second thatquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:11 schreef Stansfield het volgende:
Moet binnenkort ook maar weer eens een nieuwe nudie gaan kopen.
relaxt, kunnen alle mensen die altijd lopen te bitchen waarom je je broek een half jaar niet mag wassen gewoon de OP lezen dus.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:19 schreef JAY-T het volgende:
Het dry verhaaltje in de OP gezet, leek me wel zo makkelijk.. Als iemand het er niet mee eens is, of wat toe te voegen heeft, speak up![]()
Er zijn welwat mooie nieuwe average joe's binnen gekomen. Ik zoek eigenlijk een even steven maarja die komikbijna nergens tegen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:13 schreef bear87 het volgende:
Waar zat je aan te denken Stansfield?:)
Is die Average Joe binnengekomen die helemaal blauw is, zonder oranje stiksels op de zakken? Of heb jij het niet over dry's nu?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Er zijn welwat mooie nieuwe average joe's binnen gekomen. Ik zoek eigenlijk een even steven maarja die komikbijna nergens tegen.
Hoe ziet die er uit?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:38 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag een AJ Cold Steel gepast. En opzich vond ik de wassing wel mooi, alleen ik heb eig liever een RR in zo'n soort wassing..
met een beetje water.. Ik had het gister ook op mn SJDJ.. Ik maak het met mn vinger schoon.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:35 schreef TC03 het volgende:
Ik heb een paar vlekjes opgedroogde modder op mijn RR Dry zitten. Iemand enig idee hoe dit het beste eruit te halen?
It worked.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
met een beetje water.. Ik had het gister ook op mn SJDJ.. Ik maak het met mn vinger schoon.
Ik zie hier op de order dat die wassing er ook nog is van een slim jim. Maar niet van average joe. De Rode winkel heeft die in ieder geval niet georderd.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 01:21 schreef Thracier het volgende:
Damnnn... Vandaag in de Rode Winkel in Den Bosch een RA aangehad, supermooie wassing: Light rich blue. Maar ze hebben hem niet als AJHij staat sowieso niet op de Nudiesite, dus weet iemand of die überhaupt wel bestaat als AJ? Ze konden het me daar in ieder geval niet vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |