Nou dat is ook sinds jarenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:43 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Wij hebben dit seizoen nog geen geluk gehad, dus rot maar lekker op!
Inderdaad er wordt flink met zand in de ogen gestrooid.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:35 schreef denthemen het volgende:
Een paar weken geleden was het toch: Geen vervanger voor Stam
of heb ik het fout?
Haha hadden we een deal?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:52 schreef Jasza het volgende:
Waar blijft me kratje bier Nashje?
Om dezelfde reden waarom Hofland niet meer bij oranje zit?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:55 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom speelt Kuffour niet mee in de Africa cup?
Omdat hij al ruim een half jaar geen wedstrijd meer heeft gevoetbald.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:55 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom speelt Kuffour niet mee in de Africa cup?
Hehequote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha hadden we een deal?
Ach fuck it. Ik kom een keer met een krat richting A'dam en hebben samen een gezellige avond.
Tja zelfs het Nederlands elftal heeft veel betere alternatieven dan Hofland maar wist niet dat Ghana ook zo in de verdedigers zatquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:57 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom Hofland niet meer bij oranje zit?
Volgens mij heeft Kuffour bedankt voor het Ghanese elftal.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:00 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Tja zelfs het Nederlands elftal heeft veel betere alternatieven dan Hofland maar wist niet dat Ghana ook zo in de verdedigers zat
Ja en?quote:
Kuffour heeft de laatste 1,5/2 jaar niet gevoetbald, Hofland daarentegen wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:57 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom Hofland niet meer bij oranje zit?
Zooooooooooo dat heb je goed gelezen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:02 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Was die niet dit seizoen op proef bij Sunderland, die hem vervolgens afkeurde?
Beetje gefrustreerd omdat de boertjes in de laatste minuut hebben gewonnen, neusje?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zooooooooooo dat heb je goed gelezen.Held!
![]()
Hoezo? Het grote Ajax gaat toch gewoon winnen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:11 schreef Max-Westerman het volgende:
En ik hoop toch niet dat die boertjes dit geintje woensdag ook flikken he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |