Is er hier überhaupt iemand die fan is van Federer en nooit iets kritisch over hem zegt? Volgens mij niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar ik ben altijd kritisch op Heerenveen. Ik houd niet van die blinde adoratie, dat je niks verkeerd wilt zien aan je idool. Fan zijn is prima, maar wel kritisch en niet zo blind alles ophemelen.
Niet iedereen over één kam scherenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar ik ben altijd kritisch op Heerenveen. Ik houd niet van die blinde adoratie, dat je niks verkeerd wilt zien aan je idool. Fan zijn is prima, maar wel kritisch en niet zo blind alles ophemelen.
Voortaan ook zo houden dan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Beetje gepikeerd dat niemand op je reageert?
General, jij en de meesten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is er hier überhaupt iemand die fan is van Federer en nooit iets kritisch over hem zegt? Volgens mij niet.
Dit bedoel ik dus. Het is een soort fanatieke religie blijkbaarquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:24 schreef TheGeneral het volgende:
Iedereen, SCH is het even gelukt. We hebben er allemaal op gereageerd. Laat die gozer nu. Hij vertelt dingen waarvan iedereen hier ziet dat het niet klopt. Laat hem posten maar reageer er gewoon niet op.
Gewoon weer verder met tennis kijken
Dat ik ook vind dat de klasse van Federer op belangrijke momenten meestal geen geluk is, betekent niet dat ik niet kritisch ben over Federer. Zie mijn post van net daarover, waarin ik dingen uit Federers spel noem waar ik kritisch over ben.quote:
Het was een goede smash van Federer tegen de lijn, dat is nog het mooistequote:Op woensdag 23 januari 2008 11:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet iedereen over één kam scheren. Ik kan nu geen eens de beelden zien, dus weet qua spel niet of het terecht is ja of nee. Kan alleen naar de cijfers kijken en die lijken mij genoeg te zeggen.
Lijkt mij niet dat je een setwinst onterecht kan noemen bij het met mazzel winnen van een gemiste smash. Hoort erbij en dat is maar één punt van de 80+ die er in een set worden gespeeld.
Jij reageert toch, mijn dag is goedquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Beetje gepikeerd dat niemand op je reageert?
Jij komt hier vakerquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:26 schreef Norrage het volgende:
jezus wat een gezeik...de ene keer wordt er weer gezeken op de general en fed-fan als ze niet voor Fed zijn, en als ze het wel zijn is het weer niet goed.
Het is maar 1 persoon, gewoon niet reageren op die moeimaker.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:26 schreef Norrage het volgende:
jezus wat een gezeik...de ene keer wordt er weer gezeken op de general en fed-fan als ze niet voor Fed zijn, en als ze het wel zijn is het weer niet goed.
Volgens mij lees je een beetje selectief. Je moet lezen wat er staan, niet wat je aanneemt dat er zal staan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:24 schreef SCH het volgende:
[..]
General, jij en de meesten.
Je wordt hier altijd weggehoond als je maar iets kritisch over Federer durft te zijn, want het is toch zo'n godheid.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Valt wel me hoor. Ik zei net bijvoorbeeld dat ik Federer niet goed vind met challenges. En ik vind in dit toernooi dat hij erg veel break- en setpoints laat liggen. En natuurlijk al die afzwaaiers met zijn backhand.
Over de challengesquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat ik ook vind dat de klasse van Federer op belangrijke momenten meestal geen geluk is, betekent niet dat ik niet kritisch ben over Federer. Zie mijn post van net daarover, waarin ik dingen uit Federers spel noem waar ik kritisch over ben.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:26 schreef Norrage het volgende:
Ik denk vrijdag 09.30, maar dat wordt pas komende nacht bekend.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:27 schreef SCH het volgende:
Hoe laat is de halve finale tegen Djoko?
+1quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:28 schreef TheGeneral het volgende:
Eigenlijk vind ik het best zielig voor Blake. Altijd verliezen. Terwijl het zo'n sympathieke gozer is. Zeker ook tegenover Federer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |