abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 januari 2008 @ 12:14:24 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56069898
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:10 schreef Scandalous het volgende:
Dat hij brieven krijgt van mensen die zich nu ook kunnen beheersen dankzij Brian.. Dat geloof ik echt voor geen meter. Het is precies hoe het hokje Brian neer wil zetten dus dat komt allemaal wel heeeeel erg mooi uit
Uit boosheid heb ik net drie sms-jes verstuurd; twee voor Huub en eentje voor Claire, als aanmoediging.
Sms eigenlijk nooit, maar ik wil gewoon dat Brian ergens beneden bungelt tijdens de PoPo (okay, eigenlijk wil ik hem aan de hoogste boom zien bungelen, maar men moet realistisch blijven).
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56069901
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:11 schreef Leandra het volgende:
Maarre ff wat anders... die Ton waarmee Mike (en vooral HolyBrian) dat sollicitatiegesprek heeft dat is dezelfde Ton (maar dan 15 kg zwaarder) waar Natasia destijds mee liep te rotzooien??

Dat was de "klusjesman" van DGK zelf en het komt er dus op neer dat Mike een of ander all-round klusjesbaantje bij DGK/Tien krijgt??
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56069922
B: Het is een timmerpak he, overal kan je gereedschap in he.
Het is goed gegaan he, het is gewoon een beetje je eigen werkervaring vertellen. Ik vind de oplossing die Ton heeft aangeboden hartstikke goed, zo kan je in verschillende disciplines laten zien, wat je kan. Ton heeft in één dag alles voor je geregeld, ik hou van zulke mensen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 16 januari 2008 @ 12:16:26 #104
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_56069935
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:39 schreef yellowfirst het volgende:
Brian: "Hij eet elke dag Brinta."
Febo ik heb vandaag ook ook alweer een KOTS EMMER nodig,wat een smerige RAT
  woensdag 16 januari 2008 @ 12:16:46 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56069950
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:15 schreef petraa het volgende:
B: Het is een timmerpak he, overal kan je gereedschap in he.
Het is goed gegaan he, het is gewoon een beetje je eigen werkervaring vertellen. Ik vind de oplossing die Ton heeft aangeboden hartstikke goed, zo kan je in verschillende disciplines laten zien, wat je kan. Ton heeft in één dag alles voor je geregeld, ik hou van zulke mensen.
Godzijdank... HolyBrian zegt nog dat Ton degene is die alles geregeld heeft... pfffffff valt alweer mee
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56069970
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Okay.. dus als Mike strax ziet dat er een lamp kapot is dan draait hij ff een nieuwe in en dan kan hij dat schrijven als overuren??
Yep en hij mag er nieuwe deuren inzetten als Brian een beetje boos is
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_56069974
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dus?? Je denkt dat een miljonair nooit zijn/haar nagels doet in de woonkamer??
He Coma ,

wordt eens wakker. Ik weet dat miljonairs van alles doen , dat is het punt niet.
Hier wordt een bepaald type gespeeld. Zo werden spijkerbroeken verboden. Mag Amanda geen pet op in huis .Wordt je gevraagd goed gekleed rond te lopen.
Weet je het weer? Licht aan?
Vandaar dus dat het zeer dom is om nagels in de woonkamer te doen als je een hele salon aan huis hebt.
Goochem. Ga nu maar weer verder slapen.
pi_56069984
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Godzijdank... HolyBrian zegt nog dat Ton degene is die alles geregeld heeft... pfffffff valt alweer mee
IK denk slip of the tongue.
pi_56069997
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:17 schreef kit2u het volgende:

[..]

He Coma ,

wordt eens wakker. Ik weet dat miljonairs van alles doen , dat is het punt niet.
Hier wordt een bepaald type gespeeld. Zo werden spijkerbroeken verboden. Mag Amanda geen pet op in huis .Wordt je gevraagd goed gekleed rond te lopen.
Vandaar dus dat het zeer dom is om nagels in de woonkamer te doen als je een hele salon aan huis hebt.
COS Commentaren op STREAMS, niet op STREAMERS!
pi_56070007
quote:

[..]

He Coma ,

Je mag ook niet roken in een nagelsalon dus waarom ze in die rokerige woonkamer zitten weet ik ook niet.

Stream 1 is kapot?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_56070014
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:19 schreef petraa het volgende:

[..]

COS Commentaren op STREAMS, niet op STREAMERS!
Gaap.
  woensdag 16 januari 2008 @ 12:20:10 #112
168951 STAP01
body and brain
pi_56070019
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:17 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Yep en hij mag er nieuwe deuren inzetten als Brian een beetje boos is
Dat kan ook anders he! Hij mag er nieuwe deuren inzetten als Amanda of Huub hem boos hebben gemaakt.
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_56070021
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Komt vast niet in de uitzending
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_56070027
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:19 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Je mag ook niet roken in een nagelsalon dus waarom ze in die rokerige woonkamer zitten weet ik ook niet.

Stream 1 is kapot?
Bij mij doet hij het prima, alleen 3 blijft steeds hangen.
pi_56070052
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:07 schreef Verida het volgende:
Maar als Ton zegt dat hij de 28 met Mike wil beginnen voor die stage, houdt dit dan in dat Mike voorlopig nog in de kooi blijft?
Kan ook zijn dat de FEBO van hem af wil en denkt dat ze hem zo op straat kunnen schoppen. Ze hebben dan toch voor werk gezorgd?
pi_56070074
pi_56070116
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:20 schreef petraa het volgende:

[..]

Bij mij doet hij het prima, alleen 3 blijft steeds hangen.
Bij mij is stream 1 helemaal ..blokkerig en zonder geluid.
  woensdag 16 januari 2008 @ 12:25:08 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56070125
quote:
[..]
He Coma ,

Ik weet niet of je al bijgekomen bent van je bijna-elektrocutie toen je LTS zwakstroom deed, maar als je denkt dat je persoonlijk moet gaan lopen doen dan doe je dat tegen de verkeerde.

Dus als je nix zinnigs te melden hebt: hou je vingers dan lekker uit de buurt van je toetsenbord.

En wat voor "type" ze proberen neer te zetten?? Alles wat met klasse en stijl te maken zou kunnen hebben heeft de villa allang verlaten en lijkt er geen enkele fatsoensregel over te zijn waar ze zich nog wel aan mogen houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2008 @ 12:25:23 #119
135305 beequeen
Lost.
pi_56070132
Ik moest even zoeken, de enige cap van Zdngmw en Ton als bewijs dat die 2 iets hadden destijds.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56070133
Brian zal iedereen laten horen wat hij allemaal gedaan heeft voor zwerver Nel Veerkamp.
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2008 @ 12:26:26 #121
135305 beequeen
Lost.
pi_56070156
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:24 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Bij mij is stream 1 helemaal ..blokkerig en zonder geluid.
Wrs lopen je streams af en moet je weer gaan dokken.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56070162
'timmerpakoutfit'
pi_56070168
B: De 28e, vandaag is het de 16e, hij heeft kleding gekregen. Een timmermansoutfit.
A: Ik vind het zo leuk echt super.
B: Ton heeft er ook meteen werk van gemaakt, toen ik hem had gebeld. Dat waardeer ik in hem. Dat is ook wat ik had verwacht, omdat mike zolang uit de roulatie is, zodat hij in verschillende disciplines kan wennen. Hij heeft een timmer outfit, schilderoutfit. Ik had ook mike een beetje voorbereid. Hij was zo nerveus. Hij heeft ook over zijn werkervaring gesproken. Hij heeft veel meegemaakt met zijn werkervaring.
A: Ik vind het echt super cool
B: Ton zei ook op lange termijn dat hij moet denken waar hij wilt wonen. Mike wil een nieuwe start en ergens wonen.
A: Ik ben zo supertrots op jou en op mike. Ik vind het super cool dat je het allemaal geregeld hebt.
B: Hij moet zijn eigen koffiekan hebben en hij moet zijn eigen broodjes smeren.

Ja hoor streamwissel.
  woensdag 16 januari 2008 @ 12:27:14 #124
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56070174
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ongelooflijk hoe die loser eerste klas zelfs dat agressieve kutkarakter van hem voor zichzelf tot iets positiefs weet om te buigen.
Oh mèn, als ik een grote vent was en ik kwam Brian tegen, liet ik 'm alle hoeken van Nederland zien.
Mensen die agressief gedrag vertonen, hebben de neiging de schuld bij alles en iedereen neer te leggen, behalve bij zichzelf. Het is een handige, maar zeer destructieve methode om schaamte weg te werken. De meeste mensen die last hebben van agressieaanvallen kunnen heel goed zichzelf bedriegen, wat krom is recht praten. Als je maar hard genoeg tegen jezelf zegt, geloof je het ook nog ...

Bron: http://www.arjan-hooiveld.nl/omgaan_met_woede_en_agressie.htm
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_56070175
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:26 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wrs lopen je streams af en moet je weer gaan dokken.
Heb sinds gisteren nieuwe...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')