Zeg dat wel ja. Wat een drama zeg.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:55 schreef Ambrosius het volgende:
Kunnen ze andere lijnrechters sturen? Deze gasten missen alles of corrigeren zichzelf steeds.
Volgens mij doet 'ie het nu alleen om te kutten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:55 schreef Fukjoeman het volgende:
Hoe die die challenge ook aanvraagt, hij haat het systeem
Sjagrijnige eikel is het toch ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:55 schreef Fukjoeman het volgende:
Hoe die die challenge ook aanvraagt, hij haat het systeem
Vind ik niet. Ik heb het idee dat hij er meestal naast zit.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:59 schreef -0- het volgende:
Federer staat wel matig te spelen, hij heeft ook niet echt het oog voor de challenges vandaag, meestal toch wel.
Loop jij voorquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:02 schreef SCH het volgende:
Oh wat hoop ik dat BlakeDjoko wint zeg - als het een keer kan, is het vandaagvrijdag.
Hahahahaha, Blake zal nooit winnen van Fed.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:02 schreef SCH het volgende:
Oh wat hoop ik dat Blake wint zeg - als het een keer kan, is het vandaag.
Hij is vandaag wel beter maar Fed speelt weer lafjes.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:04 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Hahahahaha, Blake zal nooit winnen van Fed.
Ik gun het 'm best, maar ik heb toch wel heel graag een wedstrijd tussen de huidige Djokovic (fit, nog geen energie verspild zoals vorige Grand Slams en in topvorm) en Federer.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:02 schreef SCH het volgende:
Oh wat hoop ik dat Blake wint zeg - als het een keer kan, is het vandaag.
Djoko heeft weleens gewonnen van Fed, Blake niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |