die heb ik niet ik was met mijn foon/cam aan het belleln om vervoer te regelen naar het ziekenhuisquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
Inclusief pics van de gapende wonden.
nou 1 heb ik er gosteren dus al uitgehaald, hele opluchting dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
maar ik zou ze eruit halen. vroegah waren er geen hechtingen en ging mensen ook gewoon door met jagen.
precies, hechtingen is voor mietjesquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
maar ik zou ze eruit halen. vroegah waren er geen hechtingen en ging mensen ook gewoon door met jagen.
hup stop je zelf te kwellen. de rest er ook uitquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou 1 heb ik er gosteren dus al uitgehaald, hele opluchting dus
ik wacht miniaal tot jj er is kan ze helpenquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hup stop je zelf te kwellen. de rest er ook uit
littekens zijn sexy...quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:06 schreef Poit- het volgende:
Als jij een mooi litteken wilt moet je het vooral doen
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:06 schreef Poit- het volgende:
Als jij een mooi litteken wilt moet je het vooral doen
met foto's vd operatie?quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:08 schreef Netsplitter het volgende:
Maak alvast een vervolg topic:
Mijn arm is ontstoken en doet behoorlijk pijn, misscien amputatie.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wacht miniaal tot jj er is kan ze helpen![]()
alleen ging wat raar met links vd spiegel_!
quote:
ooh noes dan ik nooit meer elle(boog) model wordenquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:15 schreef Tmaatje het volgende:
Laten zitten anders krijg je een heeeeeeeeeeeeeeeel lelijk litteken
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh noes dan ik nooit meer elle(boog) model worden
huhuhh..en jij quote hem met: "littekens zijn sexy"....yeah right...quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik wil hem niet hebben. ik bedank hem alleen maar omdat hij mij sexy vindt
en in fobo's lurken zonder posten....quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik wil hem niet hebben. ik bedank hem alleen maar omdat hij mij sexy vindt
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:22 schreef Poit- het volgende:
Ja goed je moet het lekker zelf wetenIk zit niet te wachten op lelijke littekens..
Bar-Le-Duc een dame...quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:23 schreef PeZu het volgende:
rustig aan dames![]()
ik behoor idd aan JJ toe![]()
@ tmaaje, ooh noes, nu wil ik doooood
nietusquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en in fobo's lurken zonder posten....![]()
![]()
wooooow dames?quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:23 schreef PeZu het volgende:
rustig aan dames![]()
ik behoor idd aan JJ toe![]()
@ tmaaje, ooh noes, nu wil ik doooood
ja wie vernoemt zich zelf nu naar een drankej voor damesquote:
jaja...zo kan ik het ook..quote:
tttssss....quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wie vernoemt zich zelf nu naar een drankej voor dames
ik dacht btw eerst dat JJ een man was dus
uhm ik was er vrij snel uit jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tttssss....![]()
hoop wel dat ik het tegendeel heb bewezen...![]()
![]()
![]()
pfff denk je dat ik alleen water drink? ik mixed het altijd met cognac hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wie vernoemt zich zelf nu naar een drankej voor dames
ik dacht btw eerst dat JJ een man was dus
sorryquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja...zo kan ik het ook.....maar ja tis wel een beetje lastig antwoorden he als JIJ GEEN FOBO HEBT...!!!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |