ik ken Fok! al niet meer andersquote:Op zondag 20 januari 2008 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh, het is zondagochtend en fok is nu alweer traag
Het wordt steeds triester, hoeveel man zijn er nu online?quote:
160 ledenquote:Op zondag 20 januari 2008 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt steeds triester, hoeveel man zijn er nu online?
oeh, topdruktequote:
Werkzequote:Op zondag 20 januari 2008 09:51 schreef Memento-Mori het volgende:
werkenkijken hoeveel mensen vandaag zo gestoord zijn om ikea met een bezoekje te vereren
Hier is het niet trager dan normaalquote:Op zondag 20 januari 2008 09:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik ken Fok! al niet meer anders [afbeelding]
Het was gisteren weer druk hoorde ik op de radioquote:Op zondag 20 januari 2008 09:51 schreef Memento-Mori het volgende:
werkenkijken hoeveel mensen vandaag zo gestoord zijn om ikea met een bezoekje te vereren
Er zijn er weer een paar van de steiger gevallen dit weekendquote:Op zondag 20 januari 2008 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die gasten zijn zeker allemaal Polen
nou ja, zonder snel forum blijven er uiteindelijk genoeg weg om het voor de blijvers wel snel te maken.quote:
Of een slapende terreur cel, allemaal Meki kloontjesquote:Op zondag 20 januari 2008 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die gasten zijn zeker allemaal Polen
File tot op de snelweg zeker? Whaha... luts0rs allemaalquote:Op zondag 20 januari 2008 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was gisteren weer druk hoorde ik op de radio [afbeelding]
goedemorgenquote:
In Pools Polen of in Nederlands Polen?quote:Op zondag 20 januari 2008 09:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
Er zijn er weer een paar van de steiger gevallen dit weekend [afbeelding]
Nederlandquote:Op zondag 20 januari 2008 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goedemorgen
[..]
In Pools Polen of in Nederlands Polen?
Daar hoeven we dan in ieder geval niet bang voor te zijn, dat mislukt stuk nageboortequote:Op zondag 20 januari 2008 09:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Of een slapende terreur cel, allemaal Meki kloontjes [afbeelding]
Vrij voorspelbaar allemaal: slecht weer, dus laten we met z'n allen naar iets overdekts gaan. Weet je wat? Naar de Ikea! Want dat is leuk als je niets nodig hebtquote:Op zondag 20 januari 2008 10:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
File tot op de snelweg zeker? Whaha... luts0rs allemaal
Dat zegt dan ook weinigquote:Op zondag 20 januari 2008 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier is het niet trager dan normaal
Ja, maar kom op zeg... het lijken verdomme wel die rijke Indonesiers die in hun te grote auto's in de file staan om het meest luxe winkelcentrum van Yogyakarta in te mogen op vrijdag en zaterdagavond. Gisteren reed ik er langs, in tegengestelde richting gelukkig.. Wat een zooi zegquote:Op zondag 20 januari 2008 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrij voorspelbaar allemaal: slecht weer, dus laten we met z'n allen naar iets overdekts gaan. Weet je wat? Naar de Ikea! Want dat is leuk als je niets nodig hebt [afbeelding]
Ik snap ze ook niet. Alsof Ikea het enige vermaak in Nederland is als het slecht weer is (en dat hebben we hier nóóitquote:Op zondag 20 januari 2008 10:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, maar kom op zeg... het lijken verdomme wel die rijke Indonesiers die in hun te grote auto's in de file staan om het meest luxe winkelcentrum van Yogyakarta in te mogen op vrijdag en zaterdagavond. Gisteren reed ik er langs, in tegengestelde richting gelukkig.. Wat een zooi zeg
Ik krijg altijd buikpijn van pringles, vette troep.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
ik heb net ontbeten met pringles paprika... het blik is helemaal leeg nu
Bierquote:Op zondag 20 januari 2008 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Daar komt het bier aan!
Yeah baby!quote:
quote:![]()
![]()
![]()
24.532
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je vast zo'n stout paprika kleurige randje om je mondquote:Op zondag 20 januari 2008 10:13 schreef BrandX het volgende:
ik heb net ontbeten met pringles paprika... het blik is helemaal leeg nu
Welke zender?quote:Op zondag 20 januari 2008 10:21 schreef Pheno het volgende:
Toevallig een reisprogramma over costa rica. Eens effe loeren
Travel Channelquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 10:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heb je vast zo'n stout paprika kleurige randje om je mond
quote:
die mijlpaal is ook gehaaldquote:Op zondag 20 januari 2008 10:21 schreef OA het volgende:
Mart en de rest [afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Vast weer iets dat ik niet kan ontvangen...quote:
UPC Digital extra kanaal 313quote:Op zondag 20 januari 2008 10:23 schreef OA het volgende:
[..]
Vast weer iets dat ik niet kan ontvangen...
[..]
heb je vast zo'n stout paprika kleurige randje om je mond [afbeelding]
Dat zeg ik. Niet te zien dus voor mij...quote:
Zelfs ik heb dat hierquote:Op zondag 20 januari 2008 10:23 schreef OA het volgende:
[..]
Vast weer iets dat ik niet kan ontvangen... [afbeelding]
zonder UPC trouwensquote:
2 of 4 euro, bovenop het digitale pakketquote:Op zondag 20 januari 2008 10:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Niet te zien dus voor mij...
Wat kost da, zo'n extra pakket?
quote:Op zondag 20 januari 2008 10:26 schreef Pheno het volgende:
Oh, programma is al afgelopen. Nu Franz JosefBeen there
quote:ON AIR ...
EARTHWALKERS - FRANZ JOSEF-NEW ZEALAND
twas wel pringles lightquote:Op zondag 20 januari 2008 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg altijd buikpijn van pringles, vette troep.
quote:
quote:
quote:aantal posts: 13408
[..]
heb je vast zo'n stout paprika kleurige randje om je mond
Maar dan moet ik eerst digitale tv nemen...quote:Op zondag 20 januari 2008 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
2 of 4 euro, bovenop het digitale pakket
Dacht 12 euro, maar nu zijn die pakketten weer duurder geworden voor nieuwe abonneesquote:Op zondag 20 januari 2008 10:28 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst digitale tv nemen...
je komt er ooit wel hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 10:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
twas wel pringles light [afbeelding]
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[..]
[afbeelding]
ikkeh:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
digitaal, wasda?quote:Op zondag 20 januari 2008 10:28 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst digitale tv nemen... [afbeelding]
Hier in Vlaardingen zijn we verplicht aangesloten bij UPC...quote:Op zondag 20 januari 2008 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dacht 12 euro, maar nu zijn die pakketten weer duurder geworden voor nieuwe abonnees
KutUPCGelukkig waren we twee jaar eerder dan deze baggerlijke verhoging.
3,99 p/m...quote:Digitale TV - Starter
* Beeld en geluid van digitale kwaliteit
* Ruim 50 zenders incl. The History Channel, Playboy TV, Cartoon Network, 13TH STREET
* Programma Gemist van vandaag en gisteren
* Elektronische Programma Gids
* Film bestellen vanaf ¤ 1,99 per via UPC On Demand
* Eenmalige activatiekosten ¤29,99
* Per maand opzegbaar
Zijn de gletsjers daar nog mooi schoon enzo?quote:Op zondag 20 januari 2008 10:30 schreef Pheno het volgende:
Ah, gletsjerwandeling die ik ook gedaan heb, alleen op fox. Nieuw Zeeland
We hebben het digitaal pakket en de extra zenders is ook iets van 2~4 euro. Op zich valt het mee. En met internet geen datalimietquote:Op zondag 20 januari 2008 10:35 schreef OA het volgende:
[..]
Hier in Vlaardingen zijn we verplicht aangesloten bij UPC...![]()
[..]
3,99 p/m...
Daar kun je het water drinken, zo schoon als wat.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
Zijn de gletsjers daar nog mooi schoon enzo?
Ik heb een gletsjerwandeling gemaakt in Oostenrijk, maar bijna alles is grijs daar. Zwarte aanslag dus op het ijs/sneeuw...
Fritsquote:
Even OAdin overhalen! Nou ja, overhalen... 4 euro...quote:Op zondag 20 januari 2008 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben het digitaal pakket en de extra zenders is ook iets van 2~4 euro. Op zich valt het mee. En met internet geen datalimiet
quote:Op zondag 20 januari 2008 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar kun je het water drinken, zo schoon als wat.
OAquote:Op zondag 20 januari 2008 10:42 schreef OA het volgende:
[..]
Frits![]()
![]()
[..]
Even OAdin overhalen! Nou ja, overhalen... 4 euro...![]()
Inet heb ik bij Tiscali, ook geen datalimiet![]()
[..]
komt door al die toeristen die daar en gletsjerwandeling willen makenquote:Op zondag 20 januari 2008 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
Zijn de gletsjers daar nog mooi schoon enzo?
Ik heb een gletsjerwandeling gemaakt in Oostenrijk, maar bijna alles is grijs daar. Zwarte aanslag dus op het ijs/sneeuw... [afbeelding]
quote:
zit in dat plus pakket ook een vleeskanaal ja?quote:Op zondag 20 januari 2008 10:46 schreef Pheno het volgende:
Tieten!
Dat is dan wel weer goed.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:49 schreef Pheno het volgende:
En mentaliteit van kiwis, de natuur moet daar schoon blijven.
quote:Op zondag 20 januari 2008 10:50 schreef Pheno het volgende:
Boterham met pindakaas komkommer, ham, feta, tomaat + nootjes ftw
Twee of meer , geloof ikquote:Op zondag 20 januari 2008 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zit in dat plus pakket ook een vleeskanaal ja?
Altijd baas boven baasquote:
Als ik zeg 'kiwi' roept John altijd gelijk: What'ya mean, Kiwipeople, kiwifruit or kiwibirds?'quote:Op zondag 20 januari 2008 10:49 schreef Pheno het volgende:
En mentaliteit van kiwis, de natuur moet daar schoon blijven.
Kiwisquote:Op zondag 20 januari 2008 10:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als ik zeg 'kiwi' roept John altijd gelijk: What'ya mean, Kiwipeople, kiwifruit or kiwibirds?'kiwipeople
Kiwi'squote:Op zondag 20 januari 2008 10:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als ik zeg 'kiwi' roept John altijd gelijk: What'ya mean, Kiwipeople, kiwifruit or kiwibirds?'kiwipeople
quote:
ik was vorig jaar januari in Nederland, was rond een uur of tien in de ochtend aan het zappen en kwam een blonde mevrouw tegen met een snikkel in haar mond. Jaah, dat was nieuw dus, zo vroeg op de dagquote:
Ben je meteen lekker wakker.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik was vorig jaar januari in Nederland, was rond een uur of tien in de ochtend aan het zappen en kwam een blonde mevrouw tegen met een snikkel in haar mond. Jaah, dat was nieuw dus, zo vroeg op de dag
quote:Op zondag 20 januari 2008 11:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben je meteen lekker wakker.
ga ik ook doen; vanaf 12 uur zwaai ik af en zal eens in het uur eens rondsnuffelen hierquote:Op zondag 20 januari 2008 11:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Studeer tijd.
Combineren ftw.quote:
Ja ik heb mezelf ook voor 12 uur maar even vrij gegevenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
ga ik ook doen; vanaf 12 uur zwaai ik af en zal eens in het uur eens rondsnuffelen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |