Dry's zijn volgensmij altijd volledig een kleur en helemaal gaaf, dus gewoon de basis. Dus iets met een wassing is geen dry. Daarnaast is de stof erg stug. Ik typte die naam eens in op google en ik vind niets wat lijkt op een dry.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:28 schreef UneXisted het volgende:
Bij mijn broek kan je wel zien dat er met een verf over is gespoten ofzo. Aan de zijkanten van de broekzak zie je ook dat het gesleten is. Denk je dat een foto helpt? Er staat niet aan de binnenkant dat het een dry is volgens mij, maar volgens mij verschilt dat ook per merk.
Het heet Pepe jeans Hoxton
Hetzelfde hier maar dan met een 32/34. Hij loopt wel iets uit maar het gaat veel langzamer dan bij mijn AJ om de een of andere reden. Ik hoop dat het met de maanden nog wat beter wordt.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:26 schreef Huppelei het volgende:
Ik heb vanmiddag een SJ Dry Japan gehaald. Maat 31x34 ipc de 32x34 die ik normaal heb. Het zit nu wel allemaal erg strak nu ik hem aan heb. Iemand die weet of de broek nog losser gaat zitten ofzo? Want nu zit het te strak naar mijn wil.
Hmm, heb ik dan denk ik toch spijt dat ik de 31x34 heb gehaald. En nu is het niet meer mogelijk om hem te ruilen voor een 32x34..quote:Op maandag 25 februari 2008 21:09 schreef Japin het volgende:
[..]
Hetzelfde hier maar dan met een 32/34. Hij loopt wel iets uit maar het gaat veel langzamer dan bij mijn AJ om de een of andere reden. Ik hoop dat het met de maanden nog wat beter wordt.
Dude serieus... Hij loopt ECHT wel veel uit. Ik had em in 33/32 genomen, omdat ik em baggy wou.. Hij is TE baggy geworden op een gegeven moment. En nu moet ik mn riem ook aantrekken zodat ie blijft zitten en ik kan em niet echt meer slim noemen. Mn volgende wordt een Grim Tim in 32/32 als ik em kan vinden.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:22 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Hmm, heb ik dan denk ik toch spijt dat ik de 31x34 heb gehaald. En nu is het niet meer mogelijk om hem te ruilen voor een 32x34..
Oke gelukkig maarquote:Op maandag 25 februari 2008 21:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dude serieus... Hij loopt ECHT wel veel uit. Ik had em in 33/32 genomen, omdat ik em baggy wou.. Hij is TE baggy geworden op een gegeven moment. En nu moet ik mn riem ook aantrekken zodat ie blijft zitten en ik kan em niet echt meer slim noemen. Mn volgende wordt een Grim Tim in 32/32 als ik em kan vinden.
De Hangar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:36 schreef nubie het volgende:
Iemand die een winkel weet in Apeldoorn met nudies?
Even Steven, right? En enig idee over de wash?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Lijkt een ES, ben ook wel geinteresseerd
Ja, ik denk een Even Steven of een Average Joe. Is ook een dry lijkt me, kijk anders even op nudiejeans.comquote:Op zondag 2 maart 2008 21:54 schreef Teije het volgende:
[..]
Even Steven, right? En enig idee over de wash?
Mja, lijkt inderdaad op een ES. Hoe zit dat met Dry's, geven ze af als het bijvoorbeeld regent? Ik ben nogal een sneaker-addict en heb liever niet dat ze straks helemaal onder de indigo zitten.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, ik denk een Even Steven of een Average Joe. Is ook een dry lijkt me, kijk anders even op nudiejeans.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |