Foto's?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:15 schreef crossover het volgende:
Yeah hij is niet verkleurdAlleen de stiksels op de kontzakken zijn een beetje minder strak geworden.
Kan prima in de was dus qua uiterlijk.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:50 schreef DonnyBB het volgende:
heb je er een foto van?
Hij is wel erg tof gewordenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:46 schreef Xaverius1337 het volgende:
mijn slim jim dry japan na een jaar.. hij is 4 keer gewassen omdat me moeder dacht dat het de nudie van me broer was die je wel mag wassen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:46 schreef Xaverius1337 het volgende:
mijn slim jim dry japan na een jaar.. hij is 4 keer gewassen omdat me moeder dacht dat het de nudie van me broer was die je wel mag wassen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is zeker netjes gewordenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:46 schreef Xaverius1337 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik ook, erg fijne broek inderdaadquote:Op zondag 10 februari 2008 19:47 schreef YeLupe het volgende:
Pas een nieuwe Average Joe Clean Steel binnengehaald. 130¤ maar dan heb je ook wat.Zit weer heerlijk, alleen zie ik een half jaar niet wassen niet zitten.
60 graden, geen wasmiddel enniet in de droger.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:36 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb m'n Slim Jim Dry Japan in Augustus '07 gekocht en wil 'm eigenlijk vandaag voor het eerst gaan wassen. Ik heb 'm gemiddeld 2 dagen per week gedragen, gedurende ruim 5 maanden. De tijd lijkt me rijp.
Iemand een advies m.b.t. wasprogramma? 30 graden? Wolwas? Snelwas? Wel of geen wasmiddel gebruiken?
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:36 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb m'n Slim Jim Dry Japan in Augustus '07 gekocht en wil 'm eigenlijk vandaag voor het eerst gaan wassen. Ik heb 'm gemiddeld 2 dagen per week gedragen, gedurende ruim 5 maanden. De tijd lijkt me rijp.
Iemand een advies m.b.t. wasprogramma? 30 graden? Wolwas? Snelwas? Wel of geen wasmiddel gebruiken?
Ik had een beetje wasmiddel erin, gewoon voor de bonte was zonder chloor. Kwam er vrijwel hetzelfde uitquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:21 schreef crossover het volgende:
Net m'n Dry Japan slim jim in de was gegooid (wol programma 30graden)
Ben benieuwd, had 'm nog maar een maandje![]()
![]()
Dat ligt eraan wat je ermee wil. Ik heb een AJ die ik graag zo donker mogelijk wil houden. Die is nu in 6 maanden tijd 1x in koud water geweest. En jaren geleden een baggy bjorn zelfs op 90 graden met wasmiddel en extra lang programma. Het effect wordt wat dramatischerquote:Op zondag 17 februari 2008 13:36 schreef Beauregard het volgende:
Wat ik er mee wil is gewoon 'n keer wassen met niet al te desastreuze gevolgen. En dat is gelukt.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:18 schreef Japin het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je ermee wil. Ik heb een AJ die ik graag zo donker mogelijk wil houden. Die is nu in 6 maanden tijd 1x in koud water geweest. En jaren geleden een baggy bjorn zelfs op 90 graden met wasmiddel en extra lang programma. Het effect wordt wat dramatischer![]()
Met andere woorden: Wil je de broek zo donker mogelijk houden dan geen wasmiddel en zo koud mogelijk, ga je voor het echte fading effect dan minimaal 60 graden en kan gewoon op normaal programma. Niet in de droger trouwens, gewoon laten drogen aan de lijn.
Ik heb dan wel nooit een portomonnee inmn achterzak zitten, maar bij mij kun je de telefoon echt goed zien zitten. Zowel bij mn ES als mn SJ is mn telefoon er goed in gesleten en mn zippo is bij mn SJ ook goed aan het doorkomen. De denim begint er inmiddels scheuren.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:03 schreef Xaverius1337 het volgende:
nog ff wat foto's geschoten van me slim jim
[ afbeelding ]
Zelfs het merkplaatje achterop slijt XD
[ afbeelding ]
Achterkant van een broekspijp. Die strepen vind ik 1 van de vetste dingen van de broek
[ afbeelding ]
De zak, als je goed kijkt kun je zien waar de telefoon normaal zit, in het echt zie je het veel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |