Da's ook weer waarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, dan ben je nog jong en heb je geen baan, want enkele jaren later zeg je wellicht.. ik wil graag 6 uur werken i.p.v. 8.
wattdanquote:
werken jaquote:
en dan stop je er definitief me met deze kloon?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:01 schreef OA het volgende:
Nog 119
koopavond. en aangezien ik op mijn werk ook een winkel ingebouwd heb, ben ik vanavond de lulquote:
Dat plezier gun ik jou niet!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan stop je er definitief me met deze kloon?
Wat doe je voor werk Hounjee?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
koopavond. en aangezien ik op mijn werk ook een winkel ingebouwd heb, ben ik vanavond de lul
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
koopavond. en aangezien ik op mijn werk ook een winkel ingebouwd heb, ben ik vanavond de lul [afbeelding]
automatisering, ictquote:
Welnee. Ik schep er genoegen in!quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:11 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee. Ik schep er genoegen in! [afbeelding]
quote:
Ik ook maar dan fulltimequote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
automatisering, ictparttime
zowel voor particulier als voor de consument
quote:
Dat kan er best inhakken dan jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:23 schreef indahnesia.com het volgende:
eigenlijk ben ik toch wel moe...heb mijn middagdutje overgeslagen [afbeelding]
Ik heb er 2 gemist gisteren en vandaagquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, dit topic zie ik niet meer vol vandaag geloof ik.
Moah, als je het gewend bent wel ja...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat kan er best inhakken dan ja [afbeelding]
of de rest ging te snelquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb er 2 gemist gisteren en vandaag [afbeelding]
Las het ook jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Als Benny Neyman niet dood is, dan Bobby Fisher wel
http://www.nu.nl/news/139(...)scher_overleden.html
Ja, komt van het ANP af hè. hHet Brabants Dagblad meldde het, en dan is het aan de andere nieuwsbrengers om het over te nemen of niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Las het ook ja.
Toch vrij apart dat ze zo'n verhaal van overlijden naar buiten brengen
foutje, bedankt!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Las het ook ja [afbeelding].
Toch vrij apart dat ze zo'n verhaal van overlijden naar buiten brengen [afbeelding]
Goeie UI, goeie ondertitel 14.gifquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:55 schreef PeZu het volgende:
goedemorguh all
foto's gezien????quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
hoi
VMRT?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |