abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56316768
Van Geel is in elk bezig bezig
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_56316769
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:15 schreef methodmich het volgende:
Kuffour is er één uit de grote doos waar Martin ook Roger, Rommedahl, Urzaíz en Luque uit geplukt heeft denk ik. Als hij fit is, dan kan het een waardevolle kracht zijn. Zijn laatste competitieve wedstrijden liggen echter al een tijdje achter hem....
sherlock,welke speler is waardevol als hij niet fit is?
pi_56316776
Niet direct nieuws voor Ajax, maar ik begin toch het idee te krijgen dat Groningen elke keer de boosdoender is van taferelen rond transfers.

‘Bod van Fulham is hoog genoeg’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 26 januari om 11:31

Erik Nevland legt zich niet zomaar neer bij de vruchteloze onderhandelingen tussen werkgever FC Groningen en het geïnteresseerde Fulham. Beide clubs zaten vrijdagavond om de tafel, maar het Londense bod van anderhalf miljoen euro kon de Noorderlingen niet bekoren.

"Het bod van Fulham is absoluut hoog genoeg”, laat de Noor aan het Dagblad van het Noorden weten. “Of ik boos ben op FC Groningen? Daar wil ik niet op reageren. Hoe ik mij nu ten opzichte van FC Groningen zal opstellen? Ik ga niet reageren zoals Bruno Silva, maar dat is kennelijk wel de beste manier om weg te komen.”

Fulham kon niet substantieel meer bieden dan het bod dat het eerder had uitgebracht. “Het eerste bod van Fulham bedroeg 1,2 miljoen euro”, vertelde algemeen directeur Hans Nijland vrijdagavond laat op de website. “Dat hebben wij met elkaar als ontoereikend betiteld. Uiteindelijk wilde Fulham vanavond niet verder gaan dan anderhalf miljoen euro. Dat vinden wij onvoldoende.”

“Voor dat bedrag kunnen wij op deze korte termijn geen goede vervanger vinden én wij kunnen dat ook niet verantwoorden naar onze achterban. Fulham heeft hierop aangegeven dat het wat hen betreft over en sluiten is”, aldus de bestuurder. Groningen was met Fulham in gesprek gegaan uit respect voor de verdiensten van Nevland voor de club.

Nevland (30) is in Groningen bezig aan zijn vierde seizoen. De Noorse aanvalsleider speelde in die periode 94 competitiewedstrijden voor de club en scoorde 43 keer. Voor hem ligt er op Craven Cottage een contract tot medio 2010 klaar.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 11:54:12 #79
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_56316794
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

inderdaad.. aan de voetballende kwaliteiten zal het imo niet liggen..
Wel aan zijn instelling op het veld. Wat een lamlul is Luque zeg.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 26 januari 2008 @ 11:54:16 #80
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56316795
Hopelijk wordt vandaag Jari Litmanen gepresenteerd, dat zou een fijn verjaardagscadeau zijn
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_56316812
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:52 schreef OreO het volgende:

[..]

sherlock,welke speler is waardevol als hij niet fit is?
Het gaat er om dat ze steeds een gok nemen met spelers die al een tijd niet gevoetbald hebben of bijna gestopt zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 26 januari 2008 @ 11:55:05 #82
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_56316814
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:53 schreef patrickt37 het volgende:
Niet direct nieuws voor Ajax, maar ik begin toch het idee te krijgen dat Groningen elke keer de boosdoender is van taferelen rond transfers.
pi_56316893
quote:
Haha sukkel.

Enne Lindgren terughalen, jullie zakken wel diep de laatste tijd, wat een beleid
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_56317014
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:00 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Haha sukkel.

Enne Lindgren terughalen, jullie zakken wel diep de laatste tijd, wat een beleid
Kan je me een sukkel noemen, maar het begint wel op te vallen dat er bij elke transfer in Groningen commoties ontstaan.
Toeval?
pi_56317032
quote:

Sjonnie is jullie held aldaar, wat zouden jullie zeggen als Madrid met een bod van 2 miljoen komt en van Geel zegt, nou.. alleen substantieel hoger gaan wij er over nadenken. Madrid wil weer praten, Sjonnie blij, want het gaat misschien toch door. Sjonnie begrijpt ook nog wel dat hij meer waard is dan 2 miljoen euro.
Na een dag praten blijkt Madrid niet meer te willen betalen dan 2,5 miljoen euro en dus wijst Martin ze de deur!

Wat een eikels denkt Sjonnie, voor zoveel mogen ze me wel laten gaan hoor, evil Ajax!
En dan gaan wij allemaal roepen wat voor pauperclub dat Ajax wel niet is dat ze Sjonnie niet voor 2,5 miljoen euro zijn droomtransfer gunnen.
pi_56317045
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:54 schreef Sethje het volgende:
Hopelijk wordt vandaag Jari Litmanen gepresenteerd, dat zou een fijn verjaardagscadeau zijn
Gefeliciteerd Ouwe
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:09 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Kan je me een sukkel noemen, maar het begint wel op te vallen dat er bij elke transfer in Groningen commoties ontstaan.
Toeval?
AZ praktijken noemen ze dat ook wel
pi_56317048
pi_56317053
quote:

Toeval?
Neen, maar dat heeft meer te maken met de fooitjes die geboden worden om spelers bij Groningen weg te krijgen.
pi_56317058
quote:

[..]

Toeval?
Je snapt het niet heh?
pi_56317119
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:10 schreef Prosac het volgende:

[..]

Sjonnie is jullie held aldaar, wat zouden jullie zeggen als Madrid met een bod van 2 miljoen komt en van Geel zegt, nou.. alleen substantieel hoger gaan wij er over nadenken. Madrid wil weer praten, Sjonnie blij, want het gaat misschien toch door. Sjonnie begrijpt ook nog wel dat hij meer waard is dan 2 miljoen euro.
Na een dag praten blijkt Madrid niet meer te willen betalen dan 2,5 miljoen euro en dus wijst Martin ze de deur!

[ afbeelding ]

Wat een eikels denkt Sjonnie, voor zoveel mogen ze me wel laten gaan hoor, evil Ajax!
En dan gaan wij allemaal roepen wat voor pauperclub dat Ajax wel niet is dat ze Sjonnie niet voor 2,5 miljoen euro zijn droomtransfer gunnen.
Dit slaat natuurlijk op Sliva. Echter moeten ze Silva niet eerst beloven dat ie voor 2 milj. weg mag.
pi_56317131
Ah tof een gronginen topic
pi_56317134
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:12 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Je snapt het niet heh?
Ik snap het heel goed.
Groningen probeert uit elke transfer zoveel mogelijk geld te persen. Dat dit over de rug gaat van hun spelers, kan hun niet bommen.
Het bestuur van Groningen heeft totaal geen respect voor hun spelers.
pi_56317168
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:16 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Dit slaat natuurlijk op Sliva. Echter moeten ze Silva niet eerst beloven dat ie voor 2 milj. weg mag.
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:17 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ik snap het heel goed.
Groningen probeert uit elke transfer zoveel mogelijk geld te persen. Dat dit over de rug gaat van hun spelers, kan hun niet bommen.
Jij bent echt dom
pi_56317182
Kuffour mag wel komen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2008 20:09:03 ]
pi_56317229
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:21 schreef Scorpie het volgende:
Duffour mag wel komen
Dat is de liefdesbaby van Kuffour en Defour?
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:28:49 #96
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_56317287
Kuffour is de volgende Urzaiz/Luque niet halen

Lindgren zal wel duur zijn dus laat hem ook maar zitten

^ weer 2 namen die we al kennen trouwens. scouting
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_56317298
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:16 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Dat is ook helemaal niet aan Silva beloofd, dat zegt zijn zaakwaarnemer, dezelfde man die hem zou laten staken, die Suarez opzette en die constant van alles in de media bracht. Alleen zijn woord werd gehoord.
Dacht jij dat Groningen zo halverwege het seizoen eventjes Silva zou laten vertrekken voor een fooi van 2 miljoen?
pi_56317303
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ah tof een gronginen topic
ook tof!
pi_56317316
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:17 schreef patrickt37 het volgende:
pi_56317340
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:28 schreef BigFire het volgende:
Kuffour is de volgende Urzaiz/Luque niet halen

Lindgren zal wel duur zijn dus laat hem ook maar zitten

^ weer 2 namen die we al kennen trouwens. scouting
Het schijnt dat Lindgren een gelimiteerde afkoopsom van 2,5 miljoen euro in zijn contract heeft staan volgens een fokker in het Groningen topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')