http://www.channelsurfing.net/watch-star-sports-2-test.htmlquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:18 schreef MikeLowrey het volgende:
Iemand een internet stream voor mij?
Derde.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:16 schreef MikeLowrey het volgende:
Hierna geen Blake, Roddick 2e ronde eruit gemept, nu al toernooi van het jaar voor mij~!![]()
![]()
![]()
Thanksquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
http://www.channelsurfing.net/watch-star-sports-2-test.html
Eigenlijk wel héquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Derde.
Als je zo redeneert zijn de laatste Grand Slams allemaal toernooien van het jaar?
Dat heet klasse.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:22 schreef Jasza het volgende:
En nu 7-5, boring Fedex weer.
En ik vind het boring, hoe goed ie ook is, het lijkt een beetje op psv de afgelopen jaren, boring en succesvolquote:
Fed heeft echt veel meer in huis dan psvquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
En ik vind het boring, hoe goed ie ook is, het lijkt een beetje op psv de afgelopen jaren, boring en succesvol
Dan zet je het afquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
En ik vind het boring, hoe goed ie ook is, het lijkt een beetje op psv de afgelopen jaren, boring en succesvol
Wedstrijden zaijn vaak saai met de tegenstander, dat hij zelf goed is dat is wel duidelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:27 schreef RayMania het volgende:
Ja, want Federer speelt saai, net zoals PSV....
Vaker kijken. Canas twee keer, Nalbandian drie keer (je hebt het over de laatste 3 jaar), Djokovic eind vorig jaar twee keer. En vooral niet teveel onzin posten en naar VBL gaan als je dit denkt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wedstrijden zaijn vaak saai met de tegenstander, dat hij zelf goed is dat is wel duidelijk natuurlijk.
Tegen Tipsarevic is de eerste keer in 3 jaar behalve Nadal dan dat ik een beetje genoten heb van de wedstrijd van 2 kanten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |