Oh ik dacht dat je me wilde afslaanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:22 schreef navigator het volgende:
Ik hoef geen foto van je te hebben, ik had alleen gehoopt dat er 1 in je boek stond, dan had ik kunnen zien wat voor lullekop er achter die stoere praat schuilging.![]()
Je spreekt jezelf tegen trouwens, Kuffour zie je wel zitten want geen wijvenvoetbal maar van Dijk is ook bepaald geen wijf in het veld
Flikker toch op met Engelaar. Hier snap ik echt de ballen van..quote:
Wel een boos zwart konijn, ipv een lief wit konijntje.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Goh, daar tovert Van Geel toch weer een leuk konijn uit de hoge hoed.... als het waar is
Mocht hij komen dan gaat deze foto cult worden, net zoals de befaamde Urzaiz fotoquote:
Of gaat Bradley naar Everton?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:20 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb liever dat Ajax Bradley haalt ipv van Engelenhaa.
Kuffour is welkom
Rommedahl vind ik nog steeds een erg nuttige aankoop, Luque ook... Roger en Urzaiz zijn miskopenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:15 schreef methodmich het volgende:
Kuffour is er één uit de grote doos waar Martin ook Roger, Rommedahl, Urzaíz en Luque uit geplukt heeft denk ik. Als hij fit is, dan kan het een waardevolle kracht zijn. Zijn laatste competitieve wedstrijden liggen echter al een tijdje achter hem....
Roger kwam uit de hoge hoed van Johan Cruijffquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:15 schreef methodmich het volgende:
Kuffour is er één uit de grote doos waar Martin ook Roger, Rommedahl, Urzaíz en Luque uit geplukt heeft denk ik. Als hij fit is, dan kan het een waardevolle kracht zijn. Zijn laatste competitieve wedstrijden liggen echter al een tijdje achter hem....
Koenders?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Elke verdediger is welkom eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |