Hier met die teilenquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:46 schreef beequeen het volgende:
Hier staan 3 volle teilen, wat is het toch een vreselijke RAT. Ton zegt dat Brian misschien wel een dagje mee mag met Mike, het zal ook niet.
Brian zegt dat dat niet nodig is, het belangrijkste is dat het goed met Mike gaat.![]()
![]()
![]()
Brian heeft geen flikker gedaan hieraan! Vantevoren is dit doorgenomen met Ton! Brian wordt alleen als redder neergezet!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:46 schreef beequeen het volgende:
Hier staan 3 volle teilen, wat is het toch een vreselijke RAT. Ton zegt dat Brian misschien wel een dagje mee mag met Mike, het zal ook niet.
Brian zegt dat dat niet nodig is, het belangrijkste is dat het goed met Mike gaat.![]()
![]()
![]()
Precies, dit was alleen om Brian op te hemelen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:46 schreef yellowfirst het volgende:
Werkkleding was al meegenomen, dus het gesprek zinloos..........
Doe mij maar een stuk of 10............quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:49 schreef tipsch het volgende:
* tipsch dropt een doos pammetjes op tafel - "take whatever you need"
Brian is geniaalquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Geheel Positief.
T: Vanaf de 28e gaat Mike stage lopen, dag 1 komt de timmerman je halen.
Misschien zegt Brian ook wel een keer ik wil mee. Zodat hij kan zien wat hij doet.
B: ik vind dat wel prettig omdat wat hij tegen mij zegt, en ik hem kan aansturen.
Goed om te weten voor als ik ooit een tekst moet schrijven over paaldansenquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:48 schreef Leandra het volgende:
Weer een mooie OP Cc![]()
Enne.. volgens het groene boekje is het gepaaldanst![]()
Even over de %'en praten...Brian moet er ook wat aan over houden natuurlijk als "manager"quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:51 schreef petraa het volgende:
Mike gaat nu koffie halen! Gesprek tussen Brian en Ton.
Ja ja, maar zo reageerde Ton.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:51 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ben heel rustig hoor, was een gewone vraag
Als er nou maar geen verkoopman aan de deur komt om je energie aan te smeren. Je krijgt er 10, toe maarquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Doe mij maar een stuk of 10............
Je bent tè goed voor deze wereld.....quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als er nou maar geen verkoopman aan de deur komt om je energie aan te smeren. Je krijgt er 10, toe maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |