseswar, Tiendalli (ok, nu verhuurd), De Cler, Mols en Landzaat
quote:'Samuel Kuffour maandag in Amsterdam voor keuring'
Volgens het Italiaanse Corriere dello Sport is de Ghanese verdediger Samuel Kuffour rond met Ajax. Kuffour is volgens de krant komende maandag in Nederland voor een keuring. De 31-jarige Kuffour staat sinds 2005 onder contract bij het Italiaanse AS Roma. Bij AS Roma komt hij niet veel aan spelen toe. Vorig seizoen werd uit nog uitgeleend aan Livorno.
Hij is een beetje oud en uit de picture, 32 jaar inmiddels. Welke plek speelt hij back of cetraal?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:04 schreef VoreG het volgende:
Kuffour?! Dat zou een goede aankoop zijn, maar ik geloof er niet veel van.
Stam is ouder, Davids is ouder.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij is een beetje oud en uit de picture, 32 jaar inmiddels. Welke plek speelt hij back of cetraal?
Niet verkeerdquote:Samuel Osei 'Sammy' Kuffour (born September 3, 1976 in Kumasi, Ghana) is a football defender for A.S. Roma. Arguably the greatest African defender of all-time, Kuffour is known for his great power and tactical awareness as well as for his physical presence.
Bedoelde meer dat hij niet meer zoveel speelt. Leeftijd is ook ervaring.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Stam is ouder, Davids is ouder.
Uit de picture bij Roma is niet zo heel vreemd als je bv. Mexes voor je hebt
[..]
Niet verkeerd.
Johnny en Sammy in de verdediging. Als dat niemand afschrikt
Liever Vermaelen of Verthongen hoor. Kuffour mag lekker als back of back up gaan voetballen dan.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Stam is ouder, Davids is ouder.
Uit de picture bij Roma is niet zo heel vreemd als je bv. Mexes voor je hebt
[..]
Niet verkeerd.
Johnny en Sammy in de verdediging. Als dat niemand afschrikt
quote:Un altro giocatore giallorosso con le valigie pronte è Kuffour che ha rotto ogni indugio e ha deciso di accettare l'offerta dell'Ajax. Lunedì sarà in Olanda per effettuare le visite mediche.
Silva Heitinga Kuffour Vermaelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Liever Vermaelen of Verthongen hoor. Kuffour mag lekker als back of back up gaan voetballen dan.
Luque was bij Depor ook altijd redelijk sterkquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:04 schreef navigator het volgende:
Ik vond hem bij Bayern wel redelijk sterk altijd
quote:Ajax doet ultieme poging voor Engelaar
Orlando Engelaar is nog niet uit beeld bij Ajax. Ondanks tegenstribbelingen van zijn club FC Twente zijn de Amsterdammers nog zeer geïnteresseerd in de middenvelder.
Ajax gaat zodoende een laatste, ultieme poging ondernemen om de slungelige spelverdeler naar de hoofdstad te halen, meldt het Algemeen Dagblad zaterdag. Morgen, na de wedstrijd tussen Vitesse en Ajax, gaan de partijen weer om de tafel zitten.
Het is niet uitgelosten dat de Amsterdammers heel ver willen gaan voor Engelaar. FC Twente vraagt vooralsnog een astronomisch hoog bedrag van vijftien miljoen euro. Dat Ajax daaraan wil toegeven, lijkt onwaarschijnlijk.
Partizan Belgrado kon hem toen gratis overnemen via 1 jaar huur en daarna transfervrij vanwege einde contract. Kuffour wilde alleen niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:35 schreef BigKahuna het volgende:
Ach, voor een beetje geld zou Kuffour toch wel welkom zijnTenminste een grote brede verdediger.
En ik verwacht niet dat Roma veel geld voor 'm wilt.
Mits niet te groot salaris mag ie best komen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Partizan Belgrado kon hem toen gratis overnemen via 1 jaar huur en daarna transfervrij vanwege einde contract. Kuffour wilde alleen niet.
Ik ben het met je eens navigator, maar waarom moest je nou een foto van mij hebbenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:04 schreef navigator het volgende:
Kuffour brengt power en ervaring mee, mening eredivisiepspitsje zal hier niet blij mee zijn![]()
Of hij ook de capaciteiten heeft om de verdediging goed neer te zetten waag ik te betwijfelen.
Maar ja, waarschijnlijk heeft van Geel daar niet eens aan gedacht![]()
Ik vond hem bij Bayern wel redelijk sterk altijd
Oh ik dacht dat je me wilde afslaanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:22 schreef navigator het volgende:
Ik hoef geen foto van je te hebben, ik had alleen gehoopt dat er 1 in je boek stond, dan had ik kunnen zien wat voor lullekop er achter die stoere praat schuilging.![]()
Je spreekt jezelf tegen trouwens, Kuffour zie je wel zitten want geen wijvenvoetbal maar van Dijk is ook bepaald geen wijf in het veld
Flikker toch op met Engelaar. Hier snap ik echt de ballen van..quote:
Wel een boos zwart konijn, ipv een lief wit konijntje.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Goh, daar tovert Van Geel toch weer een leuk konijn uit de hoge hoed.... als het waar is
Mocht hij komen dan gaat deze foto cult worden, net zoals de befaamde Urzaiz fotoquote:
Of gaat Bradley naar Everton?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:20 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb liever dat Ajax Bradley haalt ipv van Engelenhaa.
Kuffour is welkom
Rommedahl vind ik nog steeds een erg nuttige aankoop, Luque ook... Roger en Urzaiz zijn miskopenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:15 schreef methodmich het volgende:
Kuffour is er één uit de grote doos waar Martin ook Roger, Rommedahl, Urzaíz en Luque uit geplukt heeft denk ik. Als hij fit is, dan kan het een waardevolle kracht zijn. Zijn laatste competitieve wedstrijden liggen echter al een tijdje achter hem....
Roger kwam uit de hoge hoed van Johan Cruijffquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:15 schreef methodmich het volgende:
Kuffour is er één uit de grote doos waar Martin ook Roger, Rommedahl, Urzaíz en Luque uit geplukt heeft denk ik. Als hij fit is, dan kan het een waardevolle kracht zijn. Zijn laatste competitieve wedstrijden liggen echter al een tijdje achter hem....
Koenders?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Elke verdediger is welkom eigenlijk
quote:Volgens de grote Zweedse krant Expressen heeft Ajax haar pijlen nu gericht op het terughalen van Rasmus Lindgren. Na het vertrek van Hedwiges Maduro wilde Ajax Orlando Engelaar binnenhalen. Dat lukt vooralsnog niet, waardoor Ajax zijn interesse zou hebben verlegd naar Lindgren van Groningen. Ajax verkocht de middenvelder eerder zelf aan Groningen. Hij heeft daar een contract tot 2010. Zelf wilde hij in een reactie niet ingaan op de eventuele interesse. Hij liet weten zich te concentreren op FC Groningen.
Hahaha en ja hoor. Ik heb het toen al gezegd. Ajax gaat daar spijt van krijgen.quote:
Luque heeft één aardige pot gespeeld.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rommedahl vind ik nog steeds een erg nuttige aankoop, Luque ook... Roger en Urzaiz zijn miskopen
Laat die jonge dan ook meer spelenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Luque heeft één aardige pot gespeeld.
Laten ze eerst die Hans van der Zee maar ontslaan, want schijnbaar doet die met zijn salaris niks anders dan braziliaanse vrouwtjes paaien op het strand.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:38 schreef venomsnake het volgende:
Misschien is de Euroborg ook wel te koop!!
Dat dwingt hij blijkbaar niet af.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Laat die jonge dan ook meer spelen
Het valt alleen op dat Luque niet meer in de picture is nadat hij ruzie had met Suarez.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat dwingt hij blijkbaar niet af.
inderdaad.. aan de voetballende kwaliteiten zal het imo niet liggen..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het valt alleen op dat Luque niet meer in de picture is nadat hij ruzie had met Suarez.
Dan kan je afdwingen wat je wil maar dan lijkt het me toch een persoonlijke kwestie.
Als dat de beweegreden is om hem niet meer op te stellen he
sherlock,welke speler is waardevol als hij niet fit is?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:15 schreef methodmich het volgende:
Wel aan zijn instelling op het veld. Wat een lamlul is Luque zeg.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
inderdaad.. aan de voetballende kwaliteiten zal het imo niet liggen..
Het gaat er om dat ze steeds een gok nemen met spelers die al een tijd niet gevoetbald hebben of bijna gestopt zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:52 schreef OreO het volgende:
[..]
sherlock,welke speler is waardevol als hij niet fit is?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:53 schreef patrickt37 het volgende:
Niet direct nieuws voor Ajax, maar ik begin toch het idee te krijgen dat Groningen elke keer de boosdoender is van taferelen rond transfers.
Haha sukkel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:53 schreef patrickt37 het volgende:
Niet direct nieuws voor Ajax, maar ik begin toch het idee te krijgen dat Groningen elke keer de boosdoender is van taferelen rond transfers.
Kan je me een sukkel noemen, maar het begint wel op te vallen dat er bij elke transfer in Groningen commoties ontstaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Haha sukkel.
Enne Lindgren terughalen, jullie zakken wel diep de laatste tijd, wat een beleid![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:53 schreef patrickt37 het volgende:
Gefeliciteerd Ouwequote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:54 schreef Sethje het volgende:
Hopelijk wordt vandaag Jari Litmanen gepresenteerd, dat zou een fijn verjaardagscadeau zijn
AZ praktijken noemen ze dat ook welquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:09 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Kan je me een sukkel noemen, maar het begint wel op te vallen dat er bij elke transfer in Groningen commoties ontstaan.
Toeval?
Neen, maar dat heeft meer te maken met de fooitjes die geboden worden om spelers bij Groningen weg te krijgen.quote:
Je snapt het niet heh?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:09 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Kan je me een sukkel noemen, maar het begint wel op te vallen dat er bij elke transfer in Groningen commoties ontstaan.
Toeval?
Dit slaat natuurlijk op Sliva. Echter moeten ze Silva niet eerst beloven dat ie voor 2 milj. weg mag.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Sjonnie is jullie held aldaar, wat zouden jullie zeggen als Madrid met een bod van 2 miljoen komt en van Geel zegt, nou.. alleen substantieel hoger gaan wij er over nadenken. Madrid wil weer praten, Sjonnie blij, want het gaat misschien toch door. Sjonnie begrijpt ook nog wel dat hij meer waard is dan 2 miljoen euro.
Na een dag praten blijkt Madrid niet meer te willen betalen dan 2,5 miljoen euro en dus wijst Martin ze de deur!
[ afbeelding ]
Wat een eikels denkt Sjonnie, voor zoveel mogen ze me wel laten gaan hoor, evil Ajax!
En dan gaan wij allemaal roepen wat voor pauperclub dat Ajax wel niet is dat ze Sjonnie niet voor 2,5 miljoen euro zijn droomtransfer gunnen.
Ik snap het heel goed.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:16 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk op Sliva. Echter moeten ze Silva niet eerst beloven dat ie voor 2 milj. weg mag.
Jij bent echt domquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:17 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed.
Groningen probeert uit elke transfer zoveel mogelijk geld te persen. Dat dit over de rug gaat van hun spelers, kan hun niet bommen.
Het bestuur van Groningen heeft totaal geen respect voor hun spelers.
Dat is ook helemaal niet aan Silva beloofd, dat zegt zijn zaakwaarnemer, dezelfde man die hem zou laten staken, die Suarez opzette en die constant van alles in de media bracht. Alleen zijn woord werd gehoord.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:16 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk op Sliva. Echter moeten ze Silva niet eerst beloven dat ie voor 2 milj. weg mag.
ook tof!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ah tof een gronginen topic
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:17 schreef patrickt37 het volgende:
Het bestuur van Groningen heeft totaal geen respect voor hun spelers.
Het schijnt dat Lindgren een gelimiteerde afkoopsom van 2,5 miljoen euro in zijn contract heeft staan volgens een fokker in het Groningen topic.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:28 schreef BigFire het volgende:
Kuffour is de volgende Urzaiz/Luqueniet halen
Lindgren zal wel duur zijn dus laat hem ook maar zitten
^ weer 2 namen die we al kennen trouwens. scouting
Veel beter dan die baardmans met een slak op zijn kop.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat doen die lelijke ''groene'' kwallen in onze topic
Inderdaad zorgwekkend dat Ajax zo ver is afgezakt om spelers telkens te moeten kopen van de subtop.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Slaat echt nergens op al die belangstelling voor Groningen spelers van Ajax kant, en gewoon een goede zaak dat Groningen haar spelers wilt houden met het oog op een goed verloop van het seizoen. KLAAR
Precies.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Slaat echt nergens op al die belangstelling voor Groningen spelers van Ajax kant, en gewoon een goede zaak dat Groningen haar spelers wilt houden met het oog op een goed verloop van het seizoen. KLAAR
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Leo heeft zich nooit thuisgevoeld in die kakkiestad van jullie. Hij is verkracht door de club, de supporters en staf.
Finidiquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OS0bh0Bt2p8
Vergaande gloriewat mis ik trouwens de Champions League wedstrijden
![]()
afslaanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je me wilde afslaan.
Van Dijk is geen wijf inderdaad, maar wel een kut utrechter. En die hoef ik niet bij Ajax te hebben. Net als Von Bommel bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:32 schreef zjroentje het volgende:
Kuffour, tja ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Maar iig positief dat er een verdediger bijkomt, mocht dit allemaal doorgaan.
[ afbeelding ]
Geweldig hoe hij toen door het lint ging na de 2-1 van Solskjaer.
Idd, dat zou wel erg triest zijn....quote:
Treffend stuk.quote:Ajax mist visie op de transfermarkt
DICK SINTENIE
De komt van Bruno Silva naar Ajax, halverwege het seizoen, en de wijze waarop de transfer tot stand kwam, zeggen veel over het technische beleid dat Ajax voert. Nu het regent in Amsterdam wordt het dak in allerijl en provisorisch gerepareerd.
Terug naar de zo roerig verlopen vorige transferperiode, vorige zomer, toen Ajax zich opmaakte voor de Champions League-kwalificatie. Het vertrek van Ryan Babel, Kenneth Perez en Tom de Mul deed zich voelen, maar het waren vooral de late transfer van Wesley Sneijder en de beenbreuk van Edgar Davids die intern voor de nodige hoofdbrekens zorgden.
De toenmalige trainer Henk ten Cate pleitte voor de komst van een volwaardige vervanger van Davids. De naam van Orlando Engelaar (FC Twente) viel, maar technisch directeur Martin van Geel vond dat Ten Cate met Jan Vertonghen en Robbert Schilder voldoende alternatieven voorhanden had. Nu Davids weer fit is - vijf maanden en veel sportieve katers later - heeft Van Geel zich alsnog in Enschede gemeld voor Engelaar.
Van Geel wilde een bod uitbrengen, maar hij kreeg nul op het rekest van Joop Munsterman, voorzitter van FC Twente. ''Van Geel vroeg nog: 'Hebben jullie dan geen geld nodig?' Waarop ik zei: 'Nee!' '' aldus Munsterman.
En zo zijn er de voorbije maanden heel wat deuren voor de neus van Ajax' technisch directeur dichtgeslagen. Pogingen om Steven Defour (Racing Genk), Luka Modric (Dinamo Zagreb), Albert Riera (Espan-yol), Rafael van der Vaart (HSV), Ismaïl Aissati (PSV) en Denny Landzaat (Wigan Athletic) naar Amsterdam te halen, liepen spaak. Het lukte Feyenoord wel om Landzaat aan te trekken.
''De middelen om ons te versterken zijn er,'' benadrukte Ajax-voorzitter John Jaakke twee weken geleden in zijn nieuwjaarsspeech. ''En dat zullen we doen ook, want wij vinden dat het kapitaal op het veld hoort te staan.''
De eerste sanering die Van Geel bij Ajax doorvoerde, leidde de club vorig seizoen bijna naar het kampioenschap, maar verkopen gaat de club op dit moment beter af dan kopen, met alle gevolgen van dien.
En van de spelers die vorige zomer naar Ajax kwamen, is pinchhitter Ismael Urzaiz volledig uit beeld geraakt, net als de langdurig geblesseerde Laurent Delorge. Kennedy Bakircioglü maakt de verwachtingen (nog) niet waar en grootverdiener Albert Luque zit meestal naast Dennis Rommedahl en Jurgen Colin op de bank.
Luis Suárez heeft als enige zijn draai gevonden, maar niemand (en zeker in Groningen niet) is de door de speler aangespannen arbitragezaak die aan de overgang vooraf ging, vergeten. Silva is nu ook verkast van Groningen naar Ajax. De rechtsback forceerde de transfer door werk te weigeren nadat zijn club hem in eerste instantie aan zijn contract had willen houden.
Het geeft vooral aan hoe wispelturig Ajax is. Transfers dienen te worden 'voorgekookt' om ze goed en geruisloos te kunnen afhandelen. Daar is visie voor nodig, want wie vooruit regeert, heeft tijd om lijntjes uit te gooien en in de vooronderhandelingen plooien glad te strijken. En als die tijd er niet is, is een bepaalde Beenhakkeriaanse handigheid of een netwerk als dat van Guus Hiddink vereist om de selectie op niveau te houden.
Van Geel zei zich echter 'machteloos' te voelen toen Real Madrid zich meldde voor Sneijder, toen Davids zijn been brak, toen Ten Cate een aanbieding van Chelsea kreeg en toen Jaap Stam stopte. Maar bij Ajax wordt niet gevraagd naar de gemoedstoestand van de technisch directeur - oplossingen moeten er komen.
Behalve Silva haalde Van Geel eind december Perez terug voor hetzelfde bedrag als waarvoor de Deen een half jaar eerder aan PSV werd verkocht. Maar in dat half jaar heeft Perez wel meegeholpen een concurrent in de titelstrijd aan de kop van de ranglijst te brengen.
Drie punten staat Ajax achter PSV. Er is de club veel aan gelegen kampioen te worden, maar kán dat met een selectie met slechts vier pure verdedigers (John Heitinga, Thomas Vermaelen, Colin en de geblesseerde Gregory van der Wiel), drie rechtsbacks (Silva, George Ogararu en Colin), twee 'gemaakte' linksbacks (Vertonghen en Emanuelson) en een handvol linksbuitens?
Dat zat ik dus ook te denken - zie post hierboven .quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
We lijken Feyenoord wel, oudjes kopen zonder restwaarde en met een dik contract. Kom op, zeg. Talenten moeten er komen, er moeten relatief onbekende pareltjes gescout worden, geen vergane glorie.
Weet niet of de rest ook kritiek had op het aankoopbeleid van Feyenoord, maar het is logisch dat ik ook niet content ben met deze transfer. De leeftijd, prijs, taal en de vraag of hij wel beter is dan onze huidige spelers.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:13 schreef EnactedChaos het volgende:
Wel treffend om te zien inderdaad dat alle "ouderen" van Feyenoord worden uitgelachen maar als er hier een wordt gehaald is het allemaal hosanna
Nou ja, het zal wel. Ik zou er ook blij mee zijn
maar ik lach jullie dan ook niet uit...
Kon ie de spellingscontrole niet even aanzettenquote:
Exact!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet niet of de rest ook kritiek had op het aankoopbeleid van Feyenoord, maar het is logisch dat ik ook niet content ben met deze transfer. De leeftijd, prijs, taal en de vraag of hij wel beter is dan onze huidige spelers.
Hofland was kut (is ie nu ook wel, maar in te begin gewoon goed. Niet bijzonder maar wel een 7 zeg maar)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet niet of de rest ook kritiek had op het aankoopbeleid van Feyenoord, maar het is logisch dat ik ook niet content ben met deze transfer. De leeftijd, prijs, taal en de vraag of hij wel beter is dan onze huidige spelers.
Daar zit ik ook voor het eerst in mijn leven op te wachten ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Kan eigenlijk niet wachten op het zoveelste kritiekstukje van meneer Cruijff over het beleid bij ajax
Ik kan me nog goed herinneren hoe hij gedold door Overmars in 1994. Was dat niet Kuffour's Europese debuut?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:44 schreef RayMania het volgende:
Ik zie de komst van Kuffour helemaal niet zitten. Weg met die afgedankte spelers.
En dat komt allemaal door Feyenoord, daardoor hebben jullie landzaat niet die jullie wel wilden halenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Idd, dat zou wel erg triest zijn....
Paniekaankoop zou dat zijn.... als je het mij vraagt.
Ik vind dat je voor het middenveld Engelaar moet halen in de zomer of El Ahmadi of anders Meeuwis.
Maar vergeet je eigen jeugd ook niet. Als ze niet spelen - en dus geen ervaring opdoen - zal dit ten koste gaan van hun doorbraak en dat lijkt me ook niet bedoeling.
Dan die Ghanees.... leuk dat ze bezig zijn met een verdediger hoor, maar waarom eentje van boven de 30? En als je dat doet, waarom niet Ooijer ofzo. Dan heb je ook geen taalprobleem achterin.
Daarbij vergroot het de kans dat Heitinga weggaat, vermoed ik.
Zo blij als een kind.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:38 schreef jorienvdherik het volgende:
En dat komt allemaal door Feyenoord, daardoor hebben jullie landzaat niet die jullie wel wilden halen
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En dat komt allemaal door Feyenoord, daardoor hebben jullie landzaat niet die jullie wel wilden halen
Dat was die brandwonden kop van een Makaay toch al?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met de verlosser ja, die ons naar de coolsingel zal gaan leiden
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat was die brandwonden kop van een Makaay toch al?
[..]
Hij komt graag opscheppen over landzaat aankoop, laat ze toch blij zijn joh!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:52 schreef Pritt het volgende:
Flikker eens op je Feyenoord gelul, dat hoef ik hier niet te horen.
ja tering vertel mij wat.. Stond ik daar weer voor de zoveelste keer..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:07 schreef Jasza het volgende:
Kaart Roda uit binnen, was wel om 5 over 10 al uitverkocht ofzo
[..]
Ik ben er wel bijquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
ja tering vertel mij wat.. Stond ik daar weer voor de zoveelste keer..
-Sorry.. het is helaas al uitverkocht..
fokkers..
Ajax.nl pas je info eens aan man..![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:25 schreef Silenus het volgende:
Ik heb om 14.15u nog gewoon twee kaarten gehaald voor Roda-uit hoor.
Volgens mij worden jullie gewoon gepwnd door de TB-dame.
Serieus? Wat een hoer!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:25 schreef Silenus het volgende:
Ik heb om 14.15u nog gewoon twee kaarten gehaald voor Roda-uit hoor.
Volgens mij worden jullie gewoon gepwnd door de TB-dame.
Soms lijk het alsof jij pizza in je koppo hebt zitten!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met de verlosser ja, die ons naar de coolsingel zal gaan leiden
Ik weet zeker dat je maat tot 18u nog gewoon wel kaarten kunt halen, vorig jaar was het ook niet zo snel uitverkocht.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Naja die maat van mij stond er om 10 uur en had kaarten en iemand om 10.05 had geen kaarten meer
Nou als ik geholpen wordt door een TB-dame klopt er vaak niks vanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Serieus? Wat een hoer!
(hoe wist je dat het een dame was?)
Jas.. pas je sig eens aan man![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja fuck zeg.. nogmaals.. vertel mij wat! Ik spring zo ff in de auto naar een andere TBquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je maat tot 18u nog gewoon wel kaarten kunt halen, vorig jaar was het ook niet zo snel uitverkocht.
Als CSI_Miami dat nou ook es doet, die heeft al 10 van de 11 wedstrijden voor jan leuter bij de Ticketbox gestaan terwijl ie minimaal de helft mee had kunnen pakken.![]()
koop tele 2quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
ja tering vertel mij wat.. Stond ik daar weer voor de zoveelste keer..
-Sorry.. het is helaas al uitverkocht..
fokkers..
Ajax.nl pas je info eens aan man..![]()
Ja thuisblijven is leuker he met een lekker pizzatje erbijquote:
Had het idd anders moeten zeggen:quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:15 schreef ASroma het volgende:
zo'n opmerking van denthe geweldig vindenkom op zeg
Hehe klopt wel dat sommige sigarenboeren gewoon altijd klote, wss heeft dat wijf op reserveren ja gedrukt ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je maat tot 18u nog gewoon wel kaarten kunt halen, vorig jaar was het ook niet zo snel uitverkocht.
Als CSI_Miami dat nou ook es doet, die heeft al 10 van de 11 wedstrijden voor jan leuter bij de Ticketbox gestaan terwijl ie minimaal de helft mee had kunnen pakken.![]()
U vraagt, Jasza draaitquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Serieus? Wat een hoer!
(hoe wist je dat het een dame was?)
Jas.. pas je sig eens aan man![]()
kunt zeggen wat je wilt maarquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Had het idd anders moeten zeggen:
Honden kop opv brandwonden kop
[..]
Ronaldino is ook lelijk, een paard, maar hiermee zeg ik toch niet dat hij niet goed is?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
kunt zeggen wat je wilt maar
a: Goede spits
b: Huntelaar is ook lelijk
Ik zeg ook vooral niet dat je dat zegt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ronaldino is ook lelijk, een paard, maar hiermee zeg ik toch niet dat hij niet goed is?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik zeg ook vooral niet dat je dat zegt.
sommige hebben het, sommige zullen het nooit krijgenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:41 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja thuisblijven is leuker he met een lekker pizzatje erbij
En als je tele 2 wilt kopen heb je volgens mij best wat poen nodig
Ga jij maar weer lekker je kaarten verkopenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
sommige hebben het, sommige zullen het nooit krijgen
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ah, daar is jorien alweer het ging dan ook alweer bijna over Ajax
Wat een rotterdammer hequote:Engelaar hoopt nog op Ajax
Orlando Engelaar wil nog steeds voor donderdag, wanneer de transfermarkt sluit, bij Ajax voetballen. De aanvoerder van FC Twente hoopt dat zijn huidige werkgever de komende dagen alsnog overeenstemming met de Amsterdamse club bereikt.
"Er is dus nog helemaal niets veranderd", zegt zijn zaakwaarnemer Edward Burleson. "Orlando wil graag naar Ajax maar gaat geen vertrek forceren. Hij heeft bij FC Twente laten weten dat hij hoopt dat beide clubs snel een akkoord bereiken. Gebeurt dat niet, dan blijft hij gewoon bij FC Twente. Hij staat daar namelijk nog anderhalf jaar onder contract. Maar laat het duidelijk zijn dat Engelaar klaar is voor een nieuwe stap in zijn loopbaan."
Tsjah als hij deze periode niet komt zal hij denk ik de rest van zijn jaren bij Twente slijten.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[..]
Wat een rotterdammer he
Waaromquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:17 schreef BigKahuna het volgende:
TT change?
Of lekker de deuren kapot gaan trappenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ga jij maar weer lekker je kaarten verkopen
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
toen was de deur kapot hier
Ja, wat wil je als je zoveel onnozele opmerkingen maakt dat je op INTERNET zo gelyncht wordt dat je je NICKNAME niet meer durft te laten zien, wat een held op sokkenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:38 schreef Scorpie het volgende:
Wel grappig, zodra Feyenoord een beetje draait loopt die jorien hier ook rond te stappen, maar vorig jaar durfde die zijn kop niet te laten zien in Ajax-topics
ik was een jaar gebandquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:38 schreef Scorpie het volgende:
Wel grappig, zodra Feyenoord een beetje draait loopt die jorien hier ook rond te stappen, maar vorig jaar durfde die zijn kop niet te laten zien in Ajax-topics
Dit is een indirecte bedreigingquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:38 schreef Scorpie het volgende:
Elsemieke??quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:56 schreef Aanvoerder het volgende:
liever meer Nederlanders in het elftal, maar kom maar op met die grote dikke neger. zal Elsemieke ook wel lekker vinden.
ik ook hoor. Was een klasse speler bij Bayernquote:
Hoe de neuk krijg je dat voor elkaar? Of was dat met al die pizza's?quote:
quote:Ajax in verregaande onderhandelingen over Kuffour
26/01/2008 18:51
EXCLUSIEF - Ajax heeft in Italië een opvolger gevonden voor Jaap Stam. Sammy Kuffour staat op het punt naar Amsterdam te verkassen.
Martin van Geel was namens Ajax in Rome om de overgang te regelen. De missie van de technisch directeur lijkt te gaan slagen, want de onderhandelingen met AS Roma verkeren in een afrondende fase. Maandag wacht Kuffour een medische keuring.
Kuffour heeft dit seizoen nog niets kunnen laten zien. Afgelopen jaar speelde de 31-jarige Ghanees op huurbasis voor Livorno. De oud-international was na elf seizoenen Bayern München in 2005 naar Roma gekomen. Kuffour was in augustus in beeld bij Sunderland. Maar na een stage zag manager Roy keane af van het vastleggen van de Ghanese verdediger.
Idd.. is niet erg dat andere gasten hier ook komen.. maar laten we het wel op Ajax houden en niet over ander ongedierte en dergelijkequote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ah, daar is jorien alweer het ging dan ook alweer bijna over Ajax
Eensch, maar noem mijn club geen ongedierte hèquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Idd.. is niet erg dat andere gasten hier ook komen.. maar laten we het wel op Ajax houden en niet over ander ongedierte en dergelijke
Dit is de vervanging van de onlangs overleden Van der Wiel, remember?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:35 schreef denthemen het volgende:
Een paar weken geleden was het toch: Geen vervanger voor Stam
of heb ik het fout?
Erg lekker jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:43 schreef denthemen het volgende:
Affelay geschorst tegen Ajax!!
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:43 schreef denthemen het volgende:
Nu zitzak nogquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:43 schreef denthemen het volgende:
Hij ging iemand bedreigenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoe de neuk krijg je dat voor elkaar? Of was dat met al die pizza's?
En heel jammer dat het een fokking goede spelert isquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
toch wel weer verrassend dat de aankoop van de lampjes er meteen staat.. magoed..
quote:
Sorry.. riep daar iemand scouting?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En heel jammer dat het een fokking goede spelert is
Lucky Ajaxquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:43 schreef denthemen het volgende:
quote:
Durft gewoon niet..quote:Ibrahim Afellay zal woensdag de wedstrijd tegen Ajax vanaf de tribune moeten bekijken. De middenvelder van PSV ging zaterdagavond al na tien minuten veel te hard (en onnodig) door op Leen van Steensel van Excelsior en ontving zijn vijfde gele kaart van het seizoen. Hierdoor is Afellay automatisch voor één duel geschorst.
Ik moet zeggen Dszukszak doet het nu beter.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:35 schreef Wooldoor het volgende:
De beste man van psv dus in ieder geval geschorst, dat scheelt al
Spelert? Kom je uit dat dorp of zo?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En heel jammer dat het een fokking goede spelert is
x 2quote:
nee jij woont in een grote stadquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Spelert? Kom je uit dat dorp of zo?
dat ding is zwaar fokking niet normaal zegquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:59 schreef Noshiba het volgende:
[..]
x 2
in de tuinmooie dingen
trouwens
Huntelaar en Suarez op scherpal krijgt huntelaar geel
mijnes beginnen zwart aan te slaanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat ding is zwaar fokking niet normaal zeg50 centimeter
![]()
Wij gaan niet over combi'squote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:00 schreef Noshiba het volgende:
[..]
nee jij woont in een grote stad![]()
Wanneer is er weer bespreking? moet je even zeggen dat alles auto-combi moet worden!!!!
NEC uit was nog redelijk mazzel dat je die niet verliest.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:24 schreef toma het volgende:
waarom hebben wij die mazzel nou nooit tegen de kleintjes
Ik moest er ook gelijk weer aan denkenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:16 schreef w00h00 het volgende:
Den Ouden douchen met je bloedkop!
Jij bent NEC uit nu al vergetenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:26 schreef notunreal het volgende:
Waarom zijn het altijd dezelfden.. En waarom nooit ajax?
Zeg dan maar 6 puntjesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
en dan zal je zien loopt psv 3 punten uit op feyenoord,ajax omdat ze morgen beide verliezen
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:30 schreef notunreal het volgende:
[..]
Je bent Twente nu al weer vergeten?
Uhh.. Ik heb het over Ajax - Twente (of andersom, weet het niet meer).. Feyenoord twente geef ik je volledig gelijk.. Twente was veel te laks (in het afmaken) in de eerste helftquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:34 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
2e helft was Feyenoord gewoon de betere, veel doelrijpe kansen, Twente was niet veel meer.
Bij NEC had je ook in de 2e helft nog geluk dat de 1-0 voorsprong niet uitgebouwd werd, om nog maar te zwijgen over die eerste helft, kom nou..
Oké, misverstandquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:36 schreef notunreal het volgende:
[..]
Uhh.. Ik heb het over Ajax - Twente (of andersom, weet het niet meer).. Feyenoord twente geef ik je volledig gelijk.. Twente was veel te laks (in het afmaken) in de eerste helft
Tering, wat een mega-irritante icoontje heb jij zeg..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:36 schreef notunreal het volgende:
[..]
Uhh.. Ik heb het over Ajax - Twente (of andersom, weet het niet meer).. Feyenoord twente geef ik je volledig gelijk.. Twente was veel te laks (in het afmaken) in de eerste helft
ik zou het niet weten, zal het eens vragen aan derquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:25 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Wat een vet ding! Tuincentrum ofzo?
Kut PSV.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Kutboeren weer mazzel gehad..
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Tering, wat een mega-irritante icoontje heb jij zeg..
Graag! Ik wil er ook wel 1 of 2.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:39 schreef Houniet het volgende:
ik zou het niet weten, zal het eens vragen aan der
roep maarquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:40 schreef notunreal het volgende:
[..]
![]()
Ik zoek nog een leuke van Ajax..
Wij hebben dit seizoen nog geen geluk gehad, dus rot maar lekker op!quote:
Dat is alleen maar beter want ajax moet die wedstrijd winnen, en wij dan bij ajax...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:38 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Oké, misverstand
Jullie hebben wel geluk dat Affelay geschorst is volgende week, beste man in de Kuip paar weekjes terug.
Alstuquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:40 schreef notunreal het volgende:
[..]
![]()
Ik zoek nog een leuke van Ajax..
Nou dat is ook sinds jarenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:43 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Wij hebben dit seizoen nog geen geluk gehad, dus rot maar lekker op!
Inderdaad er wordt flink met zand in de ogen gestrooid.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:35 schreef denthemen het volgende:
Een paar weken geleden was het toch: Geen vervanger voor Stam
of heb ik het fout?
Haha hadden we een deal?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:52 schreef Jasza het volgende:
Waar blijft me kratje bier Nashje?
Om dezelfde reden waarom Hofland niet meer bij oranje zit?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:55 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom speelt Kuffour niet mee in de Africa cup?
Omdat hij al ruim een half jaar geen wedstrijd meer heeft gevoetbald.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:55 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom speelt Kuffour niet mee in de Africa cup?
Hehequote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha hadden we een deal?
Ach fuck it. Ik kom een keer met een krat richting A'dam en hebben samen een gezellige avond.
Tja zelfs het Nederlands elftal heeft veel betere alternatieven dan Hofland maar wist niet dat Ghana ook zo in de verdedigers zatquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:57 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom Hofland niet meer bij oranje zit?
Volgens mij heeft Kuffour bedankt voor het Ghanese elftal.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:00 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Tja zelfs het Nederlands elftal heeft veel betere alternatieven dan Hofland maar wist niet dat Ghana ook zo in de verdedigers zat
Ja en?quote:
Kuffour heeft de laatste 1,5/2 jaar niet gevoetbald, Hofland daarentegen wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:57 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom Hofland niet meer bij oranje zit?
Zooooooooooo dat heb je goed gelezen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:02 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Was die niet dit seizoen op proef bij Sunderland, die hem vervolgens afkeurde?
Beetje gefrustreerd omdat de boertjes in de laatste minuut hebben gewonnen, neusje?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zooooooooooo dat heb je goed gelezen.Held!
![]()
Hoezo? Het grote Ajax gaat toch gewoon winnen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:11 schreef Max-Westerman het volgende:
En ik hoop toch niet dat die boertjes dit geintje woensdag ook flikken he
Ja. Ik had gehoopt dat Excelsior dit weekend weer de #1 club van Rotterdam wasquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:15 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd omdat de boertjes in de laatste minuut hebben gewonnen, neusje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |