OAquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:44 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Elke dag wordt hier gevloekt door Ph met z'n "Koffie" posts... Dan mag ik heus wel "bier
" zeggen.
.
Die bedoel ik!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb deze ooit gemaakt, is dat wat?
[ afbeelding ]
Workaholic!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:01 schreef OA het volgende:
Damn, 1701 uur, het weekend is al 1 minuut oud en ik ben nog op kantoor aan het fokken....
+ 1 notequote:
Kijk dat is hart voor de zaakquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:01 schreef OA het volgende:
Damn, 1701 uur, het weekend is al 1 minuut oud en ik ben nog op kantoor aan het fokken....
PMquote:
och als dat hier allemaal genote moest wordenquote:
Haiquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:18 schreef MPG het volgende:
Ben er weer
ja, dan konden wij niet meer zo actief meepostenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:29 schreef crossover het volgende:
[..]
och als dat hier allemaal genote moest worden
[..]
Whehe.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:32 schreef eer-ik het volgende:
Volgende keer kunnen de admins hier wel gewoon even vragen of er nog iemand mod wil worden
quote:
Hehe, inderdaadquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:32 schreef eer-ik het volgende:
Volgende keer kunnen de admins hier wel gewoon even vragen of er nog iemand mod wil worden
Kandidaten zat toch hierquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:32 schreef eer-ik het volgende:
Er gaan zelfs stemmen op om de policy zo aan te passen dat nieuwe mods minimaal twee maanden actief moeten hebben meegepost in de KSC, voordat ze uberaupt in aanmerking kunnen komen.quote:
Man, ga fietsenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:41 schreef DaMart het volgende:
Er gaan zelfs stemmen op om de policy zo aan te passen dat nieuwe mods minimaal twee maanden actief moeten hebben meegepost in de KSC, voordat ze uberaupt in aanmerking kunnen komen.
Maar dat hebben jullie niet van mij
Hehe, zou wel een mooie nieuwe policy worden danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er gaan zelfs stemmen op om de policy zo aan te passen dat nieuwe mods minimaal twee maanden actief moeten hebben meegepost in de KSC, voordat ze uberaupt in aanmerking kunnen komen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, zou wel een mooie nieuwe policy worden dan
Whehequote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ow, dan ga ik maar snel een andere sc zoekenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij wil koste wat het kost geen mod worden?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dan ga ik maar snel een andere sc zoeken
Dat dusquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij wil koste wat het kost geen mod worden?
je hóeft ook nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dan ga ik maar snel een andere sc zoeken
Whehequote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gelukkig nog wel ja, anders zouden er misschien wel mensen onder de druk bezwijken
ROFL...............quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:32 schreef eer-ik het volgende:
Hoi ex-blauwequote:
je bent van suikerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:13 schreef JortK het volgende:
Ik moet naar de Gamma maar het regent als de pleuris
Ja lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:11 schreef Tmaatje het volgende:
Hoi MPG , koffie ?
Auto?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:13 schreef JortK het volgende:
Ik moet naar de Gamma maar het regent als de pleuris
Ik heb wel de hele dag koffie met suiker gedronken dus ik weet niet of het uitmaaktquote:
Ik heb eigenlijk gewoon geen zinquote:
Dan ga je niet. SIM-PELquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb wel de hele dag koffie met suiker gedronken dus ik weet niet of het uitmaakt
[..]
Ik heb eigenlijk gewoon geen zin![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:23 schreef MPG het volgende:
Anyway, ik ben ervandoor
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ah, je kleur is ingesteldquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Zo, Nog ff bakje koffie en dan even iemand helpen met zijn draadloze (niet zo goed werkende) verbinding.
Zal toch niet gebeurenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
straks is de K:B mod ook nog 1 van hier
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:52 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Neu, je kunt hooguit een blauwtje lopen....
Nee, Bob-bquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
straks is de K:B mod ook nog 1 van hier
niet moeilijk; allebei...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:34 schreef JortK het volgende:
Moeilijke keuze: Neuken of whiskey drinken?
Als ik heb gezopen kan ik niet meer naar me vriendin rijden, waardoor ik ook niet meer kan naaienquote:
tijdens het rijden zuipen danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Whiskey meenenen in de auto en dan bij haar zuipen en neuken, opgelost, slotje
Geen geldquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:03 schreef BrandX het volgende:thuis, uitgewerkt, en bier, veel bier!
![]()
de hertog jan is in de aanbieding bij de appie, een krat van 24 st. van 11,49 voor 7,79
Nicequote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:03 schreef BrandX het volgende:thuis, uitgewerkt, en bier, veel bier!
![]()
de hertog jan is in de aanbieding bij de appie, een krat van 24 st. van 11,49 voor 7,79
* BrandX JortK een heerlijk biertje toeschuift, en gelijk buzzer ook maar eentje geeft!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |