Dat zat ik dus ook te denken - zie post hierboven .quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
We lijken Feyenoord wel, oudjes kopen zonder restwaarde en met een dik contract. Kom op, zeg. Talenten moeten er komen, er moeten relatief onbekende pareltjes gescout worden, geen vergane glorie.
Weet niet of de rest ook kritiek had op het aankoopbeleid van Feyenoord, maar het is logisch dat ik ook niet content ben met deze transfer. De leeftijd, prijs, taal en de vraag of hij wel beter is dan onze huidige spelers.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:13 schreef EnactedChaos het volgende:
Wel treffend om te zien inderdaad dat alle "ouderen" van Feyenoord worden uitgelachen maar als er hier een wordt gehaald is het allemaal hosanna
Nou ja, het zal wel. Ik zou er ook blij mee zijn
maar ik lach jullie dan ook niet uit...
Kon ie de spellingscontrole niet even aanzettenquote:
Exact!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet niet of de rest ook kritiek had op het aankoopbeleid van Feyenoord, maar het is logisch dat ik ook niet content ben met deze transfer. De leeftijd, prijs, taal en de vraag of hij wel beter is dan onze huidige spelers.
Hofland was kut (is ie nu ook wel, maar in te begin gewoon goed. Niet bijzonder maar wel een 7 zeg maar)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet niet of de rest ook kritiek had op het aankoopbeleid van Feyenoord, maar het is logisch dat ik ook niet content ben met deze transfer. De leeftijd, prijs, taal en de vraag of hij wel beter is dan onze huidige spelers.
Daar zit ik ook voor het eerst in mijn leven op te wachten ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Kan eigenlijk niet wachten op het zoveelste kritiekstukje van meneer Cruijff over het beleid bij ajax
Ik kan me nog goed herinneren hoe hij gedold door Overmars in 1994. Was dat niet Kuffour's Europese debuut?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:44 schreef RayMania het volgende:
Ik zie de komst van Kuffour helemaal niet zitten. Weg met die afgedankte spelers.
En dat komt allemaal door Feyenoord, daardoor hebben jullie landzaat niet die jullie wel wilden halenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Idd, dat zou wel erg triest zijn....
Paniekaankoop zou dat zijn.... als je het mij vraagt.
Ik vind dat je voor het middenveld Engelaar moet halen in de zomer of El Ahmadi of anders Meeuwis.
Maar vergeet je eigen jeugd ook niet. Als ze niet spelen - en dus geen ervaring opdoen - zal dit ten koste gaan van hun doorbraak en dat lijkt me ook niet bedoeling.
Dan die Ghanees.... leuk dat ze bezig zijn met een verdediger hoor, maar waarom eentje van boven de 30? En als je dat doet, waarom niet Ooijer ofzo. Dan heb je ook geen taalprobleem achterin.
Daarbij vergroot het de kans dat Heitinga weggaat, vermoed ik.
Zo blij als een kind.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:38 schreef jorienvdherik het volgende:
En dat komt allemaal door Feyenoord, daardoor hebben jullie landzaat niet die jullie wel wilden halen
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En dat komt allemaal door Feyenoord, daardoor hebben jullie landzaat niet die jullie wel wilden halen
Dat was die brandwonden kop van een Makaay toch al?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met de verlosser ja, die ons naar de coolsingel zal gaan leiden
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat was die brandwonden kop van een Makaay toch al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |