Zoals net al gezegd verschillen ze inderdaad in dezelfde wassing onderling nogal wat van maat. Maar er is sowieso een verschil tussen dry en prewashed. Dry is vaak een maat wijder.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:08 schreef Japin het volgende:
Raar verhaal:
Ik zag een mooie zwarte AJ selvage dry op marktplaats staan in mijn maat. Dus op geboden, bod geaccepteerd en opgestuurd, alles netjes. Broek binnen, ziet er goed uit. Doe ik de broek aan, zit hij compleet anders als mijn andere AJ (dark oldie) Ze hebben dezelfde maten (W33L34) maar de zwarte selvage heeft zeker 5cm langere pijpen en is ook 1,5cm breder bij m'n heupen (dus 3cm in omtrek) Zonde, want nu is hij dus te groot. Verder ziet hij er precies hetzelfde uit als mijn AJ. Stiksels op dezelfde plekken, label hetzelfde, binnenzak met verhaaltje hetzelfde, maatlabel hetzelfde etc etc. Vallen selvage modellen gewoon groter uit of heb ik met een hele goede namaak te maken? Mijn eigen AJ komt gewoon van de bendorff vandaan dus daar is niks mis mee lijkt me.
http://i32.tinypic.com/vjhvc.jpgquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:02 schreef Mr_DG het volgende:
Heb je pics van die AJDS??
Bij mij valt de TF heel strak. Het ligt er net aan hoe je benen zijn. Ik heb gespierde benen door het sporten, dus ik pas niet in een TF (nou jah, kan wel maar ziet er niet uit)quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:26 schreef Martijnos het volgende:
Hoe valt die Thin Finn, bijvoorbeeld in vergelijking met een regular ralph of average joe? Echt heel erg strak of gewoon slank? Ik heb namelijk een Thin Finn op het oog, een witte voor slechts 70 euro
Je kan de Slim Jim proberen maar die is bovenaan wel een klein beetje strakker dan de AJ.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:54 schreef Martijnos het volgende:
Ok thx, ik denk dat ik er dan maar vanaf zie, heb namelijk ook vrij gespierde bovenbenen. Average joe ben ik zeer tevreden over, zat eerst wat te strak in de waist en bovenbenen, maar zit nu echt perfect. Ik wil nog een donkere spijkerbroek erbij die qua bovenkant is als de average joe, maar nog wat slanker naar beneden loopt. Jacob cohen spijkerbroeken hebben mooie modellen daarvoor, maar die vind ik wat te duur, nu zit ik te kijken naar Apc new standard.
Bedankt voor de tip, ik zal die ook eens passenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:20 schreef Japin het volgende:
[..]
Je kan de Slim Jim proberen maar die is bovenaan wel een klein beetje strakker dan de AJ.
En waar is die broek 70 euro?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:26 schreef Martijnos het volgende:
Hoe valt die Thin Finn, bijvoorbeeld in vergelijking met een regular ralph of average joe? Echt heel erg strak of gewoon slank? Ik heb namelijk een Thin Finn op het oog, een witte voor slechts 70 euro
Nee, heb bij allebei de filialen gekeken.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:20 schreef Stansfield het volgende:
Bij bendorff in Den Haag niet???
Nice zeg!quote:Op woensdag 9 april 2008 23:55 schreef roburt het volgende:
kan iemand zien welk model links is?
rechts is Nudie Thin Finn.
[ afbeelding ]
Heel vervelend inderdaad, beide Loose Franks die ik heb slijten daar en 1 ervan kan ik al bijna niet meer aan.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:29 schreef Mr_DG het volgende:
Wie weet hoeveel euro het kost om je broek te laten makern bij een klerenmaker?
Want ik heb een stuk of 3 scheuren van een paar centimeter bij mn kruis, ik heb het al geprobeerd zelf te maken maar dta ziet er niet uit en loopt niet echt lekker. Dit is al de derde keer dat er bij een Nudie broek scheuren in het kruis komen.
Ik heb gehoord dat broeken volgende week weer in de aanbieding komen, dus moet je dan ff kijkenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Heel vervelend inderdaad, beide Loose Franks die ik heb slijten daar en 1 ervan kan ik al bijna niet meer aan.
Het is wel kutkwaliteit
Weet iemand toevallig wanneer de Loose Frank weer voor 50 euro bij de Men at Work ligt op de uitverkooptafel ?
Bij Men at Work?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat broeken volgende week weer in de aanbieding komen, dus moet je dan ff kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |