Dat vind ik dus ook. Want Nudie draait voornamelijk om de dry's. Ik blijf echt wel een fan ook al gaan steeds meer mensen het dragen en ook al snappen ze niet hoe het dry proces werkt.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik zie er wel steeds meer, maar minder dan een G-Star/ Diesel/ Replay.
Al maakt het me toch niet zo heel veel uit, ik vind ze tof, dat verandert echt niet als er wat meer mensen zijn met een Nudie
Dit is geen ES maar een Thin Finn Dry Stretch. Gewoon verkrijgbaar bij de meeste winkels die Nudies verkopen, oa M@W en Bendorff. Hier lijkt de broek donkerder maar hij is meer blauw in het echt.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:47 schreef Teije het volgende:
Beste nudie dragers, ik zag deze nudie recent langskomen:
[ afbeelding ]
Erg mooi al zeg ik het zelf, kan iemand mij vertellen welk model dit is, en eventueel welke wash (of is het een dry?) het precies is. Ohja, en waar hij eventueel te halen is.
Mucho appreciated!
Dat is de Thinn Finn.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:47 schreef Teije het volgende:
Beste nudie dragers, ik zag deze nudie recent langskomen:
[ afbeelding ]
Erg mooi al zeg ik het zelf, kan iemand mij vertellen welk model dit is, en eventueel welke wash (of is het een dry?) het precies is. Ohja, en waar hij eventueel te halen is.
Mucho appreciated!
Die Ecru Embo bedoel je zeker, die is welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik zag dat drytillyoudie nog een ES had, de Organic Dry. Tijdje terug zag ik nog een ES liggen met die witte stiksels op de kontzak. Bij De Garage was dat
quote:
Mooie broek, de witte stiksels zijn gaaf! In het echt is ie wel grijzig, niet echt blauw.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:26 schreef seto het volgende:
Check die link die schatje net gaf.
Ga misschien daar nog een Average Joe kopen, maar dan de Old Scraped Indigo versie
In het echt is hij nog mooier dan op foto'squote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:34 schreef SatanicWarrior het volgende:
Die Average Joe Clean Steel ziet er wel vet uit op foto's, ben benieuwd of ik de wassing in het echt ook mooi vind.
¤ 103 bij hipperfashionquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:39 schreef bear87 het volgende:
Ah 130 dat gaat nog net, zag hem online voor 140 staan net
quote:
Er zijn ook nudie's met andere kleur stitching. Moet je wat meer naar zoeken omdat de gemiddelde drager die stitching juist "vet" vindt.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:28 schreef bear87 het volgende:
[..]
Dat is waar ook, die hadden een actie. Dankjewel
![]()
Wellicht dat ik hem even bestel ja, AJ zit perfect bij mij en voor 103 euro vind ik het nog kunnenIs de kleur nou meer richting grijs of meer naar blauw? Ik zoek namelijk nog een grijze broek, daar zou deze misschien wel dienst voor kunnen doen.
Of weet iemand een andere mooie grijze broek?
Enige nadeel aan Nudie vind ik dat je altijd die oranje stitching op je kontzakken hebt zitten, waardoor je die broek minder snel als nette onopvallende broek kunt gebruiken, zoals je dat met een Diesel oid wel kan doen. Daarintegen zitten ze bij mij wel erg mooi altijd
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:26 schreef schatje het volgende:
hipperfashion.com heeft dus (zie vorige pagina) een actie waar je 20 % korting krijgt op Nudie Jeans, je betaalt boven de 50 euro ook geen verzendkosten
Ja dat wil ik dus ook, maar ik weet niet zeker waar ik op moet letten. Het type staat aan de binnenkant, als het een 'dry' is kan de broek dus niet in de was? Of hoe zit dat?quote:Op zondag 9 maart 2008 14:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heb er een RR Dark Blue besteld. Vind het wel fijn om een keer een broek te hebben die gewoon in de was kan als ie vies.
Dry moet je dus pas na een paar maanden in was doen. Die zijn nog niet voorgewassen in de fabriek. Alle broeken die niet dry zijn, zijn net zoals elke andere broek, dus wel pre-washed. Dan maakt het niet uit of je ze in de was gooit, en zijn ze net zoals elke andere broek. Die RR Dark Blue is dus niet dry. Zie je ook wel omdat ie een wash heeft.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja dat wil ik dus ook, maar ik weet niet zeker waar ik op moet letten. Het type staat aan de binnenkant, als het een 'dry' is kan de broek dus niet in de was? Of hoe zit dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |