Is je website down dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:43 schreef eer-ik het volgende:
Wie wil 'm UI even maken?
Krijg je wachtwoord van m'n account, want ik heb geen zin om dat zelf aan te passen.
Ik wil het liefst een normale MacBook met die mutlitouch iddquote:Op zondag 20 januari 2008 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gebruik optisch toch haast nooit, dus ik mis het niet. En remote disk ftw als ik eens wat van dvd moet installeren
Maar ik wacht even op de meldingen van kinderziektes. Of de nieuwe macbook met multituochpad...
Nee, ik heb nieuwe server, maar ik heb geen zin om plaatje te uploadenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is je website down dan?
* Sjowhan heeft ruimte over
Ach, hoog, je krijgt design terug. Dat gepiep altijd over hoge prijzen. Bier, dat is pas duur in verhouding!quote:Op zondag 20 januari 2008 11:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En de prijs vind ik eerlijk gezegd best hoog, maar 't is wel een heel lief apparaat
Zet gewoon hier neer. Kan iedereen zelf kiezen of ie al dan niet jouw UI aanpast...quote:Op zondag 20 januari 2008 11:43 schreef eer-ik het volgende:
Wie wil 'm UI even maken?
Krijg je wachtwoord van m'n account, want ik heb geen zin om dat zelf aan te passen.
Waarom ga jij ongeveer 300 keer per jaar op vakantie?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:43 schreef OA het volgende:
Koffieyoghurt zei je...
In april ben ik in Italië. Help het onthouden en ik zal kijken voor je...
Heb ik ook!quote:
Quad core macbook pro met multitouch. *zwijmelquote:Op zondag 20 januari 2008 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil het liefst een normale MacBook met die mutlitouch idd![]()
![]()
Zo'n dunne laptop is wel leip, maar er kleven mij net effe iets teveel nadelen aan.
En zo'n pro doet het ook prima, wellicht zelfs beter
Prijzen boeien niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, hoog, je krijgt design terug. Dat gepiep altijd over hoge prijzen. Bier, dat is pas duur in verhouding!
Waarom niet?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom ga jij ongeveer 300 keer per jaar op vakantie?
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 20 januari 2008 11:45 schreef OA het volgende:
[..]
Zet gewoon hier neer. Kan iedereen zelf kiezen of ie al dan niet jouw UI aanpast...
Oehquote:Op zondag 20 januari 2008 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Quad core macbook pro met multitouch. *zwijmel
Mja, dat boeit niet, want "Bierquote:Op zondag 20 januari 2008 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, hoog, je krijgt design terug. Dat gepiep altijd over hoge prijzen. Bier, dat is pas duur in verhouding!
Whehe...quote:Op zondag 20 januari 2008 11:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen.quote:
Trouwens: because I canquote:Op zondag 20 januari 2008 11:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezo?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:47 schreef Pheno het volgende:
*opnieuw begint met reisverslag, bah
Wantquote:Op zondag 20 januari 2008 11:47 schreef Pheno het volgende:
*opnieuw begint met reisverslag, bah
Nee, kutprog verneukt alles. Dus dan maar notepad en zelf html'enquote:
Komt goed.....quote:Op zondag 20 januari 2008 11:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar zonder geld kan je ook niet vaak op vakantie
Dat zeg ik, prioriteiten stellen, minder autorijden of zoquote:Op zondag 20 januari 2008 11:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar zonder geld kan je ook niet vaak op vakantie
Ik rij al nooit meer autoquote:Op zondag 20 januari 2008 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik, prioriteiten stellen, minder autorijden of zo
je hebt toch dat .waarbenjijnu.nl ofzo?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:50 schreef Pheno het volgende:
Is er ergens zo'n gratis reisverslagensite of zo?
Ik ben nu in Nederlandquote:Op zondag 20 januari 2008 11:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je hebt toch dat .waarbenjijnu.nl ofzo?
Even gezocht maar niet gevondenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:50 schreef Pheno het volgende:
Of minder werken. Werken kost ook centjes. Ik heb al 2,5 maand onbetaalde vakantie, ik krijg mijn geld nauwelijks op.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik, prioriteiten stellen, minder autorijden of zo
Hoe is het met jouw reisverslag iddquote:Op zondag 20 januari 2008 11:50 schreef Pheno het volgende:
Ontstokenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw reisverslag idd
Miljonair??quote:Op zondag 20 januari 2008 11:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of minder werken. Werken kost ook centjes. Ik heb al 2,5 maand onbetaalde vakantie, ik krijg mijn geld nauwelijks op.
Ik had daar anders totaal geen moeite meequote:Op zondag 20 januari 2008 11:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of minder werken. Werken kost ook centjes. Ik heb al 2,5 maand onbetaalde vakantie, ik krijg mijn geld nauwelijks op.
Nee, een internetverbinding en fok. Meer heb je toch niet nodig?quote:
Ja, doe maar.quote:
Posten maar!quote:Op zondag 20 januari 2008 11:56 schreef Pheno het volgende:
Maar het fotoboek is bijna af
Een echt fotoboek, je denkt toch niet dat ik ga scannen hequote:
Ik heb Poolse koffie in huis...quote:Op zondag 20 januari 2008 11:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, doe maar.
Een grote.
Weet alleen nog niet wat voor koffie ik wil
Heb trek in wat speciaals
Prioriteiten stellen ftwquote:Op zondag 20 januari 2008 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, een internetverbinding en fok. Meer heb je toch niet nodig?
"de maanden dat je er was ging het prima, toen je er niet was ging het nog beter..."quote:Op zondag 20 januari 2008 11:57 schreef Pheno het volgende:
Oh, bijna 4,5 maand betaald vakantie is ook tof. Volgende week evaluatie over 2007, dat gaat dan om 8 maanden
quote:
Doe maar wat moeite!quote:Op zondag 20 januari 2008 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een echt fotoboek, je denkt toch niet dat ik ga scannen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |