Wel een boos zwart konijn, ipv een lief wit konijntje.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Goh, daar tovert Van Geel toch weer een leuk konijn uit de hoge hoed.... als het waar is
Mocht hij komen dan gaat deze foto cult worden, net zoals de befaamde Urzaiz fotoquote:
Of gaat Bradley naar Everton?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:20 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb liever dat Ajax Bradley haalt ipv van Engelenhaa.
Kuffour is welkom
Rommedahl vind ik nog steeds een erg nuttige aankoop, Luque ook... Roger en Urzaiz zijn miskopenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:15 schreef methodmich het volgende:
Kuffour is er één uit de grote doos waar Martin ook Roger, Rommedahl, Urzaíz en Luque uit geplukt heeft denk ik. Als hij fit is, dan kan het een waardevolle kracht zijn. Zijn laatste competitieve wedstrijden liggen echter al een tijdje achter hem....
Roger kwam uit de hoge hoed van Johan Cruijffquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:15 schreef methodmich het volgende:
Kuffour is er één uit de grote doos waar Martin ook Roger, Rommedahl, Urzaíz en Luque uit geplukt heeft denk ik. Als hij fit is, dan kan het een waardevolle kracht zijn. Zijn laatste competitieve wedstrijden liggen echter al een tijdje achter hem....
Koenders?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Elke verdediger is welkom eigenlijk
quote:Volgens de grote Zweedse krant Expressen heeft Ajax haar pijlen nu gericht op het terughalen van Rasmus Lindgren. Na het vertrek van Hedwiges Maduro wilde Ajax Orlando Engelaar binnenhalen. Dat lukt vooralsnog niet, waardoor Ajax zijn interesse zou hebben verlegd naar Lindgren van Groningen. Ajax verkocht de middenvelder eerder zelf aan Groningen. Hij heeft daar een contract tot 2010. Zelf wilde hij in een reactie niet ingaan op de eventuele interesse. Hij liet weten zich te concentreren op FC Groningen.
Hahaha en ja hoor. Ik heb het toen al gezegd. Ajax gaat daar spijt van krijgen.quote:
Luque heeft één aardige pot gespeeld.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rommedahl vind ik nog steeds een erg nuttige aankoop, Luque ook... Roger en Urzaiz zijn miskopen
Laat die jonge dan ook meer spelenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Luque heeft één aardige pot gespeeld.
Laten ze eerst die Hans van der Zee maar ontslaan, want schijnbaar doet die met zijn salaris niks anders dan braziliaanse vrouwtjes paaien op het strand.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:38 schreef venomsnake het volgende:
Misschien is de Euroborg ook wel te koop!!
Dat dwingt hij blijkbaar niet af.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Laat die jonge dan ook meer spelen
Het valt alleen op dat Luque niet meer in de picture is nadat hij ruzie had met Suarez.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat dwingt hij blijkbaar niet af.
inderdaad.. aan de voetballende kwaliteiten zal het imo niet liggen..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het valt alleen op dat Luque niet meer in de picture is nadat hij ruzie had met Suarez.
Dan kan je afdwingen wat je wil maar dan lijkt het me toch een persoonlijke kwestie.
Als dat de beweegreden is om hem niet meer op te stellen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |