Ik hoop 'tquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:29 schreef Ambrosius het volgende:
Ik denk vrijdag 09.30, maar dat wordt pas komende nacht bekend.
Weet je wat, ik post hem nog een keer.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Valt wel me hoor. Ik zei net bijvoorbeeld dat ik Federer niet goed vind met challenges. En ik vind in dit toernooi dat hij erg veel break- en setpoints laat liggen. En natuurlijk al die afzwaaiers met zijn backhand.
+2quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:28 schreef TheGeneral het volgende:
Eigenlijk vind ik het best zielig voor Blake. Altijd verliezen. Terwijl het zo'n sympathieke gozer is. Zeker ook tegenover Federer.
3e ronde Federerquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:33 schreef RayMania het volgende:
Dat kan wel eens een hele mooie ontmoeting tegen Djoko worden. Beiden niet heel veel energie verbruikt en in straight sets gewonnen.
Blijkbaar is jouw haat tegen Federer groter dan je eigen favoriet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:33 schreef SCH het volgende:
Nou, dan moet Djoko het maar doen. Al is het een stuk moeiljker om voor Djoko te zijn dan voor Blake.
Djoko speelt ook fantastisch en maakt altijd een kans, mits fit. Waarom ben je niet zo voor Djoko?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:33 schreef SCH het volgende:
Nou, dan moet Djoko het maar doen. Al is het een stuk moeiljker om voor Djoko te zijn dan voor Blake.
quote:
Tipsarevic vergeten?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:33 schreef RayMania het volgende:
Dat kan wel eens een hele mooie ontmoeting tegen Djoko worden. Beiden niet heel veel energie verbruikt en in straight sets gewonnen.
Federer niet veel energie verbruikt? Die speelt een van zijn lastigste GS van de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:33 schreef RayMania het volgende:
Dat viel me ook op ja. Hoewel het ook leuk is om te kijken naar een Federer die speelt met z'n tegenstander , is een vechtende Federer die wat meer tandjes moet bijzetten ook primaquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Federer niet veel energie verbruikt? Die speelt een van zijn lastigste GS van de afgelopen jaren.
???quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Federer niet veel energie verbruikt? Die speelt een van zijn lastigste GS van de afgelopen jaren.
Ik bedoelde eigenlijk deze wedstrijd. Als de ene een zware vijfsetter speelt in de kwartfinale en de ander een simpele driesetter zie je vaak dat de laatste wint. Wedstrijd tegen Tipsarevic is alweer een week terug.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:34 schreef SCH het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |