ik ken Fok! al niet meer andersquote:Op zondag 20 januari 2008 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh, het is zondagochtend en fok is nu alweer traag
Het wordt steeds triester, hoeveel man zijn er nu online?quote:
160 ledenquote:Op zondag 20 januari 2008 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt steeds triester, hoeveel man zijn er nu online?
oeh, topdruktequote:
Werkzequote:Op zondag 20 januari 2008 09:51 schreef Memento-Mori het volgende:
werkenkijken hoeveel mensen vandaag zo gestoord zijn om ikea met een bezoekje te vereren
Hier is het niet trager dan normaalquote:Op zondag 20 januari 2008 09:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik ken Fok! al niet meer anders [afbeelding]
Het was gisteren weer druk hoorde ik op de radioquote:Op zondag 20 januari 2008 09:51 schreef Memento-Mori het volgende:
werkenkijken hoeveel mensen vandaag zo gestoord zijn om ikea met een bezoekje te vereren
Er zijn er weer een paar van de steiger gevallen dit weekendquote:Op zondag 20 januari 2008 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die gasten zijn zeker allemaal Polen
nou ja, zonder snel forum blijven er uiteindelijk genoeg weg om het voor de blijvers wel snel te maken.quote:
Of een slapende terreur cel, allemaal Meki kloontjesquote:Op zondag 20 januari 2008 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die gasten zijn zeker allemaal Polen
File tot op de snelweg zeker? Whaha... luts0rs allemaalquote:Op zondag 20 januari 2008 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was gisteren weer druk hoorde ik op de radio [afbeelding]
goedemorgenquote:
In Pools Polen of in Nederlands Polen?quote:Op zondag 20 januari 2008 09:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
Er zijn er weer een paar van de steiger gevallen dit weekend [afbeelding]
Nederlandquote:Op zondag 20 januari 2008 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goedemorgen
[..]
In Pools Polen of in Nederlands Polen?
Daar hoeven we dan in ieder geval niet bang voor te zijn, dat mislukt stuk nageboortequote:Op zondag 20 januari 2008 09:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Of een slapende terreur cel, allemaal Meki kloontjes [afbeelding]
Vrij voorspelbaar allemaal: slecht weer, dus laten we met z'n allen naar iets overdekts gaan. Weet je wat? Naar de Ikea! Want dat is leuk als je niets nodig hebtquote:Op zondag 20 januari 2008 10:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
File tot op de snelweg zeker? Whaha... luts0rs allemaal
Dat zegt dan ook weinigquote:Op zondag 20 januari 2008 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier is het niet trager dan normaal
Ja, maar kom op zeg... het lijken verdomme wel die rijke Indonesiers die in hun te grote auto's in de file staan om het meest luxe winkelcentrum van Yogyakarta in te mogen op vrijdag en zaterdagavond. Gisteren reed ik er langs, in tegengestelde richting gelukkig.. Wat een zooi zegquote:Op zondag 20 januari 2008 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrij voorspelbaar allemaal: slecht weer, dus laten we met z'n allen naar iets overdekts gaan. Weet je wat? Naar de Ikea! Want dat is leuk als je niets nodig hebt [afbeelding]
Ik snap ze ook niet. Alsof Ikea het enige vermaak in Nederland is als het slecht weer is (en dat hebben we hier nóóitquote:Op zondag 20 januari 2008 10:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, maar kom op zeg... het lijken verdomme wel die rijke Indonesiers die in hun te grote auto's in de file staan om het meest luxe winkelcentrum van Yogyakarta in te mogen op vrijdag en zaterdagavond. Gisteren reed ik er langs, in tegengestelde richting gelukkig.. Wat een zooi zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |