Het gaat niet om wat, het gaat om hoe. Overigens, dat is hier ook helemaal te gek voor woorden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:47 schreef ub40_bboy het volgende:
In Nederland worden burgers ook afgeluisterd.
En flink ook, jammer maar helaas.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:47 schreef ub40_bboy het volgende:
In Nederland worden burgers ook afgeluisterd.
Gewoon wat nukes droppen. Het liefst in koffers en dan in New York, LA, Washington etc. tegelijkertijd laten afgaan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:45 schreef Evil_Jur het volgende:
Succes met het vormen van een coalitie tegen het machtigste leger op aarde en 200 mln bewapende burgers
quote:
http://blogs.wsj.com/wash(...)eberman-speculation/quote:There’s been plenty of speculation since self-described Democratic-independent Sen. Joe Lieberman started stumping for Sen. John McCain in December that Al Gore’s 2000 runningmate might reprise that role for his Republican friend.
McCain did little to dissuade Washington Wire of that notion. The Arizona senator was speaking Wednesday evening at town hall-style meeting at T-Bones Steakhouse and Saloon in Lake Wylie, S.C. (Atmosphere: various taxidermied critters on the wall, including a skunk.)
“He’d be a great partner in any endeavor, including joining America together,” McCain said in response to a question on the Lieberman factor. “Let’s reach across the aisle, let’s work together for America. That’s what Joe Lieberman is all about.”
http://www.townhall.com/b(...)ac-80fa-2f1ec2c8e2f6quote:"I would definitely want Joe Lieberman to play a part -- particularly in national security issues -- in my administration."
Nope, je analyse komt redelijk overeen met de mijne. Als Romney de primaries wint, dan geef ik 'm een goede kans tegen Hillary, vanwege de punten die je hierboven opnoemt. Tegen Obama legt hij het waarschijnlijk af. Hillary is in Republikeinse ogen een heks, terwijl Obama weinig negatiefs oproept bij het Republikeinse volk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:56 schreef Monidique het volgende:
En in het kader van Nuance '08 wil ik ook nog wel even kwijt dat Mitt Romney, ondanks zijn pro-martelstandpunten en zijn nepheid en zijn geflipflop, misschien wel een redelijke president kan zijn. Hij is immers geen onsuccesvolle gouverneur geweest en niet onsuccesvol in het bedrijfsleven. Nee, het Witte Huis is geen bedrijf, de president is geen CEO, maar het zegt wel wat over zijn mogelijke leiderschapskwaliteiten. Daarnaast is het heel wel mogelijk dat hij, gezien zijn liberal verleden, de Republikeinse stemmers ook alleen maar gebruikt om in het Witte Huis te komen.
Of heb ik het mis?
Nou ik denk dat je Romney heel makkelijk kan uitschakelen met ads over verandering van pro choice naar pro life. Zelfs bij FOX news noemen ze hem de flip flop flipper.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:22 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nope, je analyse komt redelijk overeen met de mijne. Als Romney de primaries wint, dan geef ik 'm een goede kans tegen Hillary, vanwege de punten die je hierboven opnoemt. Tegen Obama legt hij het waarschijnlijk af. Hillary is in Republikeinse ogen een heks, terwijl Obama weinig negatiefs oproept bij het Republikeinse volk.
Hele interviewquote:Is it your goal to bring the Constitution into strict conformity with the Bible? Some people would consider that a kind of dangerous undertaking, particularly given the variety of biblical interpretations.
Well, I don’t think that’s a radical view to say we’re going to affirm marriage. I think the radical view is to say that we’re going to change the definition of marriage so that it can mean two men, two women, a man and three women, a man and a child, a man and animal. Again, once we change the definition, the door is open to change it again. I think the radical position is to make a change in what’s been historic.
Dat werd er dus bedoeld met het profiel van Mike Huckabee in de NRC (next). Niet mijn type kandidaat eigenlijk: ik heb helemaal niks met dat soort Christian Coalition gebabbel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:31 schreef Monolith het volgende:
Huckabee in een interview met een christelijke website:
[..]
Hele interview
Hij stelt homosexualiteit dus ongeveer gelijk aan pedosexualiteit en bestialiteit.
Niet alleen Republikeinen ogen Hillary als een heks.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:22 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nope, je analyse komt redelijk overeen met de mijne. Als Romney de primaries wint, dan geef ik 'm een goede kans tegen Hillary, vanwege de punten die je hierboven opnoemt. Tegen Obama legt hij het waarschijnlijk af. Hillary is in Republikeinse ogen een heks, terwijl Obama weinig negatiefs oproept bij het Republikeinse volk.
Ik blijf het af en toe toch maar een eng land vinden...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik blijf het toch fascinerend vinden, stel je nu eens voor dat er in Nederland een serieuze lijsttrekker - premier kandidaat is die homofilie gelijk durft te stellen aan pedofilie.![]()
Ik voorzie een smakelijke rel waarna hij/zij meteen de koffers kan pakken...
(en met serieuze kandidat bedoel ik dan niet de SGP)
Het is jammer dat de NLse mainstream media slechts het nieuws van de VS mainstream media rapporteertquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:25 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik blijf het af en toe toch maar een eng land vinden...
Kom op zeg, er zijn zelfs staten waar homo's mogen trouwen. Als homo heb je het behoorlijk goed in de VS in vergelijking met de meeste andere plaatsen in de wereld.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:25 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik blijf het af en toe toch maar een eng land vinden...
Van een jaar geleden, maar toch:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:17 schreef Diebold het volgende:
Niet alleen Republikeinen ogen Hillary als een heks.
http://www.pollster.com/1HillarFavAdjsmall.pngquote:The bottom line of these data is that Senator Clinton remains a public figure who has both a large following of supporters and one who suffers from a substantial antipathy. At the moment, the Senator enjoys more supporters than opponents. Whether than margin is enough to win a national contest or now is, of course, what Democrats (and perhaps the rest of the electorate) will have to decide in the coming months.
De rode staten kennende maakt Hillary geen enkele kans in de general elections.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Van een jaar geleden, maar toch:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.pollster.com/1HillarFavAdjsmall.png
Dus ja, Republikeinen kunnen haar een heks vinden, maar who cares, verstand van goede leiders hebben ze niet echt, en er zullen ook niet-Republikeinen zijn, maar overall heeft men niet zo'n hekel aan Clinton.
Lijkt me erg vroeg om daar iets zinnigs over te zeggen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:57 schreef Diebold het volgende:
recente polls tonen aan dat Obama de grootste kans maakt om zowel McCain en Romney te verslaan in de general elections.
Het is volgens mij ook gewoon de sterkste kandidaat van de Democraten. Volgens mij heeft ze in de landelijke verkiezing alleen iets van McCain of Giuliani te vrezen, de rest verslaat ze wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:57 schreef Monidique het volgende:
In de peilingen maakt ze alles behalve geen enkele kans. Ze maakt juist wel kans.
Ja, en ze tonen ook aan dat Clinton niet geen enkele kans maakt en dat ze alleen van McCain zou verliezen. Je mening lijkt niet overeen te komen met de peilingen. Maar inderdaad, zoals Evil_Jur zegt, het is wel erg vroeg nog.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:57 schreef Diebold het volgende:
recente polls tonen aan dat Obama de grootste kans maakt om zowel McCain en Romney te verslaan in de general elections.
Welke peilingen? Primary of General?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:57 schreef Monidique het volgende:
In de peilingen maakt ze alles behalve geen enkele kans. Ze maakt juist wel kans.
Nou ja, je ziet mijn internetverwijzing, die voorsprong is ze niet kwijt. Maar daar ging het niet om, het ging om 'geen enkele kans maken'. Dat is onzin, dat kun je zien. Ze zou alleen van McCain verliezen, in vier van de vijf peilingen, en met vrij marginale cijfers. Oftewel: Het merendeel van de Amerikanen ziet haar niet als heks en ze maakt wel degelijk kans.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:15 schreef Diebold het volgende:
In recente polls is ze die voorsprong zo als kwijt
Met een CNN poll?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, en ze tonen ook aan dat Clinton niet geen enkele kans maakt en dat ze alleen van McCain zou verliezen. J
Nee, die zegt juist het tegenovergestelde. Lees je wel wat ik schrijf, de internetverwijzingen die ik plaats, of heb je het over iets anders?quote:
Volgens de CNN poll, het Hillary netwerk.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou ja, je ziet mijn internetverwijzing, die voorsprong is ze niet kwijt. Maar daar ging het niet om, het ging om 'geen enkele kans maken'. Dat is onzin, dat kun je zien. Ze zou alleen van McCain verliezen, in vier van de vijf peilingen, en met vrij marginale cijfers. Oftewel: Het merendeel van de Amerikanen ziet haar niet als heks en ze maakt wel degelijk kans.
we kijken naar jouw link die je opgeeftquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, die zegt juist het tegenovergestelde. Lees je wel wat ik schrijf, de internetverwijzingen die ik plaats, of heb je het over iets anders?
CNN: Hillary netwerkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:29 schreef Monidique het volgende:
O, oké, op die BNW-fiets. Ook goed.
Die krijgen juist klachten uit het Hillary kamp omdat ze te duidelijk Obama zouden steunen.quote:
Mogelijkquote:MSNBC: Hillary netwerk
Zeker niet, Fox poept op Democraten.quote:FOX: HIllary netwerk
Alleen de voorsprong in Nevada was 40-50 procent voor de primaryquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou ja, je ziet mijn internetverwijzing, die voorsprong is ze niet kwijt. Maar daar ging het niet om, het ging om 'geen enkele kans maken'. Dat is onzin, dat kun je zien. Ze zou alleen van McCain verliezen, in vier van de vijf peilingen, en met vrij marginale cijfers. Oftewel: Het merendeel van de Amerikanen ziet haar niet als heks en ze maakt wel degelijk kans.
Ok, duidelijk weer iemand verdwaald uit BNW... Het was gezellig, maar dit is een serieuze discussie, doei :wquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:43 schreef Babyloniaa het volgende:
http://www.votecount2008.org/
Het is kiezen tussen slecht en nog slechter
en dan worden de stemmen ook nog niet geteld
La grande Carnevale
Brood en spelen
Serieus. Clinton, clinton, clinton, dag in dag uitquote:
Mja. Mogelijk. Hoe dan ook, er is geen sprake van "geen enkele kans" voor Clinton. Daar ging het immers om.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:42 schreef Diebold het volgende:
Uit jouw internet verwijzing blijkt dat Obama een grotere kans maakt om de general te winnen.
quote:Wacht tot de Republeinen Bills schandalen weer naar boven halen.
Jongen je hebt geen idee waar je over praat, Fox is een uitgesproken Republikeins netwerk. Als die al iets over Hillary te vertellen hebben is het om haar de grond in te stampen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:46 schreef Diebold het volgende:
[..]
Serieus. Clinton, clinton, clinton, dag in dag uit
Nu in ieder geval nog wel. Fox behoort dan ook onder de coporate media, en Hillary gaat aan kop in het aannemen van geld van olie en gas bedrijven.
Voor het eerst hebben Amerikanen de keuze om een kandidaat te kiezen dat geen stem is voor corporate Amerika, een kandidaat die geen geld aanneemt van lobbyisten en pacs.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:43 schreef Babyloniaa het volgende:
http://www.votecount2008.org/
Het is kiezen tussen slecht en nog slechter
en dan worden de stemmen ook nog niet geteld
La grande Carnevale
Brood en spelen
Wie?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:49 schreef Diebold het volgende:
[..]
Voor het eerst hebben Amerikanen de keuze om een kandidaat te kiezen dat geen stem is voor corporate Amerika, een kandidaat die geen geld aanneemt van lobbyisten en pacs.
We kijken toch echt elke dag naar CNN, MSNBC en Fox.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:48 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Jongen je hebt geen idee waar je over praat, Fox is een uitgesproken Republikeins netwerk. Als die al iets over Hillary te vertellen hebben is het om haar de grond in te stampen.
Vaak genoeg...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:50 schreef Diebold het volgende:
[..]
We kijken toch echt elke dag naar CNN, MSNBC en Fox.
Onze voorkeur gaat naar CSpan.
Hoe vaak kijk je zelf naar Fox?
Democraten Obama en Edwardsquote:
Dat is vreemd.quote:
De wetgeving die Obama samen met Democraat Feingold en Republikein schreef verplicht de kandidaten om oa. het bundelen van donaties te rapporteren. Daarnaast is er nu een maximum aan hetgeen een individu kan geven: 2300 per verkiezing De primary en general zijn twee aparte verkiezingen. Obama gaat aan kop met 1 miljoen + individuele donaties, terwijl hij evenveel heeft ontvangen als Hillary.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:52 schreef Evil_Jur het volgende:
En voor de duidelijkheid, kandidaten mogen geen donaties aannemen van bedrijven of vakbonden...
Ik kom wel eens in de VS, en dankzij mijn studie ben ik ook redelijk bekend met de grote Amerikaanse netwerken en bijbehorende wetenswaardigheden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:57 schreef Diebold het volgende:
[..]
Dat is vreemd.
De Europese versie?
CNN international is ook niet hetzelfde als CNN
Prima toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:10 schreef Diebold het volgende:
[..]
De wetgeving die Obama samen met Democraat Feingold en Republikein schreef verplicht de kandidaten om oa. het bundelen van donaties te rapporteren. Daarnaast is er nu een maximum aan hetgeen een individu kan geven: 2300 per verkiezing De primary en general zijn twee aparte verkiezingen. Obama gaat aan kop met 1 miljoen + individuele donaties, terwijl hij evenveel heeft ontvangen als Hillary.
Maw, Obama's donateurs zitten nog lang niet aan hun maximum
Voor het eerst kunnen Amerikanen van elke donatie de bron controleren.
Wel eens naar C-Span I, II of III gekeken?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:14 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in de VS, en dankzij mijn studie ben ik ook redelijk bekend met de grote Amerikaanse netwerken en bijbehorende wetenswaardigheden.
Ik ben wel bekend met C-Span, meestal oersaaiquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:24 schreef Diebold het volgende:
[..]
Wel eens naar C-Span I, II of III gekeken?
Ook een 24 uur kanalen, het verschil is dat de sprekers zelf aan het woord komen in plaats van wat wij "talking heads" noemen. Van de campagnes van alle kandidaten tot de dagelijkse gebeurtenissen in het Congress. Dat laatste is van groot belang. Bij verkiezingen houdt het niet op, Amerikanen moeten invloed kunnen uitoefenen door hun Congressman of vrouw, of Senator aan te schrijven.
Als de stemmen al gekocht zijn voordat de wetgeving op de vloer van the House of Senate komt heeft het weinig zin. Daar gaat deze verkiezing ons om.
Ik en mijn vrienden, hier op de basis.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:27 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik ben wel bekend met C-Span, meestal oersaai
Wij zijn 'ons'? Alle Amerikaanse burgers? Het is belangrijk dat de controle op donaties scherp blijft, maar dat is lang niet het enige dat deze verkiezingen speelt natuurlijk.
Dat zou inderdaad wel fijn zijn, ik vind het ook goed dat C-Span er is hoor (die kanalen zijn ook overal ter wereld te streamen via internet trouwens). Het is wat mij betreft dus meestal oersaai, maar af en toe ook uiterst interessant.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:35 schreef Diebold het volgende:
[..]
Ik en mijn vrienden, hier op de basis.
Jammer dat je het oersaai vind. Als je het dagelijks volgt weet je precies wanneer de kandidaten liegen over hun "ervaring". We zouden een dergelijk inzicht moeten krijgen in de EU.
Het is inderdaad heel wat anders dan de talking heads die woorden verdraaien en sensatie zoeken om hun kijkcijfers een oppepper te geven. Geef ons maar oersaai, dit is een serieuze tijd, er staat te veel op het spel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:37 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel fijn zijn, ik vind het ook goed dat C-Span er is hoor (die kanalen zijn ook overal ter wereld te streamen via internet trouwens). Het is wat mij betreft dus meestal oersaai, maar af en toe ook uiterst interessant.
C-SPAN is saaie boel....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:50 schreef Diebold het volgende:
We kijken toch echt elke dag naar CNN, MSNBC en Fox.
Onze voorkeur gaat naar CSpan.
Hoe vaak kijk je zelf naar Fox?
In Nederland ontvangen wij gewoon de Amerikaanse FOX, ik kijk zowat elke dag naar O'Reilly etc. Als je vindt dat FOX een Clinton netwerk is kan ik je niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:24 schreef Diebold het volgende:
[..]
Wel eens naar C-Span I, II of III gekeken?
Ook een 24 uur kanalen, het verschil is dat de sprekers zelf aan het woord komen in plaats van wat wij "talking heads" noemen. Van de campagnes van alle kandidaten tot de dagelijkse gebeurtenissen in het Congress. Dat laatste is van groot belang. Bij verkiezingen houdt het niet op, Amerikanen moeten invloed kunnen uitoefenen door hun Congressman of vrouw, of Senator aan te schrijven.
Als de stemmen al gekocht zijn voordat de wetgeving op de vloer van the House of Senate komt heeft het weinig zin. Daar gaat deze verkiezing ons om.
Hannity & Colmes en dan natuurlijk Colmes, is behoorlijk pro-Clinton. O'Reilly weet ik niet echt, maar nam het de laatste weken wel op voor Clinton.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:39 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
In Nederland ontvangen wij gewoon de Amerikaanse FOX, ik kijk zowat elke dag naar O'Reilly etc. Als je vindt dat FOX een Clinton netwerk is kan ik je niet serieus nemen.
Colmes is dan ook de enige. Maar het grappige bij FOX is dat presentatoren hun mening geven. Niks 'we report, you decide'.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:21 schreef Radiowood het volgende:
[..]
Hannity & Colmes en dan natuurlijk Colmes, is behoorlijk pro-Clinton. O'Reilly weet ik niet echt, maar nam het de laatste weken wel op voor Clinton.
Romney blijkt er goed voor te staan in Nevada, na de overwinning in Michigan:
Mason-Dixon 01/14 - 01/16 34(Ro) 19(Mc) 13 (Huck) Romney +15.0
American Res. Group 01/09 - 01/14 28(Ro) 21(Mc) 13 (Thomp) Romney +7.0
Dit topic is dus juist wel bedoeld voor serieuze discussie, ik denk dat je je hier meer thuis zult voelen: Brave New Worldquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:30 schreef techfok het volgende:
Naiviteit van de massa is nog gevaarlijker dan oorlog zelf. Het is namelijk de massa die door angst vraagt om het afnemen van vrijheden en democratie. Net als het afnemen van een eerlijke verkiezing ipv van aangetoonde fraude en de media die het negeert. Dat zijn geen eigenschappen van een democratie, eerder het begin van een politiestaat.
Heb geen zin om in discussie te gaan. Je zet je bril op en je kijkt en luistert met een objectieve geest, of je negeert dit bericht. Simpel zat lijkt me
Fascist America, in 10 easy steps
http://www.guardian.co.uk/usa/story/0,,2064157,00.html
Talk by Naomi Wolf - The End of America
http://nl.youtube.com/watch?v=RjALf12PAWc
The Men Who Sold The World
http://www.youtube.com/watch?v=u1xIwbVa4aQ
Bush Family Nazi Connection
http://nl.youtube.com/watch?v=RnAUQeHykXY
John F. Kennedy Speech on secret societies and freedom of press
http://nl.youtube.com/watch?v=zlghYpDx0f4
Doorgestoken kaart? Noem een uitzondering in de geschiedenis wanneer de elite niet alles op alles zette om te voorkomen door "buitenstaanders" uit de weg worden geruimd?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:13 schreef Babyloniaa het volgende:
Heel veel Amerikanen zien de link tussen AIPAC, voortdurende Oorlog en Presidentschap.....
...De invloed van deze lobbiisten is groter dan je denkt.
http://video.google.nl/videoplay?docid=560706505525620589
Gelukkig zijn de amerikanen slimmer dan je denkt
Ze hebben t door!
Wat leuk dat je echt weet waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:30 schreef techfok het volgende:
Naiviteit van de massa is nog gevaarlijker dan oorlog zelf. Het is namelijk de massa die door angst vraagt om het afnemen van vrijheden en democratie. Net als het afnemen van een eerlijke verkiezing ipv van aangetoonde fraude en de media die het negeert. Dat zijn geen eigenschappen van een democratie, eerder het begin van een politiestaat.
Heb geen zin om in discussie te gaan. Je zet je bril op en je kijkt en luistert met een objectieve geest, of je negeert dit bericht. Simpel zat lijkt me
Fascist America, in 10 easy steps
http://www.guardian.co.uk/usa/story/0,,2064157,00.html
Talk by Naomi Wolf - The End of America
http://nl.youtube.com/watch?v=RjALf12PAWc
The Men Who Sold The World
http://www.youtube.com/watch?v=u1xIwbVa4aQ
Bush Family Nazi Connection
http://nl.youtube.com/watch?v=RnAUQeHykXY
John F. Kennedy Speech on secret societies and freedom of press
http://nl.youtube.com/watch?v=zlghYpDx0f4
Heb ik helemaal geen problemen mee. Enerzijds vind ik het op die manier interessanter en de mening wordt in ieder geval niet verpakt onder het mom van schijnobjectiviteit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Colmes is dan ook de enige. Maar het grappige bij FOX is dat presentatoren hun mening geven. Niks 'we report, you decide'.
Ik ook niet. Mitt is eng.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:01 schreef Klopkoek het volgende:
Die Romney is nou net iemand die ik absoluut niet wil met z'n hagelwitte gebit.
Tsja ik weet niet. Hij lijkt me zo corrupt. En dat hij z'n mormoonse afkomst probeert te verbergen of daar zelfs een beetje afstand van neemt maakt het mijns inziens onbetrouwbaar. Het zou juist een teken van standvastigheid, betrouwbaarheid en integriteit zijn wanneer hij pal zou staan voor de strenge hechte gemeenschap waarin hij is opgegroeid.quote:
Bij mij is het ook een kwestie van gevoel. Ik vertrouw 'm voor geen meter.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Tsja ik weet niet. Hij lijkt me zo corrupt. En dat hij z'n mormoonse afkomst probeert te verbergen of daar zelfs een beetje afstand van neemt maakt het mijns inziens onbetrouwbaar. Het zou juist een teken van standvastigheid, betrouwbaarheid en integriteit zijn wanneer hij pal zou staan voor de strenge hechte gemeenschap waarin hij is opgegroeid.
nu nog maar 1 procent.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:10 schreef Luutgaert het volgende:
McCain inmiddels drie procentpunten boven Paul.
Nee, op de uitslag. Maar er is pas 2% binnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:18 schreef Caesu het volgende:
[..]
nu nog maar 1 procent.
maar er staat 0% precincts reporting?
dus dit is alleen nog maar gebaseerd op entrance/exit polls?
Inderdaad, even wachten nogquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee, op de uitslag. Maar er is pas 2% binnen.
Er wordt in Nevada gebruik gemaakt van de caucus; een bijeenkomst van plaatselijke leden van een politieke partij. Die bijeenkomsten zijn op een zeker tijdstip gepland, en zodra ze afgelopen zijn, zijn resultaten van de desbetreffende caucus dus bekend.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:03 schreef Luutgaert het volgende:
Is het nu 1 uur 's middags in Nevada? Worden de uitslagen dan al gegeven terwijl de stembussen nog open zijn of hoe zit dat?
Wat ook gek was in New Hampshire: de uitslagen van enkele dorpjes bekendmaken al voor de andere gaan stemmen. Lijkt me beìnvloedend.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Er wordt in Nevada gebruik gemaakt van de caucus; een bijeenkomst van plaatselijke leden van een politieke partij. Die bijeenkomsten zijn op een zeker tijdstip gepland, en zodra ze afgelopen zijn, zijn resultaten van de desbetreffende caucus dus bekend.
quote:I drink your milkshake, even though I opposed drinking your milkshake four years ago. -- Mitt Romney
I drink your milkshake, but only if the Bible says it's allowed. -- Mike Huckabee
I may drink your milkshake for another 100 years, if that's what it takes. -- John McCain
I drank a milkshake on 9/11. -- Rudy Giuliani
I drink your milkshake, but I'm paying for it with gold. -- Ron Paul
I will fight the corporations so that you can drink your own milkshake. -- John Edwards
I change your milkshake -- Barack Obama
I peacefully drink your milkshake. -- Dennis Kucinich
I have 35 years of milkshake-drinking experience. *sob* -- Hillary Clinton
Global warming is melting your milkshake -- Al Gore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |