21 december 20:15 uurquote:
En dan praat ie ook nog met een zachte G, de ganstarapper uit het Tilburgse ghetto.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:36 schreef dieenebart het volgende:
Wat een natte lap![]()
(de uitspraak 'droeftoeter' is misschien beter op z'm plaats?)
Dus toch twee en niet drie?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:40 schreef tuinfluiter het volgende:
9 januari 17:15
Het wordt Mikey
En de gast-speler Mikey mag een miljonair uitkiezen om ook autorijlessen te nemen.
Mikey kiest voor Amanda.
Dit is de uitslag en Selene deed mee in de stemming autorijlessen voor een gastspelerquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Rijbewijsstemming voor gast-spelers
Dit zijn Selene en Mikey
Het wordt Mikey
En de gast-speler Mikey mag een miljonair uitkiezen om ook autorijlessen te nemen.
Mikey kiest voor Amanda.
ben al meer dan een maand afgekickedquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit boosheid heb ik net drie sms-jes verstuurd; twee voor Huub en eentje voor Claire, als aanmoediging.
Sms eigenlijk nooit, maar ik wil gewoon dat Brian ergens beneden bungelt tijdens de PoPo (okay, eigenlijk wil ik hem aan de hoogste boom zien bungelen, maar men moet realistisch blijven).
Hoe dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:58 schreef Nomrc2 het volgende:
ik zie het geheel nu heel anders
Sylvia komt snel, eerst hoopt Huub contactpunten te krijgen uit de popupoll,quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:54 schreef diedirk het volgende:
Brian en Amanda hebben wel gelijk nu hoor.
Claire is er gewoon ingezet voor huub een nieuwe Sylvia.
Vanochtend in het gesprek met Ton zei Brian duidelijk dat Selene, Mike en Amanda hun rijbewijs gaan halen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
21 december 20:15 uur
Stemming autorijlessen Amanda of Mike.
Jaap stemt voor Mikey
Anderen geven het aan Amanda.
Brian wil 1 op 1 praten met Jaap
Jaap zegt dit niet te willen en belt naar de productie en stemt nog steeds op gast-speler Mike.
Uitslag: Geen van beiden autorijlessen.
Brian gooit de witte tafel om met schaal groene appelen..
Amanda is 1 uur bij de productie en zegt dat het wel door gaat en de autorijlessen zelf wel kan betalen.
Rijbewijsstemming voor gast-spelers
Dit zijn Selene en Mikey
Het wordt Mikey
Mikey kiest voor Amanda.
Dat zal eens tijd worden zeg. Huub vertelde gisteren dat hij 28 april vorig jaar die stemming heeft gewonnen en, als ik het me goed herrinner, 1 keer les gehad.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:51 schreef CHAOS_ het volgende:
Huub zijn motorrijbewijs komt er ook aan, tenminste ik ving gisteren zoiets op. Dus zijn er drie die een rijbewijs gaan halen.
En Bart zei 28 december 2006 , dat Huub echt autorijlessen aan moest vragen,quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
Dat zal eens tijd worden zeg. Huub vertelde gisteren dat hij 28 april vorig jaar die stemming heeft gewonnen en, als ik het me goed herrinner, 1 keer les gehad.
Grote schoonmaak bij de fam. Kubatz...ff mekaar goed soppen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:06 schreef beequeen het volgende:
Amanda wast Brian, het is toch een droomkoppel, niet dan?
[ afbeelding ]
2006quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:06 schreef tuinfluiter het volgende:
En Bart zei 28 december 2007 dat Huub echt autorijlessen aan moest vragen,
dat is nodig voor werk , reizen, ...............
Huub zei dit al 20 december 2007 aangevraagd te hebben.
Huub had 1 les motorrijles en zat aangekleed klaar voor de 2 de om 09:45 en het ging niet door.
Kust ze zijn kont ook?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:06 schreef beequeen het volgende:
Amanda wast Brian, het is toch een droomkoppel, niet dan?
[ afbeelding ]
Leuk voor hen, als het klopt, dit is niet via een stemming gegaan, of onstream toegezegd,quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:02 schreef petraa het volgende:
Vanochtend in het gesprek met Ton zei Brian duidelijk dat
Selene, Mike en Amanda hun rijbewijs gaan halen.
Ze begon net aan de voorkant, ze zal wel iets anders kussen nu.quote:
Hij zei er ook bij dat Selene achter had aangegeven dat ze ook haar rijbewijs wilt halen en dat ze nu met z'n 3en eraan gaan beginnen. Krijgen ze lekker competitie van elkaar en gaat het zeker lukken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Leuk voor hen, als het klopt, dit is niet via een stemming gegaan, of onstream toegezegd,
kan ik me herinneren, zie de updates 21 december en 9 januari van Amanda en Mike.
Natasia ging na het lessen altijd chocomelk bij MacDonalds drinken, dat vertelde ze Herma.
Misschien dat ze bedoelen dat Selene meeleert voor het theorie-examen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:11 schreef petraa het volgende:
Hij zei er ook bij dat Selene achter had aangegeven dat ze ook haar rijbewijs wilt halen en dat ze nu met z'n 3en eraan gaan beginnen. Krijgen ze lekker competitie van elkaar en gaat het zeker lukken.
Nu maak je me zeker blij met een dooie mus?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:12 schreef petraa het volgende:
Huub tegen Tilly, ben je klaar met Selene.
Lieke: IK GA!!!!
Ja, gast-spelers, ze mogen ook op het internet bij de mensen van DGK.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:11 schreef petraa het volgende:
Hij zei er ook bij dat Selene achter had aangegeven dat ze ook haar rijbewijs wilt halen en dat ze nu met z'n 3en eraan gaan beginnen. Krijgen ze lekker competitie van elkaar en gaat het zeker lukken.
Huub moet haar spullen uit zijn la halen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:14 schreef beequeen het volgende:
Lieke is weer lekker aan het zuigen. Ze wil geen lade leegmaken voor Huub, hij mag het zelf doen....krijgt hij een ton boete. Wat is het toch een kutwijf.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nu maak je me zeker blij met een dooie mus?
quote:
Jep! En als een hond eraan gewend is zoals dilana was, dan heeft dat beest er geen last meer van! Mijn oude hond heeft 3 weken met zo'n cap gelopen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:19 schreef beequeen het volgende:
Ik zie dat Dilana de kap niet meer draagt, die moest zij toch 5 dagen omhouden?
maakt me para zei hij volgens mijquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:20 schreef petraa het volgende:
A: Kan hier een string onder?
B: Zit er nu een string onder? Kom eens dichterbij! Voor mij de gedachtegang dat je er geen string onder hebt maakt me warm.
Wat is het toch een romanticus,quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:20 schreef petraa het volgende:
A: Kan hier een string onder?
B: Zit er nu een string onder? Kom eens dichterbij! Voor mij de gedachtegang dat je er geen string onder hebt maakt me warm.
Zullen we terugspoelen ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:24 schreef Lady-night het volgende:
[..]
maakt me para zei hij volgens mij
Dat moest andersom eens gebeuren. Dan was de villa te klein, Huub een stalker en Lieke slachtoffer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:28 schreef petraa het volgende:
Lieke komt bij Tilly en Huub zitten.
Huub vindt het respectloos. Hij zegt ik zit ff met Tilly te praten en of je ff ergens anders wil gaan zitten. Lieke zegt Nee ik blijf hier zitten.
H: Ik vraag alleen of ik ff met Til kan praten.
Alleen al van de volgorde 'Ik en ...' druipt het egocentrisme af.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:31 schreef petraa het volgende:
Ik en Amanda hebben paaldansen. IK IK IK IK
Iedere zin begint en eindigt bij haar met ikkequote:Op woensdag 16 januari 2008 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen al van de volgorde 'Ik en ...' druipt het egocentrisme af.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:33 schreef kit2u het volgende:
Lieke is helemaal top.
Heeft Huub goed leren kennen tijdens de relatie.
Vandaar de walging.
Huub kan dat niet hebben want wil scoren.
Huilebalk Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |