Als jij de eieren regelt, regel ik de rotte tomaten om bloedhond Lieke mee aan te pakkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:33 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGG die DJ quint geval komt hier in t dorp optreden, tijd om de eieren op te kopen in de supermarkt.
zie hier
Hij zit er bij om het gesprek verwarrender te maken...makkie voor Brianquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:17 schreef fredfik het volgende:
onmogelijk....moet die rat bij dat gesprek aanwezig zijn????????????
St.Brian is de mentor van Mikey, remember?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:22 schreef petraa het volgende:
Wat doet Brian bij dat sollicitatie gesprek?
Ziet er stuk beter en netter uit dan wat die twee takketrollen gisteren deden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:24 schreef beequeen het volgende:
Ik kom nog even terug op dat paaldansen. Het was de bedoeling van Lieke om paal-fitness te doen, net als Syl maar dat scoort wrs niet, het moet ordinair en cheap dus is het erotisch paaldansen geworden en Lieke doet gezellig mee.
Ik denk dan terug aan Syl en dit filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=QnHzLSog0c8
Is het raar dat ik nu kotsneigingen krijg ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
St.Brian is de mentor van Mikey, remember?
Hoho ik zie dat de dr. ook komt, als je hem maar met rust laat, maakt geniale muziekquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als jij de eieren regelt, regel ik de rotte tomaten om bloedhond Lieke mee aan te pakken
Nee hoor, is een heel normale reactie op Goddelijke Brian. Ik knijp mijn billetjes nu al bij elkaar bij de gedachte aan hoe Brian volgende week weer de hemel in wordt geprezen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:26 schreef petraa het volgende:
Is het raar dat ik nu kotsneigingen krijg ?
Ik denk persoonlijk, dat het deze week nog in de uitzending komt, remember de Popoll.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, is een heel normale reactie op Goddelijke Brian. Ik knijp mijn billetjes nu al bij elkaar bij de gedachte aan hoe Brian volgende week weer de hemel in wordt geprezen.
komt voor mekeaar, zal gelijk ff langs alle boeren hier in de omgeving gaan, die hebben meestal ook wel genoeg eieren voor weinigquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als jij de eieren regelt, regel ik de rotte tomaten om bloedhond Lieke mee aan te pakken
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, is een heel normale reactie op Goddelijke Brian. Ik knijp mijn billetjes nu al bij elkaar bij de gedachte aan hoe Brian volgende week weer de hemel in wordt geprezen.
Onwetende kijkbuiskindertjes? Enkel daarom ga ik toch nog eens nadenken over een aantal sms-jes sturen. Niet voor Brian, uiteraard.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:31 schreef Scandalous het volgende:En wat voorspelbaar weer dat juist Brian de rol krijgt van de reddende engel, wie trapt daar nou nog in?
Nog even en hij gaat Mickey koetsiekoeioneren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:32 schreef petraa het volgende:
T: Je wil eigenlijk weer vieze handen hebben
B: Kijk hij begint al te lachen, dus dat klopt.
Het is GVD geen kleuter BRIAN.
Wat een mongool is die RAT ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:24 schreef petraa het volgende:
B: ik had augustus al gedropt dat hij een zwerver in de villa wilde. Niks van gehoord. Oktober weer gedropt, leuk een zwerver met grapjes en verhaallijn. En kerst stapt hij de villa in met vieze handen enzo.
SMS MIKE naar 3040quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onwetende kijkbuiskindertjes? Enkel daarom ga ik toch nog eens nadenken over een aantal sms-jes sturen. Niet voor Brian, uiteraard.
Hier nog één en zei hij nou maar wat nuttigs, Nee hij doet net of Mike een kleuter is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:35 schreef Scandalous het volgende:
Dat Brian er ook bij zit als woordvoerder voor MikeShit ik kan me hier echt kwaad om maken
gelukkig heb ik op mijn werk geen streams, maar dankzij jou berichgeving; als gevoelsmens.... krijg ik wel de juiste feel van de streamsquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:32 schreef petraa het volgende:
T: Je wil eigenlijk weer vieze handen hebben
B: Kijk hij begint al te lachen, dus dat klopt.
Het is GVD geen kleuter BRIAN.
Drie? Mikey, Amanda en?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:36 schreef petraa het volgende:
B: Er zijn er 3 die aan de slag gaan met het rijbewijs. Dus dan krijg je competitie. Mike heeft gezegd dat hij dag in dag uit aan de slag gaat met de cd rom.
Echt vreselijk, wie zn idee was dat?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Hier nog één en zei hij nou maar wat nuttigs, Nee hij doet net of Mike een kleuter is.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:39 schreef petraa het volgende:
de dames verzorgen hem qua haarkleur.
WTF? Hoezo krijgt die gasttrol rijlessen in de kooi?quote:
Brian noemde echt Selene. Don't know.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
WTF? Hoezo krijgt die gasttrol rijlessen in de kooi?
rustig man! rustig rustigquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:42 schreef Verida het volgende:
heb geen streams, maar hoe reageert Ton op dit alles?
Ik ook!!!!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:42 schreef STAP01 het volgende:
Brian gebruikt dit FOCKING gesprek om zichzelf GVD op te hemelen! OEH! IK BEN ZO BOOS!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geheel Positief.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:42 schreef Verida het volgende:
heb geen streams, maar hoe reageert Ton op dit alles?
Nog geen minuut later zegt hij: Ik vind het wel prettig, zodat ik hem kan aansturen, kijken hoe hij het doet, waar hij werkt en dan kan ik hem aansturen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:46 schreef beequeen het volgende:
Hier staan 3 volle teilen, wat is het toch een vreselijke RAT. Ton zegt dat Brian misschien wel een dagje meemag met Mike, het zal ook niet.
Brian zegt dat dat niet nodig is, het belangrijkste is dat het goed met Mike gaat.![]()
![]()
![]()
Hier met die teilenquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:46 schreef beequeen het volgende:
Hier staan 3 volle teilen, wat is het toch een vreselijke RAT. Ton zegt dat Brian misschien wel een dagje mee mag met Mike, het zal ook niet.
Brian zegt dat dat niet nodig is, het belangrijkste is dat het goed met Mike gaat.![]()
![]()
![]()
Brian heeft geen flikker gedaan hieraan! Vantevoren is dit doorgenomen met Ton! Brian wordt alleen als redder neergezet!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:46 schreef beequeen het volgende:
Hier staan 3 volle teilen, wat is het toch een vreselijke RAT. Ton zegt dat Brian misschien wel een dagje mee mag met Mike, het zal ook niet.
![]()
![]()
Precies, dit was alleen om Brian op te hemelen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:46 schreef yellowfirst het volgende:
Werkkleding was al meegenomen, dus het gesprek zinloos..........
Doe mij maar een stuk of 10............quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:49 schreef tipsch het volgende:
* tipsch dropt een doos pammetjes op tafel - "take whatever you need"
Brian is geniaalquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Geheel Positief.
T: Vanaf de 28e gaat Mike stage lopen, dag 1 komt de timmerman je halen.
Misschien zegt Brian ook wel een keer ik wil mee. Zodat hij kan zien wat hij doet.
B: ik vind dat wel prettig omdat wat hij tegen mij zegt, en ik hem kan aansturen.
Goed om te weten voor als ik ooit een tekst moet schrijven over paaldansenquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:48 schreef Leandra het volgende:
Weer een mooie OP Cc![]()
Enne.. volgens het groene boekje is het gepaaldanst![]()
Even over de %'en praten...Brian moet er ook wat aan over houden natuurlijk als "manager"quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:51 schreef petraa het volgende:
Mike gaat nu koffie halen! Gesprek tussen Brian en Ton.
Ja ja, maar zo reageerde Ton.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:51 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ben heel rustig hoor, was een gewone vraag
Als er nou maar geen verkoopman aan de deur komt om je energie aan te smeren. Je krijgt er 10, toe maarquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Doe mij maar een stuk of 10............
Je bent tè goed voor deze wereld.....quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als er nou maar geen verkoopman aan de deur komt om je energie aan te smeren. Je krijgt er 10, toe maar
Ongelooflijk hoe die loser eerste klas zelfs dat agressieve kutkarakter van hem voor zichzelf tot iets positiefs weet om te buigen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:56 schreef petraa het volgende:
B: Ik zit hier 24/7 en de mensen zien ook me foute dingen en als de mensen dan leren van mijn foute dingen, dan ben blij. Als ik dat kan overdragen naar andere mensen dan is het mijn winst.
Die mag je nu echt op zijn pan rammen..ontoerekeningsvatbaar en het is allemaal de schuld van die RAT!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als er nou maar geen verkoopman aan de deur komt om je energie aan te smeren. Je krijgt er 10, toe maar
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:58 schreef beequeen het volgende:
Klopt Brian, de Lookies zien alles, vooral dat je een Rat bent en blijft.....gore, gore rotzak.
Ik moet echt muten, dit trek ik niet meer.
stttttt je geeft de FEBO weer een hint, om Heilige Brian nog Heiliger te maken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:00 schreef STAP01 het volgende:
[..]
![]()
die haat die veel streamers hebben! heeeeeeeeeerlijk dan voel ik me niet alleen.
HE BRIAN, WAT GA JE MET DYLANA DOEN ALS MIKE AAN HET WERK IS????
owww, wat liefquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die mag je nu echt op zijn pan rammen..ontoerekeningsvatbaar en het is allemaal de schuld van die RAT!!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe die loser eerste klas zelfs dat agressieve kutkarakter van hem voor zichzelf tot iets positiefs weet om te buigen.
Oh mèn, als ik een grote vent was en ik kwam Brian tegen, liet ik 'm alle hoeken van Nederland zien.
Lijkt me wel!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:07 schreef Verida het volgende:
Maar als Ton zegt dat hij de 28 met Mike wil beginnen voor die stage, houdt dit dan in dat Mike voorlopig nog in de kooi blijft?
Je wilt het niet weten en dan zijn er nog mensen fan van hem, onbegrijpelijk dat die gast post krijgt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:05 schreef petraa het volgende:![]()
De haat naar Brian, komt gewoon me scherm uit, via deze COS.
![]()
![]()
Ik haat hem ook hoor
Oma Tony bestaat niet! Dat is in werkelijkheid Opa Ton of Oma Febo!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je wilt het niet weten en dan zijn er nog mensen fan van hem, onbegrijpelijk dat die gast post krijgt.
Ik denk al heel lang dat de FEBO die brieven schrijft, dat kan toch niet anders?
IK HAAT BRIAN.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:09 schreef Leandra het volgende:
Ik kan niet wachten tot Brian gaat bemiddelen voor woonruimte... voor je het weet blijkt John de Mol himself nog een tuinhuisje leeg te hebben staan waar Mike (dankzij HolyBrian uiteraard) zo in kan...
Ook lekker dicht bij z'n werk enzo. Komt helemaal goed uit
Dat hij brieven krijgt van mensen die zich nu ook kunnen beheersen dankzij Brian..quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je wilt het niet weten en dan zijn er nog mensen fan van hem, onbegrijpelijk dat die gast post krijgt.
Ik denk al heel lang dat de FEBO die brieven schrijft, dat kan toch niet anders?
IK HAAT BRIAN.
Ja zelfde klusjesman!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:11 schreef Leandra het volgende:
Maarre ff wat anders... die Ton waarmee Mike (en vooral HolyBrian) dat sollicitatiegesprek heeft dat is dezelfde Ton (maar dan 15 kg zwaarder) waar Natasia destijds mee liep te rotzooien??
Dat was de "klusjesman" van DGK zelf en het komt er dus op neer dat Mike een of ander all-round klusjesbaantje bij DGK/Tien krijgt??
Ik gun dat Mike van harte alleen jammer dat St. Brian dit klusje van de FEBO heeft gekregen, goffer de goffer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:09 schreef Leandra het volgende:
Ik kan niet wachten tot Brian gaat bemiddelen voor woonruimte... voor je het weet blijkt John de Mol himself nog een tuinhuisje leeg te hebben staan waar Mike (dankzij HolyBrian uiteraard) zo in kan...
Ook lekker dicht bij z'n werk enzo. Komt helemaal goed uit
En dus?? Je denkt dat een miljonair nooit zijn/haar nagels doet in de woonkamer??quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:11 schreef kit2u het volgende:
Hee REDACTIE!!!!!
Wordt eens wakker.
Hoezo nagels doen in de woonkamer?
Wat is het volgende ? Haarknippen?
Teennagels verzorgen?
We spelen miljonairtje weetjewel.
Dezelfde Ton ja. Het is volgens mij een aannemer. Met verschillende bouwbedrijven ofzo.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:11 schreef Leandra het volgende:
Maarre ff wat anders... die Ton waarmee Mike (en vooral HolyBrian) dat sollicitatiegesprek heeft dat is dezelfde Ton (maar dan 15 kg zwaarder) waar Natasia destijds mee liep te rotzooien??
Dat was de "klusjesman" van DGK zelf en het komt er dus op neer dat Mike een of ander all-round klusjesbaantje bij DGK/Tien krijgt??
Okay.. dus als Mike strax ziet dat er een lamp kapot is dan draait hij ff een nieuwe in en dan kan hij dat schrijven als overuren??quote:
Uit boosheid heb ik net drie sms-jes verstuurd; twee voor Huub en eentje voor Claire, als aanmoediging.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:10 schreef Scandalous het volgende:
Dat hij brieven krijgt van mensen die zich nu ook kunnen beheersen dankzij Brian..Dat geloof ik echt voor geen meter. Het is precies hoe het hokje Brian neer wil zetten dus dat komt allemaal wel heeeeel erg mooi uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |