Hier nog één en zei hij nou maar wat nuttigs, Nee hij doet net of Mike een kleuter is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:35 schreef Scandalous het volgende:
Dat Brian er ook bij zit als woordvoerder voor MikeShit ik kan me hier echt kwaad om maken
gelukkig heb ik op mijn werk geen streams, maar dankzij jou berichgeving; als gevoelsmens.... krijg ik wel de juiste feel van de streamsquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:32 schreef petraa het volgende:
T: Je wil eigenlijk weer vieze handen hebben
B: Kijk hij begint al te lachen, dus dat klopt.
Het is GVD geen kleuter BRIAN.
Drie? Mikey, Amanda en?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:36 schreef petraa het volgende:
B: Er zijn er 3 die aan de slag gaan met het rijbewijs. Dus dan krijg je competitie. Mike heeft gezegd dat hij dag in dag uit aan de slag gaat met de cd rom.
Echt vreselijk, wie zn idee was dat?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Hier nog één en zei hij nou maar wat nuttigs, Nee hij doet net of Mike een kleuter is.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:39 schreef petraa het volgende:
de dames verzorgen hem qua haarkleur.
WTF? Hoezo krijgt die gasttrol rijlessen in de kooi?quote:
Brian noemde echt Selene. Don't know.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
WTF? Hoezo krijgt die gasttrol rijlessen in de kooi?
rustig man! rustig rustigquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:42 schreef Verida het volgende:
heb geen streams, maar hoe reageert Ton op dit alles?
Ik ook!!!!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:42 schreef STAP01 het volgende:
Brian gebruikt dit FOCKING gesprek om zichzelf GVD op te hemelen! OEH! IK BEN ZO BOOS!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geheel Positief.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:42 schreef Verida het volgende:
heb geen streams, maar hoe reageert Ton op dit alles?
Nog geen minuut later zegt hij: Ik vind het wel prettig, zodat ik hem kan aansturen, kijken hoe hij het doet, waar hij werkt en dan kan ik hem aansturen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:46 schreef beequeen het volgende:
Hier staan 3 volle teilen, wat is het toch een vreselijke RAT. Ton zegt dat Brian misschien wel een dagje meemag met Mike, het zal ook niet.
Brian zegt dat dat niet nodig is, het belangrijkste is dat het goed met Mike gaat.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |