Ongelooflijk hoe die loser eerste klas zelfs dat agressieve kutkarakter van hem voor zichzelf tot iets positiefs weet om te buigen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:56 schreef petraa het volgende:
B: Ik zit hier 24/7 en de mensen zien ook me foute dingen en als de mensen dan leren van mijn foute dingen, dan ben blij. Als ik dat kan overdragen naar andere mensen dan is het mijn winst.
Die mag je nu echt op zijn pan rammen..ontoerekeningsvatbaar en het is allemaal de schuld van die RAT!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als er nou maar geen verkoopman aan de deur komt om je energie aan te smeren. Je krijgt er 10, toe maar
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:58 schreef beequeen het volgende:
Klopt Brian, de Lookies zien alles, vooral dat je een Rat bent en blijft.....gore, gore rotzak.
Ik moet echt muten, dit trek ik niet meer.
stttttt je geeft de FEBO weer een hint, om Heilige Brian nog Heiliger te maken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:00 schreef STAP01 het volgende:
[..]
![]()
die haat die veel streamers hebben! heeeeeeeeeerlijk dan voel ik me niet alleen.
HE BRIAN, WAT GA JE MET DYLANA DOEN ALS MIKE AAN HET WERK IS????
owww, wat liefquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die mag je nu echt op zijn pan rammen..ontoerekeningsvatbaar en het is allemaal de schuld van die RAT!!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe die loser eerste klas zelfs dat agressieve kutkarakter van hem voor zichzelf tot iets positiefs weet om te buigen.
Oh mèn, als ik een grote vent was en ik kwam Brian tegen, liet ik 'm alle hoeken van Nederland zien.
Lijkt me wel!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:07 schreef Verida het volgende:
Maar als Ton zegt dat hij de 28 met Mike wil beginnen voor die stage, houdt dit dan in dat Mike voorlopig nog in de kooi blijft?
Je wilt het niet weten en dan zijn er nog mensen fan van hem, onbegrijpelijk dat die gast post krijgt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:05 schreef petraa het volgende:![]()
De haat naar Brian, komt gewoon me scherm uit, via deze COS.
![]()
![]()
Ik haat hem ook hoor
Oma Tony bestaat niet! Dat is in werkelijkheid Opa Ton of Oma Febo!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je wilt het niet weten en dan zijn er nog mensen fan van hem, onbegrijpelijk dat die gast post krijgt.
Ik denk al heel lang dat de FEBO die brieven schrijft, dat kan toch niet anders?
IK HAAT BRIAN.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:09 schreef Leandra het volgende:
Ik kan niet wachten tot Brian gaat bemiddelen voor woonruimte... voor je het weet blijkt John de Mol himself nog een tuinhuisje leeg te hebben staan waar Mike (dankzij HolyBrian uiteraard) zo in kan...
Ook lekker dicht bij z'n werk enzo. Komt helemaal goed uit
Dat hij brieven krijgt van mensen die zich nu ook kunnen beheersen dankzij Brian..quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je wilt het niet weten en dan zijn er nog mensen fan van hem, onbegrijpelijk dat die gast post krijgt.
Ik denk al heel lang dat de FEBO die brieven schrijft, dat kan toch niet anders?
IK HAAT BRIAN.
Ja zelfde klusjesman!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:11 schreef Leandra het volgende:
Maarre ff wat anders... die Ton waarmee Mike (en vooral HolyBrian) dat sollicitatiegesprek heeft dat is dezelfde Ton (maar dan 15 kg zwaarder) waar Natasia destijds mee liep te rotzooien??
Dat was de "klusjesman" van DGK zelf en het komt er dus op neer dat Mike een of ander all-round klusjesbaantje bij DGK/Tien krijgt??
Ik gun dat Mike van harte alleen jammer dat St. Brian dit klusje van de FEBO heeft gekregen, goffer de goffer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:09 schreef Leandra het volgende:
Ik kan niet wachten tot Brian gaat bemiddelen voor woonruimte... voor je het weet blijkt John de Mol himself nog een tuinhuisje leeg te hebben staan waar Mike (dankzij HolyBrian uiteraard) zo in kan...
Ook lekker dicht bij z'n werk enzo. Komt helemaal goed uit
En dus?? Je denkt dat een miljonair nooit zijn/haar nagels doet in de woonkamer??quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:11 schreef kit2u het volgende:
Hee REDACTIE!!!!!
Wordt eens wakker.
Hoezo nagels doen in de woonkamer?
Wat is het volgende ? Haarknippen?
Teennagels verzorgen?
We spelen miljonairtje weetjewel.
Dezelfde Ton ja. Het is volgens mij een aannemer. Met verschillende bouwbedrijven ofzo.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:11 schreef Leandra het volgende:
Maarre ff wat anders... die Ton waarmee Mike (en vooral HolyBrian) dat sollicitatiegesprek heeft dat is dezelfde Ton (maar dan 15 kg zwaarder) waar Natasia destijds mee liep te rotzooien??
Dat was de "klusjesman" van DGK zelf en het komt er dus op neer dat Mike een of ander all-round klusjesbaantje bij DGK/Tien krijgt??
Okay.. dus als Mike strax ziet dat er een lamp kapot is dan draait hij ff een nieuwe in en dan kan hij dat schrijven als overuren??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |