.en een takketrolquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:34 schreef petraa het volgende:
[..]
GElukkig verschillen we hierin van mening. Lieke is een bitch.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:38 schreef Gert het volgende:
Lieke speelt het spel.
Op haar manier.
Aangezien het een onsympathieke, egocentrische hebbert is, zal die "manier" niet hartverwarmend zijn.
Het laatste telefoongesprek zei Sylvia dat ze eind Januari weer in NL was, toen zei Huub oke dan nodig ik je uit.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:40 schreef petraa het volgende:
Wanneer komt Sil bij Huub op bezoek!! Ik wil haar reaktie wel zien naar Lieke toe
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:37 schreef petraa het volgende:
Huub krijgt nu bijval van Brian en Selene.
B: Jij doet mee aan de hamsterweken, de lijst staat altijd vol met Lieke, Lieke.
Jaaaa.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:40 schreef petraa het volgende:
Wanneer komt Sil bij Huub op bezoek!! Ik wil haar reaktie wel zien naar Lieke toe
quote:Amanda en Brian doen een wedstrijdje wie de meeste luchtjes heeft....Brian noetm ze op.....6 dure parfums en hij wacht er nog op een....die Amanda besteld heeft dus...Hoezo hebberig?
Nou, wat was syl sterk in discussies, tjonge jonge.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:40 schreef petraa het volgende:
Sylvia komt rond 20 januari in Nederland.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:42 schreef Margo37 het volgende:
Het laatste telefoongesprek zei Sylvia dat ze eind Januari weer in NL was,
toen zei Huub oke dan nodig ik je uit.
In dit geval, mocht Brian het van mij zeggen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:44 schreef beequeen het volgende:
Ik lees dit net op VOL, dus Brian moet zijn mond houden over de boodschappenlijst van Lieke.
Post van Lady-Night.
[..]
We'll see.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:45 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou, wat was syl sterk in discussies, tjonge jonge.
Syl krijgt nu een grote bek terug van Lieke.
Van mij ook hoor, maar het gaat om het principe. Die rat is volgens mij de grootste pitichri. Na elk bezoek van de Kubatzen gaan er vuilniszakken vol huisraad mee richting Almere.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:47 schreef petraa het volgende:
[..]
In dit geval, mocht Brian het van mij zeggen.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
We'll see.
Ik denk dat Sylvia haar totale minachting doeltreffend laat blijken, en dat ze het gekijf wat Lieke als antwoord heeft, glimlachend van zich af laat glijden. En dit slechts als bevestiging ziet.
Heb er zin in.
De grote chanteur van dat hok?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:52 schreef petraa het volgende:
Dan vraag ik me nog wat af! Wat is in godsnaam de verhaallijn van Jaap?
Denkt toch echt dat Huub flink gaat zakken in de PP, een beetje normale vrouw zal tenminste niet op die idioot stemmen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:49 schreef petraa het volgende:
Please Please Please, laat Lieke nog minder % in de popoll.
Dream onquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:07 schreef neehe het volgende:
[..]
Denkt toch echt dat Huub flink gaat zakken in de PP, een beetje normale vrouw zal tenminste niet op die idioot stemmen.![]()
Hij zal het alleen van de manlijke stemmen moeten hebben.
Dat ging over wonen in Amsterdam, hij is bang dat hij dan weer terugvalt in zijn oude patroon.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:07 schreef mootie het volgende:
Zegt Mike nu al dat hij niet weet of hij het werk volhoudt? Of gaat het over iets anders?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:07 schreef mootie het volgende:
Dilana heeft Selene net gebeten.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:07 schreef neehe het volgende:
[..]
Denkt toch echt dat Huub flink gaat zakken in de PP, een beetje normale vrouw zal tenminste niet op die idioot stemmen.![]()
Geheel tegen mijn principes in heb ik net twee sms-jes aan Huub besteed. En ik ben best een normale vrouwquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:07 schreef neehe het volgende:
Ja, ik nu ook!quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
We'll see.
Ik denk dat Sylvia haar totale minachting doeltreffend laat blijken, en dat ze het gekijf wat Lieke als antwoord heeft, glimlachend van zich af laat glijden. En dit slechts als bevestiging ziet.
Heb er zin in.
Heel soms ben ik wel voor Selene en ze irriteert ook zo lekker.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toen bleek Dilana hondsdol te zijn en waren alle tetanusprikken op en stierf Selene een langzame, tergend langzame en o zo pijnlijke dood.
Nou Kabouter alcohol is tot nu toe deze week behoorlijk negatief in beeld gebracht op tv.quote:
Tja, op een gegeven moment ga je echt helemaal op in die Kooi he... Zal ik dan ook maar? Ik heb nog nooit voor een tv-programma gebeld of gesmst.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geheel tegen mijn principes in heb ik net twee sms-jes aan Huub besteed. En ik ben best een normale vrouw.
hij wordt al een jaar slecht in beeld gebrachtquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:15 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou Kabouter alcohol is tot nu toe deze week behoorlijk negatief in beeld gebracht op tv.
Dat zal wel blijken in de PP.![]()
Duzzzz droom jij maar lekker verder.
Ik vind het een irritant sjaggo wijf en dat geschreeuw tegen die hond ben ik ook zat. Wat mij betreft mag ze opzouten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:14 schreef noekje het volgende:
Heel soms ben ik wel voor Selene en ze irriteert ook zo lekker.
Van mij mag ze blijven.
Dat pijnlijke sterfbed mag van mij best de hele tijd dat de kooi nog bestaat voortduren. Ik doe niet zo moeilijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:14 schreef noekje het volgende:
Heel soms ben ik wel voor Selene en ze irriteert ook zo lekker.
Van mij mag ze blijven.
Een gek vindt zichzelf ook normaal.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geheel tegen mijn principes in heb ik net twee sms-jes aan Huub besteed. En ik ben best een normale vrouw.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:16 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
hij wordt al een jaar slecht in beeld gebracht
Oei, nu ga ik me toch een partij aan mijn verstandelijke vermogens twijfelenquote:
Ja, daar had ze je!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oei, nu ga ik me toch een partij aan mijn verstandelijke vermogens twijfelen.
Zal Tilly ook voor Huub SMS-en?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:20 schreef noekje het volgende:
Tilly vindt Huub wel lief want ze gaf hem net een kusje toen hij nog aan het napruttelen van Lieke haar actie was.
Denk het wel, Til is dol op Huub, dat merk je aan alles.quote:
Ik vraag me heel erg af in hoeverre televisiekijkers stemmen. Ik denk amper, want anders was Huub nooit keer op keer zo hoog geëindigd in de PoPo. Maar we zullen zien.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:22 schreef neehe het volgende:
Brian stijgt en Huub zakt in de PP.
En als dat zo blijkt te zijn, dan is er natuurlijk opeens weer gesjoemeld met de uitslag.
Brian wordt niet voor niets zo positief in beeld gebracht.
Je kijkt voor het eerst? Brain wordt altijd positief in beeld gebracht, Huub nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:22 schreef neehe het volgende:
Brian stijgt en Huub zakt in de PP.
En als dat zo blijkt te zijn, dan is er natuurlijk opeens weer gesjoemeld met de uitslag.
Brian wordt niet voor niets zo positief in beeld gebracht.
Zeg jij nu dat Tilly gek is??quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:25 schreef mootie het volgende:
Dat zou ook betekenen dat ze geen normale vrouw is, dus het zal wel.
Ik moet nog even wennen aan je nieuwe avatarquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zou ook betekenen dat ze geen normale vrouw is, dus het zal wel.
Ik kijk al vanaf het begin, maar deze week was het wel heel erg op tv met Huub.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:25 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst? Brain wordt altijd positief in beeld gebracht, Huub niet
Toch wint Hub elke keer, den k dat de kijkers niet zoveel stemmen
We weten toch allemaal dat we naar een compleet gescript geheel zitten te kijken? Niks nieuws onder de zon toch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:26 schreef Lady-night het volgende:
Las ik net op VOL, had ik zelf ook gehoord, maar was het even vergeten...Mike zei van de week dat de 28-ste zijn leven ging veranderen...toen draaide de camera weg....en zie de 28ste heeft hij een baan...Oh Brian wat ben je goed
Zolang Huub maar leidend is in die kooi, vind ik het best.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:31 schreef neehe het volgende:
Volgens mij krijgen steeds meer mensen een hekel aan die aan grootheidswaanzin leidende kabouter.
Lieke zal het helemaal erg vinden dat Claire boven haar in de PoPo binnen komt. Misschien zou er ook wat meer voor Amanda gesmst moeten worden zodat Lieke onderaan eindigtquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat Tilly gek is??![]()
Vind het wel heel lief van je dat je een sms hebt verstuurd voor Claire.![]()
Het zou toch eigenlijk de grap van de dag zijn als Huub na deze weken gewoon ontzettend hoog scoort. De vorige popo trok Lieke al niet zo goed. Schatje kan dat zo mooi zeggen,' Lieke moet haar plaats kennen!'
Ik zie anders steeds meer kotssmileys achter liekes naam staan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:31 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik kijk al vanaf het begin, mar deze week was het wel heel erg op tv met Huub.
Brian wordt nog positiever in beeld gebracht dan anders.
Volgens mij krijgen steeds meer mensen een hekel aan die aan grootheidswaanzin leidende kabouter.
Dromen zijn bedrog.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:33 schreef KimiK het volgende:
[..]
Lieke zal het helemaal erg vinden dat Claire boven haar in de PoPo binnen komt. Misschien zou er ook wat meer voor Amanda gesmst moeten worden zodat Lieke onderaan eindigt
Je bent een beetje obessed door die kabouterquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:31 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik kijk al vanaf het begin, maar deze week was het wel heel erg op tv met Huub.
Die zien de tv kijkers niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie anders steeds meer kotssmileys achter liekes naam staan.
De enige die aan grootheidswaanzin leidt is mi toch echt die vuile vuilnisbakkenrioolverstoppendekloterat!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:31 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik kijk al vanaf het begin, maar deze week was het wel heel erg op tv met Huub.
Wat is Lean, een hitsige man of een geile lesbienne?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:37 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat Lieke weer gaat zakken in de popo.
Welke weldenkende vrouw stemt er nou op zo'n ijskonijn.
Ze zal het moeten hebben van hitsige mannen en geile lesbiennes.
(sorry Lean)
We zullen het zien als de PoPo een feit is. Wanneer sluit de stemmingsronde eigenlijk?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:37 schreef neehe het volgende:
Die zien de tv kijkers niet.
Over obsessed gesproken, als huub ze'n moeder zou neuken vindt je het waarschijnlijk nog normaal, en is dat voor het spel. bla bla bla en dit en dat, weet je.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:35 schreef Darklight het volgende:
[..]
Je bent een beetje obessed door die kabouter
Je hebt het alleen maar over hem, beetje verliefd???
A.s zondag, dit om St. Brian nog even goed in beeld te kunnen brengen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
We zullen het zien als de PoPo een feit is. Wanneer sluit de stemmingsronde eigenlijk?
Kunnen we pas weten als hij dat doetquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:41 schreef neehe het volgende:
[..]
Over obsessed gesproken, als huub ze'n moeder zou neuken vindt je het waarschijnlijk nog normaal, en is dat voor het spel. bla bla bla en dit en dat, weet je.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:41 schreef neehe het volgende:
Over obsessed gesproken, als huub ze'n moeder zou neuken vindt je het waarschijnlijk nog normaal, en is dat voor het spel. bla bla bla en dit en dat, weet je.
Ik heb het niet alleen maar over Huub itt bepaalde andere personenquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:41 schreef neehe het volgende:
[..]
Omdat Huub altijd hoog eindigt in de popoquote:
Als Lieke een klein dingetje verkeerd doet wordt ze afgekraakt, doet huub het 10x erger dan is het normaal.quote:
Ik heb het vermoeden dat jij nogal selectief leest. En ik vind dat je er vervolgens nonsens argumenten bijhaalt. Of om je gelijk te halen, of om te klieren. Of om een domme combinatie van beide.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:49 schreef neehe het volgende:
Als Lieke een klein dingetje verkeerd doet wordt ze afgekraakt, doet huub het 10x erger dan is het normaal.
Lieke hoeft nog geen eens iets verkeerd te doen of het staat hier vol met negatieve berichten.
Dus over obsessed gesproken.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:45 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Omdat Huub altijd hoog eindigt in de popo
Jou woorden waren dat die altijd zo slecht wordt neergezet hoor op tv, waarom eindigt die dan altijd zo hoog![]()
Een weldenkend mens SMSt natuurlijk sowieso niet meer naar een programma wat zo overduidelijk één grote set-up isquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:37 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat Lieke weer gaat zakken in de popo.
Welke weldenkende vrouw stemt er nou op zo'n ijskonijn.
Ze zal het moeten hebben van hitsige mannen en geile lesbiennes.
(sorry Lean)
Volgens mij ben jij toch degene die al verschillende keren over Huub die zijn moeder gaat neuken schrijft.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:54 schreef neehe het volgende:
[..]
![]()
Dat waren mijn woorden helemaal niet, wel goed lezen he.
Niets te danken hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:50 schreef bunnyma het volgende:
Na deze discussie ga ik ook maar snel bellen voor Huub.
Bedankt neehe.
Als Huub dronken is neukt hij alles van 10 tot 80 jaar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij toch degene die al verschillende keren over Huub die zijn moeder gaat neuken schrijft.
Ik vind dat maar een zieke walgelijke gedachtegang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |