die heb ik niet ik was met mijn foon/cam aan het belleln om vervoer te regelen naar het ziekenhuisquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
Inclusief pics van de gapende wonden.
nou 1 heb ik er gosteren dus al uitgehaald, hele opluchting dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
maar ik zou ze eruit halen. vroegah waren er geen hechtingen en ging mensen ook gewoon door met jagen.
precies, hechtingen is voor mietjesquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
maar ik zou ze eruit halen. vroegah waren er geen hechtingen en ging mensen ook gewoon door met jagen.
hup stop je zelf te kwellen. de rest er ook uitquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou 1 heb ik er gosteren dus al uitgehaald, hele opluchting dus
ik wacht miniaal tot jj er is kan ze helpenquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hup stop je zelf te kwellen. de rest er ook uit
littekens zijn sexy...quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:06 schreef Poit- het volgende:
Als jij een mooi litteken wilt moet je het vooral doen
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:06 schreef Poit- het volgende:
Als jij een mooi litteken wilt moet je het vooral doen
met foto's vd operatie?quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:08 schreef Netsplitter het volgende:
Maak alvast een vervolg topic:
Mijn arm is ontstoken en doet behoorlijk pijn, misscien amputatie.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wacht miniaal tot jj er is kan ze helpen![]()
alleen ging wat raar met links vd spiegel_!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |