quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:48 schreef TubewayDigital het volgende:
de geld van gay america uit het toernooi![]()
Dat is nu ook zeker jaquote:
Federer speelt niet zo heel sterk. Maar je ziet wel heel vaak dat hij zin niveau verhoogt als hij sterkere tegenstanders krijgt. Die servicebeurten tegen Blake waren volgensmij vooral een gevolg van concentratieverlies. Hij kan Blake breken als het nodig is en dat maakt het lastig om je steeds te concrenteren. Maar ben benieuwd naar de wedstrijd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:10 schreef Norrage het volgende:
wat een halve finaleFed vs Djoko.....Ik hoop zo dat ik die kan gaan zien
Want ook al verliest Djoko, ook die USO finale was erg fijn...
Maar nu denk ik dat Djoko meer kansen gaat krijgen. Fed speelt slechter, Djoko beter...en Djoko heeft die mentale terugslag van toen al gehad, en zover ik Djoko ken leert die nogal snel van zijn fouten.
Ik vind wel dat je nu een beetje overdrijft. Als Federer Blake kan breken wanneer hij wil dan laat hij het niet tot 7-5 en 7-6 komen, maar wordt het twee keer 6-4. Wel is Federer in staat om in belangrijke wedstrijden beter te spelen, maar het is nou ook niet zo dat hij maar een beetje freewheelt tot het 6-5 of 6-6 staat.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federer speelt niet zo heel sterk. Maar je ziet wel heel vaak dat hij zin niveau verhoogt als hij sterkere tegenstanders krijgt. Die servicebeurten tegen Blake waren volgensmij vooral een gevolg van concentratieverlies. Hij kan Blake breken als het nodig is en dat maakt het lastig om je steeds te concrenteren. Maar ben benieuwd naar de wedstrijd.
Maar ik ben nu eerst benieuwd naar Tsonga-Nadal.
In het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nadal heeft nog nooit de HF van de US Open gehaald, damn.
Nee, da's misschien inderdaad wat overdreven. Maar Blake was nou ook niet echt een grote uitdaging voor hem.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:20 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je nu een beetje overdrijft. Als Federer Blake kan breken wanneer hij wil dan laat hij het niet tot 7-5 en 7-6 komen, maar wordt het twee keer 6-4. Wel is Federer in staat om in belangrijke wedstrijden beter te spelen, maar het is nou ook niet zo dat hij maar een beetje freewheelt tot het 6-5 of 6-6 staat.
goede zaak...erger me kapot aan die testosteron gastjes..die jongens zijn meer aan het high fiven en borstbeuken dan aan het tennissen..quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:38 schreef Ambrosius het volgende:
De Bryans zijn uitgeschakeld in de dubbel door Knowles/Bhupathi.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
goede zaak...erger me kapot aan die testosteron gastjes..die jongens zijn meer aan het high fiven en borstbeuken dan aan het tennissen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |