Ja goed,quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, prima hoor.. heb net bier en eten ingeslagen dus ik kan er de komende tijd weer tegenaan. Alleen jammer dat mijn andere favo forum eruit ligtMaar dat mag de pret niet drukken verder.
en daar?
Tof.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Dan had ik zeer zeker mijn uiterste best gedaanAcht is sowieso veel te veel
Hállo. OA.quote:
Kuukje!quote:
Op de middelbare school had ik het anders andersom gedaan hoor... als ik een 6 had zeggen: 'Geef 8!'quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan had ik zeer zeker mijn uiterste best gedaanAcht is sowieso veel te veel
Géén idee. Ik weet alleen dat ik zo naar huis ga.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
lijkt wel of iedereen werk te doen heeft?
Hoe raadt je hetquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
lijkt wel of iedereen werk te doen heeft?
Ik ga zo maar even sporten, denk ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Géén idee. Ik weet alleen dat ik zo naar huis ga.
tja, dan ben je nog jong en heb je geen baan, want enkele jaren later zeg je wellicht.. ik wil graag 6 uur werken i.p.v. 8.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de middelbare school had ik het anders andersom gedaan hoor... als ik een 6 had zeggen: 'Geef 8!'
gelijk heb je, kun je eindelijk fokken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Géén idee. Ik weet alleen dat ik zo naar huis ga.
Zo is het ook weerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, een toekomstige werknemer
Há! Ik zit al sinds 8 uur te FOK!ken. Ik hou het dadelijk voor gezien denk!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:46 schreef indahnesia.com het volgende:
gelijk heb je, kun je eindelijk fokken.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo is het ook weer [afbeelding]
Ik ben al sinds 6 uur vanochtend bezig, en vermoed dat ik nog wel even door gaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Há! Ik zit al sinds 8 uur te FOK!ken. Ik hou het dadelijk voor gezien denk!
Ik ook en ik moet nog ruim 2 uur...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Há! Ik zit al sinds 8 uur te FOK!ken. Ik hou het dadelijk voor gezien denk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |