Hoe de neuk krijg je dat voor elkaar? Of was dat met al die pizza's?quote:
quote:Ajax in verregaande onderhandelingen over Kuffour
26/01/2008 18:51
EXCLUSIEF - Ajax heeft in Italië een opvolger gevonden voor Jaap Stam. Sammy Kuffour staat op het punt naar Amsterdam te verkassen.
Martin van Geel was namens Ajax in Rome om de overgang te regelen. De missie van de technisch directeur lijkt te gaan slagen, want de onderhandelingen met AS Roma verkeren in een afrondende fase. Maandag wacht Kuffour een medische keuring.
Kuffour heeft dit seizoen nog niets kunnen laten zien. Afgelopen jaar speelde de 31-jarige Ghanees op huurbasis voor Livorno. De oud-international was na elf seizoenen Bayern München in 2005 naar Roma gekomen. Kuffour was in augustus in beeld bij Sunderland. Maar na een stage zag manager Roy keane af van het vastleggen van de Ghanese verdediger.
Idd.. is niet erg dat andere gasten hier ook komen.. maar laten we het wel op Ajax houden en niet over ander ongedierte en dergelijkequote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ah, daar is jorien alweer het ging dan ook alweer bijna over Ajax
Eensch, maar noem mijn club geen ongedierte hèquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Idd.. is niet erg dat andere gasten hier ook komen.. maar laten we het wel op Ajax houden en niet over ander ongedierte en dergelijke
Dit is de vervanging van de onlangs overleden Van der Wiel, remember?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:35 schreef denthemen het volgende:
Een paar weken geleden was het toch: Geen vervanger voor Stam
of heb ik het fout?
Erg lekker jaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:43 schreef denthemen het volgende:
Affelay geschorst tegen Ajax!!
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:43 schreef denthemen het volgende:
Nu zitzak nogquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:43 schreef denthemen het volgende:
Hij ging iemand bedreigenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoe de neuk krijg je dat voor elkaar? Of was dat met al die pizza's?
En heel jammer dat het een fokking goede spelert isquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
toch wel weer verrassend dat de aankoop van de lampjes er meteen staat.. magoed..
quote:
Sorry.. riep daar iemand scouting?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En heel jammer dat het een fokking goede spelert is
Lucky Ajaxquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:43 schreef denthemen het volgende:
quote:
Durft gewoon niet..quote:Ibrahim Afellay zal woensdag de wedstrijd tegen Ajax vanaf de tribune moeten bekijken. De middenvelder van PSV ging zaterdagavond al na tien minuten veel te hard (en onnodig) door op Leen van Steensel van Excelsior en ontving zijn vijfde gele kaart van het seizoen. Hierdoor is Afellay automatisch voor één duel geschorst.
Ik moet zeggen Dszukszak doet het nu beter.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:35 schreef Wooldoor het volgende:
De beste man van psv dus in ieder geval geschorst, dat scheelt al
Spelert? Kom je uit dat dorp of zo?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En heel jammer dat het een fokking goede spelert is
x 2quote:
nee jij woont in een grote stadquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Spelert? Kom je uit dat dorp of zo?
dat ding is zwaar fokking niet normaal zegquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:59 schreef Noshiba het volgende:
[..]
x 2
in de tuinmooie dingen
trouwens
Huntelaar en Suarez op scherpal krijgt huntelaar geel
mijnes beginnen zwart aan te slaanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat ding is zwaar fokking niet normaal zeg50 centimeter
![]()
Wij gaan niet over combi'squote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:00 schreef Noshiba het volgende:
[..]
nee jij woont in een grote stad![]()
Wanneer is er weer bespreking? moet je even zeggen dat alles auto-combi moet worden!!!!
NEC uit was nog redelijk mazzel dat je die niet verliest.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:24 schreef toma het volgende:
waarom hebben wij die mazzel nou nooit tegen de kleintjes
Ik moest er ook gelijk weer aan denkenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:16 schreef w00h00 het volgende:
Den Ouden douchen met je bloedkop!
Jij bent NEC uit nu al vergetenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:26 schreef notunreal het volgende:
Waarom zijn het altijd dezelfden.. En waarom nooit ajax?
Zeg dan maar 6 puntjesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
en dan zal je zien loopt psv 3 punten uit op feyenoord,ajax omdat ze morgen beide verliezen
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:30 schreef notunreal het volgende:
[..]
Je bent Twente nu al weer vergeten?
Uhh.. Ik heb het over Ajax - Twente (of andersom, weet het niet meer).. Feyenoord twente geef ik je volledig gelijk.. Twente was veel te laks (in het afmaken) in de eerste helftquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:34 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
2e helft was Feyenoord gewoon de betere, veel doelrijpe kansen, Twente was niet veel meer.
Bij NEC had je ook in de 2e helft nog geluk dat de 1-0 voorsprong niet uitgebouwd werd, om nog maar te zwijgen over die eerste helft, kom nou..
Oké, misverstandquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:36 schreef notunreal het volgende:
[..]
Uhh.. Ik heb het over Ajax - Twente (of andersom, weet het niet meer).. Feyenoord twente geef ik je volledig gelijk.. Twente was veel te laks (in het afmaken) in de eerste helft
Tering, wat een mega-irritante icoontje heb jij zeg..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:36 schreef notunreal het volgende:
[..]
Uhh.. Ik heb het over Ajax - Twente (of andersom, weet het niet meer).. Feyenoord twente geef ik je volledig gelijk.. Twente was veel te laks (in het afmaken) in de eerste helft
ik zou het niet weten, zal het eens vragen aan derquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:25 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Wat een vet ding! Tuincentrum ofzo?
Kut PSV.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Kutboeren weer mazzel gehad..
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Tering, wat een mega-irritante icoontje heb jij zeg..
Graag! Ik wil er ook wel 1 of 2.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:39 schreef Houniet het volgende:
ik zou het niet weten, zal het eens vragen aan der
roep maarquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:40 schreef notunreal het volgende:
[..]
![]()
Ik zoek nog een leuke van Ajax..
Wij hebben dit seizoen nog geen geluk gehad, dus rot maar lekker op!quote:
Dat is alleen maar beter want ajax moet die wedstrijd winnen, en wij dan bij ajax...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:38 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Oké, misverstand
Jullie hebben wel geluk dat Affelay geschorst is volgende week, beste man in de Kuip paar weekjes terug.
Alstuquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:40 schreef notunreal het volgende:
[..]
![]()
Ik zoek nog een leuke van Ajax..
Nou dat is ook sinds jarenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:43 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Wij hebben dit seizoen nog geen geluk gehad, dus rot maar lekker op!
Inderdaad er wordt flink met zand in de ogen gestrooid.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:35 schreef denthemen het volgende:
Een paar weken geleden was het toch: Geen vervanger voor Stam
of heb ik het fout?
Haha hadden we een deal?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:52 schreef Jasza het volgende:
Waar blijft me kratje bier Nashje?
Om dezelfde reden waarom Hofland niet meer bij oranje zit?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:55 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom speelt Kuffour niet mee in de Africa cup?
Omdat hij al ruim een half jaar geen wedstrijd meer heeft gevoetbald.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:55 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom speelt Kuffour niet mee in de Africa cup?
Hehequote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha hadden we een deal?
Ach fuck it. Ik kom een keer met een krat richting A'dam en hebben samen een gezellige avond.
Tja zelfs het Nederlands elftal heeft veel betere alternatieven dan Hofland maar wist niet dat Ghana ook zo in de verdedigers zatquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:57 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom Hofland niet meer bij oranje zit?
Volgens mij heeft Kuffour bedankt voor het Ghanese elftal.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:00 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Tja zelfs het Nederlands elftal heeft veel betere alternatieven dan Hofland maar wist niet dat Ghana ook zo in de verdedigers zat
Ja en?quote:
Kuffour heeft de laatste 1,5/2 jaar niet gevoetbald, Hofland daarentegen wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:57 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom Hofland niet meer bij oranje zit?
Zooooooooooo dat heb je goed gelezen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:02 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Was die niet dit seizoen op proef bij Sunderland, die hem vervolgens afkeurde?
Beetje gefrustreerd omdat de boertjes in de laatste minuut hebben gewonnen, neusje?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zooooooooooo dat heb je goed gelezen.Held!
![]()
Hoezo? Het grote Ajax gaat toch gewoon winnen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:11 schreef Max-Westerman het volgende:
En ik hoop toch niet dat die boertjes dit geintje woensdag ook flikken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |