Da's ook weer waarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, dan ben je nog jong en heb je geen baan, want enkele jaren later zeg je wellicht.. ik wil graag 6 uur werken i.p.v. 8.
wattdanquote:
werken jaquote:
en dan stop je er definitief me met deze kloon?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:01 schreef OA het volgende:
Nog 119
koopavond. en aangezien ik op mijn werk ook een winkel ingebouwd heb, ben ik vanavond de lulquote:
Dat plezier gun ik jou niet!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan stop je er definitief me met deze kloon?
Wat doe je voor werk Hounjee?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
koopavond. en aangezien ik op mijn werk ook een winkel ingebouwd heb, ben ik vanavond de lul
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
koopavond. en aangezien ik op mijn werk ook een winkel ingebouwd heb, ben ik vanavond de lul [afbeelding]
automatisering, ictquote:
Welnee. Ik schep er genoegen in!quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:11 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee. Ik schep er genoegen in! [afbeelding]
quote:
Ik ook maar dan fulltimequote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
automatisering, ictparttime
zowel voor particulier als voor de consument
quote:
Dat kan er best inhakken dan jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:23 schreef indahnesia.com het volgende:
eigenlijk ben ik toch wel moe...heb mijn middagdutje overgeslagen [afbeelding]
Ik heb er 2 gemist gisteren en vandaagquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, dit topic zie ik niet meer vol vandaag geloof ik.
Moah, als je het gewend bent wel ja...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat kan er best inhakken dan ja [afbeelding]
of de rest ging te snelquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb er 2 gemist gisteren en vandaag [afbeelding]
Las het ook jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Als Benny Neyman niet dood is, dan Bobby Fisher wel
http://www.nu.nl/news/139(...)scher_overleden.html
Ja, komt van het ANP af hè. hHet Brabants Dagblad meldde het, en dan is het aan de andere nieuwsbrengers om het over te nemen of niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Las het ook ja.
Toch vrij apart dat ze zo'n verhaal van overlijden naar buiten brengen
foutje, bedankt!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Las het ook ja [afbeelding].
Toch vrij apart dat ze zo'n verhaal van overlijden naar buiten brengen [afbeelding]
Goeie UI, goeie ondertitel 14.gifquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:55 schreef PeZu het volgende:
goedemorguh all
foto's gezien????quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
hoi
VMRT?quote:
ik heb ze al een tijdjequote:
helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar wel een schandalig foutje.
mjawel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:08 schreef OA het volgende:
Nog wat zinnigs gehoord bij Randstad eer?
regen hierquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, terras
Is het al weer zover dat we kunnen ^^
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal ik........
@eer, ook dan is het goed [afbeelding]
ik vind het jammer dat ik geen gapende wond foto's hebquote:
Blijf je wel van mijn internet af dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mjawel.
Moet maandag op gesprek komen als het goed is (krijg dat ook manadag te horen) bij Tiscali.
Verdient alleen niet bar goed
Idem.quote:
Jij zit bij Tiscali?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:23 schreef OA het volgende:
[..]
Blijf je wel van mijn internet af dan?![]()
[..]
Idem.
Zolang het maar niet in mijn biertje valt danquote:
Grazie!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij zit bij Tiscali?
Ik krik je snelheid dan wel effe wat op
Whehe... *denkt terug aan Indeopslag...quote:Ik zit niet op de helpdesk btw, dus ik krijg je niet aan de telefoon
ierquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet in mijn biertje valt dan
Dat weet ik, ik ga er werkenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:27 schreef OA het volgende:
[..]
Grazie!![]()
Wordt trouwens allemaal Telfort![]()
[..]
Whehe... *denkt terug aan Indeopslag...![]()
Hebben zij geen vestiging in Utreg?
mwah mwah.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:25 schreef OA het volgende:
Een potentiële TT voor een VMRT: zwakzinnige kennis.
Echter, als je de OP hebt gelezen, weet je dat het niets wordt...![]()
Ja, niks voor jou inderdaadquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb toch, volledig tegen mijn principe, maar de bus gepakt
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb toch, volledig tegen mijn principe, maar de bus gepakt
Geloof ik niet, foto's willen we zienquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik loop liever op mijn handen door het g;las dan in zon paupermachine te stappen
zie mijn topicquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geloof ik niet, foto's willen we zien
racistquote:
dat vind ik ook jammer jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat ik geen gapende wond foto's heb![]()
@ inda, hee die post komt me bekend voor
mijn vader wou ze niet makenquote:
quote:
quote:
Zolang het maar geen zwarte koffie is mag het inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:44 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Elke dag wordt hier gevloekt door Ph met z'n "Koffie [afbeelding] " posts... Dan mag ik heus wel "bier [afbeelding] " zeggen. [afbeelding] .
Waar is die combismilie vanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Britney is ongesteld
wtf voor een onzin is dit zeg
Nou, voor dat soort onzin heb ik geen combismiley nodig hoor:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:52 schreef OA het volgende:
[..]
Waar is die combismilie van [afbeelding] + [afbeelding] ? [afbeelding]
Dekt ook prima de lading...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, voor dat soort onzin heb ik geen combismiley nodig hoor:
Truste!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, ik duik mijn bed in. Tot een andere keer mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |