Als jij de eieren regelt, regel ik de rotte tomaten om bloedhond Lieke mee aan te pakkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:33 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGG die DJ quint geval komt hier in t dorp optreden, tijd om de eieren op te kopen in de supermarkt.
zie hier
Hij zit er bij om het gesprek verwarrender te maken...makkie voor Brianquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:17 schreef fredfik het volgende:
onmogelijk....moet die rat bij dat gesprek aanwezig zijn????????????
St.Brian is de mentor van Mikey, remember?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:22 schreef petraa het volgende:
Wat doet Brian bij dat sollicitatie gesprek?
Ziet er stuk beter en netter uit dan wat die twee takketrollen gisteren deden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:24 schreef beequeen het volgende:
Ik kom nog even terug op dat paaldansen. Het was de bedoeling van Lieke om paal-fitness te doen, net als Syl maar dat scoort wrs niet, het moet ordinair en cheap dus is het erotisch paaldansen geworden en Lieke doet gezellig mee.
Ik denk dan terug aan Syl en dit filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=QnHzLSog0c8
Is het raar dat ik nu kotsneigingen krijg ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
St.Brian is de mentor van Mikey, remember?
Hoho ik zie dat de dr. ook komt, als je hem maar met rust laat, maakt geniale muziekquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als jij de eieren regelt, regel ik de rotte tomaten om bloedhond Lieke mee aan te pakken
Nee hoor, is een heel normale reactie op Goddelijke Brian. Ik knijp mijn billetjes nu al bij elkaar bij de gedachte aan hoe Brian volgende week weer de hemel in wordt geprezen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:26 schreef petraa het volgende:
Is het raar dat ik nu kotsneigingen krijg ?
Ik denk persoonlijk, dat het deze week nog in de uitzending komt, remember de Popoll.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, is een heel normale reactie op Goddelijke Brian. Ik knijp mijn billetjes nu al bij elkaar bij de gedachte aan hoe Brian volgende week weer de hemel in wordt geprezen.
komt voor mekeaar, zal gelijk ff langs alle boeren hier in de omgeving gaan, die hebben meestal ook wel genoeg eieren voor weinigquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als jij de eieren regelt, regel ik de rotte tomaten om bloedhond Lieke mee aan te pakken
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, is een heel normale reactie op Goddelijke Brian. Ik knijp mijn billetjes nu al bij elkaar bij de gedachte aan hoe Brian volgende week weer de hemel in wordt geprezen.
Onwetende kijkbuiskindertjes? Enkel daarom ga ik toch nog eens nadenken over een aantal sms-jes sturen. Niet voor Brian, uiteraard.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:31 schreef Scandalous het volgende:En wat voorspelbaar weer dat juist Brian de rol krijgt van de reddende engel, wie trapt daar nou nog in?
Nog even en hij gaat Mickey koetsiekoeioneren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:32 schreef petraa het volgende:
T: Je wil eigenlijk weer vieze handen hebben
B: Kijk hij begint al te lachen, dus dat klopt.
Het is GVD geen kleuter BRIAN.
Wat een mongool is die RAT ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:24 schreef petraa het volgende:
B: ik had augustus al gedropt dat hij een zwerver in de villa wilde. Niks van gehoord. Oktober weer gedropt, leuk een zwerver met grapjes en verhaallijn. En kerst stapt hij de villa in met vieze handen enzo.
SMS MIKE naar 3040quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onwetende kijkbuiskindertjes? Enkel daarom ga ik toch nog eens nadenken over een aantal sms-jes sturen. Niet voor Brian, uiteraard.
Hier nog één en zei hij nou maar wat nuttigs, Nee hij doet net of Mike een kleuter is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:35 schreef Scandalous het volgende:
Dat Brian er ook bij zit als woordvoerder voor MikeShit ik kan me hier echt kwaad om maken
gelukkig heb ik op mijn werk geen streams, maar dankzij jou berichgeving; als gevoelsmens.... krijg ik wel de juiste feel van de streamsquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:32 schreef petraa het volgende:
T: Je wil eigenlijk weer vieze handen hebben
B: Kijk hij begint al te lachen, dus dat klopt.
Het is GVD geen kleuter BRIAN.
Drie? Mikey, Amanda en?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:36 schreef petraa het volgende:
B: Er zijn er 3 die aan de slag gaan met het rijbewijs. Dus dan krijg je competitie. Mike heeft gezegd dat hij dag in dag uit aan de slag gaat met de cd rom.
Echt vreselijk, wie zn idee was dat?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Hier nog één en zei hij nou maar wat nuttigs, Nee hij doet net of Mike een kleuter is.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:39 schreef petraa het volgende:
de dames verzorgen hem qua haarkleur.
WTF? Hoezo krijgt die gasttrol rijlessen in de kooi?quote:
Brian noemde echt Selene. Don't know.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
WTF? Hoezo krijgt die gasttrol rijlessen in de kooi?
rustig man! rustig rustigquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:42 schreef Verida het volgende:
heb geen streams, maar hoe reageert Ton op dit alles?
Ik ook!!!!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:42 schreef STAP01 het volgende:
Brian gebruikt dit FOCKING gesprek om zichzelf GVD op te hemelen! OEH! IK BEN ZO BOOS!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geheel Positief.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:42 schreef Verida het volgende:
heb geen streams, maar hoe reageert Ton op dit alles?
Nog geen minuut later zegt hij: Ik vind het wel prettig, zodat ik hem kan aansturen, kijken hoe hij het doet, waar hij werkt en dan kan ik hem aansturen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:46 schreef beequeen het volgende:
Hier staan 3 volle teilen, wat is het toch een vreselijke RAT. Ton zegt dat Brian misschien wel een dagje meemag met Mike, het zal ook niet.
Brian zegt dat dat niet nodig is, het belangrijkste is dat het goed met Mike gaat.![]()
![]()
![]()
Hier met die teilenquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:46 schreef beequeen het volgende:
Hier staan 3 volle teilen, wat is het toch een vreselijke RAT. Ton zegt dat Brian misschien wel een dagje mee mag met Mike, het zal ook niet.
Brian zegt dat dat niet nodig is, het belangrijkste is dat het goed met Mike gaat.![]()
![]()
![]()
Brian heeft geen flikker gedaan hieraan! Vantevoren is dit doorgenomen met Ton! Brian wordt alleen als redder neergezet!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:46 schreef beequeen het volgende:
Hier staan 3 volle teilen, wat is het toch een vreselijke RAT. Ton zegt dat Brian misschien wel een dagje mee mag met Mike, het zal ook niet.
![]()
![]()
Precies, dit was alleen om Brian op te hemelen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:46 schreef yellowfirst het volgende:
Werkkleding was al meegenomen, dus het gesprek zinloos..........
Doe mij maar een stuk of 10............quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:49 schreef tipsch het volgende:
* tipsch dropt een doos pammetjes op tafel - "take whatever you need"
Brian is geniaalquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Geheel Positief.
T: Vanaf de 28e gaat Mike stage lopen, dag 1 komt de timmerman je halen.
Misschien zegt Brian ook wel een keer ik wil mee. Zodat hij kan zien wat hij doet.
B: ik vind dat wel prettig omdat wat hij tegen mij zegt, en ik hem kan aansturen.
Goed om te weten voor als ik ooit een tekst moet schrijven over paaldansenquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:48 schreef Leandra het volgende:
Weer een mooie OP Cc![]()
Enne.. volgens het groene boekje is het gepaaldanst![]()
Even over de %'en praten...Brian moet er ook wat aan over houden natuurlijk als "manager"quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:51 schreef petraa het volgende:
Mike gaat nu koffie halen! Gesprek tussen Brian en Ton.
Ja ja, maar zo reageerde Ton.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:51 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ben heel rustig hoor, was een gewone vraag
Als er nou maar geen verkoopman aan de deur komt om je energie aan te smeren. Je krijgt er 10, toe maarquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Doe mij maar een stuk of 10............
Je bent tè goed voor deze wereld.....quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als er nou maar geen verkoopman aan de deur komt om je energie aan te smeren. Je krijgt er 10, toe maar
Ongelooflijk hoe die loser eerste klas zelfs dat agressieve kutkarakter van hem voor zichzelf tot iets positiefs weet om te buigen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:56 schreef petraa het volgende:
B: Ik zit hier 24/7 en de mensen zien ook me foute dingen en als de mensen dan leren van mijn foute dingen, dan ben blij. Als ik dat kan overdragen naar andere mensen dan is het mijn winst.
Die mag je nu echt op zijn pan rammen..ontoerekeningsvatbaar en het is allemaal de schuld van die RAT!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als er nou maar geen verkoopman aan de deur komt om je energie aan te smeren. Je krijgt er 10, toe maar
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:58 schreef beequeen het volgende:
Klopt Brian, de Lookies zien alles, vooral dat je een Rat bent en blijft.....gore, gore rotzak.
Ik moet echt muten, dit trek ik niet meer.
stttttt je geeft de FEBO weer een hint, om Heilige Brian nog Heiliger te maken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:00 schreef STAP01 het volgende:
[..]
![]()
die haat die veel streamers hebben! heeeeeeeeeerlijk dan voel ik me niet alleen.
HE BRIAN, WAT GA JE MET DYLANA DOEN ALS MIKE AAN HET WERK IS????
owww, wat liefquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die mag je nu echt op zijn pan rammen..ontoerekeningsvatbaar en het is allemaal de schuld van die RAT!!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe die loser eerste klas zelfs dat agressieve kutkarakter van hem voor zichzelf tot iets positiefs weet om te buigen.
Oh mèn, als ik een grote vent was en ik kwam Brian tegen, liet ik 'm alle hoeken van Nederland zien.
Lijkt me wel!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:07 schreef Verida het volgende:
Maar als Ton zegt dat hij de 28 met Mike wil beginnen voor die stage, houdt dit dan in dat Mike voorlopig nog in de kooi blijft?
Je wilt het niet weten en dan zijn er nog mensen fan van hem, onbegrijpelijk dat die gast post krijgt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:05 schreef petraa het volgende:![]()
De haat naar Brian, komt gewoon me scherm uit, via deze COS.
![]()
![]()
Ik haat hem ook hoor
Oma Tony bestaat niet! Dat is in werkelijkheid Opa Ton of Oma Febo!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je wilt het niet weten en dan zijn er nog mensen fan van hem, onbegrijpelijk dat die gast post krijgt.
Ik denk al heel lang dat de FEBO die brieven schrijft, dat kan toch niet anders?
IK HAAT BRIAN.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:09 schreef Leandra het volgende:
Ik kan niet wachten tot Brian gaat bemiddelen voor woonruimte... voor je het weet blijkt John de Mol himself nog een tuinhuisje leeg te hebben staan waar Mike (dankzij HolyBrian uiteraard) zo in kan...
Ook lekker dicht bij z'n werk enzo. Komt helemaal goed uit
Dat hij brieven krijgt van mensen die zich nu ook kunnen beheersen dankzij Brian..quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je wilt het niet weten en dan zijn er nog mensen fan van hem, onbegrijpelijk dat die gast post krijgt.
Ik denk al heel lang dat de FEBO die brieven schrijft, dat kan toch niet anders?
IK HAAT BRIAN.
Ja zelfde klusjesman!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:11 schreef Leandra het volgende:
Maarre ff wat anders... die Ton waarmee Mike (en vooral HolyBrian) dat sollicitatiegesprek heeft dat is dezelfde Ton (maar dan 15 kg zwaarder) waar Natasia destijds mee liep te rotzooien??
Dat was de "klusjesman" van DGK zelf en het komt er dus op neer dat Mike een of ander all-round klusjesbaantje bij DGK/Tien krijgt??
Ik gun dat Mike van harte alleen jammer dat St. Brian dit klusje van de FEBO heeft gekregen, goffer de goffer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:09 schreef Leandra het volgende:
Ik kan niet wachten tot Brian gaat bemiddelen voor woonruimte... voor je het weet blijkt John de Mol himself nog een tuinhuisje leeg te hebben staan waar Mike (dankzij HolyBrian uiteraard) zo in kan...
Ook lekker dicht bij z'n werk enzo. Komt helemaal goed uit
En dus?? Je denkt dat een miljonair nooit zijn/haar nagels doet in de woonkamer??quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:11 schreef kit2u het volgende:
Hee REDACTIE!!!!!
Wordt eens wakker.
Hoezo nagels doen in de woonkamer?
Wat is het volgende ? Haarknippen?
Teennagels verzorgen?
We spelen miljonairtje weetjewel.
Dezelfde Ton ja. Het is volgens mij een aannemer. Met verschillende bouwbedrijven ofzo.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:11 schreef Leandra het volgende:
Maarre ff wat anders... die Ton waarmee Mike (en vooral HolyBrian) dat sollicitatiegesprek heeft dat is dezelfde Ton (maar dan 15 kg zwaarder) waar Natasia destijds mee liep te rotzooien??
Dat was de "klusjesman" van DGK zelf en het komt er dus op neer dat Mike een of ander all-round klusjesbaantje bij DGK/Tien krijgt??
Okay.. dus als Mike strax ziet dat er een lamp kapot is dan draait hij ff een nieuwe in en dan kan hij dat schrijven als overuren??quote:
Uit boosheid heb ik net drie sms-jes verstuurd; twee voor Huub en eentje voor Claire, als aanmoediging.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:10 schreef Scandalous het volgende:
Dat hij brieven krijgt van mensen die zich nu ook kunnen beheersen dankzij Brian..Dat geloof ik echt voor geen meter. Het is precies hoe het hokje Brian neer wil zetten dus dat komt allemaal wel heeeeel erg mooi uit
quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:11 schreef Leandra het volgende:
Febo ik heb vandaag ook ook alweer een KOTS EMMER nodig,wat een smerige RATquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:39 schreef yellowfirst het volgende:
Brian: "Hij eet elke dag Brinta."
Godzijdank... HolyBrian zegt nog dat Ton degene is die alles geregeld heeft... pfffffff valt alweer meequote:Op woensdag 16 januari 2008 12:15 schreef petraa het volgende:
B: Het is een timmerpak he, overal kan je gereedschap in he.
Het is goed gegaan he, het is gewoon een beetje je eigen werkervaring vertellen. Ik vind de oplossing die Ton heeft aangeboden hartstikke goed, zo kan je in verschillende disciplines laten zien, wat je kan. Ton heeft in één dag alles voor je geregeld, ik hou van zulke mensen.
Yep en hij mag er nieuwe deuren inzetten als Brian een beetje boos isquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay.. dus als Mike strax ziet dat er een lamp kapot is dan draait hij ff een nieuwe in en dan kan hij dat schrijven als overuren??
He Coma ,quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dus?? Je denkt dat een miljonair nooit zijn/haar nagels doet in de woonkamer??
IK denk slip of the tongue.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Godzijdank... HolyBrian zegt nog dat Ton degene is die alles geregeld heeft... pfffffff valt alweer mee
COS Commentaren op STREAMS, niet op STREAMERS!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:17 schreef kit2u het volgende:
[..]
He Coma ,
wordt eens wakker. Ik weet dat miljonairs van alles doen , dat is het punt niet.
Hier wordt een bepaald type gespeeld. Zo werden spijkerbroeken verboden. Mag Amanda geen pet op in huis .Wordt je gevraagd goed gekleed rond te lopen.
Weet je het weer? Licht aan?
Vandaar dus dat het zeer dom is om nagels in de woonkamer te doen als je een hele salon aan huis hebt.
Goochem. Ga nu maar weer verder slapen.
Je mag ook niet roken in een nagelsalon dus waarom ze in die rokerige woonkamer zitten weet ik ook niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:17 schreef kit2u het volgende:
[..]
He Coma ,
wordt eens wakker. Ik weet dat miljonairs van alles doen , dat is het punt niet.
Hier wordt een bepaald type gespeeld. Zo werden spijkerbroeken verboden. Mag Amanda geen pet op in huis .Wordt je gevraagd goed gekleed rond te lopen.
Vandaar dus dat het zeer dom is om nagels in de woonkamer te doen als je een hele salon aan huis hebt.
Gaap.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:19 schreef petraa het volgende:
[..]
COS Commentaren op STREAMS, niet op STREAMERS!
Dat kan ook anders he! Hij mag er nieuwe deuren inzetten als Amanda of Huub hem boos hebben gemaakt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:17 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Yep en hij mag er nieuwe deuren inzetten als Brian een beetje boos is
Komt vast niet in de uitzendingquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Godzijdank... HolyBrian zegt nog dat Ton degene is die alles geregeld heeft... pfffffff valt alweer mee
Bij mij doet hij het prima, alleen 3 blijft steeds hangen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Je mag ook niet roken in een nagelsalon dus waarom ze in die rokerige woonkamer zitten weet ik ook niet.
Stream 1 is kapot?
Kan ook zijn dat de FEBO van hem af wil en denkt dat ze hem zo op straat kunnen schoppen. Ze hebben dan toch voor werk gezorgd?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:07 schreef Verida het volgende:
Maar als Ton zegt dat hij de 28 met Mike wil beginnen voor die stage, houdt dit dan in dat Mike voorlopig nog in de kooi blijft?
Bij mij is stream 1 helemaal ..blokkerigquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het prima, alleen 3 blijft steeds hangen.
Ik weet niet of je al bijgekomen bent van je bijna-elektrocutie toen je LTS zwakstroom deed, maar als je denkt dat je persoonlijk moet gaan lopen doen dan doe je dat tegen de verkeerde.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:17 schreef kit2u het volgende:
[..]
He Coma ,
Wrs lopen je streams af en moet je weer gaan dokken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:24 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Bij mij is stream 1 helemaal ..blokkerigen zonder geluid.
Mensen die agressief gedrag vertonen, hebben de neiging de schuld bij alles en iedereen neer te leggen, behalve bij zichzelf. Het is een handige, maar zeer destructieve methode om schaamte weg te werken. De meeste mensen die last hebben van agressieaanvallen kunnen heel goed zichzelf bedriegen, wat krom is recht praten. Als je maar hard genoeg tegen jezelf zegt, geloof je het ook nog ...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe die loser eerste klas zelfs dat agressieve kutkarakter van hem voor zichzelf tot iets positiefs weet om te buigen.
Oh mèn, als ik een grote vent was en ik kwam Brian tegen, liet ik 'm alle hoeken van Nederland zien.
Heb sinds gisteren nieuwe...quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrs lopen je streams af en moet je weer gaan dokken.
'boottrommel'quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:26 schreef Scandalous het volgende:
'timmerpakoutfit'
En nou optiefen, frustie kloontjequote:Op woensdag 16 januari 2008 12:27 schreef kit2u het volgende:
[..]
Wat heb jij een tijd nodig voor een come back.
Hulp gehaald?
Misschien moet je even refreshen.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:30 schreef kit2u het volgende:
Werkt ook bij mensen.
Iedere keer zeurlene mond open doet waterkanon erop.
of een karcher..............quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:30 schreef kit2u het volgende:
Werkt ook bij mensen.
Iedere keer zeurlene mond open doet waterkanon erop.
Luc in het algemeen.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:32 schreef DeWalrus het volgende:
Blijft die vuile stinkende Mike nog langer in de kooi..... Rot op met die zak stront! Geef zijn baan aan iemand die niet aan de drank en drugs is.
Wat een natte lapquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Luc in het algemeen.![]()
[ afbeelding ]
Juist! Een geheelonthoudende marokkaan, bijvoorbeeld!quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:32 schreef DeWalrus het volgende:
Blijft die vuile stinkende Mike nog langer in de kooi..... Rot op met die zak stront! Geef zijn baan aan iemand die niet aan de drank en drugs is.
21 december 20:15 uurquote:
En dan praat ie ook nog met een zachte G, de ganstarapper uit het Tilburgse ghetto.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:36 schreef dieenebart het volgende:
Wat een natte lap![]()
(de uitspraak 'droeftoeter' is misschien beter op z'm plaats?)
Dus toch twee en niet drie?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:40 schreef tuinfluiter het volgende:
9 januari 17:15
Het wordt Mikey
En de gast-speler Mikey mag een miljonair uitkiezen om ook autorijlessen te nemen.
Mikey kiest voor Amanda.
Dit is de uitslag en Selene deed mee in de stemming autorijlessen voor een gastspelerquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Rijbewijsstemming voor gast-spelers
Dit zijn Selene en Mikey
Het wordt Mikey
En de gast-speler Mikey mag een miljonair uitkiezen om ook autorijlessen te nemen.
Mikey kiest voor Amanda.
ben al meer dan een maand afgekickedquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit boosheid heb ik net drie sms-jes verstuurd; twee voor Huub en eentje voor Claire, als aanmoediging.
Sms eigenlijk nooit, maar ik wil gewoon dat Brian ergens beneden bungelt tijdens de PoPo (okay, eigenlijk wil ik hem aan de hoogste boom zien bungelen, maar men moet realistisch blijven).
Hoe dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:58 schreef Nomrc2 het volgende:
ik zie het geheel nu heel anders
Sylvia komt snel, eerst hoopt Huub contactpunten te krijgen uit de popupoll,quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:54 schreef diedirk het volgende:
Brian en Amanda hebben wel gelijk nu hoor.
Claire is er gewoon ingezet voor huub een nieuwe Sylvia.
Vanochtend in het gesprek met Ton zei Brian duidelijk dat Selene, Mike en Amanda hun rijbewijs gaan halen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
21 december 20:15 uur
Stemming autorijlessen Amanda of Mike.
Jaap stemt voor Mikey
Anderen geven het aan Amanda.
Brian wil 1 op 1 praten met Jaap
Jaap zegt dit niet te willen en belt naar de productie en stemt nog steeds op gast-speler Mike.
Uitslag: Geen van beiden autorijlessen.
Brian gooit de witte tafel om met schaal groene appelen..
Amanda is 1 uur bij de productie en zegt dat het wel door gaat en de autorijlessen zelf wel kan betalen.
Rijbewijsstemming voor gast-spelers
Dit zijn Selene en Mikey
Het wordt Mikey
Mikey kiest voor Amanda.
Dat zal eens tijd worden zeg. Huub vertelde gisteren dat hij 28 april vorig jaar die stemming heeft gewonnen en, als ik het me goed herrinner, 1 keer les gehad.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:51 schreef CHAOS_ het volgende:
Huub zijn motorrijbewijs komt er ook aan, tenminste ik ving gisteren zoiets op. Dus zijn er drie die een rijbewijs gaan halen.
En Bart zei 28 december 2006 , dat Huub echt autorijlessen aan moest vragen,quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
Dat zal eens tijd worden zeg. Huub vertelde gisteren dat hij 28 april vorig jaar die stemming heeft gewonnen en, als ik het me goed herrinner, 1 keer les gehad.
Grote schoonmaak bij de fam. Kubatz...ff mekaar goed soppen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:06 schreef beequeen het volgende:
Amanda wast Brian, het is toch een droomkoppel, niet dan?
[ afbeelding ]
2006quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:06 schreef tuinfluiter het volgende:
En Bart zei 28 december 2007 dat Huub echt autorijlessen aan moest vragen,
dat is nodig voor werk , reizen, ...............
Huub zei dit al 20 december 2007 aangevraagd te hebben.
Huub had 1 les motorrijles en zat aangekleed klaar voor de 2 de om 09:45 en het ging niet door.
Kust ze zijn kont ook?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:06 schreef beequeen het volgende:
Amanda wast Brian, het is toch een droomkoppel, niet dan?
[ afbeelding ]
Leuk voor hen, als het klopt, dit is niet via een stemming gegaan, of onstream toegezegd,quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:02 schreef petraa het volgende:
Vanochtend in het gesprek met Ton zei Brian duidelijk dat
Selene, Mike en Amanda hun rijbewijs gaan halen.
Ze begon net aan de voorkant, ze zal wel iets anders kussen nu.quote:
Hij zei er ook bij dat Selene achter had aangegeven dat ze ook haar rijbewijs wilt halen en dat ze nu met z'n 3en eraan gaan beginnen. Krijgen ze lekker competitie van elkaar en gaat het zeker lukken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Leuk voor hen, als het klopt, dit is niet via een stemming gegaan, of onstream toegezegd,
kan ik me herinneren, zie de updates 21 december en 9 januari van Amanda en Mike.
Natasia ging na het lessen altijd chocomelk bij MacDonalds drinken, dat vertelde ze Herma.
Misschien dat ze bedoelen dat Selene meeleert voor het theorie-examen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:11 schreef petraa het volgende:
Hij zei er ook bij dat Selene achter had aangegeven dat ze ook haar rijbewijs wilt halen en dat ze nu met z'n 3en eraan gaan beginnen. Krijgen ze lekker competitie van elkaar en gaat het zeker lukken.
Nu maak je me zeker blij met een dooie mus?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:12 schreef petraa het volgende:
Huub tegen Tilly, ben je klaar met Selene.
Lieke: IK GA!!!!
Ja, gast-spelers, ze mogen ook op het internet bij de mensen van DGK.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:11 schreef petraa het volgende:
Hij zei er ook bij dat Selene achter had aangegeven dat ze ook haar rijbewijs wilt halen en dat ze nu met z'n 3en eraan gaan beginnen. Krijgen ze lekker competitie van elkaar en gaat het zeker lukken.
Huub moet haar spullen uit zijn la halen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:14 schreef beequeen het volgende:
Lieke is weer lekker aan het zuigen. Ze wil geen lade leegmaken voor Huub, hij mag het zelf doen....krijgt hij een ton boete. Wat is het toch een kutwijf.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nu maak je me zeker blij met een dooie mus?
quote:
Jep! En als een hond eraan gewend is zoals dilana was, dan heeft dat beest er geen last meer van! Mijn oude hond heeft 3 weken met zo'n cap gelopen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:19 schreef beequeen het volgende:
Ik zie dat Dilana de kap niet meer draagt, die moest zij toch 5 dagen omhouden?
maakt me para zei hij volgens mijquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:20 schreef petraa het volgende:
A: Kan hier een string onder?
B: Zit er nu een string onder? Kom eens dichterbij! Voor mij de gedachtegang dat je er geen string onder hebt maakt me warm.
Wat is het toch een romanticus,quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:20 schreef petraa het volgende:
A: Kan hier een string onder?
B: Zit er nu een string onder? Kom eens dichterbij! Voor mij de gedachtegang dat je er geen string onder hebt maakt me warm.
Zullen we terugspoelen ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:24 schreef Lady-night het volgende:
[..]
maakt me para zei hij volgens mij
Dat moest andersom eens gebeuren. Dan was de villa te klein, Huub een stalker en Lieke slachtoffer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:28 schreef petraa het volgende:
Lieke komt bij Tilly en Huub zitten.
Huub vindt het respectloos. Hij zegt ik zit ff met Tilly te praten en of je ff ergens anders wil gaan zitten. Lieke zegt Nee ik blijf hier zitten.
H: Ik vraag alleen of ik ff met Til kan praten.
Alleen al van de volgorde 'Ik en ...' druipt het egocentrisme af.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:31 schreef petraa het volgende:
Ik en Amanda hebben paaldansen. IK IK IK IK
Iedere zin begint en eindigt bij haar met ikkequote:Op woensdag 16 januari 2008 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen al van de volgorde 'Ik en ...' druipt het egocentrisme af.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:33 schreef kit2u het volgende:
Lieke is helemaal top.
Heeft Huub goed leren kennen tijdens de relatie.
Vandaar de walging.
Huub kan dat niet hebben want wil scoren.
Huilebalk Huub.
.en een takketrolquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:34 schreef petraa het volgende:
[..]
GElukkig verschillen we hierin van mening. Lieke is een bitch.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:38 schreef Gert het volgende:
Lieke speelt het spel.
Op haar manier.
Aangezien het een onsympathieke, egocentrische hebbert is, zal die "manier" niet hartverwarmend zijn.
Het laatste telefoongesprek zei Sylvia dat ze eind Januari weer in NL was, toen zei Huub oke dan nodig ik je uit.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:40 schreef petraa het volgende:
Wanneer komt Sil bij Huub op bezoek!! Ik wil haar reaktie wel zien naar Lieke toe
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:37 schreef petraa het volgende:
Huub krijgt nu bijval van Brian en Selene.
B: Jij doet mee aan de hamsterweken, de lijst staat altijd vol met Lieke, Lieke.
Jaaaa.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:40 schreef petraa het volgende:
Wanneer komt Sil bij Huub op bezoek!! Ik wil haar reaktie wel zien naar Lieke toe
quote:Amanda en Brian doen een wedstrijdje wie de meeste luchtjes heeft....Brian noetm ze op.....6 dure parfums en hij wacht er nog op een....die Amanda besteld heeft dus...Hoezo hebberig?
Nou, wat was syl sterk in discussies, tjonge jonge.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:40 schreef petraa het volgende:
Sylvia komt rond 20 januari in Nederland.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:42 schreef Margo37 het volgende:
Het laatste telefoongesprek zei Sylvia dat ze eind Januari weer in NL was,
toen zei Huub oke dan nodig ik je uit.
In dit geval, mocht Brian het van mij zeggen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:44 schreef beequeen het volgende:
Ik lees dit net op VOL, dus Brian moet zijn mond houden over de boodschappenlijst van Lieke.
Post van Lady-Night.
[..]
We'll see.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:45 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou, wat was syl sterk in discussies, tjonge jonge.
Syl krijgt nu een grote bek terug van Lieke.
Van mij ook hoor, maar het gaat om het principe. Die rat is volgens mij de grootste pitichri. Na elk bezoek van de Kubatzen gaan er vuilniszakken vol huisraad mee richting Almere.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:47 schreef petraa het volgende:
[..]
In dit geval, mocht Brian het van mij zeggen.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
We'll see.
Ik denk dat Sylvia haar totale minachting doeltreffend laat blijken, en dat ze het gekijf wat Lieke als antwoord heeft, glimlachend van zich af laat glijden. En dit slechts als bevestiging ziet.
Heb er zin in.
De grote chanteur van dat hok?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:52 schreef petraa het volgende:
Dan vraag ik me nog wat af! Wat is in godsnaam de verhaallijn van Jaap?
Denkt toch echt dat Huub flink gaat zakken in de PP, een beetje normale vrouw zal tenminste niet op die idioot stemmen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:49 schreef petraa het volgende:
Please Please Please, laat Lieke nog minder % in de popoll.
Dream onquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:07 schreef neehe het volgende:
[..]
Denkt toch echt dat Huub flink gaat zakken in de PP, een beetje normale vrouw zal tenminste niet op die idioot stemmen.![]()
Hij zal het alleen van de manlijke stemmen moeten hebben.
Dat ging over wonen in Amsterdam, hij is bang dat hij dan weer terugvalt in zijn oude patroon.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:07 schreef mootie het volgende:
Zegt Mike nu al dat hij niet weet of hij het werk volhoudt? Of gaat het over iets anders?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:07 schreef mootie het volgende:
Dilana heeft Selene net gebeten.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:07 schreef neehe het volgende:
[..]
Denkt toch echt dat Huub flink gaat zakken in de PP, een beetje normale vrouw zal tenminste niet op die idioot stemmen.![]()
Geheel tegen mijn principes in heb ik net twee sms-jes aan Huub besteed. En ik ben best een normale vrouwquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:07 schreef neehe het volgende:
Ja, ik nu ook!quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
We'll see.
Ik denk dat Sylvia haar totale minachting doeltreffend laat blijken, en dat ze het gekijf wat Lieke als antwoord heeft, glimlachend van zich af laat glijden. En dit slechts als bevestiging ziet.
Heb er zin in.
Heel soms ben ik wel voor Selene en ze irriteert ook zo lekker.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toen bleek Dilana hondsdol te zijn en waren alle tetanusprikken op en stierf Selene een langzame, tergend langzame en o zo pijnlijke dood.
Nou Kabouter alcohol is tot nu toe deze week behoorlijk negatief in beeld gebracht op tv.quote:
Tja, op een gegeven moment ga je echt helemaal op in die Kooi he... Zal ik dan ook maar? Ik heb nog nooit voor een tv-programma gebeld of gesmst.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geheel tegen mijn principes in heb ik net twee sms-jes aan Huub besteed. En ik ben best een normale vrouw.
hij wordt al een jaar slecht in beeld gebrachtquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:15 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou Kabouter alcohol is tot nu toe deze week behoorlijk negatief in beeld gebracht op tv.
Dat zal wel blijken in de PP.![]()
Duzzzz droom jij maar lekker verder.
Ik vind het een irritant sjaggo wijf en dat geschreeuw tegen die hond ben ik ook zat. Wat mij betreft mag ze opzouten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:14 schreef noekje het volgende:
Heel soms ben ik wel voor Selene en ze irriteert ook zo lekker.
Van mij mag ze blijven.
Dat pijnlijke sterfbed mag van mij best de hele tijd dat de kooi nog bestaat voortduren. Ik doe niet zo moeilijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:14 schreef noekje het volgende:
Heel soms ben ik wel voor Selene en ze irriteert ook zo lekker.
Van mij mag ze blijven.
Een gek vindt zichzelf ook normaal.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geheel tegen mijn principes in heb ik net twee sms-jes aan Huub besteed. En ik ben best een normale vrouw.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:16 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
hij wordt al een jaar slecht in beeld gebracht
Oei, nu ga ik me toch een partij aan mijn verstandelijke vermogens twijfelenquote:
Ja, daar had ze je!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oei, nu ga ik me toch een partij aan mijn verstandelijke vermogens twijfelen.
Zal Tilly ook voor Huub SMS-en?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:20 schreef noekje het volgende:
Tilly vindt Huub wel lief want ze gaf hem net een kusje toen hij nog aan het napruttelen van Lieke haar actie was.
Denk het wel, Til is dol op Huub, dat merk je aan alles.quote:
Ik vraag me heel erg af in hoeverre televisiekijkers stemmen. Ik denk amper, want anders was Huub nooit keer op keer zo hoog geëindigd in de PoPo. Maar we zullen zien.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:22 schreef neehe het volgende:
Brian stijgt en Huub zakt in de PP.
En als dat zo blijkt te zijn, dan is er natuurlijk opeens weer gesjoemeld met de uitslag.
Brian wordt niet voor niets zo positief in beeld gebracht.
Je kijkt voor het eerst? Brain wordt altijd positief in beeld gebracht, Huub nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:22 schreef neehe het volgende:
Brian stijgt en Huub zakt in de PP.
En als dat zo blijkt te zijn, dan is er natuurlijk opeens weer gesjoemeld met de uitslag.
Brian wordt niet voor niets zo positief in beeld gebracht.
Zeg jij nu dat Tilly gek is??quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:25 schreef mootie het volgende:
Dat zou ook betekenen dat ze geen normale vrouw is, dus het zal wel.
Ik moet nog even wennen aan je nieuwe avatarquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zou ook betekenen dat ze geen normale vrouw is, dus het zal wel.
Ik kijk al vanaf het begin, maar deze week was het wel heel erg op tv met Huub.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:25 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst? Brain wordt altijd positief in beeld gebracht, Huub niet
Toch wint Hub elke keer, den k dat de kijkers niet zoveel stemmen
We weten toch allemaal dat we naar een compleet gescript geheel zitten te kijken? Niks nieuws onder de zon toch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:26 schreef Lady-night het volgende:
Las ik net op VOL, had ik zelf ook gehoord, maar was het even vergeten...Mike zei van de week dat de 28-ste zijn leven ging veranderen...toen draaide de camera weg....en zie de 28ste heeft hij een baan...Oh Brian wat ben je goed
Zolang Huub maar leidend is in die kooi, vind ik het best.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:31 schreef neehe het volgende:
Volgens mij krijgen steeds meer mensen een hekel aan die aan grootheidswaanzin leidende kabouter.
Lieke zal het helemaal erg vinden dat Claire boven haar in de PoPo binnen komt. Misschien zou er ook wat meer voor Amanda gesmst moeten worden zodat Lieke onderaan eindigtquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat Tilly gek is??![]()
Vind het wel heel lief van je dat je een sms hebt verstuurd voor Claire.![]()
Het zou toch eigenlijk de grap van de dag zijn als Huub na deze weken gewoon ontzettend hoog scoort. De vorige popo trok Lieke al niet zo goed. Schatje kan dat zo mooi zeggen,' Lieke moet haar plaats kennen!'
Ik zie anders steeds meer kotssmileys achter liekes naam staan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:31 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik kijk al vanaf het begin, mar deze week was het wel heel erg op tv met Huub.
Brian wordt nog positiever in beeld gebracht dan anders.
Volgens mij krijgen steeds meer mensen een hekel aan die aan grootheidswaanzin leidende kabouter.
Dromen zijn bedrog.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:33 schreef KimiK het volgende:
[..]
Lieke zal het helemaal erg vinden dat Claire boven haar in de PoPo binnen komt. Misschien zou er ook wat meer voor Amanda gesmst moeten worden zodat Lieke onderaan eindigt
Je bent een beetje obessed door die kabouterquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:31 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik kijk al vanaf het begin, maar deze week was het wel heel erg op tv met Huub.
Die zien de tv kijkers niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie anders steeds meer kotssmileys achter liekes naam staan.
De enige die aan grootheidswaanzin leidt is mi toch echt die vuile vuilnisbakkenrioolverstoppendekloterat!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:31 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik kijk al vanaf het begin, maar deze week was het wel heel erg op tv met Huub.
Wat is Lean, een hitsige man of een geile lesbienne?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:37 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat Lieke weer gaat zakken in de popo.
Welke weldenkende vrouw stemt er nou op zo'n ijskonijn.
Ze zal het moeten hebben van hitsige mannen en geile lesbiennes.
(sorry Lean)
We zullen het zien als de PoPo een feit is. Wanneer sluit de stemmingsronde eigenlijk?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:37 schreef neehe het volgende:
Die zien de tv kijkers niet.
Over obsessed gesproken, als huub ze'n moeder zou neuken vindt je het waarschijnlijk nog normaal, en is dat voor het spel. bla bla bla en dit en dat, weet je.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:35 schreef Darklight het volgende:
[..]
Je bent een beetje obessed door die kabouter
Je hebt het alleen maar over hem, beetje verliefd???
A.s zondag, dit om St. Brian nog even goed in beeld te kunnen brengen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
We zullen het zien als de PoPo een feit is. Wanneer sluit de stemmingsronde eigenlijk?
Kunnen we pas weten als hij dat doetquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:41 schreef neehe het volgende:
[..]
Over obsessed gesproken, als huub ze'n moeder zou neuken vindt je het waarschijnlijk nog normaal, en is dat voor het spel. bla bla bla en dit en dat, weet je.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:41 schreef neehe het volgende:
Over obsessed gesproken, als huub ze'n moeder zou neuken vindt je het waarschijnlijk nog normaal, en is dat voor het spel. bla bla bla en dit en dat, weet je.
Ik heb het niet alleen maar over Huub itt bepaalde andere personenquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:41 schreef neehe het volgende:
[..]
Omdat Huub altijd hoog eindigt in de popoquote:
Als Lieke een klein dingetje verkeerd doet wordt ze afgekraakt, doet huub het 10x erger dan is het normaal.quote:
Ik heb het vermoeden dat jij nogal selectief leest. En ik vind dat je er vervolgens nonsens argumenten bijhaalt. Of om je gelijk te halen, of om te klieren. Of om een domme combinatie van beide.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:49 schreef neehe het volgende:
Als Lieke een klein dingetje verkeerd doet wordt ze afgekraakt, doet huub het 10x erger dan is het normaal.
Lieke hoeft nog geen eens iets verkeerd te doen of het staat hier vol met negatieve berichten.
Dus over obsessed gesproken.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:45 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Omdat Huub altijd hoog eindigt in de popo
Jou woorden waren dat die altijd zo slecht wordt neergezet hoor op tv, waarom eindigt die dan altijd zo hoog![]()
Een weldenkend mens SMSt natuurlijk sowieso niet meer naar een programma wat zo overduidelijk één grote set-up isquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:37 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat Lieke weer gaat zakken in de popo.
Welke weldenkende vrouw stemt er nou op zo'n ijskonijn.
Ze zal het moeten hebben van hitsige mannen en geile lesbiennes.
(sorry Lean)
Volgens mij ben jij toch degene die al verschillende keren over Huub die zijn moeder gaat neuken schrijft.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:54 schreef neehe het volgende:
[..]
![]()
Dat waren mijn woorden helemaal niet, wel goed lezen he.
Niets te danken hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:50 schreef bunnyma het volgende:
Na deze discussie ga ik ook maar snel bellen voor Huub.
Bedankt neehe.
Als Huub dronken is neukt hij alles van 10 tot 80 jaar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij toch degene die al verschillende keren over Huub die zijn moeder gaat neuken schrijft.
Ik vind dat maar een zieke walgelijke gedachtegang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |