.en een takketrolquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:34 schreef petraa het volgende:
[..]
GElukkig verschillen we hierin van mening. Lieke is een bitch.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:38 schreef Gert het volgende:
Lieke speelt het spel.
Op haar manier.
Aangezien het een onsympathieke, egocentrische hebbert is, zal die "manier" niet hartverwarmend zijn.
Het laatste telefoongesprek zei Sylvia dat ze eind Januari weer in NL was, toen zei Huub oke dan nodig ik je uit.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:40 schreef petraa het volgende:
Wanneer komt Sil bij Huub op bezoek!! Ik wil haar reaktie wel zien naar Lieke toe
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:37 schreef petraa het volgende:
Huub krijgt nu bijval van Brian en Selene.
B: Jij doet mee aan de hamsterweken, de lijst staat altijd vol met Lieke, Lieke.
Jaaaa.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:40 schreef petraa het volgende:
Wanneer komt Sil bij Huub op bezoek!! Ik wil haar reaktie wel zien naar Lieke toe
quote:Amanda en Brian doen een wedstrijdje wie de meeste luchtjes heeft....Brian noetm ze op.....6 dure parfums en hij wacht er nog op een....die Amanda besteld heeft dus...Hoezo hebberig?
Nou, wat was syl sterk in discussies, tjonge jonge.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:40 schreef petraa het volgende:
Sylvia komt rond 20 januari in Nederland.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:42 schreef Margo37 het volgende:
Het laatste telefoongesprek zei Sylvia dat ze eind Januari weer in NL was,
toen zei Huub oke dan nodig ik je uit.
In dit geval, mocht Brian het van mij zeggen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:44 schreef beequeen het volgende:
Ik lees dit net op VOL, dus Brian moet zijn mond houden over de boodschappenlijst van Lieke.
Post van Lady-Night.
[..]
We'll see.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:45 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou, wat was syl sterk in discussies, tjonge jonge.
Syl krijgt nu een grote bek terug van Lieke.
Van mij ook hoor, maar het gaat om het principe. Die rat is volgens mij de grootste pitichri. Na elk bezoek van de Kubatzen gaan er vuilniszakken vol huisraad mee richting Almere.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:47 schreef petraa het volgende:
[..]
In dit geval, mocht Brian het van mij zeggen.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
We'll see.
Ik denk dat Sylvia haar totale minachting doeltreffend laat blijken, en dat ze het gekijf wat Lieke als antwoord heeft, glimlachend van zich af laat glijden. En dit slechts als bevestiging ziet.
Heb er zin in.
De grote chanteur van dat hok?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:52 schreef petraa het volgende:
Dan vraag ik me nog wat af! Wat is in godsnaam de verhaallijn van Jaap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |