aahquote:Op zondag 20 januari 2008 03:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is op verzoek van de plaatser...
Uh, welk rijtje?quote:Op zondag 20 januari 2008 03:33 schreef Frutsel het volgende:
Ik vind Obama ook wel leuk in het rijtje hoor Marc
Omdat het land er niet beter op wordt.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Bush-Clinton-Bush-Clinton
Waarom ook niet? t staat wel leuk zo
daar kan ik ook wel mee levenquote:
ey nog meer donkerblauwquote:Op zondag 20 januari 2008 03:34 schreef remlof het volgende:
Goed plan.
Fetishquote:Op zondag 20 januari 2008 03:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
lekker
das prima johquote:Op zondag 20 januari 2008 03:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar kan ik ook wel mee leven
ow en Fruts, ik spreek je morgen wel ff op dat kut progje
dat geldt voor iedere willekeurige Republikein.....quote:Op zondag 20 januari 2008 03:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
4 jaar extra bush kan zeker niet meer?
Tuurlijk wel, er is vast nog wel een neef oid (wie zat er 7 jaar terug in Floridaquote:Op zondag 20 januari 2008 03:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
4 jaar extra bush kan zeker niet meer?
Pa en zoon hebben er een tyfuszooi van gemaaktquote:Op zondag 20 januari 2008 03:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, er is vast nog wel een neef oid (wie zat er 7 jaar terug in Florida) die het kan overnemen
quote:Op zondag 20 januari 2008 03:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Toch grappig, altijd dezelfde lui die tot diep in de nacht op FOK! zitten
Pa is begonnen en zoon maakt het goed af jaquote:Op zondag 20 januari 2008 03:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
Pa en zoon hebben er een tyfuszooi van gemaakt
laat in de ochtendquote:Op zondag 20 januari 2008 03:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Toch grappig, altijd dezelfde lui die tot diep in de nacht op FOK! zitten [afbeelding]
jeb was dat volgens mijquote:Op zondag 20 januari 2008 03:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, er is vast nog wel een neef oid (wie zat er 7 jaar terug in Florida) die het kan overnemen
Nog niet echt, Iran en Syrie leven nogquote:Op zondag 20 januari 2008 03:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pa is begonnen en zoon maakt het goed af ja
was het maar waar...quote:Op zondag 20 januari 2008 03:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pa is begonnen en zoon maakt het goed af ja
quote:Op zondag 20 januari 2008 03:43 schreef zarGon het volgende:
5 delen verder in 1 dag. Holy coffee!.
quote:Op zondag 20 januari 2008 03:43 schreef zarGon het volgende:
5 delen verder in 1 dag. Holy coffee!.
quote:Op zondag 20 januari 2008 03:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nog niet echt, Iran en Syrie leven nog [afbeelding]
Als we Nederland, Frankrijk, Italie, Zimbabwe, Iran, etc niet meetellen heb je gelijk jaquote:Op zondag 20 januari 2008 03:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
was het maar waar...
overigens wel chapeau voor de USA, het enige land waar een retarded een leidinggevende functie heeft
Birma, Cambodja, Thailand ect ect.quote:Op zondag 20 januari 2008 03:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als we Nederland, Frankrijk, Italie, Zimbabwe, Iran, etc niet meetellen heb je gelijk ja [afbeelding]
China, Venezuela etcquote:Op zondag 20 januari 2008 03:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Birma, Cambodja, Thailand ect ect.
1é pagina is wél vol hoor.quote:Op zondag 20 januari 2008 04:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Waarom is de 1e pagina van dit topic nog niet vol trouwens?
Aah, nu wel. Netjesquote:Op zondag 20 januari 2008 05:10 schreef Sander170 het volgende:
[..]
1é pagina is wél vol hoor. [afbeelding]
Buurmeisjes nogal wél.quote:Op zondag 20 januari 2008 05:41 schreef indahnesia.com het volgende:
Nee, het wordt nog niet druk, tenzij je je buurmeisjes uitnodigd voor onder de douche
Jah, als je toch bezig bent ...quote:Op zondag 20 januari 2008 05:44 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Buurmeisjes nogal wél. [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
he, jukkiequote:Op zondag 20 januari 2008 05:45 schreef Sander170 het volgende:
Waarom nodig ik niet gelijk de hele buurt uit. [afbeelding]
Heb je gelijk een helé buurt-orgie. [afbeelding]
Weet je wat het is te laat, duik meteen me nest in, ben meer dan moe!quote:
Thnx,quote:Op zondag 20 januari 2008 06:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook jij en goede nachtrust ochtendrust
quote:Op zondag 20 januari 2008 06:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Thnx, [afbeelding]
jij was tcoh die eindhovenaar die naar indonesie emigreerde?
anyway, nug a ik écht slapen [afbeelding]
moet je er wel effe een foto van makenquote:Op zondag 20 januari 2008 08:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog 20 posts en dan trek ik een biertje open
want?quote:Op zondag 20 januari 2008 08:33 schreef murp het volgende:
[..]
moet je er wel effe een foto van maken [afbeelding]
Vroeg? Nah, het is 6 uur later bij mij dan bij jouquote:Op zondag 20 januari 2008 08:35 schreef murp het volgende:
[..]
smorgens vroeg aan de bier [afbeelding]_
ohquote:Op zondag 20 januari 2008 08:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vroeg? Nah, het is 6 uur later bij mij dan bij jou
Het is hier nu 14.50
zie onder mijn username, en dat ligt dan weer in Indonesie. Ik zit wat te internetten. Ook hier is het zondagquote:Op zondag 20 januari 2008 08:51 schreef murp het volgende:
[..]
oh [afbeelding]
waar zit je dan en wat doe je daar? [afbeelding]
quote:Op zondag 20 januari 2008 08:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zie onder mijn username, en dat ligt dan weer in Indonesie. Ik zit wat te internetten. Ook hier is het zondag
quote:
hey BXquote:Op zondag 20 januari 2008 08:55 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] Indah & murp!!!
Kia ora!
http://www.youtube.com/watch?v=5LvLn9PWln8quote:Op zondag 20 januari 2008 08:55 schreef BrandX het volgende:
Kia ora!
quote:Op zondag 20 januari 2008 09:05 schreef murp het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=5LvLn9PWln8
[..]
[afbeelding]
[..]
ook een goedenamiddag, biatchquote:Op zondag 20 januari 2008 09:30 schreef Het_hupt het volgende:
Morgûh bitches
middag I.comquote:Op zondag 20 januari 2008 09:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook een goedenamiddag, biatch
Duh, het is zondagochtend en fok is nu alweer traagquote:
ik ken Fok! al niet meer andersquote:Op zondag 20 januari 2008 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh, het is zondagochtend en fok is nu alweer traag
Het wordt steeds triester, hoeveel man zijn er nu online?quote:
160 ledenquote:Op zondag 20 januari 2008 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt steeds triester, hoeveel man zijn er nu online?
oeh, topdruktequote:
Werkzequote:Op zondag 20 januari 2008 09:51 schreef Memento-Mori het volgende:
werkenkijken hoeveel mensen vandaag zo gestoord zijn om ikea met een bezoekje te vereren
Hier is het niet trager dan normaalquote:Op zondag 20 januari 2008 09:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik ken Fok! al niet meer anders [afbeelding]
Het was gisteren weer druk hoorde ik op de radioquote:Op zondag 20 januari 2008 09:51 schreef Memento-Mori het volgende:
werkenkijken hoeveel mensen vandaag zo gestoord zijn om ikea met een bezoekje te vereren
Er zijn er weer een paar van de steiger gevallen dit weekendquote:Op zondag 20 januari 2008 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die gasten zijn zeker allemaal Polen
nou ja, zonder snel forum blijven er uiteindelijk genoeg weg om het voor de blijvers wel snel te maken.quote:
Of een slapende terreur cel, allemaal Meki kloontjesquote:Op zondag 20 januari 2008 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die gasten zijn zeker allemaal Polen
File tot op de snelweg zeker? Whaha... luts0rs allemaalquote:Op zondag 20 januari 2008 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was gisteren weer druk hoorde ik op de radio [afbeelding]
goedemorgenquote:
In Pools Polen of in Nederlands Polen?quote:Op zondag 20 januari 2008 09:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
Er zijn er weer een paar van de steiger gevallen dit weekend [afbeelding]
Nederlandquote:Op zondag 20 januari 2008 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goedemorgen
[..]
In Pools Polen of in Nederlands Polen?
Daar hoeven we dan in ieder geval niet bang voor te zijn, dat mislukt stuk nageboortequote:Op zondag 20 januari 2008 09:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Of een slapende terreur cel, allemaal Meki kloontjes [afbeelding]
Vrij voorspelbaar allemaal: slecht weer, dus laten we met z'n allen naar iets overdekts gaan. Weet je wat? Naar de Ikea! Want dat is leuk als je niets nodig hebtquote:Op zondag 20 januari 2008 10:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
File tot op de snelweg zeker? Whaha... luts0rs allemaal
Dat zegt dan ook weinigquote:Op zondag 20 januari 2008 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier is het niet trager dan normaal
Ja, maar kom op zeg... het lijken verdomme wel die rijke Indonesiers die in hun te grote auto's in de file staan om het meest luxe winkelcentrum van Yogyakarta in te mogen op vrijdag en zaterdagavond. Gisteren reed ik er langs, in tegengestelde richting gelukkig.. Wat een zooi zegquote:Op zondag 20 januari 2008 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrij voorspelbaar allemaal: slecht weer, dus laten we met z'n allen naar iets overdekts gaan. Weet je wat? Naar de Ikea! Want dat is leuk als je niets nodig hebt [afbeelding]
Ik snap ze ook niet. Alsof Ikea het enige vermaak in Nederland is als het slecht weer is (en dat hebben we hier nóóitquote:Op zondag 20 januari 2008 10:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, maar kom op zeg... het lijken verdomme wel die rijke Indonesiers die in hun te grote auto's in de file staan om het meest luxe winkelcentrum van Yogyakarta in te mogen op vrijdag en zaterdagavond. Gisteren reed ik er langs, in tegengestelde richting gelukkig.. Wat een zooi zeg
Ik krijg altijd buikpijn van pringles, vette troep.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
ik heb net ontbeten met pringles paprika... het blik is helemaal leeg nu
Bierquote:Op zondag 20 januari 2008 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Daar komt het bier aan!
Yeah baby!quote:
quote:![]()
![]()
![]()
24.532
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je vast zo'n stout paprika kleurige randje om je mondquote:Op zondag 20 januari 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
ik heb net ontbeten met pringles paprika... het blik is helemaal leeg nu
Welke zender?quote:Op zondag 20 januari 2008 10:21 schreef Pheno het volgende:
Toevallig een reisprogramma over costa rica. Eens effe loeren
Travel Channelquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 10:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heb je vast zo'n stout paprika kleurige randje om je mond
quote:
die mijlpaal is ook gehaaldquote:Op zondag 20 januari 2008 10:21 schreef OA het volgende:
Mart en de rest [afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Vast weer iets dat ik niet kan ontvangen...quote:
UPC Digital extra kanaal 313quote:Op zondag 20 januari 2008 10:23 schreef OA het volgende:
[..]
Vast weer iets dat ik niet kan ontvangen...
[..]
heb je vast zo'n stout paprika kleurige randje om je mond [afbeelding]
Dat zeg ik. Niet te zien dus voor mij...quote:
Zelfs ik heb dat hierquote:Op zondag 20 januari 2008 10:23 schreef OA het volgende:
[..]
Vast weer iets dat ik niet kan ontvangen... [afbeelding]
zonder UPC trouwensquote:
2 of 4 euro, bovenop het digitale pakketquote:Op zondag 20 januari 2008 10:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Niet te zien dus voor mij...
Wat kost da, zo'n extra pakket?
quote:Op zondag 20 januari 2008 10:26 schreef Pheno het volgende:
Oh, programma is al afgelopen. Nu Franz JosefBeen there
quote:ON AIR ...
EARTHWALKERS - FRANZ JOSEF-NEW ZEALAND
twas wel pringles lightquote:Op zondag 20 januari 2008 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg altijd buikpijn van pringles, vette troep.
quote:
quote:
quote:aantal posts: 13408
[..]
heb je vast zo'n stout paprika kleurige randje om je mond
Maar dan moet ik eerst digitale tv nemen...quote:Op zondag 20 januari 2008 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
2 of 4 euro, bovenop het digitale pakket
Dacht 12 euro, maar nu zijn die pakketten weer duurder geworden voor nieuwe abonneesquote:Op zondag 20 januari 2008 10:28 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst digitale tv nemen...
je komt er ooit wel hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 10:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
twas wel pringles light [afbeelding]
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[..]
[afbeelding]
ikkeh:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
digitaal, wasda?quote:Op zondag 20 januari 2008 10:28 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst digitale tv nemen... [afbeelding]
Hier in Vlaardingen zijn we verplicht aangesloten bij UPC...quote:Op zondag 20 januari 2008 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dacht 12 euro, maar nu zijn die pakketten weer duurder geworden voor nieuwe abonnees
KutUPCGelukkig waren we twee jaar eerder dan deze baggerlijke verhoging.
3,99 p/m...quote:Digitale TV - Starter
* Beeld en geluid van digitale kwaliteit
* Ruim 50 zenders incl. The History Channel, Playboy TV, Cartoon Network, 13TH STREET
* Programma Gemist van vandaag en gisteren
* Elektronische Programma Gids
* Film bestellen vanaf ¤ 1,99 per via UPC On Demand
* Eenmalige activatiekosten ¤29,99
* Per maand opzegbaar
Zijn de gletsjers daar nog mooi schoon enzo?quote:Op zondag 20 januari 2008 10:30 schreef Pheno het volgende:
Ah, gletsjerwandeling die ik ook gedaan heb, alleen op fox. Nieuw Zeeland
We hebben het digitaal pakket en de extra zenders is ook iets van 2~4 euro. Op zich valt het mee. En met internet geen datalimietquote:Op zondag 20 januari 2008 10:35 schreef OA het volgende:
[..]
Hier in Vlaardingen zijn we verplicht aangesloten bij UPC...![]()
[..]
3,99 p/m...
Daar kun je het water drinken, zo schoon als wat.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
Zijn de gletsjers daar nog mooi schoon enzo?
Ik heb een gletsjerwandeling gemaakt in Oostenrijk, maar bijna alles is grijs daar. Zwarte aanslag dus op het ijs/sneeuw...
Fritsquote:
Even OAdin overhalen! Nou ja, overhalen... 4 euro...quote:Op zondag 20 januari 2008 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben het digitaal pakket en de extra zenders is ook iets van 2~4 euro. Op zich valt het mee. En met internet geen datalimiet
quote:Op zondag 20 januari 2008 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar kun je het water drinken, zo schoon als wat.
OAquote:Op zondag 20 januari 2008 10:42 schreef OA het volgende:
[..]
Frits![]()
![]()
[..]
Even OAdin overhalen! Nou ja, overhalen... 4 euro...![]()
Inet heb ik bij Tiscali, ook geen datalimiet![]()
[..]
komt door al die toeristen die daar en gletsjerwandeling willen makenquote:Op zondag 20 januari 2008 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
Zijn de gletsjers daar nog mooi schoon enzo?
Ik heb een gletsjerwandeling gemaakt in Oostenrijk, maar bijna alles is grijs daar. Zwarte aanslag dus op het ijs/sneeuw... [afbeelding]
quote:
zit in dat plus pakket ook een vleeskanaal ja?quote:Op zondag 20 januari 2008 10:46 schreef Pheno het volgende:
Tieten!
Dat is dan wel weer goed.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:49 schreef Pheno het volgende:
En mentaliteit van kiwis, de natuur moet daar schoon blijven.
quote:Op zondag 20 januari 2008 10:50 schreef Pheno het volgende:
Boterham met pindakaas komkommer, ham, feta, tomaat + nootjes ftw
Twee of meer , geloof ikquote:Op zondag 20 januari 2008 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zit in dat plus pakket ook een vleeskanaal ja?
Altijd baas boven baasquote:
Als ik zeg 'kiwi' roept John altijd gelijk: What'ya mean, Kiwipeople, kiwifruit or kiwibirds?'quote:Op zondag 20 januari 2008 10:49 schreef Pheno het volgende:
En mentaliteit van kiwis, de natuur moet daar schoon blijven.
Kiwisquote:Op zondag 20 januari 2008 10:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als ik zeg 'kiwi' roept John altijd gelijk: What'ya mean, Kiwipeople, kiwifruit or kiwibirds?'kiwipeople
Kiwi'squote:Op zondag 20 januari 2008 10:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als ik zeg 'kiwi' roept John altijd gelijk: What'ya mean, Kiwipeople, kiwifruit or kiwibirds?'kiwipeople
quote:
ik was vorig jaar januari in Nederland, was rond een uur of tien in de ochtend aan het zappen en kwam een blonde mevrouw tegen met een snikkel in haar mond. Jaah, dat was nieuw dus, zo vroeg op de dagquote:
Ben je meteen lekker wakker.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik was vorig jaar januari in Nederland, was rond een uur of tien in de ochtend aan het zappen en kwam een blonde mevrouw tegen met een snikkel in haar mond. Jaah, dat was nieuw dus, zo vroeg op de dag
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben je meteen lekker wakker.
ga ik ook doen; vanaf 12 uur zwaai ik af en zal eens in het uur eens rondsnuffelen hierquote:Op zondag 20 januari 2008 11:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Studeer tijd.
Combineren ftw.quote:
Ja ik heb mezelf ook voor 12 uur maar even vrij gegevenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
ga ik ook doen; vanaf 12 uur zwaai ik af en zal eens in het uur eens rondsnuffelen hier
jah, dat dan weer welquote:Op zondag 20 januari 2008 11:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben je meteen lekker wakker. [afbeelding]
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik heb mezelf ook voor 12 uur maar even vrij gegeven
Wanner gingen we nou met Houniet stappen?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
owh! goed plan, ik ga ook nog een bakkie maken
Ik heb mezelf voorgenomen om 12 uur klaar te zijn met huishoudlijke taken... misschien toch eens aan beginnen danquote:Op zondag 20 januari 2008 11:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
12 uur, dat is toch wel een magisch tijdstip zo nu en dan
Dat wordt wel eens tijd dan jaquote:Op zondag 20 januari 2008 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voorgenomen om 12 uur klaar te zijn met huishoudlijke taken... misschien toch eens aan beginnen dan.
Das niet lekker bij mijn yoghurt-fruit ontbijtquote:
Dat neem ik me ook iedere dag voor... alleen de laatste week lukt dat weer wat minderquote:Op zondag 20 januari 2008 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb besloten dat ik voor 12 uur in bed wil liggen
owh, yoghurtquote:Op zondag 20 januari 2008 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet lekker bij mijn yoghurt-fruit ontbijt [afbeelding]
koffieyoghurtquote:Op zondag 20 januari 2008 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet lekker bij mijn yoghurt-fruit ontbijt
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat neem ik me ook iedere dag voor... alleen de laatste week lukt dat weer wat minder.
Dat klinkt wel zo ongelofelijk ranzigquote:Op zondag 20 januari 2008 11:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
koffieyoghurt![]()
Ik snap niet dat ze dat niet in Nederland verkopen. In italie wel, en dat is zo f*cking lekker!![]()
![]()
Dat is waarquote:Op zondag 20 januari 2008 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet lekker bij mijn yoghurt-fruit ontbijt
Mij lukt het gelukkig wel, anders kan ik het opstaan om 6 uur ook wel vergetenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat neem ik me ook iedere dag voor... alleen de laatste week lukt dat weer wat minder [afbeelding].
Mooie koffiezetterquote:
Ik ga morgen even kijkenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
koffieyoghurt![]()
Ik snap niet dat ze dat niet in Nederland verkopen. In italie wel, en dat is zo f*cking lekker!![]()
![]()
De harde waren?quote:
ben jij in Italië!!!????quote:Op zondag 20 januari 2008 11:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga morgen even kijken
Zit jij in Italië dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga morgen even kijken
Zit jij in Italië dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga morgen even kijken
in Italie ?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga morgen even kijken [afbeelding]
Hey, maar als je er zelf voldoende aan hebt, waarom zou je dan voor meer gaan?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:34 schreef BrandX het volgende:
Kom ik aan met mijn simpele inspiron 6400 laptopje van dell
Packard Bell easy note, type ????quote:Op zondag 20 januari 2008 11:34 schreef BrandX het volgende:
Dell maakt best leuke apparatenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:34 schreef BrandX het volgende:
Zekerquote:
Nee, maar zo ver is het niet.quote:
Ik begin niet eens met pimpen.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:34 schreef BrandX het volgende:
Ik ben alweer verliefd op die Air versie. Mooiquote:Op zondag 20 januari 2008 11:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dell maakt best leuke apparaten
En als ie doet wat ie moet doen is daar niks mis mee toch
[..]
Zeker
Verlicht toetsenbord![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Vast welquote:
Ha, ik hapte nietquote:
Ik ben vast weer wat mensen vergeten, maar die zetten zichzelf er maar bij, aangezien de kans vrij groot is dat het een mod betreft...quote:Op zondag 20 januari 2008 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 19 januari 2008 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
003. 153 Sjowhan
010. 121 Papierversnipperaar
013. 105 Pheno
025. 091 DaMart
027. 088 eer-ik
028. 086 MPG
057. 056 OA
069. 052 Het_hupt
088. 047 indahnesia.com
100. 044 Tmaatje
102. 043 Kuukske
128. 037 Muck
167. 030 Memento-Mori
194. 027 dndiek
214. 025 buzzer
214. 025 Frutsel
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, maar zo ver is het niet.
Ik moet wel om 16.00uur in Veenendaal zijn. [afbeelding]
Ja, zekerquote:Op zondag 20 januari 2008 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben alweer verliefd op die Air versie. Mooi
Nu wel.quote:
Ik gebruik optisch toch haast nooit, dus ik mis het niet. En remote disk ftw als ik eens wat van dvd moet installerenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, zeker
Maar ik vind het wel echt ruk dat ie geen optische drive heeft, en dat je die remote moet kopen
Die kreeg ik er nog gewoon bij
Maar 't apparaat zelf [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de prijs vind ik eerlijk gezegd best hoog, maar 't is wel een heel lief apparaatquote:Op zondag 20 januari 2008 11:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, zeker
Maar ik vind het wel echt ruk dat ie geen optische drive heeft, en dat je die remote moet kopen
Die kreeg ik er nog gewoon bij
Maar 't apparaat zelf
[afbeelding]
Is je website down dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:43 schreef eer-ik het volgende:
Wie wil 'm UI even maken?
Krijg je wachtwoord van m'n account, want ik heb geen zin om dat zelf aan te passen.
Ik wil het liefst een normale MacBook met die mutlitouch iddquote:Op zondag 20 januari 2008 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gebruik optisch toch haast nooit, dus ik mis het niet. En remote disk ftw als ik eens wat van dvd moet installeren
Maar ik wacht even op de meldingen van kinderziektes. Of de nieuwe macbook met multituochpad...
Nee, ik heb nieuwe server, maar ik heb geen zin om plaatje te uploadenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is je website down dan?
* Sjowhan heeft ruimte over
Ach, hoog, je krijgt design terug. Dat gepiep altijd over hoge prijzen. Bier, dat is pas duur in verhouding!quote:Op zondag 20 januari 2008 11:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En de prijs vind ik eerlijk gezegd best hoog, maar 't is wel een heel lief apparaat
Zet gewoon hier neer. Kan iedereen zelf kiezen of ie al dan niet jouw UI aanpast...quote:Op zondag 20 januari 2008 11:43 schreef eer-ik het volgende:
Wie wil 'm UI even maken?
Krijg je wachtwoord van m'n account, want ik heb geen zin om dat zelf aan te passen.
Waarom ga jij ongeveer 300 keer per jaar op vakantie?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:43 schreef OA het volgende:
Koffieyoghurt zei je...
In april ben ik in Italië. Help het onthouden en ik zal kijken voor je...
Heb ik ook!quote:
Quad core macbook pro met multitouch. *zwijmelquote:Op zondag 20 januari 2008 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil het liefst een normale MacBook met die mutlitouch idd![]()
![]()
Zo'n dunne laptop is wel leip, maar er kleven mij net effe iets teveel nadelen aan.
En zo'n pro doet het ook prima, wellicht zelfs beter
Prijzen boeien niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, hoog, je krijgt design terug. Dat gepiep altijd over hoge prijzen. Bier, dat is pas duur in verhouding!
Waarom niet?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom ga jij ongeveer 300 keer per jaar op vakantie?
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 20 januari 2008 11:45 schreef OA het volgende:
[..]
Zet gewoon hier neer. Kan iedereen zelf kiezen of ie al dan niet jouw UI aanpast...
Oehquote:Op zondag 20 januari 2008 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Quad core macbook pro met multitouch. *zwijmel
Mja, dat boeit niet, want "Bierquote:Op zondag 20 januari 2008 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, hoog, je krijgt design terug. Dat gepiep altijd over hoge prijzen. Bier, dat is pas duur in verhouding!
Whehe...quote:Op zondag 20 januari 2008 11:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen.quote:
Trouwens: because I canquote:Op zondag 20 januari 2008 11:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezo?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:47 schreef Pheno het volgende:
*opnieuw begint met reisverslag, bah
Wantquote:Op zondag 20 januari 2008 11:47 schreef Pheno het volgende:
*opnieuw begint met reisverslag, bah
Nee, kutprog verneukt alles. Dus dan maar notepad en zelf html'enquote:
Komt goed.....quote:Op zondag 20 januari 2008 11:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar zonder geld kan je ook niet vaak op vakantie
Dat zeg ik, prioriteiten stellen, minder autorijden of zoquote:Op zondag 20 januari 2008 11:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar zonder geld kan je ook niet vaak op vakantie
Ik rij al nooit meer autoquote:Op zondag 20 januari 2008 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik, prioriteiten stellen, minder autorijden of zo
je hebt toch dat .waarbenjijnu.nl ofzo?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:50 schreef Pheno het volgende:
Is er ergens zo'n gratis reisverslagensite of zo?
Ik ben nu in Nederlandquote:Op zondag 20 januari 2008 11:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je hebt toch dat .waarbenjijnu.nl ofzo?
Even gezocht maar niet gevondenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:50 schreef Pheno het volgende:
Of minder werken. Werken kost ook centjes. Ik heb al 2,5 maand onbetaalde vakantie, ik krijg mijn geld nauwelijks op.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik, prioriteiten stellen, minder autorijden of zo
Hoe is het met jouw reisverslag iddquote:Op zondag 20 januari 2008 11:50 schreef Pheno het volgende:
Ontstokenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw reisverslag idd
Miljonair??quote:Op zondag 20 januari 2008 11:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of minder werken. Werken kost ook centjes. Ik heb al 2,5 maand onbetaalde vakantie, ik krijg mijn geld nauwelijks op.
Ik had daar anders totaal geen moeite meequote:Op zondag 20 januari 2008 11:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of minder werken. Werken kost ook centjes. Ik heb al 2,5 maand onbetaalde vakantie, ik krijg mijn geld nauwelijks op.
Nee, een internetverbinding en fok. Meer heb je toch niet nodig?quote:
Ja, doe maar.quote:
Posten maar!quote:Op zondag 20 januari 2008 11:56 schreef Pheno het volgende:
Maar het fotoboek is bijna af
Een echt fotoboek, je denkt toch niet dat ik ga scannen hequote:
Ik heb Poolse koffie in huis...quote:Op zondag 20 januari 2008 11:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, doe maar.
Een grote.
Weet alleen nog niet wat voor koffie ik wil
Heb trek in wat speciaals
Prioriteiten stellen ftwquote:Op zondag 20 januari 2008 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, een internetverbinding en fok. Meer heb je toch niet nodig?
"de maanden dat je er was ging het prima, toen je er niet was ging het nog beter..."quote:Op zondag 20 januari 2008 11:57 schreef Pheno het volgende:
Oh, bijna 4,5 maand betaald vakantie is ook tof. Volgende week evaluatie over 2007, dat gaat dan om 8 maanden
quote:
Doe maar wat moeite!quote:Op zondag 20 januari 2008 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een echt fotoboek, je denkt toch niet dat ik ga scannen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |