second thatquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:11 schreef Stansfield het volgende:
Moet binnenkort ook maar weer eens een nieuwe nudie gaan kopen.
relaxt, kunnen alle mensen die altijd lopen te bitchen waarom je je broek een half jaar niet mag wassen gewoon de OP lezen dus.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:19 schreef JAY-T het volgende:
Het dry verhaaltje in de OP gezet, leek me wel zo makkelijk.. Als iemand het er niet mee eens is, of wat toe te voegen heeft, speak up![]()
Er zijn welwat mooie nieuwe average joe's binnen gekomen. Ik zoek eigenlijk een even steven maarja die komikbijna nergens tegen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:13 schreef bear87 het volgende:
Waar zat je aan te denken Stansfield?:)
Is die Average Joe binnengekomen die helemaal blauw is, zonder oranje stiksels op de zakken? Of heb jij het niet over dry's nu?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Er zijn welwat mooie nieuwe average joe's binnen gekomen. Ik zoek eigenlijk een even steven maarja die komikbijna nergens tegen.
Hoe ziet die er uit?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:38 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag een AJ Cold Steel gepast. En opzich vond ik de wassing wel mooi, alleen ik heb eig liever een RR in zo'n soort wassing..
met een beetje water.. Ik had het gister ook op mn SJDJ.. Ik maak het met mn vinger schoon.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:35 schreef TC03 het volgende:
Ik heb een paar vlekjes opgedroogde modder op mijn RR Dry zitten. Iemand enig idee hoe dit het beste eruit te halen?
It worked.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
met een beetje water.. Ik had het gister ook op mn SJDJ.. Ik maak het met mn vinger schoon.
Ik zie hier op de order dat die wassing er ook nog is van een slim jim. Maar niet van average joe. De Rode winkel heeft die in ieder geval niet georderd.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:21 schreef Thracier het volgende:
Damnnn... Vandaag in de Rode Winkel in Den Bosch een RA aangehad, supermooie wassing: Light rich blue. Maar ze hebben hem niet als AJHij staat sowieso niet op de Nudiesite, dus weet iemand of die überhaupt wel bestaat als AJ? Ze konden het me daar in ieder geval niet vertellen.
Foto's?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:15 schreef crossover het volgende:
Yeah hij is niet verkleurdAlleen de stiksels op de kontzakken zijn een beetje minder strak geworden.
Kan prima in de was dus qua uiterlijk.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:50 schreef DonnyBB het volgende:
heb je er een foto van?
Hij is wel erg tof gewordenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:46 schreef Xaverius1337 het volgende:
mijn slim jim dry japan na een jaar.. hij is 4 keer gewassen omdat me moeder dacht dat het de nudie van me broer was die je wel mag wassen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:46 schreef Xaverius1337 het volgende:
mijn slim jim dry japan na een jaar.. hij is 4 keer gewassen omdat me moeder dacht dat het de nudie van me broer was die je wel mag wassen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is zeker netjes gewordenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:46 schreef Xaverius1337 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik ook, erg fijne broek inderdaadquote:Op zondag 10 februari 2008 19:47 schreef YeLupe het volgende:
Pas een nieuwe Average Joe Clean Steel binnengehaald. 130¤ maar dan heb je ook wat.Zit weer heerlijk, alleen zie ik een half jaar niet wassen niet zitten.
60 graden, geen wasmiddel enniet in de droger.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:36 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb m'n Slim Jim Dry Japan in Augustus '07 gekocht en wil 'm eigenlijk vandaag voor het eerst gaan wassen. Ik heb 'm gemiddeld 2 dagen per week gedragen, gedurende ruim 5 maanden. De tijd lijkt me rijp.
Iemand een advies m.b.t. wasprogramma? 30 graden? Wolwas? Snelwas? Wel of geen wasmiddel gebruiken?
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:36 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb m'n Slim Jim Dry Japan in Augustus '07 gekocht en wil 'm eigenlijk vandaag voor het eerst gaan wassen. Ik heb 'm gemiddeld 2 dagen per week gedragen, gedurende ruim 5 maanden. De tijd lijkt me rijp.
Iemand een advies m.b.t. wasprogramma? 30 graden? Wolwas? Snelwas? Wel of geen wasmiddel gebruiken?
Ik had een beetje wasmiddel erin, gewoon voor de bonte was zonder chloor. Kwam er vrijwel hetzelfde uitquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:21 schreef crossover het volgende:
Net m'n Dry Japan slim jim in de was gegooid (wol programma 30graden)
Ben benieuwd, had 'm nog maar een maandje![]()
![]()
Dat ligt eraan wat je ermee wil. Ik heb een AJ die ik graag zo donker mogelijk wil houden. Die is nu in 6 maanden tijd 1x in koud water geweest. En jaren geleden een baggy bjorn zelfs op 90 graden met wasmiddel en extra lang programma. Het effect wordt wat dramatischerquote:Op zondag 17 februari 2008 13:36 schreef Beauregard het volgende:
Wat ik er mee wil is gewoon 'n keer wassen met niet al te desastreuze gevolgen. En dat is gelukt.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:18 schreef Japin het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je ermee wil. Ik heb een AJ die ik graag zo donker mogelijk wil houden. Die is nu in 6 maanden tijd 1x in koud water geweest. En jaren geleden een baggy bjorn zelfs op 90 graden met wasmiddel en extra lang programma. Het effect wordt wat dramatischer![]()
Met andere woorden: Wil je de broek zo donker mogelijk houden dan geen wasmiddel en zo koud mogelijk, ga je voor het echte fading effect dan minimaal 60 graden en kan gewoon op normaal programma. Niet in de droger trouwens, gewoon laten drogen aan de lijn.
Ik heb dan wel nooit een portomonnee inmn achterzak zitten, maar bij mij kun je de telefoon echt goed zien zitten. Zowel bij mn ES als mn SJ is mn telefoon er goed in gesleten en mn zippo is bij mn SJ ook goed aan het doorkomen. De denim begint er inmiddels scheuren.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:03 schreef Xaverius1337 het volgende:
nog ff wat foto's geschoten van me slim jim
[ afbeelding ]
Zelfs het merkplaatje achterop slijt XD
[ afbeelding ]
Achterkant van een broekspijp. Die strepen vind ik 1 van de vetste dingen van de broek
[ afbeelding ]
De zak, als je goed kijkt kun je zien waar de telefoon normaal zit, in het echt zie je het veel beter
Wat bedoel je nuquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:30 schreef Koentj het volgende:
Hebben ze nou ook zwarte broeken? Niet die afgewassen dingen maar gewoon grijs.
Populaire broek op fokquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:37 schreef taart het volgende:
nu heb ik deze op het oog:
Average Joe Clean Steel
Weet idd ook niet waar ik was. Ik bedoel dus grijze broeken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat bedoel je nu
Zwarte hebben ze genoeg, heb een zwarte SJ
Idd populair hier, ik heb em laatst ook gepast en hij stond voor geen meterquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Populaire broek op fok
Hij is dan ook wel tof
Bekijk even de collectie op nudiejeans.comquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:23 schreef JimmyRosenberg het volgende:
is er ook een nudie model die wat damage heeft, je weet wel die handmatig aangebrachte vernielingen, maar dan bedoel ik niet helemaal gescheurd he.. bestaat er zo een model in de huidige collectie?
Het is dus weer een TF gewordenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:37 schreef taart het volgende:
nu heb ik deze op het oog:
Average Joe Clean Steel
Slim Jim bedoel je toch, ik heb gekeken op de site maar er is geen ene SJ met een destroyed washing.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bekijk even de collectie op nudiejeans.com
SJ heeft bijvoorbeeld wel wat destroyed wassingen
Nicequote:Op donderdag 21 februari 2008 13:16 schreef JAY-T het volgende:
Zo, ik heb er weer een nieuwe RRDS bij![]()
De RRDS die ik nu heb, draag ik sinds begin oktober, bijna 5 maanden dus.. Denk dat ik die over een paar weekjes in de wasmachine gooi, en dan begin ik met mn nieuwe weer van voor af aan
Waar vind jij grijze dan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:26 schreef don-diablo het volgende:
Die dry black en die 2 grijze zijn erg stoer moet ik zeggen
Ja die bedoel ik. De Light Shiny Grey is wel een beetje destroyed.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:57 schreef JimmyRosenberg het volgende:
[..]
Slim Jim bedoel je toch, ik heb gekeken op de site maar er is geen ene SJ met een destroyed washing.
Was m'n eerste Nudie, voor iets van 40 euro.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:25 schreef JAY-T het volgende:
Die RR heb ik nog liggen, hij heet ook de RR DestroyedSnap niet waar ik met mn hoofd was toen ik die broek kocht
![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:42 schreef Koentj het volgende:
Wat voor soort broek is een highkai. meer skinny of richting baggy is niet echt heel goed te zijn op de foto
Staat vaak wel aan de binnenkant of het wel of geen dry is. En je kan het voelen aan de stof, het is heel stug en in een kleur. De broek moet echt ingebroken worden nog.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:52 schreef UneXisted het volgende:
Hallo. Ik had een vraagje over broeken die dry/unwashed zijn. Oh, allereerst, is er een verschil tussen dry en unwashed? Ik heb het over die broeken die je heel vaak aan moet doen en niet moet wassen, zodat hij gaat slijten.
Ik heb dus laatst een broek gekocht van Pepe Jeans, en de verkoper zei dat het een dry was ofzo. Maar hoe kan ik dat nou zien aan de broek zelf? Als ik een foto maak kan iemand me dan vertellen of het wel zo een soort broek is, bedankt! Ik weet er niet zo veel van af..
zonder pijpen is wel goedkoper hoor!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:25 schreef K-mail het volgende:
Zijn er al modellen met een relatief hoge waist? Ik wil graag slanke pijpjes, maar geen low waist...
Dan moet ik binnenkort maar eens naar de winkel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:47 schreef JAY-T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt genoeg denk ik
Mooie collectie taart.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:23 schreef taart het volgende:
Even wat foto's gemaakt van mn nudies:
[ afbeelding ]
- Regular Ralf dry (3 years)
- Regular Ralf Tear Indigo (2,5 years)
- Thin Finn Dry Comfort (1,2 years)
- Even Steven Dry (1 year)
- Thin Finn Dry Black Coated (6 months)
- Thin Finn Dry Stretch (1 day)
[ afbeelding ]
Regular Ralf dry van 3 jaar, nu in gebruik als werkbroek B)
Dry's zijn volgensmij altijd volledig een kleur en helemaal gaaf, dus gewoon de basis. Dus iets met een wassing is geen dry. Daarnaast is de stof erg stug. Ik typte die naam eens in op google en ik vind niets wat lijkt op een dry.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:28 schreef UneXisted het volgende:
Bij mijn broek kan je wel zien dat er met een verf over is gespoten ofzo. Aan de zijkanten van de broekzak zie je ook dat het gesleten is. Denk je dat een foto helpt? Er staat niet aan de binnenkant dat het een dry is volgens mij, maar volgens mij verschilt dat ook per merk.
Het heet Pepe jeans Hoxton
Hetzelfde hier maar dan met een 32/34. Hij loopt wel iets uit maar het gaat veel langzamer dan bij mijn AJ om de een of andere reden. Ik hoop dat het met de maanden nog wat beter wordt.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:26 schreef Huppelei het volgende:
Ik heb vanmiddag een SJ Dry Japan gehaald. Maat 31x34 ipc de 32x34 die ik normaal heb. Het zit nu wel allemaal erg strak nu ik hem aan heb. Iemand die weet of de broek nog losser gaat zitten ofzo? Want nu zit het te strak naar mijn wil.
Hmm, heb ik dan denk ik toch spijt dat ik de 31x34 heb gehaald. En nu is het niet meer mogelijk om hem te ruilen voor een 32x34..quote:Op maandag 25 februari 2008 21:09 schreef Japin het volgende:
[..]
Hetzelfde hier maar dan met een 32/34. Hij loopt wel iets uit maar het gaat veel langzamer dan bij mijn AJ om de een of andere reden. Ik hoop dat het met de maanden nog wat beter wordt.
Dude serieus... Hij loopt ECHT wel veel uit. Ik had em in 33/32 genomen, omdat ik em baggy wou.. Hij is TE baggy geworden op een gegeven moment. En nu moet ik mn riem ook aantrekken zodat ie blijft zitten en ik kan em niet echt meer slim noemen. Mn volgende wordt een Grim Tim in 32/32 als ik em kan vinden.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:22 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Hmm, heb ik dan denk ik toch spijt dat ik de 31x34 heb gehaald. En nu is het niet meer mogelijk om hem te ruilen voor een 32x34..
Oke gelukkig maarquote:Op maandag 25 februari 2008 21:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dude serieus... Hij loopt ECHT wel veel uit. Ik had em in 33/32 genomen, omdat ik em baggy wou.. Hij is TE baggy geworden op een gegeven moment. En nu moet ik mn riem ook aantrekken zodat ie blijft zitten en ik kan em niet echt meer slim noemen. Mn volgende wordt een Grim Tim in 32/32 als ik em kan vinden.
De Hangar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:36 schreef nubie het volgende:
Iemand die een winkel weet in Apeldoorn met nudies?
Even Steven, right? En enig idee over de wash?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Lijkt een ES, ben ook wel geinteresseerd
Ja, ik denk een Even Steven of een Average Joe. Is ook een dry lijkt me, kijk anders even op nudiejeans.comquote:Op zondag 2 maart 2008 21:54 schreef Teije het volgende:
[..]
Even Steven, right? En enig idee over de wash?
Mja, lijkt inderdaad op een ES. Hoe zit dat met Dry's, geven ze af als het bijvoorbeeld regent? Ik ben nogal een sneaker-addict en heb liever niet dat ze straks helemaal onder de indigo zitten.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, ik denk een Even Steven of een Average Joe. Is ook een dry lijkt me, kijk anders even op nudiejeans.com
Tenzij je van blauwe schoenen houdt, zou ik geen lichte kleur sneakers aantrekken onder je dry.. Of je moet de binnenkant van je broekspijpen afplakken met tape..quote:Op zondag 2 maart 2008 22:06 schreef Teije het volgende:
[..]
Mja, lijkt inderdaad op een ES. Hoe zit dat met Dry's, geven ze af als het bijvoorbeeld regent? Ik ben nogal een sneaker-addict en heb liever niet dat ze straks helemaal onder de indigo zitten.
Apart, die van mij geeft na 5 maanden dragen nog steeds afquote:Op maandag 3 maart 2008 00:18 schreef Brownietje het volgende:
verder 'bloedt' een Nudie alleen de eerste paar weken.
Dat vind ik dus ook. Want Nudie draait voornamelijk om de dry's. Ik blijf echt wel een fan ook al gaan steeds meer mensen het dragen en ook al snappen ze niet hoe het dry proces werkt.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik zie er wel steeds meer, maar minder dan een G-Star/ Diesel/ Replay.
Al maakt het me toch niet zo heel veel uit, ik vind ze tof, dat verandert echt niet als er wat meer mensen zijn met een Nudie
Dit is geen ES maar een Thin Finn Dry Stretch. Gewoon verkrijgbaar bij de meeste winkels die Nudies verkopen, oa M@W en Bendorff. Hier lijkt de broek donkerder maar hij is meer blauw in het echt.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:47 schreef Teije het volgende:
Beste nudie dragers, ik zag deze nudie recent langskomen:
[ afbeelding ]
Erg mooi al zeg ik het zelf, kan iemand mij vertellen welk model dit is, en eventueel welke wash (of is het een dry?) het precies is. Ohja, en waar hij eventueel te halen is.
Mucho appreciated!
Dat is de Thinn Finn.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:47 schreef Teije het volgende:
Beste nudie dragers, ik zag deze nudie recent langskomen:
[ afbeelding ]
Erg mooi al zeg ik het zelf, kan iemand mij vertellen welk model dit is, en eventueel welke wash (of is het een dry?) het precies is. Ohja, en waar hij eventueel te halen is.
Mucho appreciated!
Die Ecru Embo bedoel je zeker, die is welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik zag dat drytillyoudie nog een ES had, de Organic Dry. Tijdje terug zag ik nog een ES liggen met die witte stiksels op de kontzak. Bij De Garage was dat
quote:
Mooie broek, de witte stiksels zijn gaaf! In het echt is ie wel grijzig, niet echt blauw.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:26 schreef seto het volgende:
Check die link die schatje net gaf.
Ga misschien daar nog een Average Joe kopen, maar dan de Old Scraped Indigo versie
In het echt is hij nog mooier dan op foto'squote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:34 schreef SatanicWarrior het volgende:
Die Average Joe Clean Steel ziet er wel vet uit op foto's, ben benieuwd of ik de wassing in het echt ook mooi vind.
¤ 103 bij hipperfashionquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:39 schreef bear87 het volgende:
Ah 130 dat gaat nog net, zag hem online voor 140 staan net
quote:
Er zijn ook nudie's met andere kleur stitching. Moet je wat meer naar zoeken omdat de gemiddelde drager die stitching juist "vet" vindt.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:28 schreef bear87 het volgende:
[..]
Dat is waar ook, die hadden een actie. Dankjewel
![]()
Wellicht dat ik hem even bestel ja, AJ zit perfect bij mij en voor 103 euro vind ik het nog kunnenIs de kleur nou meer richting grijs of meer naar blauw? Ik zoek namelijk nog een grijze broek, daar zou deze misschien wel dienst voor kunnen doen.
Of weet iemand een andere mooie grijze broek?
Enige nadeel aan Nudie vind ik dat je altijd die oranje stitching op je kontzakken hebt zitten, waardoor je die broek minder snel als nette onopvallende broek kunt gebruiken, zoals je dat met een Diesel oid wel kan doen. Daarintegen zitten ze bij mij wel erg mooi altijd
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:26 schreef schatje het volgende:
hipperfashion.com heeft dus (zie vorige pagina) een actie waar je 20 % korting krijgt op Nudie Jeans, je betaalt boven de 50 euro ook geen verzendkosten
Ja dat wil ik dus ook, maar ik weet niet zeker waar ik op moet letten. Het type staat aan de binnenkant, als het een 'dry' is kan de broek dus niet in de was? Of hoe zit dat?quote:Op zondag 9 maart 2008 14:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heb er een RR Dark Blue besteld. Vind het wel fijn om een keer een broek te hebben die gewoon in de was kan als ie vies.
Dry moet je dus pas na een paar maanden in was doen. Die zijn nog niet voorgewassen in de fabriek. Alle broeken die niet dry zijn, zijn net zoals elke andere broek, dus wel pre-washed. Dan maakt het niet uit of je ze in de was gooit, en zijn ze net zoals elke andere broek. Die RR Dark Blue is dus niet dry. Zie je ook wel omdat ie een wash heeft.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja dat wil ik dus ook, maar ik weet niet zeker waar ik op moet letten. Het type staat aan de binnenkant, als het een 'dry' is kan de broek dus niet in de was? Of hoe zit dat?
Gewoon kort wasprogramma, koud en zonder wasmiddel. Maar echt: hoe langer je wacht, hoe mooier die wordt.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:03 schreef TC03 het volgende:
Ik heb mijn RR Dry Greycast nu ongeveer 4 maanden, twee/drie dagen per week gedragen (gemiddeld). Ik wil hem na het wassen alleen niet zo heel licht hebben, vind de kleur op zich wel mooi nu.Zou ik hem dan nu al moeten wassen? En zo ja, hoe? Dertig graden?
Dat zeiden ze ook al in de winkel. Meisje had hem zelf ook, en die had hem redelijk snel al gewassen en toen was ie toch wel echt heel licht geworden. D'r zijn 2 coated versies. Een waarbij de broek blauw is en er een zwarte coating over zit. En een waarbij de broek ook al grijs/zwart is, met zwarte coating. En die is wel stukken mooier (ook weer ¤10 duurderquote:Op maandag 10 maart 2008 20:48 schreef don-diablo het volgende:
Ik had gehoord dat als je em wast de coating er wel af gaat
Op die site staat ook een Grim Tim Dry Dirt Organicquote:Op maandag 10 maart 2008 21:27 schreef Nozuka het volgende:
http://item.rakuten.co.jp/zodiac/10007469/ Thin Finn Black Black Coated, mooie broek heb je daar![]()
Ah er zijn dus 4 coated versies van de Thin Finn. Ik heb zelf de Dry Black Coated net anderhalve maand. 50 euro @ sale BendorffHij begint al wat shiny te worden.
Tevens zoek ik al een tijdje naar een Thin Finn Dry Comfort. Hij staat nog wel op de site, maar het lijkt wel alsof de broek niet meer gemaakt wordt in Europa en de VS. Als iemand die tegenkomt in 28/32 of 27/32, geef een gil.
Is hergebruikte indigo. Ik zit er nog steeds aan te denken om er een aan te schaffen, maar ik twijfel nog, omdat ik em eerst wil passen. Ik weet dat ie zal uitlopen alles, maar wil ff weten hoe strak die is aan de onderkant. Mn SJDJ is gewoon een maat te groot, hij zakt gewoon af, maar mn ES die ik in de normale maat had gekocht is ook ruim aan de bovenkant.. Twijfels zijn nooit goed. Wordt de Grim Tim Dry Dirt Organic of the Regular Ralf Dry Selvage.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Op die site staat ook een Grim Tim Dry Dirt Organic
Wat is Dry Dirt Organic dan weer? Hij ziet er namelijk wel tof uit.
laat ons maar foto's zien van voor en na het wassen!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:17 schreef Petertjuhh het volgende:
mijn RR dry heb ik nu ong een jaar en nog niet gewassen. Laatste twee dagen is hij echter wel heel smerig geworden, denk dat ik m binnenkort ga wassen, ben benieuwd
Blauw genoeg.. Nadat ik de mijne gewassen had, zag mn Jim er ineens veel blauwer uit. Ga em binnenkort voor een tweede keer wassen, is wel nodig inmiddels..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:12 schreef nubie het volgende:
Hoe blauw kan een dry japan worden? Of wordt ie alleen maar minder donker?
Ik had van te voren even de nudie site gechecked, en om een of andere reden heb ik die over het hoofd gezien. Dom, dom dom.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:55 schreef bear87 het volgende:
Merkwaardig, bij MAW hebben ze wel een AJ dry normaal gesproken, maar ga anders even naar de Bendorff. Die heeft zeker weten de RR dry in het blauw. Succes gegarandeerd!
( zit trouwens aan het einde van de kalverstraat vanaf het station gezien, vlak voor de kalvertoren ) Sowieso wel een winkel om aan te raden.
Hoe draag jij je Jim? Ik vind het wel mooi om hem laag te dragen, maar mijn sitting area is dan nogal "baggy/huge" en dat is ook niet bepaald mooi.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Blauw genoeg.. Nadat ik de mijne gewassen had, zag mn Jim er ineens veel blauwer uit. Ga em binnenkort voor een tweede keer wassen, is wel nodig inmiddels..
Ik draag em baggy, heb em een maatje te groot gekocht ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:05 schreef nubie het volgende:
[..]
Hoe draag jij je Jim? Ik vind het wel mooi om hem laag te dragen, maar mijn sitting area is dan nogal "baggy/huge" en dat is ook niet bepaald mooi.
Zippo in je kleine zakje en in je achterzak een portomonnee of potje vaseline in bewaren en voor de rest gewoon veel dragen en je handen er aan afvegen etc etcquote:Op zondag 23 maart 2008 15:03 schreef Teije het volgende:
Zo, net een RR Dry gekocht bij de Bendorff. Erg blij mee, hij ziet er echt prachtig uit. Zit nog wel wat strak, maar die zal wel als gegoten zitten over een aantal weken.
Iemand nog tips om een zo mooi mogelijk effect te behalen? Of gewoon nudie-noob tips, alles is welkom!![]()
Zeker nog de selvage ook of hadden ze ook een gewone RR dry?quote:Op zondag 23 maart 2008 15:03 schreef Teije het volgende:
Zo, net een RR Dry gekocht bij de Bendorff. Erg blij mee, hij ziet er echt prachtig uit. Zit nog wel wat strak, maar die zal wel als gegoten zitten over een aantal weken.
Iemand nog tips om een zo mooi mogelijk effect te behalen? Of gewoon nudie-noob tips, alles is welkom!![]()
Zo'n blikje vaseline heb ik, om het ff te verduidelijken.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:50 schreef Teije het volgende:
Alright, ik ga ook even een leuk, klein object zoeken voor in mijn achterzak zoeken.
Nee, de Salvage.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:41 schreef bear87 het volgende:
[..]
Zeker nog de selvage ook of hadden ze ook een gewone RR dry?
Mijn lieve moedertje heeft mijne gerepareerd vlak voordat ie zou scheuren (zag wel dat het erg erg dun aan het worden was) en houdt nu al een paar maanden.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:16 schreef Teije het volgende:
Tof, die wil ik ook wel zien. Dat kruis uitschuren is erg vervelend, daar ben ik nu al bang voor.
Zoals net al gezegd verschillen ze inderdaad in dezelfde wassing onderling nogal wat van maat. Maar er is sowieso een verschil tussen dry en prewashed. Dry is vaak een maat wijder.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:08 schreef Japin het volgende:
Raar verhaal:
Ik zag een mooie zwarte AJ selvage dry op marktplaats staan in mijn maat. Dus op geboden, bod geaccepteerd en opgestuurd, alles netjes. Broek binnen, ziet er goed uit. Doe ik de broek aan, zit hij compleet anders als mijn andere AJ (dark oldie) Ze hebben dezelfde maten (W33L34) maar de zwarte selvage heeft zeker 5cm langere pijpen en is ook 1,5cm breder bij m'n heupen (dus 3cm in omtrek) Zonde, want nu is hij dus te groot. Verder ziet hij er precies hetzelfde uit als mijn AJ. Stiksels op dezelfde plekken, label hetzelfde, binnenzak met verhaaltje hetzelfde, maatlabel hetzelfde etc etc. Vallen selvage modellen gewoon groter uit of heb ik met een hele goede namaak te maken? Mijn eigen AJ komt gewoon van de bendorff vandaan dus daar is niks mis mee lijkt me.
http://i32.tinypic.com/vjhvc.jpgquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:02 schreef Mr_DG het volgende:
Heb je pics van die AJDS??
Bij mij valt de TF heel strak. Het ligt er net aan hoe je benen zijn. Ik heb gespierde benen door het sporten, dus ik pas niet in een TF (nou jah, kan wel maar ziet er niet uit)quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:26 schreef Martijnos het volgende:
Hoe valt die Thin Finn, bijvoorbeeld in vergelijking met een regular ralph of average joe? Echt heel erg strak of gewoon slank? Ik heb namelijk een Thin Finn op het oog, een witte voor slechts 70 euro
Je kan de Slim Jim proberen maar die is bovenaan wel een klein beetje strakker dan de AJ.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:54 schreef Martijnos het volgende:
Ok thx, ik denk dat ik er dan maar vanaf zie, heb namelijk ook vrij gespierde bovenbenen. Average joe ben ik zeer tevreden over, zat eerst wat te strak in de waist en bovenbenen, maar zit nu echt perfect. Ik wil nog een donkere spijkerbroek erbij die qua bovenkant is als de average joe, maar nog wat slanker naar beneden loopt. Jacob cohen spijkerbroeken hebben mooie modellen daarvoor, maar die vind ik wat te duur, nu zit ik te kijken naar Apc new standard.
Bedankt voor de tip, ik zal die ook eens passenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:20 schreef Japin het volgende:
[..]
Je kan de Slim Jim proberen maar die is bovenaan wel een klein beetje strakker dan de AJ.
En waar is die broek 70 euro?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:26 schreef Martijnos het volgende:
Hoe valt die Thin Finn, bijvoorbeeld in vergelijking met een regular ralph of average joe? Echt heel erg strak of gewoon slank? Ik heb namelijk een Thin Finn op het oog, een witte voor slechts 70 euro
Nee, heb bij allebei de filialen gekeken.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:20 schreef Stansfield het volgende:
Bij bendorff in Den Haag niet???
Nice zeg!quote:Op woensdag 9 april 2008 23:55 schreef roburt het volgende:
kan iemand zien welk model links is?
rechts is Nudie Thin Finn.
[ afbeelding ]
Heel vervelend inderdaad, beide Loose Franks die ik heb slijten daar en 1 ervan kan ik al bijna niet meer aan.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:29 schreef Mr_DG het volgende:
Wie weet hoeveel euro het kost om je broek te laten makern bij een klerenmaker?
Want ik heb een stuk of 3 scheuren van een paar centimeter bij mn kruis, ik heb het al geprobeerd zelf te maken maar dta ziet er niet uit en loopt niet echt lekker. Dit is al de derde keer dat er bij een Nudie broek scheuren in het kruis komen.
Ik heb gehoord dat broeken volgende week weer in de aanbieding komen, dus moet je dan ff kijkenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Heel vervelend inderdaad, beide Loose Franks die ik heb slijten daar en 1 ervan kan ik al bijna niet meer aan.
Het is wel kutkwaliteit
Weet iemand toevallig wanneer de Loose Frank weer voor 50 euro bij de Men at Work ligt op de uitverkooptafel ?
Bij Men at Work?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat broeken volgende week weer in de aanbieding komen, dus moet je dan ff kijken
Van een insider dus, maar das nog on the down low.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Bij Men at Work?
Hoe kom jij aan die inside-info?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |