Pagina 7?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik doe net alsof. Ik lees ze niet eens, die posts op pagina 7.
Het is een kras ijsthee, een doos mie en een tree bier gewordenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik moet nog even een krat ijsthee en een doos mie gaan halen.
Tot strakjes in het nieuwe topic [afbeelding]
50 posts per pagina.quote:
Veel te vermoeiend, zoveel pagina's.quote:
Ik doe al heel lang met 50 posts per pagina. Iets anders is irritantquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:41 schreef OA het volgende:
Veel te vermoeiend, zoveel pagina's.![]()
101 per pagina, want bij 100 komt er 1 post op pagina 4.
In het vorige deel?quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik doe al heel lang met 101 posts per pagina. Iets anders is irritant.
Die modjes lopen achter de feiten aan....quote:
OH DAAR IS EER-IK!quote:
Gozer. Hij zei het maar één keer hoor.quote:
Waar blijft het VMRT??quote:
IK BEN ER WEER IDDquote:
Ohjaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gozer. Hij zei het maar één keer hoor.
Ik moet straks in de regen terug naar huis fietsen denk ik, dus dan heb ik wel even tijd om die te maken.quote:
Nog maar een ketier!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet straks in de regen terug naar huis fietsen denk ik, dus dan heb ik wel even tijd om die te maken.
Ik gok dat ie om 1600 online is.
Tenzij jij nu wat weet, maar ik heb maar een ketier nu...
In bed.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:47 schreef OA het volgende:
[..]
Nog maar een ketier!![]()
Dan wacht ik wel.
Waar ben je dan nu?
O ja, ik ook vanmiddag 13quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:46 schreef Isdatzo het volgende:
ja ik mag ook gezellig in die regen naar huis fietsen
Dus dan moet je twee keer door de regen fietsenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
In bed.
Maar moet zo douchen, en dan naar randstad.
Regenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:46 schreef Isdatzo het volgende:
ja ik mag ook gezellig in die regen naar huis fietsen
Ja, maar nee, want nu regent het niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:48 schreef OA het volgende:
[..]
Dus dan moet je twee keer door de regen fietsen
quote:
Mooie redenatiequote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar nee, want nu regent het niet.
Met een beetje geluk ook niet om 14:40
Ja tochquote:
Ben je in Utreg of in Aerdam?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja toch
Waarheid als een koe.
Maar ik denk toch dat ik met het OV ga als het regent dalijk.
Klagen in FB dan.quote:
Weet ik veel...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Utereg lmd, wat moet ik nou weer in aerdam
lmd = lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:55 schreef OA het volgende:
[..]
Weet ik veel...![]()
Wat betekent lmd eigenlijk?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:55 schreef eer-ik het volgende:
Goed idee
Die zet ik even op mijn topic-open-lijstje
Ja! Heus.quote:
ik heb geen internet op mijn mobieltjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behalve op mijn mobiele telefoon, dus ik ben maar terug naar 25 ppp [afbeelding].
Aha.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lmd = lijkt me duidelijk
Whehe, maar nee, ik kom bijna nooit meer in Aerdam.
Nu vooral niet omdat ik geen geld heb om 't treinkaartje te betalen
Maar het is toch irritant als zoeen knopje blijft hangen?quote:
Ja, want de meeste van m'n maten zitten @ Aerdam, behalve ikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:59 schreef OA het volgende:
[..]
Aha.![]()
Dus je zit helemaal verstoten, zielig en alleen in Ondiep?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, want de meeste van m'n maten zitten @ Aerdam, behalve ik
quote:Maar ik moet even douchen, anders komt het er nooit meer van.
Brb.
quote:
Tsjiez. Drillinstructorquote:
Geef acht!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tsjiez. Drillinstructor [afbeelding].
Waarom acht. Waarom geen zes?quote:
klein beetje teruglezen indahquote:
jah, prima hoor.. heb net bier en eten ingeslagen dus ik kan er de komende tijd weer tegenaan. Alleen jammer dat mijn andere favo forum eruit ligtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
indah [afbeelding]
How's life? [afbeelding]
weet je wel wat je zegt?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
klein beetje teruglezen indah [afbeelding]
Anders had je het voor mij wel aangepast hè?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Geen idee, ik heb het niet bedacht en ik was een jaar te laat voor de dienstplicht
ik ben online men !quote:
Dan had ik zeer zeker mijn uiterste best gedaanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Anders had je het voor mij wel aangepast hè?
Ja goed,quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, prima hoor.. heb net bier en eten ingeslagen dus ik kan er de komende tijd weer tegenaan. Alleen jammer dat mijn andere favo forum eruit ligtMaar dat mag de pret niet drukken verder.
en daar?
Tof.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Dan had ik zeer zeker mijn uiterste best gedaanAcht is sowieso veel te veel
Hállo. OA.quote:
Kuukje!quote:
Op de middelbare school had ik het anders andersom gedaan hoor... als ik een 6 had zeggen: 'Geef 8!'quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan had ik zeer zeker mijn uiterste best gedaanAcht is sowieso veel te veel
Géén idee. Ik weet alleen dat ik zo naar huis ga.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
lijkt wel of iedereen werk te doen heeft?
Hoe raadt je hetquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
lijkt wel of iedereen werk te doen heeft?
Ik ga zo maar even sporten, denk ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Géén idee. Ik weet alleen dat ik zo naar huis ga.
tja, dan ben je nog jong en heb je geen baan, want enkele jaren later zeg je wellicht.. ik wil graag 6 uur werken i.p.v. 8.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de middelbare school had ik het anders andersom gedaan hoor... als ik een 6 had zeggen: 'Geef 8!'
gelijk heb je, kun je eindelijk fokken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Géén idee. Ik weet alleen dat ik zo naar huis ga.
Zo is het ook weerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, een toekomstige werknemer
Há! Ik zit al sinds 8 uur te FOK!ken. Ik hou het dadelijk voor gezien denk!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:46 schreef indahnesia.com het volgende:
gelijk heb je, kun je eindelijk fokken.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo is het ook weer [afbeelding]
Ik ben al sinds 6 uur vanochtend bezig, en vermoed dat ik nog wel even door gaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Há! Ik zit al sinds 8 uur te FOK!ken. Ik hou het dadelijk voor gezien denk!
Ik ook en ik moet nog ruim 2 uur...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Há! Ik zit al sinds 8 uur te FOK!ken. Ik hou het dadelijk voor gezien denk!
Da's ook weer waarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, dan ben je nog jong en heb je geen baan, want enkele jaren later zeg je wellicht.. ik wil graag 6 uur werken i.p.v. 8.
wattdanquote:
werken jaquote:
en dan stop je er definitief me met deze kloon?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:01 schreef OA het volgende:
Nog 119
koopavond. en aangezien ik op mijn werk ook een winkel ingebouwd heb, ben ik vanavond de lulquote:
Dat plezier gun ik jou niet!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan stop je er definitief me met deze kloon?
Wat doe je voor werk Hounjee?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
koopavond. en aangezien ik op mijn werk ook een winkel ingebouwd heb, ben ik vanavond de lul
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
koopavond. en aangezien ik op mijn werk ook een winkel ingebouwd heb, ben ik vanavond de lul [afbeelding]
automatisering, ictquote:
Welnee. Ik schep er genoegen in!quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:11 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee. Ik schep er genoegen in! [afbeelding]
quote:
Ik ook maar dan fulltimequote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
automatisering, ictparttime
zowel voor particulier als voor de consument
quote:
Dat kan er best inhakken dan jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:23 schreef indahnesia.com het volgende:
eigenlijk ben ik toch wel moe...heb mijn middagdutje overgeslagen [afbeelding]
Ik heb er 2 gemist gisteren en vandaagquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, dit topic zie ik niet meer vol vandaag geloof ik.
Moah, als je het gewend bent wel ja...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat kan er best inhakken dan ja [afbeelding]
of de rest ging te snelquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb er 2 gemist gisteren en vandaag [afbeelding]
Las het ook jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Als Benny Neyman niet dood is, dan Bobby Fisher wel
http://www.nu.nl/news/139(...)scher_overleden.html
Ja, komt van het ANP af hè. hHet Brabants Dagblad meldde het, en dan is het aan de andere nieuwsbrengers om het over te nemen of niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Las het ook ja.
Toch vrij apart dat ze zo'n verhaal van overlijden naar buiten brengen
foutje, bedankt!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Las het ook ja [afbeelding].
Toch vrij apart dat ze zo'n verhaal van overlijden naar buiten brengen [afbeelding]
Goeie UI, goeie ondertitel 14.gifquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:55 schreef PeZu het volgende:
goedemorguh all
foto's gezien????quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
hoi
VMRT?quote:
ik heb ze al een tijdjequote:
helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar wel een schandalig foutje.
mjawel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:08 schreef OA het volgende:
Nog wat zinnigs gehoord bij Randstad eer?
regen hierquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, terras
Is het al weer zover dat we kunnen ^^
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal ik........
@eer, ook dan is het goed [afbeelding]
ik vind het jammer dat ik geen gapende wond foto's hebquote:
Blijf je wel van mijn internet af dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mjawel.
Moet maandag op gesprek komen als het goed is (krijg dat ook manadag te horen) bij Tiscali.
Verdient alleen niet bar goed
Idem.quote:
Jij zit bij Tiscali?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:23 schreef OA het volgende:
[..]
Blijf je wel van mijn internet af dan?![]()
[..]
Idem.
Zolang het maar niet in mijn biertje valt danquote:
Grazie!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij zit bij Tiscali?
Ik krik je snelheid dan wel effe wat op
Whehe... *denkt terug aan Indeopslag...quote:Ik zit niet op de helpdesk btw, dus ik krijg je niet aan de telefoon
ierquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet in mijn biertje valt dan
Dat weet ik, ik ga er werkenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:27 schreef OA het volgende:
[..]
Grazie!![]()
Wordt trouwens allemaal Telfort![]()
[..]
Whehe... *denkt terug aan Indeopslag...![]()
Hebben zij geen vestiging in Utreg?
mwah mwah.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:25 schreef OA het volgende:
Een potentiële TT voor een VMRT: zwakzinnige kennis.
Echter, als je de OP hebt gelezen, weet je dat het niets wordt...![]()
Ja, niks voor jou inderdaadquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb toch, volledig tegen mijn principe, maar de bus gepakt
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb toch, volledig tegen mijn principe, maar de bus gepakt
Geloof ik niet, foto's willen we zienquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik loop liever op mijn handen door het g;las dan in zon paupermachine te stappen
zie mijn topicquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geloof ik niet, foto's willen we zien
racistquote:
dat vind ik ook jammer jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat ik geen gapende wond foto's heb![]()
@ inda, hee die post komt me bekend voor
mijn vader wou ze niet makenquote:
quote:
quote:
Zolang het maar geen zwarte koffie is mag het inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:44 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Elke dag wordt hier gevloekt door Ph met z'n "Koffie [afbeelding] " posts... Dan mag ik heus wel "bier [afbeelding] " zeggen. [afbeelding] .
Waar is die combismilie vanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Britney is ongesteld
wtf voor een onzin is dit zeg
Nou, voor dat soort onzin heb ik geen combismiley nodig hoor:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:52 schreef OA het volgende:
[..]
Waar is die combismilie van [afbeelding] + [afbeelding] ? [afbeelding]
Dekt ook prima de lading...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, voor dat soort onzin heb ik geen combismiley nodig hoor:
Truste!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, ik duik mijn bed in. Tot een andere keer mensen
Jij had er eentje gemaakt die af en toe omhoog keek!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daar heb je wat aan wou je zeggen, je ziet alleen een stukje oog
OAquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:44 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Elke dag wordt hier gevloekt door Ph met z'n "Koffie" posts... Dan mag ik heus wel "bier
" zeggen.
.
Die bedoel ik!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb deze ooit gemaakt, is dat wat?
[ afbeelding ]
Workaholic!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:01 schreef OA het volgende:
Damn, 1701 uur, het weekend is al 1 minuut oud en ik ben nog op kantoor aan het fokken....
+ 1 notequote:
Kijk dat is hart voor de zaakquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:01 schreef OA het volgende:
Damn, 1701 uur, het weekend is al 1 minuut oud en ik ben nog op kantoor aan het fokken....
PMquote:
och als dat hier allemaal genote moest wordenquote:
Haiquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:18 schreef MPG het volgende:
Ben er weer
ja, dan konden wij niet meer zo actief meepostenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:29 schreef crossover het volgende:
[..]
och als dat hier allemaal genote moest worden
[..]
Whehe.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:32 schreef eer-ik het volgende:
Volgende keer kunnen de admins hier wel gewoon even vragen of er nog iemand mod wil worden
quote:
Hehe, inderdaadquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:32 schreef eer-ik het volgende:
Volgende keer kunnen de admins hier wel gewoon even vragen of er nog iemand mod wil worden
Kandidaten zat toch hierquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:32 schreef eer-ik het volgende:
Er gaan zelfs stemmen op om de policy zo aan te passen dat nieuwe mods minimaal twee maanden actief moeten hebben meegepost in de KSC, voordat ze uberaupt in aanmerking kunnen komen.quote:
Man, ga fietsenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:41 schreef DaMart het volgende:
Er gaan zelfs stemmen op om de policy zo aan te passen dat nieuwe mods minimaal twee maanden actief moeten hebben meegepost in de KSC, voordat ze uberaupt in aanmerking kunnen komen.
Maar dat hebben jullie niet van mij
Hehe, zou wel een mooie nieuwe policy worden danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er gaan zelfs stemmen op om de policy zo aan te passen dat nieuwe mods minimaal twee maanden actief moeten hebben meegepost in de KSC, voordat ze uberaupt in aanmerking kunnen komen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, zou wel een mooie nieuwe policy worden dan
Whehequote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ow, dan ga ik maar snel een andere sc zoekenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij wil koste wat het kost geen mod worden?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dan ga ik maar snel een andere sc zoeken
Dat dusquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij wil koste wat het kost geen mod worden?
je hóeft ook nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dan ga ik maar snel een andere sc zoeken
Whehequote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gelukkig nog wel ja, anders zouden er misschien wel mensen onder de druk bezwijken
ROFL...............quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:32 schreef eer-ik het volgende:
Hoi ex-blauwequote:
je bent van suikerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:13 schreef JortK het volgende:
Ik moet naar de Gamma maar het regent als de pleuris
Ja lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:11 schreef Tmaatje het volgende:
Hoi MPG , koffie ?
Auto?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:13 schreef JortK het volgende:
Ik moet naar de Gamma maar het regent als de pleuris
Ik heb wel de hele dag koffie met suiker gedronken dus ik weet niet of het uitmaaktquote:
Ik heb eigenlijk gewoon geen zinquote:
Dan ga je niet. SIM-PELquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb wel de hele dag koffie met suiker gedronken dus ik weet niet of het uitmaakt
[..]
Ik heb eigenlijk gewoon geen zin![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:23 schreef MPG het volgende:
Anyway, ik ben ervandoor
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ah, je kleur is ingesteldquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Zo, Nog ff bakje koffie en dan even iemand helpen met zijn draadloze (niet zo goed werkende) verbinding.
Zal toch niet gebeurenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
straks is de K:B mod ook nog 1 van hier
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:52 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Neu, je kunt hooguit een blauwtje lopen....
Nee, Bob-bquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
straks is de K:B mod ook nog 1 van hier
niet moeilijk; allebei...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:34 schreef JortK het volgende:
Moeilijke keuze: Neuken of whiskey drinken?
Als ik heb gezopen kan ik niet meer naar me vriendin rijden, waardoor ik ook niet meer kan naaienquote:
tijdens het rijden zuipen danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Whiskey meenenen in de auto en dan bij haar zuipen en neuken, opgelost, slotje
Geen geldquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:03 schreef BrandX het volgende:thuis, uitgewerkt, en bier, veel bier!
![]()
de hertog jan is in de aanbieding bij de appie, een krat van 24 st. van 11,49 voor 7,79
Nicequote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:03 schreef BrandX het volgende:thuis, uitgewerkt, en bier, veel bier!
![]()
de hertog jan is in de aanbieding bij de appie, een krat van 24 st. van 11,49 voor 7,79
* BrandX JortK een heerlijk biertje toeschuift, en gelijk buzzer ook maar eentje geeft!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |