Ronaldino is ook lelijk, een paard, maar hiermee zeg ik toch niet dat hij niet goed is?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
kunt zeggen wat je wilt maar
a: Goede spits
b: Huntelaar is ook lelijk
Ik zeg ook vooral niet dat je dat zegt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ronaldino is ook lelijk, een paard, maar hiermee zeg ik toch niet dat hij niet goed is?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik zeg ook vooral niet dat je dat zegt.
sommige hebben het, sommige zullen het nooit krijgenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:41 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja thuisblijven is leuker he met een lekker pizzatje erbij
En als je tele 2 wilt kopen heb je volgens mij best wat poen nodig
Ga jij maar weer lekker je kaarten verkopenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
sommige hebben het, sommige zullen het nooit krijgen
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ah, daar is jorien alweer het ging dan ook alweer bijna over Ajax
Wat een rotterdammer hequote:Engelaar hoopt nog op Ajax
Orlando Engelaar wil nog steeds voor donderdag, wanneer de transfermarkt sluit, bij Ajax voetballen. De aanvoerder van FC Twente hoopt dat zijn huidige werkgever de komende dagen alsnog overeenstemming met de Amsterdamse club bereikt.
"Er is dus nog helemaal niets veranderd", zegt zijn zaakwaarnemer Edward Burleson. "Orlando wil graag naar Ajax maar gaat geen vertrek forceren. Hij heeft bij FC Twente laten weten dat hij hoopt dat beide clubs snel een akkoord bereiken. Gebeurt dat niet, dan blijft hij gewoon bij FC Twente. Hij staat daar namelijk nog anderhalf jaar onder contract. Maar laat het duidelijk zijn dat Engelaar klaar is voor een nieuwe stap in zijn loopbaan."
Tsjah als hij deze periode niet komt zal hij denk ik de rest van zijn jaren bij Twente slijten.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[..]
Wat een rotterdammer he
Waaromquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:17 schreef BigKahuna het volgende:
TT change?
Of lekker de deuren kapot gaan trappenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ga jij maar weer lekker je kaarten verkopen
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
toen was de deur kapot hier
Ja, wat wil je als je zoveel onnozele opmerkingen maakt dat je op INTERNET zo gelyncht wordt dat je je NICKNAME niet meer durft te laten zien, wat een held op sokkenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:38 schreef Scorpie het volgende:
Wel grappig, zodra Feyenoord een beetje draait loopt die jorien hier ook rond te stappen, maar vorig jaar durfde die zijn kop niet te laten zien in Ajax-topics
ik was een jaar gebandquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:38 schreef Scorpie het volgende:
Wel grappig, zodra Feyenoord een beetje draait loopt die jorien hier ook rond te stappen, maar vorig jaar durfde die zijn kop niet te laten zien in Ajax-topics
Dit is een indirecte bedreigingquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:38 schreef Scorpie het volgende:
Elsemieke??quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:56 schreef Aanvoerder het volgende:
liever meer Nederlanders in het elftal, maar kom maar op met die grote dikke neger. zal Elsemieke ook wel lekker vinden.
ik ook hoor. Was een klasse speler bij Bayernquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |