abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 januari 2008 @ 14:07:30 #126
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56318745
Kuffour? Niet een beter aankoop dan Landzaat voor F'noord was - en in dit topic werd F'noord daarvoor uitgelachen ...

Maar al met al niet een heel slechte aankoop hoor - Ajax heeft verdedigers nodig. Mar iis-ie snel genoeg? Heeft-ie inzicht?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 januari 2008 @ 14:08:02 #127
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56318752
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
We lijken Feyenoord wel, oudjes kopen zonder restwaarde en met een dik contract. Kom op, zeg. Talenten moeten er komen, er moeten relatief onbekende pareltjes gescout worden, geen vergane glorie.
Dat zat ik dus ook te denken - zie post hierboven .
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_56318833
Wel treffend om te zien inderdaad dat alle "ouderen" van Feyenoord worden uitgelachen maar als er hier een wordt gehaald is het allemaal hosanna

Nou ja, het zal wel. Ik zou er ook blij mee zijn

maar ik lach jullie dan ook niet uit...
  zaterdag 26 januari 2008 @ 14:14:26 #129
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_56318836
We kopen er nog 1
We kopen er nog 2
We kopen er nog 3
We kopen er nog 4
We kopen er nog 5
We kopen er nog 6
We kopen er nog 7
We kopen er nog 8
We kopen er nog 9
We kopen er nog 10
We kopen er nog 11

AJAX!
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
  zaterdag 26 januari 2008 @ 14:16:25 #130
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56318864
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:13 schreef EnactedChaos het volgende:
Wel treffend om te zien inderdaad dat alle "ouderen" van Feyenoord worden uitgelachen maar als er hier een wordt gehaald is het allemaal hosanna

Nou ja, het zal wel. Ik zou er ook blij mee zijn

maar ik lach jullie dan ook niet uit...
Weet niet of de rest ook kritiek had op het aankoopbeleid van Feyenoord, maar het is logisch dat ik ook niet content ben met deze transfer. De leeftijd, prijs, taal en de vraag of hij wel beter is dan onze huidige spelers.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zaterdag 26 januari 2008 @ 14:19:32 #131
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_56318911
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Treffend stuk.
Kon ie de spellingscontrole niet even aanzetten Verder vind ik het eigenlijk gewoon een samenvatting van wat we al wisten.
Jawel, je keek.
pi_56318913
UPDATE: 'Engelaar hoopt nog op Ajax'
Geschreven door Franklin Stoker op zaterdag, 26 januari om 12:18

Orlando Engelaar zal niet tussentijds vertrekken bij FC Twente. De 28-jarige Zuid-Hollander werd de afgelopen periode veelvuldig met Ajax in verband gebracht, maar heeft volgens De Telegraaf zijn huidige werkgever toevertrouwd het seizoen in Enschede af te maken.

Ajax maakte onlangs zijn interesse in Engelaar kenbaar . De club hikte echter tegen de door Twente gestelde vraagprijs van 15 miljoen euro aan. Daarna leek er rondom de transfer een status-quo te zijn ontstaan die nu door de speler zelf is doorbroken.

De aanvoerder van Tukkers voelde zelf wel wat voor een overstap naar Amsterdam, al wilde hij dit niet op een geforceerde manier tot stand laten komen. “Ik vind het mooi dat een grote club als Ajax zich heeft gemeld en zou graag de overstap maken”, zei Engelaar eerder in het Algemeen Dagblad. “Ik ga niet staken of zo, daarvoor is FC Twente me te lief.”

Engelaar staat bij het team van Fred Rutten nog tot en met de zomer van 2009 onder contract. De geboren Rotterdammer is bezig aan zijn tweede seizoen bij Twente. Binnen deze tijdspanne schopte hij het ook tot het Nederlands elftal. De oud-speler van NAC Breda en Racing Genk heeft tot dusver twee interlands achter zijn naam staan.

Update 13.50:

Volgens zaakwaarnemer Edward Burleson heeft Engelaar de hoop nog niet opgegeven om een overgang naar Ajax te berwerkstelligen. "We hebben FC Twente laten weten dat hij graag naar Ajax wil", verklaart hij tegenover Sportweek.

“We vrezen alleen dat FC Twente hem niet wil laten gaan en daarom zo’n extreem hoog transferbedrag vraagt. Wij kunnen alleen maar afwachten. Orlando heeft nog een contract van anderhalf jaar plus een optie voor nog een jaar bij FC Twente. Hij hoopt dat Ajax en FC Twente er alsnog uit komen.”
  zaterdag 26 januari 2008 @ 14:19:37 #133
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_56318914
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:16 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Weet niet of de rest ook kritiek had op het aankoopbeleid van Feyenoord, maar het is logisch dat ik ook niet content ben met deze transfer. De leeftijd, prijs, taal en de vraag of hij wel beter is dan onze huidige spelers.
Exact!

En dat van Lindgren MOET wel een grap zijn... (hoop ik)
pi_56318956
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:16 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hofland was kut (is ie nu ook wel, maar in te begin gewoon goed. Niet bijzonder maar wel een 7 zeg maar)
De Cler was niks (wint Twente even zondag voor ons en is iedere week zo'n beetje de beste van t veld. Meest stabiele speler sowieso)
Landzaat is ook niks, zie reacties gisteren.

Alleen Makaay en in mindere mate van Bronckhorst werden wel ok bevonden geloof ik.

Ik zou er blij mee zijn (al heb ik m al jaren niet zien spelen). Mag toch aannemen dat als ie komt ze m wel een aantal keren hebben bekeken. En het is nooit verkeerd in elke linie een speler met een bak ervaring te hebben. Heitinga loopt al even mee maar ik zou het alleen maar toejuichen (mits ie het nog kan natuurlijk).

Zag trouwens dat ie nu bij Livorno speelt? Hoe staan die eigenlijk?
pi_56319026
Lindgren
Koning.
pi_56319081
Kan eigenlijk niet wachten op het zoveelste kritiekstukje van meneer Cruijff over het beleid bij ajax
pi_56319341
Ik zie de komst van Kuffour helemaal niet zitten. Weg met die afgedankte spelers.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56319362
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:25 schreef tha_dark het volgende:
Lindgren

Die gozer is gewoon niet goed genoeg voor de top. Dat heeft ie wel bewezen. Klaar.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 15:06:05 #139
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_56319702
Kufour mag wel komen voor een redelijke prijs
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_56319720
Kaart Roda uit binnen, was wel om 5 over 10 al uitverkocht ofzo
pi_56319749
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Kan eigenlijk niet wachten op het zoveelste kritiekstukje van meneer Cruijff over het beleid bij ajax
Daar zit ik ook voor het eerst in mijn leven op te wachten ja.

Van geel
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56319783
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:44 schreef RayMania het volgende:
Ik zie de komst van Kuffour helemaal niet zitten. Weg met die afgedankte spelers.
Ik kan me nog goed herinneren hoe hij gedold door Overmars in 1994. Was dat niet Kuffour's Europese debuut?
En 10 jaar later werd 'ie ook nog eens straal voorbij gelopen door Mitea, die toen de 2-1 scoorde.

Toch zie ik hem graag komen, beter zo'n 'versterking' dan geen helemaal geen defensieve versterking...
pi_56319905
Kuffour bij Bayern was een geweldige speler en mischien wel de "beestachtige" grote neger die we nodig hebben in de defensie. Ik twijfel alleen een beetje aan zijn snelheid en hij heeft ook al een tijd niet gespeeld.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 15:38:46 #144
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56320164
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:48 schreef peaceman het volgende:

[..]

Idd, dat zou wel erg triest zijn....
Paniekaankoop zou dat zijn.... als je het mij vraagt.

Ik vind dat je voor het middenveld Engelaar moet halen in de zomer of El Ahmadi of anders Meeuwis.
Maar vergeet je eigen jeugd ook niet. Als ze niet spelen - en dus geen ervaring opdoen - zal dit ten koste gaan van hun doorbraak en dat lijkt me ook niet bedoeling.

Dan die Ghanees.... leuk dat ze bezig zijn met een verdediger hoor, maar waarom eentje van boven de 30? En als je dat doet, waarom niet Ooijer ofzo. Dan heb je ook geen taalprobleem achterin.
Daarbij vergroot het de kans dat Heitinga weggaat, vermoed ik.
En dat komt allemaal door Feyenoord, daardoor hebben jullie landzaat niet die jullie wel wilden halen
pi_56320241
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:38 schreef jorienvdherik het volgende:
En dat komt allemaal door Feyenoord, daardoor hebben jullie landzaat niet die jullie wel wilden halen
Zo blij als een kind.
Woo-loo-loo!
pi_56320279
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:38 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

zaterdag 26 januari 2008 @ 15:47:44 #147
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56320314
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:42 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Zo blij als een kind.
Ik ben erg blij met de verlosser ja, die ons naar de coolsingel zal gaan leiden
pi_56320388
Flikker eens op je Feyenoord gelul, dat hoef ik hier niet te horen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_56320475
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ik ben erg blij met de verlosser ja, die ons naar de coolsingel zal gaan leiden
Dat was die brandwonden kop van een Makaay toch al?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56320593
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:57 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dat was die brandwonden kop van een Makaay toch al?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')