Zeg dat wel ja. Wat een drama zeg.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:55 schreef Ambrosius het volgende:
Kunnen ze andere lijnrechters sturen? Deze gasten missen alles of corrigeren zichzelf steeds.
Volgens mij doet 'ie het nu alleen om te kutten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:55 schreef Fukjoeman het volgende:
Hoe die die challenge ook aanvraagt, hij haat het systeem
Sjagrijnige eikel is het toch ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:55 schreef Fukjoeman het volgende:
Hoe die die challenge ook aanvraagt, hij haat het systeem
Vind ik niet. Ik heb het idee dat hij er meestal naast zit.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:59 schreef -0- het volgende:
Federer staat wel matig te spelen, hij heeft ook niet echt het oog voor de challenges vandaag, meestal toch wel.
Loop jij voorquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:02 schreef SCH het volgende:
Oh wat hoop ik dat BlakeDjoko wint zeg - als het een keer kan, is het vandaagvrijdag.
Hahahahaha, Blake zal nooit winnen van Fed.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:02 schreef SCH het volgende:
Oh wat hoop ik dat Blake wint zeg - als het een keer kan, is het vandaag.
Hij is vandaag wel beter maar Fed speelt weer lafjes.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:04 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Hahahahaha, Blake zal nooit winnen van Fed.
Ik gun het 'm best, maar ik heb toch wel heel graag een wedstrijd tussen de huidige Djokovic (fit, nog geen energie verspild zoals vorige Grand Slams en in topvorm) en Federer.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:02 schreef SCH het volgende:
Oh wat hoop ik dat Blake wint zeg - als het een keer kan, is het vandaag.
Djoko heeft weleens gewonnen van Fed, Blake niet.quote:
Hmmz dan haal ik hem waarschijnlijk door de war met een ander. Heb vorig jaar toch een aantal wedstrijdeng ezien van een speler die vrijwel niet fout zat.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik heb het idee dat hij er meestal naast zit.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:05 schreef TheArt het volgende:
[quote]Op woensdag 23 januari 2008 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[/quote
Nole heeft al een keer gewonnen van Federer hč, dus dat 'als het een keer kan' klopt niet
Nee hoor, Federer zat altijd heel erg goed met die calls. Sinds deze AO zit hij er echter wel heel vaak naast.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:05 schreef -0- het volgende:
[..]
Hmmz dan haal ik hem waarschijnlijk door de war met een ander. Heb vorig jaar toch een aantal wedstrijdeng ezien van een speler die vrijwel niet fout zat.
Blake speelt geen haar beter dan Fed, maar blijkbaar ziet iedereen dat bij Fed als laf omdat ie normaal beter speelt. Hoezo moeite doen als het niet hoeft?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is vandaag wel beter maar Fed speelt weer lafjes.
Djoko is zo kwetsbaar, die is mentaal zo zwak, dat bleek vandaag al weer. Als het even tegen zit dan gaat ie choken, die gaat echt niet winnen van Fed.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik gun het 'm best, maar ik heb toch wel heel graag een wedstrijd tussen de huidige Djokovic (fit, nog geen energie verspild zoals vorige Grand Slams en in topvorm) en Federer.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Djoko is zo kwetsbaar, die is mentaal zo zwak, dat bleek vandaag al weer. Als het even tegen zit dan gaat ie choken, die gaat echt niet winnen van Fed.
Ik vond het erg opvallend vandaag. Als ie dat tegen Fed ook gaat doen, is ie gezien. En zo'n partij zal meer tegenslagen kennen dan die van vandaag.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nole is juist mentaal sterk. Dat ie dan toevallig één keer gaat choken, kan gebeuren.
En geen waarschuwing.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:08 schreef Fukjoeman het volgende:
Darn it!
M'kay.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:12 schreef SCH het volgende:
Grappig die Federer fans hier die geen kritiek kunnen verdragen. Past goed bij hun held.
Terechte kritiek wel. Zeggen dat hij mazzel had bij deze 2 punten...quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:12 schreef SCH het volgende:
Grappig die Federer fans hier die geen kritiek kunnen verdragen. Past goed bij hun held.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Terechte kritiek wel. Zeggen dat hij mazzel had bij deze 2 punten...
Nee, want die sla je natuurlijk normaal niet op de lijn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], ik vond 't ook niet duidelijk te zien of ie die smash nou zo bedoelde
.
Okequote:Op woensdag 23 januari 2008 11:14 schreef SCH het volgende:
[..]Jij kan niks verdragen en ziet het allemala niet.
Als je dat geluk niet ziet...
Geluk, al 12 GS of niet?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:14 schreef SCH het volgende:
[..]Jij kan niks verdragen en ziet het allemala niet.
Als je dat geluk niet ziet...
Is toch zo? Jij bejubelt alles wat hij doet en als iemand zegt dat het saai is dan word je giftig.quote:
Hij was net binnen de lijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:14 schreef SCH het volgende:
Nee, want die sla je natuurlijk normaal niet op de lijn.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:15 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Geluk, al 12 GS of niet?![]()
Wat een koning is het toch, spelen op 10% en dan nog moeiteloos mee kunnen komen,
Vond je hem niet mooi dan?quote:
Hij was vrij gelukkig, dat heeft hij altijd op dat soort momenten. Hij raakte hem niet helemaal goed maar hij viel net in.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:14 schreef SCH het volgende:
Jammer en niet helemaal terecht.
In de TB van net zag je duidelijk het klasse verschil tussen Blake en Fed !quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:13 schreef RayMania het volgende:
Niveautje hier, dacht dat ik zonder de beelden het hier aardig kon volgen. Niet dus.
Gewoon niet op reagerenquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:17 schreef RayMania het volgende:
[..]Beste 1e service percentage. Meeste punten op tweede service gewonnen. Meeste aces. Minste dubbele fouten. Meeste winners. Meeste ontvangen punten gewonnen. Meeste breakkansen. Meeste netpunten gewonnen.
In set 2.
Ik heb niet gereageerd op het feit dat jij hem saai vindt. Dat mag van mij. Ik reageerde alleen op die punten die jij vond dat hij mazzel had. Meer niet. Dat is mijn mening. Dat jij je dan zo aangevallen voelt vind ik eigenlijk wel mooiquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Is toch zo? Jij bejubelt alles wat hij doet en als iemand zegt dat het saai is dan word je giftig.
\quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:19 schreef Federer-fan het volgende:
En de break voor Federer. Ik hoop dat hij hem nu vasthoudt.
'Op dat soort momenten' is Federer juist zo goed. heeft niet heel veel met luck te maken. Hoe kun je uberhaupt twijfelen aan de kwaliteiten van die manquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij was vrij gelukkig, dat heeft hij altijd op dat soort momenten. Hij raakte hem niet helemaal goed maar hij viel net in.
Jammer dat iedereen gespannen zit te kijken en dus niemand zin heeft in een relquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:19 schreef SCH het volgende:
Jeetje, die blinde adoratie voor Federer hier
Als Heerenveen tien jaar achter elkaar alles wint, bijna elke prijs pakt en tegenstanders vernedert, word jij dan na tien jaar voor een andere club, of blijf je nog steeds fan, omdat je van de club houdt, qua spel en alles daarom heen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:19 schreef SCH het volgende:
Valt wel me hoor. Ik zei net bijvoorbeeld dat ik Federer niet goed vind met challenges. En ik vind in dit toernooi dat hij erg veel break- en setpoints laat liggen. En natuurlijk al die afzwaaiers met zijn backhand.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:19 schreef SCH het volgende:
Maar ik ben altijd kritisch op Heerenveen. Ik houd niet van die blinde adoratie, dat je niks verkeerd wilt zien aan je idool. Fan zijn is prima, maar wel kritisch en niet zo blind alles ophemelen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als Heerenveen tien jaar achter elkaar alles wint, bijna elke prijs pakt en tegenstanders vernedert, word jij dan na tien jaar voor een andere club, of blijf je nog steeds fan, omdat je van de club houdt, qua spel en alles daarom heen?
Mooi gezegd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:20 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
'Op dat soort momenten' is Federer juist zo goed. heeft niet heel veel met luck te maken. Hoe kun je uberhaupt twijfelen aan de kwaliteiten van die man.
Ja.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:21 schreef TheGeneral het volgende:
Gebroken en zijn service game behouden! Eindelijk
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jammer dat iedereen gespannen zit te kijken en dus niemand zin heeft in een rel. Kap eens man
.
Beetje gepikeerd dat niemand op je reageert?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:19 schreef SCH het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |