Bekijk even de collectie op nudiejeans.comquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:23 schreef JimmyRosenberg het volgende:
is er ook een nudie model die wat damage heeft, je weet wel die handmatig aangebrachte vernielingen, maar dan bedoel ik niet helemaal gescheurd he.. bestaat er zo een model in de huidige collectie?
Het is dus weer een TF gewordenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:37 schreef taart het volgende:
nu heb ik deze op het oog:
Average Joe Clean Steel
Slim Jim bedoel je toch, ik heb gekeken op de site maar er is geen ene SJ met een destroyed washing.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bekijk even de collectie op nudiejeans.com
SJ heeft bijvoorbeeld wel wat destroyed wassingen
Nicequote:Op donderdag 21 februari 2008 13:16 schreef JAY-T het volgende:
Zo, ik heb er weer een nieuwe RRDS bij![]()
De RRDS die ik nu heb, draag ik sinds begin oktober, bijna 5 maanden dus.. Denk dat ik die over een paar weekjes in de wasmachine gooi, en dan begin ik met mn nieuwe weer van voor af aan
Waar vind jij grijze dan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:26 schreef don-diablo het volgende:
Die dry black en die 2 grijze zijn erg stoer moet ik zeggen
Ja die bedoel ik. De Light Shiny Grey is wel een beetje destroyed.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:57 schreef JimmyRosenberg het volgende:
[..]
Slim Jim bedoel je toch, ik heb gekeken op de site maar er is geen ene SJ met een destroyed washing.
Was m'n eerste Nudie, voor iets van 40 euro.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:25 schreef JAY-T het volgende:
Die RR heb ik nog liggen, hij heet ook de RR DestroyedSnap niet waar ik met mn hoofd was toen ik die broek kocht
![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:42 schreef Koentj het volgende:
Wat voor soort broek is een highkai. meer skinny of richting baggy is niet echt heel goed te zijn op de foto
Staat vaak wel aan de binnenkant of het wel of geen dry is. En je kan het voelen aan de stof, het is heel stug en in een kleur. De broek moet echt ingebroken worden nog.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:52 schreef UneXisted het volgende:
Hallo. Ik had een vraagje over broeken die dry/unwashed zijn. Oh, allereerst, is er een verschil tussen dry en unwashed? Ik heb het over die broeken die je heel vaak aan moet doen en niet moet wassen, zodat hij gaat slijten.
Ik heb dus laatst een broek gekocht van Pepe Jeans, en de verkoper zei dat het een dry was ofzo. Maar hoe kan ik dat nou zien aan de broek zelf? Als ik een foto maak kan iemand me dan vertellen of het wel zo een soort broek is, bedankt! Ik weet er niet zo veel van af..
zonder pijpen is wel goedkoper hoor!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:25 schreef K-mail het volgende:
Zijn er al modellen met een relatief hoge waist? Ik wil graag slanke pijpjes, maar geen low waist...
Dan moet ik binnenkort maar eens naar de winkel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:47 schreef JAY-T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt genoeg denk ik
Mooie collectie taart.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:23 schreef taart het volgende:
Even wat foto's gemaakt van mn nudies:
[ afbeelding ]
- Regular Ralf dry (3 years)
- Regular Ralf Tear Indigo (2,5 years)
- Thin Finn Dry Comfort (1,2 years)
- Even Steven Dry (1 year)
- Thin Finn Dry Black Coated (6 months)
- Thin Finn Dry Stretch (1 day)
[ afbeelding ]
Regular Ralf dry van 3 jaar, nu in gebruik als werkbroek B)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |