Dat hoor ik ook net, wat zal die balen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:15 schreef Ambrosius het volgende:
5-5, op 5-3* had Djoko 4 MP.
Dat ze hun bakkes moeten houden als 'ie wil gaan serveren gok ik.quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:26 schreef Lobasca het volgende:
Oei, wat schreeuwde Djoko nu naar het publiek?
Formaliteit.quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:32 schreef Lobasca het volgende:Federer moet eerst nog maar van Blake zien te winnen
als ik zou moeten gokken dan verwacht ik vrijdag.quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:34 schreef RayMania het volgende:
Wanneer staat Djoko - Fed op het programma? Toch niet door de weeks hè?
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:49 schreef RayMania het volgende:
Roddick dacht vorig jaar in de halve finale ook een kans te maken.
Op het beroerde tennis van vannacht tussen Ana en Venusquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:56 schreef TheGeneral het volgende:
Waar slaat de TT eigenlijk op?
Hij gaat het HE nog liefhebben !quote:
Nou, dan raak ik ondervoedt.. Laat maar. Gewoon in 3 setjes winnen graag!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij gaat het HE nog liefhebben !
Dit wordt weer 5 kilo eraf bij jou
Ben voor Blake, maar tis ook ok als Fed wint, zodat Djoko van de baan wordt gemept !quote:
http://www.channelsurfing.net/watch-star-sports-2-test.htmlquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:18 schreef MikeLowrey het volgende:
Iemand een internet stream voor mij?
Derde.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:16 schreef MikeLowrey het volgende:
Hierna geen Blake, Roddick 2e ronde eruit gemept, nu al toernooi van het jaar voor mij~!![]()
![]()
![]()
Thanksquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
http://www.channelsurfing.net/watch-star-sports-2-test.html
Eigenlijk wel héquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Derde.
Als je zo redeneert zijn de laatste Grand Slams allemaal toernooien van het jaar?
Dat heet klasse.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:22 schreef Jasza het volgende:
En nu 7-5, boring Fedex weer.
En ik vind het boring, hoe goed ie ook is, het lijkt een beetje op psv de afgelopen jaren, boring en succesvolquote:
Fed heeft echt veel meer in huis dan psvquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
En ik vind het boring, hoe goed ie ook is, het lijkt een beetje op psv de afgelopen jaren, boring en succesvol
Dan zet je het afquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
En ik vind het boring, hoe goed ie ook is, het lijkt een beetje op psv de afgelopen jaren, boring en succesvol
Wedstrijden zaijn vaak saai met de tegenstander, dat hij zelf goed is dat is wel duidelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:27 schreef RayMania het volgende:
Ja, want Federer speelt saai, net zoals PSV....
Vaker kijken. Canas twee keer, Nalbandian drie keer (je hebt het over de laatste 3 jaar), Djokovic eind vorig jaar twee keer. En vooral niet teveel onzin posten en naar VBL gaan als je dit denkt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wedstrijden zaijn vaak saai met de tegenstander, dat hij zelf goed is dat is wel duidelijk natuurlijk.
Tegen Tipsarevic is de eerste keer in 3 jaar behalve Nadal dan dat ik een beetje genoten heb van de wedstrijd van 2 kanten
Dat mag, als je het juist zegt. Anders krijg je commentaar.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:31 schreef Jasza het volgende:
Nee hoor ik mag best een mening hebben dat ik wedstrijden van Federer gewoon saai vind, daar heb jij niks over te zeggen bruinwerker.
Naja Canas was ik vergeten ja, Djokovic kan ik me 1x herrineren maar dan nog is het 8x in 3 jaar en dat is toch wel erg weinigquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat mag, als je het juist zegt. Anders krijg je commentaar.
Murray, Volandri, Safin.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vaker kijken. Canas twee keer, Nalbandian drie keer (je hebt het over de laatste 3 jaar), Djokovic eind vorig jaar twee keer. En vooral niet teveel onzin posten en naar VBL gaan als je dit denkt.
Ik dacht dat hij hem dubbelhandig sloeg.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:39 schreef TheGeneral het volgende:
Haha, Blake haalde die bal met links terug
Zeg dat wel ja. Wat een drama zeg.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:55 schreef Ambrosius het volgende:
Kunnen ze andere lijnrechters sturen? Deze gasten missen alles of corrigeren zichzelf steeds.
Volgens mij doet 'ie het nu alleen om te kutten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:55 schreef Fukjoeman het volgende:
Hoe die die challenge ook aanvraagt, hij haat het systeem
Sjagrijnige eikel is het toch ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:55 schreef Fukjoeman het volgende:
Hoe die die challenge ook aanvraagt, hij haat het systeem
Vind ik niet. Ik heb het idee dat hij er meestal naast zit.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:59 schreef -0- het volgende:
Federer staat wel matig te spelen, hij heeft ook niet echt het oog voor de challenges vandaag, meestal toch wel.
Loop jij voorquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:02 schreef SCH het volgende:
Oh wat hoop ik dat BlakeDjoko wint zeg - als het een keer kan, is het vandaagvrijdag.
Hahahahaha, Blake zal nooit winnen van Fed.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:02 schreef SCH het volgende:
Oh wat hoop ik dat Blake wint zeg - als het een keer kan, is het vandaag.
Hij is vandaag wel beter maar Fed speelt weer lafjes.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:04 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Hahahahaha, Blake zal nooit winnen van Fed.
Ik gun het 'm best, maar ik heb toch wel heel graag een wedstrijd tussen de huidige Djokovic (fit, nog geen energie verspild zoals vorige Grand Slams en in topvorm) en Federer.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:02 schreef SCH het volgende:
Oh wat hoop ik dat Blake wint zeg - als het een keer kan, is het vandaag.
Djoko heeft weleens gewonnen van Fed, Blake niet.quote:
Hmmz dan haal ik hem waarschijnlijk door de war met een ander. Heb vorig jaar toch een aantal wedstrijdeng ezien van een speler die vrijwel niet fout zat.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik heb het idee dat hij er meestal naast zit.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:05 schreef TheArt het volgende:
[quote]Op woensdag 23 januari 2008 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[/quote
Nole heeft al een keer gewonnen van Federer hè, dus dat 'als het een keer kan' klopt niet
Nee hoor, Federer zat altijd heel erg goed met die calls. Sinds deze AO zit hij er echter wel heel vaak naast.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:05 schreef -0- het volgende:
[..]
Hmmz dan haal ik hem waarschijnlijk door de war met een ander. Heb vorig jaar toch een aantal wedstrijdeng ezien van een speler die vrijwel niet fout zat.
Blake speelt geen haar beter dan Fed, maar blijkbaar ziet iedereen dat bij Fed als laf omdat ie normaal beter speelt. Hoezo moeite doen als het niet hoeft?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is vandaag wel beter maar Fed speelt weer lafjes.
Djoko is zo kwetsbaar, die is mentaal zo zwak, dat bleek vandaag al weer. Als het even tegen zit dan gaat ie choken, die gaat echt niet winnen van Fed.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik gun het 'm best, maar ik heb toch wel heel graag een wedstrijd tussen de huidige Djokovic (fit, nog geen energie verspild zoals vorige Grand Slams en in topvorm) en Federer.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Djoko is zo kwetsbaar, die is mentaal zo zwak, dat bleek vandaag al weer. Als het even tegen zit dan gaat ie choken, die gaat echt niet winnen van Fed.
Ik vond het erg opvallend vandaag. Als ie dat tegen Fed ook gaat doen, is ie gezien. En zo'n partij zal meer tegenslagen kennen dan die van vandaag.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nole is juist mentaal sterk. Dat ie dan toevallig één keer gaat choken, kan gebeuren.
En geen waarschuwing.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:08 schreef Fukjoeman het volgende:
Darn it!
M'kay.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:12 schreef SCH het volgende:
Grappig die Federer fans hier die geen kritiek kunnen verdragen. Past goed bij hun held.
Terechte kritiek wel. Zeggen dat hij mazzel had bij deze 2 punten...quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:12 schreef SCH het volgende:
Grappig die Federer fans hier die geen kritiek kunnen verdragen. Past goed bij hun held.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Terechte kritiek wel. Zeggen dat hij mazzel had bij deze 2 punten...
Nee, want die sla je natuurlijk normaal niet op de lijn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], ik vond 't ook niet duidelijk te zien of ie die smash nou zo bedoelde
.
Okequote:Op woensdag 23 januari 2008 11:14 schreef SCH het volgende:
[..]Jij kan niks verdragen en ziet het allemala niet.
Als je dat geluk niet ziet...
Geluk, al 12 GS of niet?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:14 schreef SCH het volgende:
[..]Jij kan niks verdragen en ziet het allemala niet.
Als je dat geluk niet ziet...
Is toch zo? Jij bejubelt alles wat hij doet en als iemand zegt dat het saai is dan word je giftig.quote:
Hij was net binnen de lijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:14 schreef SCH het volgende:
Nee, want die sla je natuurlijk normaal niet op de lijn.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:15 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Geluk, al 12 GS of niet?![]()
Wat een koning is het toch, spelen op 10% en dan nog moeiteloos mee kunnen komen,
Vond je hem niet mooi dan?quote:
Hij was vrij gelukkig, dat heeft hij altijd op dat soort momenten. Hij raakte hem niet helemaal goed maar hij viel net in.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:14 schreef SCH het volgende:
Jammer en niet helemaal terecht.
In de TB van net zag je duidelijk het klasse verschil tussen Blake en Fed !quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:13 schreef RayMania het volgende:
Niveautje hier, dacht dat ik zonder de beelden het hier aardig kon volgen. Niet dus.
Gewoon niet op reagerenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:17 schreef RayMania het volgende:
[..]Beste 1e service percentage. Meeste punten op tweede service gewonnen. Meeste aces. Minste dubbele fouten. Meeste winners. Meeste ontvangen punten gewonnen. Meeste breakkansen. Meeste netpunten gewonnen.
In set 2.
Ik heb niet gereageerd op het feit dat jij hem saai vindt. Dat mag van mij. Ik reageerde alleen op die punten die jij vond dat hij mazzel had. Meer niet. Dat is mijn mening. Dat jij je dan zo aangevallen voelt vind ik eigenlijk wel mooiquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Is toch zo? Jij bejubelt alles wat hij doet en als iemand zegt dat het saai is dan word je giftig.
\quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:19 schreef Federer-fan het volgende:
En de break voor Federer. Ik hoop dat hij hem nu vasthoudt.
'Op dat soort momenten' is Federer juist zo goed. heeft niet heel veel met luck te maken. Hoe kun je uberhaupt twijfelen aan de kwaliteiten van die manquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij was vrij gelukkig, dat heeft hij altijd op dat soort momenten. Hij raakte hem niet helemaal goed maar hij viel net in.
Jammer dat iedereen gespannen zit te kijken en dus niemand zin heeft in een relquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:19 schreef SCH het volgende:
Jeetje, die blinde adoratie voor Federer hier
Als Heerenveen tien jaar achter elkaar alles wint, bijna elke prijs pakt en tegenstanders vernedert, word jij dan na tien jaar voor een andere club, of blijf je nog steeds fan, omdat je van de club houdt, qua spel en alles daarom heen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:19 schreef SCH het volgende:
Valt wel me hoor. Ik zei net bijvoorbeeld dat ik Federer niet goed vind met challenges. En ik vind in dit toernooi dat hij erg veel break- en setpoints laat liggen. En natuurlijk al die afzwaaiers met zijn backhand.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:19 schreef SCH het volgende:
Maar ik ben altijd kritisch op Heerenveen. Ik houd niet van die blinde adoratie, dat je niks verkeerd wilt zien aan je idool. Fan zijn is prima, maar wel kritisch en niet zo blind alles ophemelen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als Heerenveen tien jaar achter elkaar alles wint, bijna elke prijs pakt en tegenstanders vernedert, word jij dan na tien jaar voor een andere club, of blijf je nog steeds fan, omdat je van de club houdt, qua spel en alles daarom heen?
Mooi gezegd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:20 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
'Op dat soort momenten' is Federer juist zo goed. heeft niet heel veel met luck te maken. Hoe kun je uberhaupt twijfelen aan de kwaliteiten van die man.
Ja.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:21 schreef TheGeneral het volgende:
Gebroken en zijn service game behouden! Eindelijk
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jammer dat iedereen gespannen zit te kijken en dus niemand zin heeft in een rel. Kap eens man
.
Beetje gepikeerd dat niemand op je reageert?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:19 schreef SCH het volgende:
Is er hier überhaupt iemand die fan is van Federer en nooit iets kritisch over hem zegt? Volgens mij niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar ik ben altijd kritisch op Heerenveen. Ik houd niet van die blinde adoratie, dat je niks verkeerd wilt zien aan je idool. Fan zijn is prima, maar wel kritisch en niet zo blind alles ophemelen.
Niet iedereen over één kam scherenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar ik ben altijd kritisch op Heerenveen. Ik houd niet van die blinde adoratie, dat je niks verkeerd wilt zien aan je idool. Fan zijn is prima, maar wel kritisch en niet zo blind alles ophemelen.
Voortaan ook zo houden dan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Beetje gepikeerd dat niemand op je reageert?
General, jij en de meesten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is er hier überhaupt iemand die fan is van Federer en nooit iets kritisch over hem zegt? Volgens mij niet.
Dit bedoel ik dus. Het is een soort fanatieke religie blijkbaarquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:24 schreef TheGeneral het volgende:
Iedereen, SCH is het even gelukt. We hebben er allemaal op gereageerd. Laat die gozer nu. Hij vertelt dingen waarvan iedereen hier ziet dat het niet klopt. Laat hem posten maar reageer er gewoon niet op.
Gewoon weer verder met tennis kijken
Dat ik ook vind dat de klasse van Federer op belangrijke momenten meestal geen geluk is, betekent niet dat ik niet kritisch ben over Federer. Zie mijn post van net daarover, waarin ik dingen uit Federers spel noem waar ik kritisch over ben.quote:
Het was een goede smash van Federer tegen de lijn, dat is nog het mooistequote:Op woensdag 23 januari 2008 11:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet iedereen over één kam scheren. Ik kan nu geen eens de beelden zien, dus weet qua spel niet of het terecht is ja of nee. Kan alleen naar de cijfers kijken en die lijken mij genoeg te zeggen.
Lijkt mij niet dat je een setwinst onterecht kan noemen bij het met mazzel winnen van een gemiste smash. Hoort erbij en dat is maar één punt van de 80+ die er in een set worden gespeeld.
Jij reageert toch, mijn dag is goedquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Beetje gepikeerd dat niemand op je reageert?
Jij komt hier vakerquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:26 schreef Norrage het volgende:
jezus wat een gezeik...de ene keer wordt er weer gezeken op de general en fed-fan als ze niet voor Fed zijn, en als ze het wel zijn is het weer niet goed.
Het is maar 1 persoon, gewoon niet reageren op die moeimaker.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:26 schreef Norrage het volgende:
jezus wat een gezeik...de ene keer wordt er weer gezeken op de general en fed-fan als ze niet voor Fed zijn, en als ze het wel zijn is het weer niet goed.
Volgens mij lees je een beetje selectief. Je moet lezen wat er staan, niet wat je aanneemt dat er zal staan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:24 schreef SCH het volgende:
[..]
General, jij en de meesten.
Je wordt hier altijd weggehoond als je maar iets kritisch over Federer durft te zijn, want het is toch zo'n godheid.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Valt wel me hoor. Ik zei net bijvoorbeeld dat ik Federer niet goed vind met challenges. En ik vind in dit toernooi dat hij erg veel break- en setpoints laat liggen. En natuurlijk al die afzwaaiers met zijn backhand.
Over de challengesquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat ik ook vind dat de klasse van Federer op belangrijke momenten meestal geen geluk is, betekent niet dat ik niet kritisch ben over Federer. Zie mijn post van net daarover, waarin ik dingen uit Federers spel noem waar ik kritisch over ben.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:26 schreef Norrage het volgende:
Ik denk vrijdag 09.30, maar dat wordt pas komende nacht bekend.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:27 schreef SCH het volgende:
Hoe laat is de halve finale tegen Djoko?
+1quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:28 schreef TheGeneral het volgende:
Eigenlijk vind ik het best zielig voor Blake. Altijd verliezen. Terwijl het zo'n sympathieke gozer is. Zeker ook tegenover Federer.
Ik hoop 'tquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:29 schreef Ambrosius het volgende:
Ik denk vrijdag 09.30, maar dat wordt pas komende nacht bekend.
Weet je wat, ik post hem nog een keer.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Valt wel me hoor. Ik zei net bijvoorbeeld dat ik Federer niet goed vind met challenges. En ik vind in dit toernooi dat hij erg veel break- en setpoints laat liggen. En natuurlijk al die afzwaaiers met zijn backhand.
+2quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:28 schreef TheGeneral het volgende:
Eigenlijk vind ik het best zielig voor Blake. Altijd verliezen. Terwijl het zo'n sympathieke gozer is. Zeker ook tegenover Federer.
3e ronde Federerquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:33 schreef RayMania het volgende:
Dat kan wel eens een hele mooie ontmoeting tegen Djoko worden. Beiden niet heel veel energie verbruikt en in straight sets gewonnen.
Blijkbaar is jouw haat tegen Federer groter dan je eigen favoriet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:33 schreef SCH het volgende:
Nou, dan moet Djoko het maar doen. Al is het een stuk moeiljker om voor Djoko te zijn dan voor Blake.
Djoko speelt ook fantastisch en maakt altijd een kans, mits fit. Waarom ben je niet zo voor Djoko?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:33 schreef SCH het volgende:
Nou, dan moet Djoko het maar doen. Al is het een stuk moeiljker om voor Djoko te zijn dan voor Blake.
quote:
Tipsarevic vergeten?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:33 schreef RayMania het volgende:
Dat kan wel eens een hele mooie ontmoeting tegen Djoko worden. Beiden niet heel veel energie verbruikt en in straight sets gewonnen.
Federer niet veel energie verbruikt? Die speelt een van zijn lastigste GS van de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:33 schreef RayMania het volgende:
Dat viel me ook op ja. Hoewel het ook leuk is om te kijken naar een Federer die speelt met z'n tegenstander , is een vechtende Federer die wat meer tandjes moet bijzetten ook primaquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Federer niet veel energie verbruikt? Die speelt een van zijn lastigste GS van de afgelopen jaren.
???quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Federer niet veel energie verbruikt? Die speelt een van zijn lastigste GS van de afgelopen jaren.
Ik bedoelde eigenlijk deze wedstrijd. Als de ene een zware vijfsetter speelt in de kwartfinale en de ander een simpele driesetter zie je vaak dat de laatste wint. Wedstrijd tegen Tipsarevic is alweer een week terug.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Word je nerveus?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:43 schreef TheGeneral het volgende:
Nou moet hij hem wel uitserveren anders wordt het nog lastig...
Ja.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:43 schreef TheGeneral het volgende:
Nou moet hij hem wel uitserveren anders wordt het nog lastig...
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:48 schreef TubewayDigital het volgende:
de geld van gay america uit het toernooi![]()
Dat is nu ook zeker jaquote:
Federer speelt niet zo heel sterk. Maar je ziet wel heel vaak dat hij zin niveau verhoogt als hij sterkere tegenstanders krijgt. Die servicebeurten tegen Blake waren volgensmij vooral een gevolg van concentratieverlies. Hij kan Blake breken als het nodig is en dat maakt het lastig om je steeds te concrenteren. Maar ben benieuwd naar de wedstrijd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:10 schreef Norrage het volgende:
wat een halve finaleFed vs Djoko.....Ik hoop zo dat ik die kan gaan zien
Want ook al verliest Djoko, ook die USO finale was erg fijn...
Maar nu denk ik dat Djoko meer kansen gaat krijgen. Fed speelt slechter, Djoko beter...en Djoko heeft die mentale terugslag van toen al gehad, en zover ik Djoko ken leert die nogal snel van zijn fouten.
Ik vind wel dat je nu een beetje overdrijft. Als Federer Blake kan breken wanneer hij wil dan laat hij het niet tot 7-5 en 7-6 komen, maar wordt het twee keer 6-4. Wel is Federer in staat om in belangrijke wedstrijden beter te spelen, maar het is nou ook niet zo dat hij maar een beetje freewheelt tot het 6-5 of 6-6 staat.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federer speelt niet zo heel sterk. Maar je ziet wel heel vaak dat hij zin niveau verhoogt als hij sterkere tegenstanders krijgt. Die servicebeurten tegen Blake waren volgensmij vooral een gevolg van concentratieverlies. Hij kan Blake breken als het nodig is en dat maakt het lastig om je steeds te concrenteren. Maar ben benieuwd naar de wedstrijd.
Maar ik ben nu eerst benieuwd naar Tsonga-Nadal.
In het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nadal heeft nog nooit de HF van de US Open gehaald, damn.
Nee, da's misschien inderdaad wat overdreven. Maar Blake was nou ook niet echt een grote uitdaging voor hem.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:20 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je nu een beetje overdrijft. Als Federer Blake kan breken wanneer hij wil dan laat hij het niet tot 7-5 en 7-6 komen, maar wordt het twee keer 6-4. Wel is Federer in staat om in belangrijke wedstrijden beter te spelen, maar het is nou ook niet zo dat hij maar een beetje freewheelt tot het 6-5 of 6-6 staat.
goede zaak...erger me kapot aan die testosteron gastjes..die jongens zijn meer aan het high fiven en borstbeuken dan aan het tennissen..quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:38 schreef Ambrosius het volgende:
De Bryans zijn uitgeschakeld in de dubbel door Knowles/Bhupathi.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
goede zaak...erger me kapot aan die testosteron gastjes..die jongens zijn meer aan het high fiven en borstbeuken dan aan het tennissen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |