Uit boosheid heb ik net drie sms-jes verstuurd; twee voor Huub en eentje voor Claire, als aanmoediging.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:10 schreef Scandalous het volgende:
Dat hij brieven krijgt van mensen die zich nu ook kunnen beheersen dankzij Brian..Dat geloof ik echt voor geen meter. Het is precies hoe het hokje Brian neer wil zetten dus dat komt allemaal wel heeeeel erg mooi uit
quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:11 schreef Leandra het volgende:
Maarre ff wat anders... die Ton waarmee Mike (en vooral HolyBrian) dat sollicitatiegesprek heeft dat is dezelfde Ton (maar dan 15 kg zwaarder) waar Natasia destijds mee liep te rotzooien??
Dat was de "klusjesman" van DGK zelf en het komt er dus op neer dat Mike een of ander all-round klusjesbaantje bij DGK/Tien krijgt??
Febo ik heb vandaag ook ook alweer een KOTS EMMER nodig,wat een smerige RATquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:39 schreef yellowfirst het volgende:
Brian: "Hij eet elke dag Brinta."
Godzijdank... HolyBrian zegt nog dat Ton degene is die alles geregeld heeft... pfffffff valt alweer meequote:Op woensdag 16 januari 2008 12:15 schreef petraa het volgende:
B: Het is een timmerpak he, overal kan je gereedschap in he.
Het is goed gegaan he, het is gewoon een beetje je eigen werkervaring vertellen. Ik vind de oplossing die Ton heeft aangeboden hartstikke goed, zo kan je in verschillende disciplines laten zien, wat je kan. Ton heeft in één dag alles voor je geregeld, ik hou van zulke mensen.
Yep en hij mag er nieuwe deuren inzetten als Brian een beetje boos isquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay.. dus als Mike strax ziet dat er een lamp kapot is dan draait hij ff een nieuwe in en dan kan hij dat schrijven als overuren??
He Coma ,quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dus?? Je denkt dat een miljonair nooit zijn/haar nagels doet in de woonkamer??
IK denk slip of the tongue.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Godzijdank... HolyBrian zegt nog dat Ton degene is die alles geregeld heeft... pfffffff valt alweer mee
COS Commentaren op STREAMS, niet op STREAMERS!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:17 schreef kit2u het volgende:
[..]
He Coma ,
wordt eens wakker. Ik weet dat miljonairs van alles doen , dat is het punt niet.
Hier wordt een bepaald type gespeeld. Zo werden spijkerbroeken verboden. Mag Amanda geen pet op in huis .Wordt je gevraagd goed gekleed rond te lopen.
Weet je het weer? Licht aan?
Vandaar dus dat het zeer dom is om nagels in de woonkamer te doen als je een hele salon aan huis hebt.
Goochem. Ga nu maar weer verder slapen.
Je mag ook niet roken in een nagelsalon dus waarom ze in die rokerige woonkamer zitten weet ik ook niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:17 schreef kit2u het volgende:
[..]
He Coma ,
wordt eens wakker. Ik weet dat miljonairs van alles doen , dat is het punt niet.
Hier wordt een bepaald type gespeeld. Zo werden spijkerbroeken verboden. Mag Amanda geen pet op in huis .Wordt je gevraagd goed gekleed rond te lopen.
Vandaar dus dat het zeer dom is om nagels in de woonkamer te doen als je een hele salon aan huis hebt.
Gaap.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:19 schreef petraa het volgende:
[..]
COS Commentaren op STREAMS, niet op STREAMERS!
Dat kan ook anders he! Hij mag er nieuwe deuren inzetten als Amanda of Huub hem boos hebben gemaakt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:17 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Yep en hij mag er nieuwe deuren inzetten als Brian een beetje boos is
Komt vast niet in de uitzendingquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Godzijdank... HolyBrian zegt nog dat Ton degene is die alles geregeld heeft... pfffffff valt alweer mee
Bij mij doet hij het prima, alleen 3 blijft steeds hangen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Je mag ook niet roken in een nagelsalon dus waarom ze in die rokerige woonkamer zitten weet ik ook niet.
Stream 1 is kapot?
Kan ook zijn dat de FEBO van hem af wil en denkt dat ze hem zo op straat kunnen schoppen. Ze hebben dan toch voor werk gezorgd?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:07 schreef Verida het volgende:
Maar als Ton zegt dat hij de 28 met Mike wil beginnen voor die stage, houdt dit dan in dat Mike voorlopig nog in de kooi blijft?
Bij mij is stream 1 helemaal ..blokkerigquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het prima, alleen 3 blijft steeds hangen.
Ik weet niet of je al bijgekomen bent van je bijna-elektrocutie toen je LTS zwakstroom deed, maar als je denkt dat je persoonlijk moet gaan lopen doen dan doe je dat tegen de verkeerde.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:17 schreef kit2u het volgende:
[..]
He Coma ,
Wrs lopen je streams af en moet je weer gaan dokken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:24 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Bij mij is stream 1 helemaal ..blokkerigen zonder geluid.
Mensen die agressief gedrag vertonen, hebben de neiging de schuld bij alles en iedereen neer te leggen, behalve bij zichzelf. Het is een handige, maar zeer destructieve methode om schaamte weg te werken. De meeste mensen die last hebben van agressieaanvallen kunnen heel goed zichzelf bedriegen, wat krom is recht praten. Als je maar hard genoeg tegen jezelf zegt, geloof je het ook nog ...quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe die loser eerste klas zelfs dat agressieve kutkarakter van hem voor zichzelf tot iets positiefs weet om te buigen.
Oh mèn, als ik een grote vent was en ik kwam Brian tegen, liet ik 'm alle hoeken van Nederland zien.
Heb sinds gisteren nieuwe...quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrs lopen je streams af en moet je weer gaan dokken.
'boottrommel'quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:26 schreef Scandalous het volgende:
'timmerpakoutfit'
En nou optiefen, frustie kloontjequote:Op woensdag 16 januari 2008 12:27 schreef kit2u het volgende:
[..]
Wat heb jij een tijd nodig voor een come back.
Hulp gehaald?
Misschien moet je even refreshen.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:30 schreef kit2u het volgende:
Werkt ook bij mensen.
Iedere keer zeurlene mond open doet waterkanon erop.
of een karcher..............quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:30 schreef kit2u het volgende:
Werkt ook bij mensen.
Iedere keer zeurlene mond open doet waterkanon erop.
Luc in het algemeen.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:32 schreef DeWalrus het volgende:
Blijft die vuile stinkende Mike nog langer in de kooi..... Rot op met die zak stront! Geef zijn baan aan iemand die niet aan de drank en drugs is.
Wat een natte lapquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Luc in het algemeen.![]()
[ afbeelding ]
Juist! Een geheelonthoudende marokkaan, bijvoorbeeld!quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:32 schreef DeWalrus het volgende:
Blijft die vuile stinkende Mike nog langer in de kooi..... Rot op met die zak stront! Geef zijn baan aan iemand die niet aan de drank en drugs is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |